• w4c

    Zdravím všechny,

    vím, že témat na výběr trenažéru je tu více, ale většinou se vlákna rozrostou na stovky příspěvků nebo se tam nakonec řeší věci mimo vlastní výběr a tak zakládám vlákno nové.

    Trenažér chci využívat v zimě nebo při špatném počasí cca 3× až 5× týdně. Jeden trénink tak 1 – 2 hodiny.

    Zatím jezdím na tepy, protože nemám wattmetr.

    Požadavky:

    1. tichý provoz
      • tohle je pro mně dost důležité, bydlím v paneláku a sousedi pode mnou slyší všechno a nechci je zbytečně prudit a hádat se
      • podle toho, co jsem načetl je pořadí magnet → elektromagnet → olej, ale nevím, jak je to v praxi
    2. zátěž do 1000W mi bude určtě stačit
    3. cenový strop bych viděl do 10.000,– s tím, že když najdu něco levnějšího, určitě se nebudu zlobit :)
    4. Zwift – když to bude podporovat, budu rád.
    5. Je potřeba koupit ten specální plášť? Mám dva sjeté (silnička) , takže jsem uvažoval, že je dojezdím,

    Tady je zatím můj předběžný výběr:

    cycleops-fluid2

    cycleops-tempo-fluid

    elite-qubo-fluid

    elite-turbo-muin-2017

    0 0
    • gabel  

      přemýšlím o něčem podobném. celkem zajímavě vypadá tohle Qubo Digital Smart B+ láká mě ant+ a BT za ty peníze…

      0 0
    • Breakpain  

      A co kombo Kinetic Road machine + setrvačník (ten je velmi podstatný, to je velký bonus oproti konkurenci)

      • blbuvzdorné
      • realitvně tiché
      • doživotní záruka
      0 0
      • w4c  

        Díky za tip, taky jsem na něj koukal, k čemu je ten setrvák dobrej?

        0 0
        • bradek  

          Lepší setrvačnost = lepší „road feel“, dobré na vytrvalost, tempo nebo všeobecně na intervaly bez prudkých změn rychlosti, při sprintech ti s ním bude prokluzovat zadní kolo, ale dá se jednoduše demontovat.

          0 0
        • Breakpain  

          Jak píše kolega níže ;-) … demontuje se to snadno – nahazuju a sundávám co druhý den ;)

          Bez velkého setrvačníku už trenažer nechci – celkový projev jízdy je pak mnohem přirozenější.

          0 0
      • Hator  

        Ahoj, chtěl bych si poridit tento trenazer https://www.kupkolo.cz/…2200_z95922/

        a mel bych ještě par dotazu. Zatím nemam silnicni kolo takze prozatim horske 29. Urcite dam plast k tomu urceny.

        Zaji ma me jestli na to nebudou slabe prevody. Kliky mam 38/26 a kazeta 11–42. Ještě by me zajímalo jak si budu určovat zatez pokud bych chtěl propojit se Zwiftem. Cidlo kadence a rychlosti mam. Diky za radu

        0 0
        • jonti  

          Menit zatez to neumi, jen to bude nejak priblizne odhadovat watty podle rychlosti. Najdi si pro ten trenazer power curve a podle toho uvidis, jestli ti staci, jako minimum bych pro sebe bral na nejtezsim prevodu pri 95 otackach 550W.

          0 0
    • Lachtis  

      Plast s prihlednutim, ze ti jde i tichy provoz doporucuji koupit. Taky jsem pouzival sjete, v podstate slicky a hluk to presto delalo…ale pravda byl to MTB plast…

      Strop 10 tis je dost, radeji bych koupil zimni tretry, rukavice, dokoupil nejakou vrstvu obleceni a jezdil venku… Ale pokud si myslis, ze u toho vydrzis…ja si to taky myslel, nevydrzel :-D

      0 0
    • michal1968  

      http://www.kolokram.cz/…in-2017.html

      Mám tento.. Tichý je absolutně, slyším jen řetěz.. Myslím, že nejde se Zwiftem..ale to ti poradí místní,, fóráci lépe..

      Dokupoval jsem ještě čidlo, abych mohl sledovat kadenci,watty a rychlost..

      Dodávají k tomu,, světovou " aplikaci MY ETRAINING..zatim si s ní moc nerozumím.. Progresivní je že pracuje už v režimu ant+ nebo Bluetooth Smart..

      0 0
      • w4c  

        tady mají ještě variantu z roku 2016

        https://www.kupkolo.cz/…-2016_z5845/

        ty máš přímo 2017?

        Ant+ mám čidlo kadence a rychlosti. Mám to zabudováno přímo v zadní vidlici kola, docela vychytávka, dostal jsem to přímo s kolem jako bonus od prodejce.

        Musel jsi ještě dokupovat kazetu nebo je už v balení?

        0 0
      • IndyCZ  

        To vypadá zajímavě. Obecně tyto „bezkolové“ trenažéry nadělají nejmíň hluku, přece jen to tření udělá svoje… Dost pomůže i odhlučnění, kvalitní podložka a tak.

        Pokud ale volba nakonec padne na něco standardního se zadním kolem, tak si ten spešl plášť rozhodně kup, nepraskají pod ním duše, není tak hlučný a vydrží víc.

        0 0
        • michal1968  

          Já měl původně tacx flux 2200 neoriginální plášť a nedá se to srovnat s timto bezkolovym..jen si zvykam na,, křivku " zátěže.. Ale to se podá

          0 0
          • jonti  

            Myslis, jako ze ta krivka je az tak tezka? Jak se uz psalo v jinych vlaknech?

            0 0
            • michal1968  

              Mám za sebou asi tři jízdy po cca 70minutách..

              ..musím zvyknout ..

              předchozí trenažér..jsi mohl bud převody dosáhnout jakéhosi* odporu ve wattech nebo si ho nastavit sám na displeji…

              tady dosáhnes vyšších wattů sice také převody,ale potřebuješ mít i ,,vyšší" rychlost…

              v diskuzích o trenažérech někdo dával i tabulku křivky odporu versus rychlosti,kterou musíš šlapat..

              zkusím to najít..

              *snad nějak přesného..

              0 0
    • kotel  

      Já mám tenhle kdybys potřeboval nějaké info…

      Elite Rampa

      Co se týká hluku tak si myslím, že sousedi problém mít nebudou ale není to na to jet vedle někoho kdo kouká na TV :)

      0 0
      • gabel  

        Rampa by mělo být to samé co Digital Smart B+. akorát trochu „silnější“ (viz porovnání na webu. Jak máš tento trnaier dlouho a jak jsi s spokojen?

        0 0
        • kotel  

          No mám ho asi měsíc a jsem spokojen, nejprve jsem ho jezdil chvíli na standardním plášti ale pak jsem koupil ten Elite na trenažery a tím se hlučnost ještě o dost zmenšila. Trochu tedy bojuji s přilnavostí pláště na válci ale to je spíše tím, že to neumím nastavit, protože při nějakých 400W mi to začne docela dost prokluzovat takže asi něco dělám špatně. Plášť jsem přitom odmastil a trochu zbrousil protože na středu pláště byla taková ta přebytečná guma co vznikne při výrobě (která tam být nemá). Jinak připojení na Zwift přes mobil nebo PC perfektní a řízení zátěže také super.

          0 0
          • IndyCZ  

            Mě prokluzoval plášť při maximální zátěži, vyřešil to větší tlak, popř. trochu přitáhnout elastogel váleček.

            0 0
    • myreczech  

      pokud je priorita nízká hlučnost a rozpočet 10t…tak asi skoro jediná volba je ELITE Turbo Muin 2017

      direct drive…slyšíš víceméně jen řetěz…je dobré ještě pořešit přenášené vibrace…

      má ale celkem ostrou křivku odporu…je třeba se s tím nějak smířit…

      Zwift bez problému, jen potřebuješ Misuro senzor…a k tomu třeba ještě senzor kadence…ale není nutný…

      0 0
      • w4c  

        Wow, to jako že pojedu na 500W už při 30 km/h?

        Nikdy jsem to nemřil, wattmetr nemám, ale zdá se mi to nějak moc :)

        0 0
        • michal1968  

          tak daleko jsem se nedostal..

          ale určitě se to dá regulovat převody a tudíž kadencí…

          0 0
        • jonti  

          Pokud mas 2m, 95kg a FTP 450W, tak je to mozna jeste malo :)

          Pro me s FTP okolo 300W by to bylo asi docela ok, zasadni je pro me pocit jizdy v intenzitach 90–150% FTP, z toho ze bych mezi intervaly jezdil na malou pilu me netrapi.

          S tou rychlosti je to taky trochu nesmysl, kdyz tam nemas zadni kolo, tak to jen znamena, jak by se kolo pri tom prevodu tocilo, kdyby tam bylo.

          0 0
      • michal1968  

        mám ten Misuro senzor…je to trochu komplikovanější se dopátrat nastavení pro typ trenažéru,ale…u­kazuje i kadenci..

        co mi ,ale nejde na rozum..tepovka při běžném tréninku jede,ale když jsem zkoušel training test tak byla ,,mrtvá"

        musím najít ještě zkušenější uživatele té ,,světové" aplikace My e training…

        0 0
      • jonti  

        Ohledne tech vibraci, co te trapili, neni mozne, ze ti tam kolo nebo neco jine v byte ma rezonancni frekvenci blizkou frekvenci otaceni kola nebo setrvacniku a proto to dela?

        0 0
        • myreczech  

          u mě ta podlaha problém je…ale to bude asi tou specifickou konstrukcí…lepená třívrstvá na 2×15 mm osb, pod tím kročejový polyš a keramzit nivelace na betonovém stropu…kuwa a jak se to nese…!

          Ted jsem s intivibrační podložkou 50 mm nad terénem…zwift PC v popředí…sehnal jsem si nový/starý procesor…líp by to na AM3 desce už nešlo…a běhá to super…

          0 0
          • krabica  

            Dnes konečně dorazil R'n'R, tak jsem ho testnul a bez přídavného setrvačníku nevibruje, ale jak ho nahodím, tak docela maras, někde je chybička. :-/

            0 0
            • myreczech  

              Netuším jakou tam nechali inženýři z USA vůli…sám setrvačník mám dělaný na koleni z nerezu…a vůli mám vymezenou tenkou průhlednou páskou…

              počtem otáček pásky jen navolíš dostatečnou tenzi…sedne tam pak jak na hrnec…teď jede jako po másle…

              0 0
            • Breakpain  

              Řešil jsem onehdy stejnou věc:

              • velký setrvačník otáčej na to málem setrvačníku (který přidržíš, aby se netočil) – ne všude to sedí stejně – až najdeš polohu, kde to skoro neháže – udělej si lihovkou značku na obou setrvačnících a je to ;)
              • ač jsem myslel, že to dělá hlavně velký setrvačník – házel mi plášť
              • po vyřešení pláště jsem zjistil, že mi ještě háže ráfek (náhodou – prohodil jsem kola)

              Suma sumáru – pokud nemáš velmi dobře vycentrované kolo a správně usazený plášť v patkách – kombinace s velkým setrvačníkem je nato hodně citlivá. Mám tréninková kola „z bláta“ , tak jsem tam nahodil normál tuhá kola ze silničky, které nehážou ani mm – najednou klid, ticho, nulové vibrace. Toš asi tak …

              Na 99% budeš řešit to samé, co já ;).

              0 0
              • w4c  

                Takže je nějaký citelný rozdíl v hluku, když jedeš bez přídavného setrváku a sním?

                0 0
                • Breakpain  

                  Není, pokud máš vycentrované kolo, neháže Ti plášť a máš ten setrvačník správně usazený ;-). Čím větší rotační hmota – tím více se projevují jednotlivé nedostatky.

                  Jakmile jsem dal ráfek co neháže – výškově ;-) … znovu usadil pláště a našel si správné usazení setrvačníku – vibrace ani ťuk a je ticho po pěšině. Předtím to se zvyšující se rychlostí dělalo značný bordel !

                  0 0
                  • jonti  

                    By mě zajímalo, jestli někdo ten setrvačník opravdu běžně mění. Jaký by tam byl pro to důvod? Jen nějaké super intenzivní intervaly na 1 minutu?

                    0 0
                    • Breakpain  

                      Já ho sundám po jízdě, nasadím před jízdou :) … ale to jen proto, že pokaždé uklízím trenažer a s tím už je to moc těžkej a neforemnej bazmek a mohl bych si orvat zárubně ;-) …

                      Kdybych neuklízel trenažer – nechám ho tam zřejmě fixně nasazenej :)

                      0 0
                    • bradek  

                      Není to na intervaly s prudkou změnou rychlosti, takže sprinty, to pak s přídavným setrvačníkem více prokluzuje, pokud jsou ty intervaly sice intenzivní, ale s normálním náběhem, tak to je OK.

                      0 0
              • krabica  

                Tak to mám o zábavu postaráno… :-D

                0 0
      • jonti  

        Skoda, ze nedelaji nejaky jednoduchy neregulovany Tacx Flux.

        0 0
      • bradek  

        Pokud je dobře vycentrované kolo a setrvačník, tam by to vibroval nemělo. Pokud se toto vyloučí a pak tedy u direct drive mohou jít vibrace od převodů, mě vibrovala nová kazeta a starý řetěz na 2 nejmenších pastorcích, po zajetí kazety a výměně řetězu to víceméně ustalo.

        0 0
    • w4c  

      Jo jesště taková možná hloupá otázka. Mám silničku s karbonovým rámem. Je nějaký zásadní rozdíl v tom, když vezmu trenažér kam se upne zadní kolo nebo třeba ten Elite Muin, kam se vrazí přímo rám?

      0 0
    • gabel  

      Má tu někdo zkušenost s Kinetic Road Machine T-2700 / Smart ? Pořád přemýšlím co zvolit na ježdění Zwift na ipadu… Prohlížel jsem si třeba tu jejich aplikaci na párování senzoru a nikde tam není nastavení obvodu kola atd.

      0 0
    • w4c  

      Vzhledem k získaným informacím jsem do finálového výběru zařadil tyhle dva:

      1. https://www.kupkolo.cz/…2200_z95922/
      2. http://www.kolokram.cz/…in-2017.html

      Kinetic:

      – ještě bych dokoupil přídavný setrvačník, plášť a otočnou podložku pod přední kolo

      – celková cena tedy 5990 + 1770 + 690 +860 = 9310

      – doživotní záruka

      Elite:

      – asi menší hlučnost a vibrace

      – nutnost dokoupit kazetu

      – cena 9990 + 1500 = 11490

      Na kole mám computer, čidlo pro měření rychlosti, čidlo kadence, vše Ant+.

      Když si vezmu ten Elite, jak budu měřit rychlost + ujetou vzdálenost? Je nutnost ještě něco dokupovat?

      Pokud bych chtěl v budoucnu ochutnat Zwift, co bude potřeba pro Kinetic a co pro ten Elite?

      0 0
      • jonti  

        Na Elite jestli chces rychlost nebo taky pripojit na zwift, tak potrebujes dokoupit ten Misuro senzor, jinak tam rychlost nezmeris. Vlastně to samé jako ten trenažer s přívlastkem Smart. Kazetu, jestli ji nechceš mít na běžné ježdění s jiným rozsahem i mimo trenažeru nemá cenu kupovat žádnou dražší.

        Celkove ale merit ujetou vzdalenost na trenazeru nedava takovy smysl, kazdy ma jiny odpor, lepsi je pocitat 1h – 25km.

        Rozhoduju se podobně, ale k tomu je ještě možnost nekupovat letos nic a doufat, že se brzo oteplí a přinutím se jezdit do práce a z práce na kole.

        0 0
        • w4c  

          já to měl zase tak, že jsem jezdil jen od jara do podzimu a přes zimu chodil běhat, jenže mi začalo křupat v koleni a doktor mi řekl, že bych se na to měl vykašlat. No a protože mi ten pohyb chybí a nechci zahálet, tak jsem se rozhodl pro trenažér.

          Taky jsem uvažoval nad ježděním v posilovně, ale jen do doby, kdy jsem tam poprvé vlezl :D

          0 0
          • jonti  

            Jezdil jsi na tom uz nekdy doma. Velmi doporucuji si trenazer nejdriv od nekoho pujcit, at vis do ceho jdes. Je to uplne jine nez normalni jezdeni. Oproti tomu je posilovani v posilovne super zajimava cinnost.

            Kolik ti je, ze se jen tak vykaslel na behani?

            0 0
            • w4c  

              jezdil, měl jsem to dva týdny doma a celkem mě to bavilo. Pustil jsem si k tomu většinou nějakej závod a jel s elitou :)

              Je mi 43, vykašlat se na to úplně nechci, protože mě to baví, takže 1 – 2× týdně si vyběhnu, ale ken tak třeba na 40 min, vic raději ne, abych ty kolena úplně nedojebal

              0 0
      • gabel  

        ohledně pláště… já plánuju „dojezdit“ starý a pak případně kupovat něco jiného. každopádně třeba v decathlonu mají tohle: ZAFFIRO PRO 700 . Stojí to o něco méně (předpokládám, že hluk dělají beztak všechny stejný).

        0 0
      • michal1968  

        k tomu Elite jednak čidlo jak píše jonti..

        ale co jsem ještě musel vyřešit bylo,že na kole co upínám do trenažéru byla kazeta s 9 převody..

        takže jsem musel vyměnit řetěz..

        ted řeším ,že jakmile skončí ,,doba" trenažéru tak na kole vyrazím ven..takže? i na kolo dát kazetu s 9i…

        a aby toho nebylo málo kompaktibilitu přehazovačky…

        ale to tě potkat nemusí pokud máš na kole 9tkovou kazetu

        0 0
      • madik  

        Prikláněl bych se asi k tomu Kinetiku. Jen pokud je hlučnost kritický parametr, tak ten Elite. Nevýhoda elite je taky ta velmi strmá zátěžová křivka díky ní budeš vpodstatě uvězněn jen na malé placce.

        0 0
        • myreczech  

          Ámen…!

          0 0
        • michal1968  

          Opravil bych slovo křivka na výraz, římsa…

          Ale to asi záleží na trenovanosti..

          0 0
          • jonti  

            To neni jen o trenovanosti, jestli mas znameho, ktery vazi o 20kg vic nez ty a jezdi stejne rychle jako ty, tak nejspis dava takovy vykon, ze by to pro nej nebyl problem. Kdyz se k tomu vezmou i rozdily v trenovanosti, tak je mozne, ze ty rozdily jsou velmi velke. Nekdo ma FTP na 200W, jiny na 400W.

            0 0
            • michal1968  

              Já to chtěl jen zlehcit,určitě je to tak jak píšeš..

              0 0
            • w4c  

              Jám mám 183 cm / 75 kg, tak nevím, jestli je to hodně nebo málo. Jako bodyguard bych asi budil spíš úsměv, jako cyklista v profipelotonu by mi říkali vzducholoď :)

              0 0
    • jonti  

      Docela mě zajímá, proč tady na fóru jsou ve velkém doporučovány jen Fluidní trenažery, a skoro vůbec Tacx, když je třeba DCRainmaker docela chválí. Třeba takový https://www.kupkolo.cz/…mart_z92959/ vypadá taky dobře.

      0 0
      • Breakpain  

        sééétrvačník :) – absence

        Kdo zkusil, ví o čem mluvím ;) … ale jinak to samozřejmě není špatný trenažer :-)

        0 0
      • myreczech  

        …hele možná když seženeš hromadu broků a nasypeš to tam tak to bude fičet jak se setrvačníkem…;-)

        Fakt to je znát…Kinetic bez je trochu opruz…jako když tě nekdo tahá za dres a nenechá tě v klidu jet…kdo zkusí, nechce jinak…

        Magnetická brzda vs. fluid…respektive dobrý fluid…je to opět strasně znát…

        0 0
    • w4c  

      Ještě jeden dotaz, má význam kupovat podložku pod přední kolo a pokud ano, tak otočnou nebo pevnou?

      0 0
      • jonti  

        Podlozku urcite potrebujes, zadni kolo je zvednute, potrebujes zvednout i predni. Mam pevnou, jestli je otocna lepsi neposoudim.

        0 0
        • tomesik  

          Podložka pod pračku to jistí 1,5 cm silná, levné řešení co vydrží a nařežeš si ji jak potřebuješ.

          0 0
          • jonti  

            on to nemyslí jako matraci pod kolo, ale jen na zvýšení pozice předního kola.

            S tou podložkou pod pračku bych si taky nebyl jistý, že je to dobrý nápad. Mám tu z Hornbachu a trochu smrdí, tak nevím, jestli si ji nechám.

            0 0
      • myreczech  

        hele mám na Rock and Roll otočnou a jsem sťastnější…s pevnou to bylo napytel…nevím ostatní trenažéry, to smysl moc nemá…ale RR zásadně s otočnou…úžasná svoboda pohybu…proto už nechci klasický trenažér…nebo pouze s něejakou podložkou, která ten pohyb umožní…

        0 0
        • w4c  

          RR má ale pohyblivou i tu zadní stavbu ne? V takovém případě bych to volil také jednoznačně tu otočnou.

          Já uvažuji o https://www.kupkolo.cz/…2200_z95922/

          kde se zadek nepohybuje, tak právě řeším, jestli není ten otáčecí předek zbytečnost.

          Dost lidí lidí tady právě tenhle typ trenažeru doporučuje a tak jsem myslel, že má někdo přímou zkušenost.

          0 0
          • michal1968  

            ted jsem ho viděl na bazaru…

            0 0
            • madik  

              to jsou magnetaky na bazaru, nebrat ;)

              0 0
              • jonti  

                Proc myslis ze ne? S powermetrem to je v pohode i na Zwift a s velkym setrvacnikem by to melo byt i pocitove dobre.

                0 0
                • madik  

                  S powermeterem budis. Ale stejně bude užívání trenažéru obtiznejsi, bude se muset přepínat odpor magnetické brzdy, rozsah převodu nebude úplně stačit. Varianta s fluidní brzdou je lepší díky progresivnímu odporu.

                  0 0
                  • jonti  

                    Ja mam fluid, ale stary s docela malym odporem.

                    Na zahranicnich forech docela preferuji ty magneticke, proto se ptam, proc myslis, ze je fluid vzdy lepsi.

                    0 0
                • Breakpain  

                  uvědom si, že hlučnost magnetu a fluidního je zcela někde jinde – v případě RD je to jedno – v paneláku Tě budou nenávidět …

                  0 0
                  • bradek  

                    Měl jsem magnetický Kinetic a brzdná jednotka byla naprosto tichá, nejhlučnější byly převody a pohyb kola po válečku, ale to je stejné i pro fluidní trenažér, který není direct drive.

                    0 0
                  • jonti  

                    Třeba Tacx Neo nebo Flux jsou magnetické a prý jsou tižší než TurboMuin. Tak to nejspíš až tak univerzálně neplatí.

                    0 0
                    • tomesik  

                      Flux má řemen a to je to, co se na tom pořád rozbíjí – ale třeba na tom už zapracovali ;-). Proto jsem nakonec koupil neo, nechci řešit za 1,5r že se to podělalo.

                      0 0
      • bagr84  

        Vrazil jsem tam prkno a nejak nechapu v cem by byla otocna podlozka lepsi.

        0 0
    • w4c  

      Pánové, díky všem za rady a podněty, právě jsem objednal https://www.kupkolo.cz/…2200_z95922/ + setrvačník.

      Akorát ho nemají skladem, tak musím čekat, ale těším se jak malej kluk :) .

      0 0
      • madik  

        A budeš jezdit i přez hlavní sezonu na trenažeru? Jestli není nákup v pulce února trochu pozdě :) Na podzim už zase může být lepší nabídka na trhu a možná i euro trochu níže :)

        Já do půlky března doválčim na mojem bez setrvačníkovém mučidle a na příští zimní „sezónu“ si koupim něco lepšího s direct-drive.

        0 0
        • w4c  

          Chci jezdit doma pokud bude zima nebo hnusný počasí.

          Jestli bude něco lepšího je mi zatím jedno, to bych asi nekoupil nikdy nic a měl plnej šuplík peněz :)

          0 0
          • madik  

            Pokud budeš jezdit i během roku tak jasně. Já od půlky března budu jezdit do práce na kole a o víkendech na delší vyjíždky. Na trenažér už nebude moc čas. Ale asi mi bude trochu chybět ty konstatní hodinové jízdy, na kterých se skvěle zlepšuje Z4 :)

            0 0
      • gabel  

        Jo… tak to jsem Ti ho vykoupil já. Právě dorazil. Večer budu montovat a přezouvat :)

        0 0
    •  jarek1  

      Zdar, nejde mě spárovat hrudák od Garmin 820 s Ipadem – kde může být chyba? – nejde ani ve ZWIFTU ani MyEtraning. Dík

      0 0
      • Blunderbuss  

        A umí tepák od Garminu 820 i BlueTooth? Není jen ANT+?

        0 0
        • milan.v  

          Je to tak, umí jen Ant+

          0 0
          •  jarek1  

            dík za reakci, no jo, ale to by se pak asi nechytnul jako BLE 820 na Garmina 820? – když na G 820 vidím symbol BT a tepák měří. Něčemu nerozumím a vysvětlil jsem si, že tablet Apple MP2G2FD/A není s ním kmptbilní. Jinak ten tablet bez problému chytne čidlo frekvence, rychlosti i výkonu na Quobo Elite Smart B+ v obou programech. Když tak někdo poraďte jaký hruďák mám dokoupit, ptž trenažer nemám na furt tak ať ho využiju.

            0 0
            • tHomm  

              Kdyby jsi kupoval jiný, zbavil bych tě té 820.. :)

              0 0
            • Blunderbuss  

              ANT+ i BlueTooth současně umí např. Wahoo TICKR, Sigma R1 DUO, Geonaute z Decathlonu,..

              0 0
              • milan.v  

                Už to tu bylo hodněkrát – hrudní pás z Decathlonu je super volba, mám.

                0 0
                • Twitko  

                  +1 moc jsem tomu neveril, kdyz jsem ho na zaklade zdejsich doporuceni kupoval, ale zatim super

                  0 0
                • mrozu  

                  Super volba tedy rozhodně ne, je to levné řešení a kvalita tomu odpovídá. Po 2 měsících mi došla trpělivost a jde na reklamaci. Někdy ukazuje nesmysly, jindy si zas usmyslí, že snímat tep jednou za 10 sekund stačí.

                  0 0
                  • jonti  

                    Mne teda funguje uz pres rok bez problemu, o dost lepsi nez Garmin.

                    0 0
    • Hator  

      Ahoj, chtěl bych si poridit tento trenazer https://www.kupkolo.cz/…2200_z95922

      a mel bych ještě par dotazu. Zatím nemam silnicni kolo takze prozatim horske 29. Urcite dam plast k tomu urceny.

      Zaji ma me jestli na to nebudou slabe prevody. Kliky mam 38/26 a kazeta 11–42. Ještě by me zajímalo jak si budu určovat zatez pokud bych chtěl propojit se Zwiftem. Cidlo kadence a rychlosti mam. Diky za radu

      0 0
      • Delkim  

        Na nejtěžší převod při kadenci 90 to vidím tak na 520–550 wattů, to by mohlo stačit, ne? Tedy pokud nechceš trénovat sprinty.

        Zátěž si určuješ sám převody a kadencí. A zwift to podle té výkonnové křivky převádí na „virtuální výkon“.

        0 0
        • Hator  

          Diky

          0 0
          • MavasH  

            Jo a kdyby tě lákaly zwiftový závody s výsledky na zwiftpower.com, tak jsou často výsledky jezdců s „hloupým“ trenažérem (označováno jako zPower) anulovány.

            0 0
    • Smazaný účet  

      Využiju již existující vlákno a chtěl bych se zeptat – koupil sem trenažer Elite Novo Force a pokud se při jízdě trochu nakloním do strany, tak v tom tak jakoby cvaká. Stává se mi to hlavně při těžších převodech, u kterých prostě nejsem 100% statický. Upínák na kole i trenažeru je nastavený správně a zabírá pod správným úhlem. Kolo se v trenažeru nehýbe.

      Respektuju, že je to nejlevnější model, ale jen pro sichr se chci ujistit – nechci zbytečně poškodit trenažer.

      Mám tedy špatný styl jízdy (zbytečně se nakláním do stran) nebo je to daň za levný trenažer ..... ?

      Potýkal se s tím někdy někdo?

      0 0
      • myreczech  

        asi budeš mít smůlu na daný kousek…škoda že jsi zvolil tento typ trenažéru…je to o ceně chápu, ale rozumný levný trenažér bych doporučoval Kinetic Road Machine…ok stojí 6000,– ale nemá se na tom co podělat, je to funkční a robusní…se setrvačníkem to nemá chybu…

        kdysi jsem měl Qubo Power Fluid…taky to dělalo nějaký mechanický hluk…vrátil jsem ho…

        0 0
        • Smazaný účet  

          Nějak zásadně to asi řešit nebudu, napsal sem jen tak pro zajímavost a snad v domnění, že ho tu někdo vlastní a má podobnou zkušenost. Jak sem napsal – za ty peníze sem nečekal žádnou hitparádu. A nebo se na tom opravdu jen nakláním zbytečně do stran a pak se to v určitých částech přetěžuje :-)

          0 0
          • myreczech  

            no můžeš si udělat nějakou podložku která to aspon trošku může eliminovat…stačí pár tenisáků.. a hooodně tafky.:)

            https://youtu.be/-aK7mfj50ZY

            nebo profi…

            https://zwiftinsider.com/…-phenomenon/

            0 0
            • Smazaný účet  

              Hehe :-)

              0 0
              • Twitko  

                ne .. a bez legrace … ja bych se tomu moc nesmal .. tyhlety „rocker plates“ jsou dalsi level virtualni cyklistiky .. :-) nerikam, ze to bez toho neni mozne .. ale pokud to myslis vazne, pak … pokud te to zajima, asi nejlepsi zdroj info je na FB … https://www.facebook.com/…29188897706/ ..

                jen pro doplneni – nic takoveho nemam ani se na to nechystam, ale rozhodne to neztracuji :-)

                0 0
                • Mig_all  

                  Už v jiném vlákně jsem psal, že vsechny tyhle „plejty“ jsou pekna hovadina, že tady asi někdo objevuje Ameriku! Už dávno dávno Elite vyrábělo pro své trenažery pružné uložení (systém ritmo) což je mnohem elegantnější řešení než nějaké desky. Ale přestalo se to vyrábět a prodávat!!! Proč, na to si můžeš odpovědět sám…

                  0 0
                  • Twitko  

                    Ach jo .. proc se pokazdy objevi nejaky kikot, co ma potrebu se poustet do konfrontace … ale tak jo …

                    … ja si na nic odpovidat nepotrebuju .. ja to (mysleno „tyhlety plejty“) ani nepouzivam, ani nevyrabim, ani neprodavam … jen mam jakys takys prehled o tom, co se kde po svete deje … a kdyz nekde neco vidim, premyslim proc to tak nekdo dela, proc to nedela nejak jinak atd … pripadne kdyz to tak dela spousta lidi, proc to delaji a proc to nedelam tak i ja … atd .. atd … coz se tyka, mimo jine i jiz zminenych „rocker plates“ …

                    … ale bohuzel, tento pristup asi neplati pro vsechny, obzvlaste pro vseznalky z Ostravy .. ti sice vi vetsinou uplny ho*no, ale to jim nebrani aby meli jasno „vzdy a vsude a o vsem“ … ano mluvim prave ted o Tvem pripade … az me tak napada (kdyz uz jsi zminil tu „Ameriku“) jedno americke uslovi, ktere se pro tvuj pripad docela dost hodi … budu s dovolenim volne parafrazovat

                    … KDYZ JSI ***** TAK CHYTREJ, JAKTOZE UZ NEJSI DAVNO BOHATEJ ???

                    To je vse co se da rict k Tobe a Tve poznamce .. Tak a zpet k tem pruznym/pohyblivym platformam, at se tedy vratime k podstate veci, bych konstatoval pouze tohle … (a nema to vubec co delat s pruznym ulozenim ve smyslu historicke reseni ala Elite … tam opravdu netusim proc to prestali vyrabet ci prodavat … )

                    … rocker plate je zajimavy doplnek pro lidi, keri se z nejakeho duvodu (a ted fakt neresim jakeho) snazi vylepsit konfiguraci sveho domaciho trenzeru … that's all. Pochopitelne muzeme i nadale diskutovat na tema zda ANO ci NE, pripadne jake technicke reseni je lepsi (a proc) a v kterem pripade … ovsem to predpoklada, ze tomu budes aspon trochu rozumet .. cimz si fakt nejsem prave ted vubec jisty …

                    0 0
                • myreczech  

                  tohle je ale ultimátní pecka…:)

                  https://www.youtube.com/watch?…

                  sám nesnáším pevné upnutí trenažéru, doma Rock&Roll…jedinou alternativu bych bral toho novýho zelenáče…ale tohle…tohle bych mohl…jen v té garáži bych to měl na ráně…a pořád přes to přeskakoval…nápad výbornej…se divím že jim Elite nevypálilo rybník dřív…jejich motion válce dělají to samé a funguje to skvěle…

                  0 0
                  • Twitko  

                    tak tohle (to na fotce) je pouze prototyp (uz asi druha verze) … ani jmeno to jeste nema .. a otazkou je, zda to jmeno nekdy mit vubec bude = jakoze zda se to nekdy dostane do bezne produkce … alespon v nejake obdobne verzi. Souhlasim, ze takhle to vypada interesantne, ale pokud lze soudit z komentaru z videi (GPlama nebo DCR) tak to na ne moc velky dojem neudelalo (a to mi prijde, ze zrovna tihle dva jsou pro kazdou <> ) :-)

                    0 0
        • holly  

          Ahoj, jenom se vmísím s rychlým dotazem. Změřil bys prosím Kinetic Road Machine na šířku? Chtěl bych s ním zároveň koupit i nějakou antivibrační rohož, ale má jen 60cm, tak bych nebyl jednou nohou na podlaze. Díky

          0 0
          • myreczech  

            origo podložka má rozměr 200×93 cm, 60 cm ti určitě stačit nebude…ty nohy jsou tak 80 cm…

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.