• Harros

    Zdravím.

    Koupil jsem si kolo s vidlicí RS Recon, kterou jsem ihned reklamoval s výrobní vadou spodních nohou, konkrétně byla křivá patka vidlice. U Žitného vyměnili spodní nohy a vidlice teď klepe. Klepe na začátku ponoru a při zpětném zvihu vidlice z hlubšího ponoru. Reálne každý kámen nebo kořen a přijde klepnutí. Žitný a můj cykloservis říkají že tj ok. Mě se to ale nezdá. Vidlice chodí normálně. Zamčená drží, odemčená má hladký chod. Jen v jí bouchá… Bouchá to v levé vzduchové noze. Mrkněte na video a napište názor. Klepání mezi 15–18s nejlépe vystihuje klepání za jízdy trěba po poli nebo kamenité cestě. K Žitnému se mě to vzhledem k jejich chování a přístupu vůbec posílat nechce… https://youtu.be/p0MRYj9Epgc

    0 0
    • Chronos  

      Ten tvůj recon je dobrej kočkopes. Jinak to klepání rozhodně není v pořádku. Doporučil bych rozborku, už jen proto že byla u Žytnýho.

      0 0
    • Smazaný účet  

      No nejsem zadnej odborník, ale tohle je špatně a jasná reklamace. A rovnou bych změnil servis, nechápu jak můžou říct, že je to ok

      0 0
    • Dados  

      Nevím jak to funguje u RS, ale co takhle zkusit jinej autorizovanej servis RS? Měli by to s dokladem uznat jako záruční opravu..možná se pletu.

      0 0
      • Harros  

        Bohužel záruční opravy dělá jen Žitný. Můžu to ještě jednou zkusit u něj, ale je dost možné že mě to neuzná, protože po telefonu mi řekl že tam nemá co klepat a tím to hasne…

        0 0
        • novas752  

          Email, poslat video, případně i tohle vlákno. Tohle prostě vidlice dělat nemá.

          0 0
          • Harros  

            Poslal jsem jim ještě video tak uvidím co mi napíšou, jestli vůbec něco. Kazdopádně to sem napíšu.

            0 0
    • PENE  

      Pokud je to z levé nohy, tak vypusť vzduch, sundej horní víčko, nasaď na víčko dostatečně velký o-kroužek, aby se o něj zastavila vzduchová komora co je v levé noze a slož to zpět. Měl jsem stejnej problém a kámoš na RS Sektor taky, soudruzi v RS asi špatně změřili potřebnou délku té komory a ta se tam teď pohybuje a klepe o víčko nebo o spodní píst. Snad ti to pomůže a nemáš tam jinej problém.

      0 0
      • Harros  

        Aha, zajímavý nápad. Víš cca tloušťku toho o-kroužku? Kolik stačilo? Průměr změřím…

        0 0
        • PENE  

          No to nevím neměřil jsem ho, zkoušel jsem ze sady a ten, kterej tam padnul jsem tam nechal. Na tom víčku už jsou dva o-kroužky, jeden nahoře těsní víčko a jeden dole, ten těsní tu komoru. Nad tím spodním je drážka, do které jsem dal ten o-kroužek, tak aby vnější průměr měl o trochu víc než vnější průměr té komory. Hledal jsem obrázek toho víčka, kde by to šlo vidět, ale nic jsem nenašel a vidlici zrovna nemám v plánu rozdělavat v nejbližší době, takže ti to ani nevyfotím.

          0 0
          • Harros  

            To jsem našel v origo manuálu a tu drážku tam vidím. Teď ještě přemýšlím když sundáš horní matku, jestli se ti vzduchová komora nevychýlí, jakože by ses pak s matkou správně netrefil dovnitř, protože manuál počítá s postupem, že máš dole spodní nohy a vzduchovou komoru vysuneš vrchem ven, naplníš olej, nasadíš matku do komory a s matkou pak jdeš společně dolů a utahuješ do brýlí.

            0 0
            • PENE  

              Neměla by, drží tam ještě ve spodní části, ale myslím, že když vidlici stlačíš do zdvihu bez horní matky, tak by se mohla kousek vysunout, pak bys do ní tu matku nasadil.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.