• Vondra

    Zdravim, napadlo mě, že by bylo zajímavé na horní lišty přidat list Servis, který by byl obsahove podobny listu recenze, a kazdy by tu mohl napsat a nebo hledat rady a vychytavky k ruznym oblastem udrzby kola…odpadlo by tu dost dotazu, ale je fakt ze mi prijde ze nekteri akteri se tesi az nejaky nebozak napise aby si na nem mohli hojit ego ve stylu „podivej se do historie lamo“ nebo „nechtel bys nahodou abych to udelal za tebe“.

    Je to jen napad, ale mozna by se to ujalo. Prosim odpovedi jen nezastuzenych bajkeru

    0 0
    • Krocan  

      spíš někde umístit link na ivelo.cz tak aby byl na očích:-)

      0 0
    • Blade  

      Jaký by byl rozdíl, mezi timto „servisem“ a kategorií „tech. rady“? A že by v tom někdo HLEDAL rady, to si taky moc nemyslím:o) Kdo radu najít chce, ten si ji najde a kdo hledat nechce, tak stejně založí nový vlákno. Jestli je tady kategorie „tech. rady“, nebo by vznikla nějaká nová lišta, nehrálo by to roli. Navíc, když se podíváš do recenzí, tak je toho tam pár, ke každýmu 1–2 příspěvky. Mnohem víc k dané věci najdeš v normálním vlákně.

      0 0
      • Vondra  

        Mozna mas pravdu, ze by lidi psali vlakna stejne, jen sem ted neco delal, tak me napadlo ze neni zadny shromazdiste tipu pro servis…mozny by se to neujalo ale kazdopadne by to nebylo nic proti necemu, hlavne by to bylo rychly, napr . ta sedlovka, kouknu na sedlovka- dal treba zajizdeni, zkraceni atd., a zkusenosti, ja zkusil to a de to, ja to a je to naprd. Ne kadej zareaguje na prave probihajici vlakno, ale ja osobne bych treba rad prihodil tip do databaze pro ostatni…

        takze za prve by to bylo rychlejsi hledani bez procitani odkazu kde 90% sou osobni rozepre a premerovani velikosti ega a za druhe si myslim ze by tam toho bylo vic a k veci

        0 0
        • Blade  

          Je otázka, na kolik by se všem, kteří už hodnotnou radou do nějakého vlákna přispěli, chtělo znovu vše psát do recenzí. Spíš by to chtělo vylepšit funkci vyhledávání. Každopádně pokud by nějaká taková databáze vznikla, tak by to byla bomba věc, ale imho nereálná.

          0 0
          • Vondra  

            Já si myslim ze by to nemuseli psat i sami lide, casem by se to zaplnilo at uz od tech samych ci jinych

            0 0
            • Blade  

              Tak jinak. Připadá ti nynější sekce recenzi v pořádku? Dostatek komponent s adekvátním popisem a hodnocením? Namátkou recenze přehazovačky XT shadow. Mnohem víc kvalitnějších hodnocení se nachází v diskusi, jenom trošku pohledat. Prostě nic mi nedává důvod doufat, že by „lišta Servis“ měla mít přínos.

              0 0
              • Vondra  

                podle stejne logiky bys mohl listu recenze zrusit…ja jen rikam ze se to muze zkusit a nebude to nicemu vadit, kdo bude chtit vic patrat a nenajde tam co potrebuje tak by to udelal…tak jako tak…svuj nazor sem uz rekl, tak to nebudu opakovat, zaroven nerikam ze by to zakonite fungovalo

                0 0
    • dieegoo  

      Myslim, že je to celkem dobrý nápad. Dotazů na servis kola je tady nespočet a pořád se vztahují se točí okolo jednoho.

      To co říká Blade může být pravda, ale jak zmínil někdo jiný v jiném dredu, hledání tady není zrovna moc šťastně řešené. Pro ty, co se tu pohybují delší dobu a zhruba vědí, co kde kdy jak, tak většinou nemají problém najít, pokud ale použije vyhledávání někdo nový, nejspíš se mu z výsledků akorát tak protočí panenky a radši založí nové téma.

      Ohledně případného plnění záložky servis – je možné pojmout to svědomitě a vysvělit každou blbost znova, všechno detailně popsat, ale – chce to čas, ochotu a znalosti :) Podle mě schůdnější verzí alespoň pro začátek obyčejné linkování na daný problém v diskuzi. Příklad-v záložce servis mám kategorii „Hydraulické kotoučkovky“. V diskuzi se objeví (případně použije již existující dred), vezme se link směřující do toho dredu a prostě se vloží do kategorie „Hydraulické kotoučovky“. Zájemce si pak v kategorii „Hydraulické kotoučovky“ přečte názvy témat a řekne si  - jo, tady se řešilo to samé a nemá problém s hledáním, nemusí zakládat.

      Je jasný, že to v žádným případě nevyeliminuje všechny ne duplicitní a xplicitní dotazy, ale trochu by se to zjednodušit mohlo.

      0 0
      • Vondra  

        to by slo, dat komponenty a pod ne jiz jen vlakna s diskusemi, pripadne z toho vymazat zbytecny a bezpredmetny prispevky…mohlo by to byt rozdeleno na diskuse a navody(kdyby nekdo chtel neco delat)

        0 0
    • Radek Broz  

      blbost

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.