• Hrabex1

    Zdravim,

    tohle tema se tady resilo snad tisickrat, ale o to vic me prekvapilo, jak snadno tmel Notubez unika z plaste. Je to videt na prilozenym obrazku.

    Mne by ani nevadilo ze to takhle vypada, ale neprijde mi normalni, ze dolivam kazdy mesic 50 ml a este se to zda bejt malo – je to na hrane, nekdy uz zacne uchazet i vzduch.

    Upozornuju, ze se nejedna o plaste „slupky“ ale o verzi DD, a ze plast nema zadne defetky, jen mikroskopicke okem neviditelne trhlinky na behounu i bocich plaste.

    Drive jsem jezdil prave na tech slupkach a s tmelem Caffe latex, ktery me stval, kdyz z prorazenych der cakal a zaneradil mne cely kolo. Ale tohle se nedelo a zdaleka jsem nedoleval tak casto.

    Jeste abych upresnil, na prednim kole se to deje jen nepatrne a spotreba tmelu je sotva polovicni. Asi je to tim, ze je tam nizsi tlak.

    0 0
    • kubad  

      nikdy sem tohle neviděl, a to s NoTubes jezdim cca 5 sezon, to vypadá na nějaký vadný plášť

      0 0
      • vsn  

        nebo je autor vtipalek a plast v tmavsích místech otřel mokrou houbičkou a vyfotil :)

        0 0
        • BigKarel2  

          Mě se taky nezdá že by to bylo mlíko…

          0 0
          • Slavoš  

            No úplně stejný fleky (ale menší) se mi objevily na plášti Racing Ralph Snake Skin TLR cca po 2 měsících s tmelem NoTubes.

            0 0
            • BigKarel2  

              Jó, je to možný…já neříkam že né…Prostě ten plášť je moc řidkej :D

              0 0
            • Hrabex1  

              nevim, kolik toho najezdis, ale ty 2 mesice souhlasi.

              Tak pocitej s tim, ze timhle to nekonci, bude to horsi a horsi.

              Zkratka tlr neni tlr. Na pristi rok uvazuju o RK.

              0 0
              • MlokCZ  

                Není to moc pravděpodobné.

                Buď je nějaký problém u DD verze (nikdy jsem DD verzi bez duší nejezdil; vždy jen UST nebo snake skin) s tou ochranou běhounu navíc nebo nějaké špatné kusy.

                Kromě těch 29" RaR snake skin TLR 2,25, co už jsem tu psal (a přední tam mám třeba už téměř celý rok a žádný problém), tak teď mám nahozené ještě 4 kousky 26tkových NN snake skin 2,25 a taky žádný problém.

                Už jsem to tu někde psal, že ty NN jsem testoval více dní bez tmelu a slušně to těsnilo, žádná velká ztráta tlaku ani po třech dnech. A když to udrží i vzduch…

                Jediné co mi napadá je vliv příliš vysokého tlaku. Kolik jsi ten zadní (kde jsi to měl horší) foukal?

                Jestli tohle nebude ten problém.

                0 0
                • Hrabex1  

                  Jsou tady dalsi 2 jezdci s podobnym problemem a nemaji DD, takze neverim, ze to u jinych verzi bude jine.

                  Jinak souhlas, s tlakem to hodne souvisi, protoze v predu mam flicky minimalni (a taky ubytek minimalni). Foukam rozhodne vic nez vetsina z vas – odhadem kolem 3 bar (na psy si to prepocti sam :-))

                  Pri nizsich tlacich se to zvejka a to nemam rad. Ale takhle jsem foukal vzdycky a presto se mi to na starsich RR nebo NN nikdy nestalo.

                  Souhlasim i s tim, ze ty gumy drzi tlak samy o sobe, ale jenom par prvnich vyjizdek.

                  Pak tam dam tmel a po 2 mesicich se zacnou objevovat maly flicky, ktery se postupne zvetsujou a po sezone jsou tam fleky jak krava. A nedelam nic jinyho, ze porad dolejvam.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak to bude nejspíš tím tlakem. 3 bary je bez duší strašně moc. U TLR už to bude asi ok co se týká bezpečnosti. U starších, které ještě neměly upravené patky jako TLR bych se 3 bary už bál jezdit, že se plášť spolehlivě udrží na ráfku.

                    Nejvíc jsem měl 2,4 baru na zadním RaR na té 29tce a to na Sardinii. Mimo téhle jedné akce přes 2 bary foukám jen zcela ojediněle (a to je zadní, přední foukám méně).

                    Jinak se žvejkáním jsem neměl problém ani kolem 1,5 baru (ale bylo to na 21mm ráfkách).

                    0 0
                    • Hrabex1  

                      ale jak rikam, v mensi mire se to deje i na prednim kole, kde je tlak mnohem nizsi a na starych gumach se to nedelo ani pri stejnym tlaku

                      0 0
                    • ememem  

                      tak ako 3 bary je kua dost (44psi) a sa priznam ze absolutne tomu nerozumiem lebo to totalne zabija jazdne vlastnosti plasta (mam 100kg a 2.1 bezne fukam p/z – 27/32 psi – 1.85/2.2) a prijde mi to tvrde viac ako dost ale dobre.

                      nicmenej ma podobne informacie docela znepokojuju lebo uz som bol odhodlany kupit NN/RaR 2.25 SS TLR a teraz som stale na na vazkach ci nezostanem radsej pri vyrazne tazsich ust lebo tot riesit sa mi ako fakt nechce.

                      0 0
                      • tonik666  

                        I s dušema jezdím na 26" 35PSI a na 29" 25–30PSI. A co teprve až přijdou bezduše :)

                        Na takovej šutrech jako RR se 44 PSI bych jezdit nechtěl. To už si rovnou můžu pořídit bezplášťáky :D

                        0 0
                      • romachain  

                        Já mám taky těch 100 kg, pláště Schwalbe TLR 2,25 a podle mojí pumpy BETO tam vozím cca 40 psů a když je tam míň, tak se mi to v náklonu nepříjemně žvejká. Když jsem poprvé nasadil bezduše, tak jsem celej natěšenej nafoukal „málo“ a výsledkem byl procvaklej plášť a zkaženej výlet. Otázka je, jak to ta pumpa ukazuje, protože ten tlak kterej ona měří je mezi pumpou a ventilkem v hadičce, ale galuskovej ventilek je přitom „zavřenej“.

                        0 0
                        • Hrabex1  

                          mam podobnou zkusenost. zvejkani a poskozeni vlaken na boku plaste

                          0 0
                          • romachain  

                            No já ale žádný prolínání mlíka nepozoruju a na ten „asi vyšší“ tlak jsem s pláštěma spokojenej. Už mám doma nachystanej další stejnej plášť na výměnu po totálním ojetí…

                            0 0
                            • Hrabex1  

                              tak nevim, asi zalezi na kuse. Ale jak je tady videt, sam nejsem.

                              A pouzivas notubes?

                              0 0
                              • romachain  

                                Doteď jsem tam měl nějaký mlíko Geax, který je ale určený do UST gum, čili s tím TLR vůbec nemuselo fungovat :-) Teď po sezóně (cca 2000 km) už bylo vyschlý, poznal jsem to podle prázdnýho kola. Tak jsem to doplnil Notubes a s tím zatím najezdil jen kousek, ale zatím to drží.

                                0 0
          • Hrabex1  

            A co jinyho?

            takhle to vypada porad, treba i kdyz kolo stoji tyden v suchem prostredi

            0 0
        • Hrabex1  

          anebo delam skrytou „antireklamu“, ze jo?

          Pravda, tlr plast tesni i bez mlika. A tesni docela dobre, ale jen do ty doby, nez se zacne jezdit.

          Nasadil jsem to v breznu. V prvnich mesicich to bylo v pohode, jen tu a tam malej flicek a ubytky byly taky v norme. Za ten pulrok jsem sice najezdil dost, ale jak je z fotky patrne, plast neni este ani v pulce zivotnosti.

          Za tu dobu jsem spotreboval 650 ml tmelu, z toho sla necela tretina na predni kolo. A docela jsem se snazil nedavat toho moc, nikdy toho nebylo tolik, aby to v plasti splouchalo.

          Jako + musim uznat, ze mi to nikdy necakalo za jizdy a ze ubytky vzduchu byly temer nulovy, kdyz tam nakej ten tmel byl.

          0 0
      • MlokCZ  

        Já to samé. A z aktuálních třeba 29tkové TLR snake skin RaR, žádný únik tmelu přes plášť za celou sezónu. Taky by to bylo hodně divné, když ten plášť těsní i bez tmelu.

        Doplňování tmelu standardní, žádný nadměrný únik.

        0 0
      • xshreck  

        já to mám po bocích

        0 0
        • BigKarel2  

          Po bocích mě to prosakovalo ale nedělalo to fleky…

          0 0
          • xshreck  

            mě to dělá kapičky… jakoby od vody a malé flíčky

            0 0
            • BigKarel2  

              Mě tak šlo vidět jak to prosakovalo v těch švech…ale pak se to zacelilo a klid…jediná závada byla předevčírem a i ta už je fuč…

              0 0
              • xshreck  

                no jo, ale tobě to prosáklo když si nasadil plášť, nalil mlíko a nafouknul ne? Mě to dělá teď když jsem po měsíci vytáhl kolo :D

                0 0
            • blisterexist  

              mě taky:-)

              0 0
    • DejvGSR  

      Krásný military plášť. To asi nebude mlíko. TLR pláště mi v UST ráfcích téměř těsnily bez mlíka. No do druhého dne to bylo prázdný, mlíko to stabilizovalo a žádný problém. Chová se to stejně jako s duší – únik vzduchu v čase.

      0 0
      • v POHODÌ klokan  

        Je to mlíko. Přesně stejně vypadá můj zadní RaRa snakeskin TLR. Jakoby mokrý fleky. Uprostřed jsou někdy k nalezení při podrobném prohledání malý dírky. Spotřeba tmelu je fakt asi větší než u předchozí verze (ne tlr)…

        0 0
      • MaPa  

        Je to mlíko. Přesně takovej flek mi udělalo na RoR PS když se hned nezalepila díra. Takhle bych to imho ale opravdu viděl na nějaký vadný kus nebo moc vysoký tlak.

        0 0
        • Hrabex1  

          hm, JA TAM MAM uplne malinky dirky a tmel to nikdy nezalepi uplne, porad trochu unika.

          ale tlak vzduchu to drzi dobre, coz je zvlastni

          0 0
          • Slavoš  

            Tak mám to stejný, tlak max do 27 psi.Takže přefoukáno nemám.

            0 0
            • Hrabex1  

              a taky musis hodne dolejvat?

              0 0
              • Slavoš  

                Ne nemusím dolívat ,po třech měsících tam ještě bylo,tak jsem přilil 30 ml.Je tam ježek (sraženina),ale ten půjde ven až později. :-)

                0 0
                • Hrabex1  

                  tak to nemusis resit, teda jestli se to nezhorsi.¨

                  Ja do zadu pridavam 50 ml kazdy mesic a jeste je to malo

                  0 0
          • MlokCZ  

            Malinké díry s flíčkem od tmelu jsem měl vždy na všech pláštích, tedy i na UST. To ale byly povětšinou díry od trnů.

            0 0
            • Hrabex1  

              tohle na trny nevypada – koukni na tu fotku.

              A i kdyby to tak bylo, diry se nezaceli a porad to unika.

              0 0
            • Hrabex1  

              z boku je to trochu lepsi, ale fleky tam jsou taky.

              Pritom plaste nijak poskozeny nejsou

              0 0
    • jIrI___  

      Tohle mi na RaR (klasických) dělalo taky, ale ne v až tak velké míře.

      0 0
    • Hrabex1  

      update:

      naposled jsem doleval misto Notubes CL a je to snad este horsi.

      takze pricina je v plasti.

      Vypada to, ze do zadniho kola budu muset dat dusi, nebo ten plast proste vyhodim.

      Je tady jeste nekdo, kdo pouziva DD 2011 a jezdi bez dusi?

      0 0
      • vsn  

        jo, naprosto bez problémů. Ale plášť koupenej od oficiálního dovozce a né OEM verze.

        0 0
        • ememem  

          toto sme tu uz preberali, asi pred dvoma rokmi, v tom to byt nemoze, neexistuju ziadne OEM verzie a verzie pre priamy predaj.

          0 0
          • vsn  

            tak proč v kameňáku RaR stojí 1100 a na e-shopu 600? Buď je nanažranej dovozce a e-shopy to tahají ve velkym od jinud nebo nvm.

            0 0
            • ememem  

              to sme naozaj rozoberali asi pred 2 rokmi(skus najst) a v tomto threade je to tazky off topic.

              0 0
    • Hrabex1  

      tak dneska jsem sundal plaste a co jsem videl me sokovalo.

      Na vnitrni strane plaste byla nalepena silena vrstva ty sracky, ale v tekutym stavu tam uz nebylo zase nic. Dosud jsem pouzival caffe latex a byl jsem zvyklej jen na slabou slupku toho lepidla.

      Je tohle u notubes normalni? jinak tam zadny hrudky srazeniny nebyly, ze by zacali pouzivat nakou novou smes?

      To co me vzlinalo skrz ty plaste musela byt jen prefiltrovana kapalina, proto jsou ty plaste celkem cisty.

      0 0
      • MlokCZ  

        Ne, není to normální. Nikdy jsem na žádném z mnoha kusů nic takového neměl. A teď jsem nedávno kupoval nová balení a chovají se stejně jako ta starší.

        0 0
      • jIrI___  

        Tohle se mi poslední dobou děje u RaR. Nejdřív byly ty sraženiny a teď je na plášti taková mazlavá vrstvička čehosi a sraženiny žádné. Na příští sezónu kupuju tmel od FRM nebo smíchám 50:50 CL a NoTubes. Samotný NoTubes mě už poslední dobou štve.

        0 0
        • MlokCZ  

          Jakou verzi RaR vozíš?

          0 0
          • jIrI___  

            Tu základní, PaceStar EVO. Na příští sezónu už ale pořídím něco jiného, nejspíš plnohodnotné UST a ne od Schwalbe. S tímhle papírem jsou jen starosti.

            0 0
          • Kamikaze 591  

            Děje se mi to taky. RaR 2,1 pacestar 2011 TLR. Mlíko notubes.

            0 0
        • Hrabex1  

          nejvic me stvem ze nevim, jestli je to plastem nebo tmeleů.

          ten FRM je dobrej? je docela drahej. Schwalbe bude asi taky dobrej, ale drahej jak prase

          0 0
          • jIrI___  

            Co jsem na ten FRM četl reference, tak byly vesměs kladné. Prý je to něco mezi NoTubes a CL – udělá vrstvu na plášti a na rozdíl od CL při defektu funguje :)

            0 0
            • jIrI___  

              A na litrovém balení je o nějakých 100 Kč dražší než NoTubes, to není zas tak moc.

              0 0
            • Hrabex1  

              pockej a notubes driv zadnou vrstvu nedelal?

              ja tam mel strasne silnou vrstvum bylo to jak houba.

              0 0
              • jIrI___  

                No u mně na jiném plášti než na tom RaR tak tlustou vrstvu neudělal. Lehký „gumovitý“ povlak tam byl, ale to se asi nedá mluvit o vrstvě. Vozil jsem ho v NanoRaptoru, Crossmarku, XCR Dry 2 a chvilku v RaceKingu.

                0 0
                • Hrabex1  

                  predpokladam, ze na ty ostatni plaste jsi pouzil jine baleni tmelu nez na ten RaR…

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Kromě XCR Dry 2 byla láhev tuším stejná.

                    0 0
                    • Hrabex1  

                      v tom pripade neni problem v tmelu ale v plasti

                      0 0
                      • pepek  

                        Je to ještě složitější: ve stejném plášti (kusu) se mi někdy vytvořil „ježek“ už za týden a např. teď tam nebyl ani za dva měsíce.

                        0 0
          • scret  

            FRM bych asi pouzil jen na UST gumach… Kamard ho na moje doporuceni koupil (udajne mel byt uplne stejny jako NT) a na snake skin plaste moc nezabiral:(( Takze je to neco jinyho nez NT… FRM udela povlak uvnitr, takze asi na zaceleni je to dobry a pak tam nalit NT…

            0 0
    • bosmilan  

      mě by spíš zajímalo jak mám docílit toho,abych měl stejnou úspěšnost zacelení defektu jak to předvádějí tady http://www.youtube.com/watch…

      protože někdy to v klidu zalepí a jindy i třeba i 3 mm defekt ne a dávám duši

      0 0
      • jIrI___  

        Docílíš toho jednoduše – naliješ do pláště celé balení tmelu :)

        0 0
    • bagr84  

      Tady se jen znovu potvrzuje, ze SCHWALBE NEBRAT!

      0 0
    • MlokCZ  

      Tak po měsíci a půl jsem měnil na dvou fullech na zadním kole snake skin NN za nové snake skin RaR.

      Dával jsem tam asi 70ml tmelu když jsem to předtím nahazoval.

      Po tom měsíci a půl tam bylo ještě hodně zbývajícího tmelu (a vypadal i že je ještě v dobrém stavu), žádné sražené kousky, žádná divná větší vrstav na plášti. Obě dva ty pláště ± ve stejném stavu.

      Z venku na plášti ani náznak nějakých fleků.

      Takže i na fullu stále stejné dobré chování u snake skin NN jako jsem měl po celou sezónu na 29 RaR snake skin.

      Asi mi v obchodě pravidelně vybírají nějaké lepší kousky, když už jsem s tolike neměl žádný problém :-)

      0 0
      • Hrabex1  

        ja to letos poprve sundal asi po 2 mesicich, kdyz jsem byl na nekolikadeni vyjizdce, usel mi vzduch a ja tam musel dat dusi.

        tenkrat mi to este podezrely neprislo, zadny fleky, spotreba tmelu taky celkem v normalu a v plasti ta vrstva taky nevypadala hrozive.

        ty problemy s dolivanim a s flekama zacaly az v letem kdyz sem mel najeto celkem dost.

        ten tmel sem koupil letos v unoru nebo v breznu a byl uplne novej, museli mi ho objednavat extra.

        0 0
        • MlokCZ  

          Na 29tce mám přední plášť pořád první snake skin RaR a ten tam mám už skoro rok.

          0 0
          • Hrabex1  

            tak ho zkus sundat a rekni, jak to vypada.

            podle me to dost ovlivni i hmotnost, kdyz je tam takova vrstva, protoze ta vypada jak nacucana houba. A mozna i odpor.

            0 0
            • MlokCZ  

              Zadní jsem teď nedávno měnil (možná se dal ještě nějaký ten kilometr jezdit, před dovolenou v září jsem ale dal raději nový). A vše s tmelem bylo v pořádku.

              0 0
    • cubeman  

      Hele jezdím rok No Tubes a jsem velice spokojený.Mám Rubeny a žádný problém.Záleží hodně na ráfkách.Měl jsem Mavic Enduromax a ty mi utíkali kolem ráfků.Pak jsem koupil ZTR Olympic a to je jiné kafe.Ráfky jsou ůplně jiné.Plášt sedí super a ani trocha mlíka neujde.Ježdím maratony a XC a fakt nemám problém.

      0 0
      • Hrabex1  

        ja s rafkama zadnej problem nemam, utika to jen skrz plaste

        0 0
    • cubeman  

      Vyměň pláště.Ale je to divné,taky jsem jezdil Swalbe a bez problému.

      0 0
    • Nikovlas  

      Mám dotaz – používám Schwalbe NN SnakeSkin Tubeles ready s tmelem No Tubes.

      Dneska jsem to proseknul – asi 3mm dírka – tmel to nezalepil, takže jsem tam cpal duši.

      Mám pocit, že jsem tu někde četl, že to někomu zalepilo i větší díry – je potřeba tomu nějak pomoci? Přidržet to, počkat až to zaschne při nižším tlaku? Jak dlouho?

      Dík.

      (to mlíko je tam asi 2 měsíce z čerstvě otevřeného balení)

      0 0
      • obda  

        RomanH měl tento týden dost podobný problém na RoR. Přitom mně to obvykle podobné díry zacelilo (natočit dolů a podržet prst na dírce, když tak použít knot). Zřejmě je něco shnilého ve státě Dánském (nebo u Schwalbe).

        0 0
        • Nikovlas  

          Já tam zkoušel přidržet prst – pak to třeba přestalo prskat a syčet, ale když jsem se snažil to nafoukat na nějakej tlak, na kterym bych i po nerovný cestě dojel domů (rozhodně míň než 2 bary na zadním kole 2,25"), tak se to pak tím tlakem vždy protlačilo. Nečekal jsem s tím nějak dýl -prostě když to přestalo ufukovat, tak jsem hned pomalu přidával…

          0 0
          • Ricci  

            mam podobny zazitok pred tyzdnom…

            zalepilo sa to az po dlhsej dobe pri minimalnom tlaku a teraz drzi super

            0 0
            • Nikovlas  

              To znamená třeba přes noc, ne 10 minut, ne?

              0 0
              • radek01  

                Vždy před sezonou když dávám Schwalbe Racing Ralph je takovej řidší po nalití se musím jít trochu povozit aby se to zatáhlo samozřejmě nejdříve klepu a točím jako na promo videu.

                0 0
    • Kouba_2005  

      Využiju třeba tohoto vlákna. Měníte v pláštích třeba jednou za rok preventivně tmel nebo pouze doléváte a měníte jen v případě zježkovatění? Díky.

      0 0
      • radek01  

        Neměním minulou sezonu jsem ani nedoléval asi štěstí nebo co… nebo jsem tam toho nalil víc než jsem měl. :-) po sezóně při údržbě kol to sundám ježky a ježečky dám spinkat do popelnice a je to cajk. :-)

        0 0
    • bagr84  

      Rekne mi nekdo, proc tu mydlovou vodu cpe v kazdym kroku uplne na vsechno? :)

      http://www.youtube.com/watch…

      Vzdycky jsem ji daval jen na patky plaste uz nasazenyho na rafku.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.