• Silveron

    ahoj lidi,

    po dlouhé době jsem vytáhl ze sklepa mé staré dobré silniční kolo a teď hledám do čeho ho obout

    ročně mam v planu najet tak max 1500km (silnice, cyklo stezky), většinou sucho, ale když zaprší nechci padat, cena max 500kč

    má váha jest 103kg, na kole mám nyní Rubena 115 PSI – 800Kpa 23×622 (700×23C ) / Shimano 105 / velikost rámu 59cm ( Colnago CrMo )

    tak před 7 lety jsem na tom kole jezdil dost aktivně, rychlá jízda úseky 40 – 60 km nic hrozného, pak jsem zlenivěl a přestal jezdit. Konečně jsem se rozhoupal a chtěl bych pomalu zase něco najet :-)

    pročetl jsem zdejší diskuzi a nakonec jsem si vybral defakto dva kousky, co říkáte?

    Schwalbe Lugano KevlarGuard

    nebo

    MAXXIS DETONATOR drát

    0 0
    • alinceb  

      Drát nebrat. Proč zrovna tyhle 2 typy?

      Nedávno jsem objednával nové gumy pro kolegyni z práce a jednoznačně vyhrály Conti UltraSport – perfektní poměr cena/váha a jízdní vlastnosti i na mokru nemají vůbec špatné.

      0 0
      • Singlespeed  

        Oba dva Ultrasporty, co jsem koupil, mi cca po 500 km udělaly bouli a byly nepoužitelné.

        0 0
        • alinceb  

          Ona na tom má určitě přes 500 a zatím bez chyby. Asi smůla na kus…

          0 0
      • Silveron  

        určitě myslím 500/kus. Proc tyto dva? Kdyz jsem dovezl kolo do servisu, prodavac mi doporučil ten Maxxis ze je dobrej (asi nemel nic jinyho na sklade). Pak jsem sedl k netu s tim ze radsi si poradne vyberu. Nekteri maxxis chvalili, jini zase ne.

        A kolo urcite nema hodnotu 500 :-) Jiste na bazaru bych ho prodal tak max 5000 je to stará šunka. Rám jsem kupoval v bazaru v roce 1996 a to byla jetina z německa kde na tom majitel lítal profi závody. V roce 2003 jsem na to nahodil Shimano 105 komplet + remerx rafky no a ted si vybiram tedy nové gumy :-)

        0 0
        • alinceb  

          Ten lak mi moc jako Colna nepřijde, ale můžu se plést…

          0 0
          • Silveron  

            :-) tak jiste já tomu říkám 18 let colnago asi jen kvuli samolepkam, kdyz berete rám za 500 v bazaru rodný list nedostanete :-( ale říkal jsem si že díky tomu zapuštění bowdenu do rámu nepujde o šméčkový rám. přeci jen v té době většina silniček měla ještě dráty vedené po kraji rámu

            proč drát? podle mne rozdíl mezi trátem a kevlarem (skládacím) je jen ve váze? a to tu mi moc nejde.

            takze detonator I schwalbe – ani jeden?

            0 0
            • Tina  

              Kevlar sa lepšie obúva a vyzúva a to je ďalšie plus. Hlavne keď v teréne meníš dušu.

              0 0
        • Vilém  

          Kdyz ne 500, tak 1500,–. Colnago to zrejme nebude.

          0 0
      • karliner  

        Jezdil jsem je v zimě a pár tisíc natočily a ještě další zimu zvládnou. Imho dobrá volba.

        0 0
      • Silveron  

        dívám se na ty Continental Ultra Sport Kevlar a vypadají zajímavě. Cena slušná. Tedy další dobrý tip.

        0 0
    • McBlacky  

      michelin pro race 4 endurance, solidní poměr vlastností. na KK za 590

      0 0
    • Silveron  

      a jo … koupim tedy ty conti ultra sport na kupkolo. diky za tip.

      0 0
    • honhav  

      zkusim vykopat vlakno – jelikoz se v tom prd vyznam, muze mi nekdo doporucit plaste na silnicku, kola tam jsou SH. WH-R500

      a od plastu bych chtel – realtivni bezpeci ted pri podzimnim -zimnim jezdeni, nejaky vzorek na mokro ci vsudypritomny pisek-blato a kdyby pekne jeli, byl by to prijemny bonus… diky za tipy…

      pripadne bych na tohle obdobi zkusil nejake blatniky, ale nemam nejak ideu jake…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.