nosič kol na tažné zařízení

127 nepřečtených
  • karbi02

    Ahoj všem,

    scháním nosič na 4 kola na tažné zařízení. Našel jsem Nosič kol na tažné zařízení SIENA 4 sklopný. Máte s ním někdo zkušenosti a dostanu se do kufru kombíku mondea?

    Dík za info.

    0 0
    • bathed  

      Nejlepší (a hledal jsem fakt dlouho) je Atera Strada 3. Je na tři kola, ale lze dokopit ještě čtvrtý doplňkový držák: skvělé zpracování, skvělé upínání na kouli, bezpečné zamykání, triviální a bezpečné zakládání kol (dva řemínky přes ráfky a zamykatelná palice na rámovou trubku) a hlavně – geniální odklápění!!!! Opel Vectra Caravan, Insignia v kombi, Audi Allroad, Superb Kombi – některé auta moje, některé kamarádů co půjčovali – vše OK. Dvě kola bez jištění šrákem, tři a výš šrák na horní hranu kufrových dveří kombíku. Německo 180 po dálnici se čtyřma kolama. Vezl jsem i tři sjezďáky + jeden full XC = spolu s váhou vlastního nosiče na hraně svislé nosnosti koule – no problem. V garáži perfektně skladné (zavěsíš na hřebík na zeď). Jiný bych nechtěl!

      0 0
    • royal  

      Mam Wjenzek Alfa 3+1, taky jen nejlepsi zkusenosti.

      Otvirat kufr u Volva V70 (kombi) vpohode, sklopi se to vsechno tak ze neveris ze to ta koule udrzi – ale udrzi :-)

      0 0
      • Smazaný účet  

        též máme a spokojenost.

        0 0
      • nitraq  

        Když si řešil který koupit, uvažoval si o Ateře Strada nebo rovnou vyloučil kvůli ceně? Když totiž porovnám Ateru a Wjenzek, tak Alfa 3+1 vyjde v podstatě na polovinu (jde mi o převoz 4 kol, takže ještě dodatečnou lištu pro 4. kolo na Ateru). Jde mi o to, jestli Alfa je jenom levnější nebo jestli má i některý nedostatky.

        0 0
        • bathed  

          Já mám Stradu osobně 4 roky. Když jsem kupoval, Wjenzek to lepil z ocelových trubek. Tenhle nový nosič (dural) tudíž neznám a nevím co k němu říct. Co jsem viděl z dálky, koncepčně je to celkem zdařilá kopie Strady, ale nejsem schopný zhodnotit provedení. Zarazila mně snad jenom uváděná váha – ta je cca o 5 kilo vyšší než u Strady.

          0 0
          • nitraq  

            Váha se už nejspíš vyrovnala. Wjenzek uvádí 17.6 a Atera 16.5, ale k tomu se ještě musí přidat váha adaptéru, takže to nakonec asi bude stejně nebo podobně.

            0 0
        • Tomínos  

          Mám wjennzka a když jsem koukal na tu ateru, tak pokud to wjenzek nezměnil je upínání na kouli klíčem přes šroub, takže je to trošku pomalejší. Jinak to asi bude dost podobný, nevím taky jak je ta atera široká, ale pokud jsem na wjenzku vezl 4 am (en) kola a z toho jedno byl dragster tak je problém ho přidělat, ale to si myslím, že bude u všech držáků.

          0 0
          • Smazaný účet  

            teď jsem se díval na to video od atery, určitě je ten mechanismus přidělání nosiče na kouly rychlejší oproti wjenzkovi. Zase to sklápění u wjenzka je v pohodě, to posuování u atery mi přijde skoro zbytečný. Dále jsem se díval na thule euroway a to mi přišlo nejlepší díky možnosti odepnout ty háky co drží kolo za horní rámovku a prostrčit je tama kudy je potřeba. U wjenzka to máme na matku a to by s tím člověk strávil mládí. Občas se nám totiž stane, že je to docela tetris nasadit tam 4 fully a ještě myslet na provlečení těch kleští skrz rámy.

            0 0
            • FrantisekH  

              z mojí zkušenosti jedině Thule, osobně jsem vyzkoušel jak variantu na kouli, na střechu i na zadní dveře a provedení a manipulace skvělá

              0 0
      • hozi  

        na kolik vyjde Wjenzek Alfa 3? A kde se dá ve Varech koupit:

        0 0
        • enjoy  

          Nebudu uvádět odkud to je, aby se někdo nerozčiloval, ale pokud by ti nevadilo formou dobírky, tak ALFA 3 7139,– a ALFA 3+1 8561,– + 150,– pošta.

          Jinak co se týče tohoto nosiče, tak Thule je úplně jiný level, ale taky stojí o 1/3 víc, takže ten Wjenzek není špatný a i na půjčovně se nám osvědčil.

          0 0
    • bathed  

      ATERA Strada video TU

      0 0
    • kesu  

      Ahoj,

      nevíte jestli lze u nějakýho držáku chytit kola za sedlovku, prej to jde u nějakýho thule ale nenašel jsem u jakýho…

      0 0
      • MartasCZ  

        U Thule co mám já typ zpaměti nevim ale je to 3+1 jde vytocit drzák podle totřeby, ale stejně si to to zda lepší držet to za rám.

        0 0
        • jecnak  

          Pokud vezes 3 a vic kol a nedej boze fully mensi velikosti, tak je skoro nemozne je treba na Ateru Strada pridelat.

          0 0
          • bathed  

            ??? :-)

            0 0
            • jecnak  

              Nejspis jsi na ni nikdy vic jak 3 kola ruznych velikosti nevezl, kdyz se tak divis. Ja s nakladanim celkem casto zapasim. Staci mit 21,5 a 16,5 ram a k tomu nejaky 20ky a je to razem uzasna skladacka, aby nekde neco nedrelo. Cimz nerikam, ze bych se chtel vratit k pricnikum a tahani kol na strese, to rozhodne ne. Jen to proste neni tak idealni a bezchybne. Jsem spokojeny majitel Atery Strada 3+1, ale proste ma to sve mouchy.

              0 0
        • kesu  

          takže třeba u tohodle:

          http://www.nejlepsiceny.cz/…-g2–922.html

          jde jakoby uchytit to rameno co drží rám v úhlu k nosiči?

          0 0
          • Smazaný účet  

            nevím přesně jak to myslíš, mi máme tenhle a ty svorky co drží kolo normálně za horní rámovku můžeš libovolně posouvat po tom stříbrném oblouku, takže si to můžeš naštelovat jak ti to vyhovuje, i za sedlovku.

            ale jak jsem psal kousek víš, líbí se mi tenhle rychloupínací systém od thule http://www.youtube.com/watch…

            0 0
            • kesu  

              díky za info..

              0 0
            • jecnak  

              Velka nevyhoda tohohle sklopneho systemu je, ze vetsi MPV a dodavky s vratama nahoru ani po sklopeni neotevres.

              Ty svorky jsou vyborny na manipulaci, ale nejak ve me nebudi duveru.

              0 0
    • nitraq  

      Majitelé nosičů zn. Wjenzek, mám na vás dotaz. V sobotu jsem skládal a zkoušel Alfa 3+1 a není mi jasná jedna věc. Stahovací svorky na rám kola mi přijdou příliš velký. Když jsem chtěl upnout starý ocelový mtb, tak svorka kvůli pružině prostě nešla utáhnout tak, aby kolo pevně držela. Dělám někde chybu? Jak jsem nad tím pak přemejšlel, tak mě napadlo obalit trubku kola izolací na topenářský trubky, to by mohlo ten problém vyřešit.

      0 0
      • royal  

        Vozil jsem normalne kamaradovo ocelove KHS a nebyl s tim nikdy problem, ale treba za ty 2 roky co ten nosic mam zmenili pruzinu.

        Kazdopadne tvoje reseni problem urcite vyresi, stejne neco budes muset sehnat na obaleni noh vydlic aby se ti neotloukly o zadni stavbu vedle upevnenejch kol, ty kola tam jsou pekne „natesno“.

        Ja pouzivam obaly na trubky ramu novejch kol (dostanes na pozadani v kazdym obchode s kolama, stejne je vyhazujou :-) )

        0 0
      • kovar  

        trubku podložím páskem z podlahoviny z měkčeného PVC

        0 0
    • mich.sipek  

      Co si myslíte o tomto nosiči? Nebo ho má někdo a podělí se o zkušenosti? http://aukro.cz/show_item.php…

      0 0
      • shurty  

        před lety jsem koupil něco podobného v Penny- používám tak 3–4 x do roka, zatím spokojenost. Jediné co lze vytknout, nejde dokoupit přídavnou lištu na další kolo. (jedině nějak zbastlit sám)

        0 0
      • nitraq  

        Nevidím tam nikde zmínku o sklápění, to by mi asi hodně vadilo. Mám sklápěcí a řekl bych, že to je dost podstatná věc.

        0 0
      • dipous  

        Vypadá to, že nebude sklopný, což může být dost nepříjemné. Sám jsem před měsícem koupil tuto www.zbozi.cz/…bek/siena-3/ a hned s ní jel 2.000km po různých cestách a mohu jen doporučit.

        0 0
        • mich.sipek  

          K čemu je dobré sklápění resp. jeho výhoda?

          0 0
          • Smazaný účet  

            dostaneš se do kufru…docela dulezita vec:)

            0 0
            • bathed  

              platíš pivo…

              0 0
            • mich.sipek  

              Kufr u mého sedana otevřu v pohodě.

              0 0
              • bathed  

                Tak to jsi pak v pohodě. Ale pak teda nechápu tu tupou otázku: to si mají všichni koupit stejného sedana jako máš ty, aby nepotřebovali sklápění nosiče? A nebo jinak: pojďme to otočit: výhodou sklápění na kterou jsi se tu zeptal je to, že člověk nemusí mít stejné auto jako máš ty. Stačí?

                0 0
                • jecnak  

                  Existujou nosice Atera, ktere nejsou sklopne, ale vysuvne dozadu dolu. Tam se pak da dostat do kufru i u dodavek typu Vito.

                  0 0
          • bathed  

            e vlezeš do kufru i jinak než přes sedáky v autě? :-) že by? :-)

            0 0
    • Bender382  

      Máte někdo zkušenost s tímhle nosičem?

      http://www.mall.cz/…a/uebler-x21?…

      nevím jestli by byl někdo schopný posoudít výhody/nevýhody oproti stradě…

      0 0
      • Bender382  

        a ještě jedna doplňující otázka – je nějaký z těchdle nosičů kompatibilní s výklopnýma vratama na Transporteru?

        Uznávám že na T5 je asi ideální mít to zavěšený přímo na vratech, ale jde mi o univerzálnost – jednou by byl nosič na osobáku, jindy zase na T5 a nechci kupovat 2

        0 0
        • jecnak  

          Klasicky jen sklopny asi na T5 nepujde zadny. Atera na Vitu byla tak tak a je vysuvna dozadu dolu, takze pro vrata nechava vic prostoru. Jedine asi zkusit.

          0 0
          • Bender382  

            na tu Ateru jsem koukal a fakt to bude chtít vyzkoušet. Teď si to úplně nepamatuju, ty tu výsuvnou vozíš, nebo máš sklopnou?

            0 0
    • kesu  

      Ahoj,

      chtěl bych jen upozornit případné další kupující, že běžné nosiče na kouli mají délku kolejničky na kolo přibližně 110cm, tedy dát tam pak DH či FR kolo s rozvorem 120 a více cm jde dost blbě a pořádně to tam nedrží. Takže na DH kola se dá pořádně použít akorát thule 929 a 928 (ty mají kolejničky dlouhé 130cm):

      http://www.stresninosice.cz/…g6–929–2269/

      Tyhle držáky jsou ale dost monstra a bez sklopení sedaček se nevejdou do kufru

      Další problém je, že když se na držák pro dvě kola dají dvě a nebo na tři tři, tak se pak o sebe odírají v oblasti nábojů, jelikož dvoukorunky a zadní stavby DH kol jsou moc široký. takže buďto vypodkládat a nebo koupit na tři kola a vozit pohodlně 2..

      0 0
      • jecnak  

        Nevesly se ti ani na stridacku? Muzem to pak nekde v Koko zkusit na te Atere. Uz se tam vezlo nejake 29kove monstrum a v pohode. Lehokolo teda kazdopadne nezvladne :-D

        0 0
    • Kozdma  

      Zajímal by mne názor uživatelů na tyto dva nosiče.

      Atera Strada Evo 3:

      http://www.stresni-nosice.cz/…-evo-3-.html

      Thule EuroClassic G6 929:

      http://www.stresni-nosice.cz/…-929-cz.html

      Cenu v tomto případě neřeším, jde mi o pohodlí, ale také o zapínaní kombinací kol 29" vs 26". Budu určitě dokupovat i adaptér pro 4-té kolo. Taky by mne zajímalo, jestli už někdo byl o nosič kol za tažné okraden. Má někdo nějaké zkušenosti, či případně by jste doporučili jiný držák?? Díky za info.

      0 0
      • jecnak  

        Strada je tu ode me vicerkat popsana.

        0 0
        • Kozdma  

          Ano,četl pročítal jsem toto (i jiné) vlákno. Pokud jsem pochopil, jsi spokojeny majitel Atery Strada 3+1 :) …a tudíž doporučení a sympatií z tvé strany náleží této značce (i přes nástrahy skládaní kol na nosič?)?

          0 0
          • jecnak  

            Tyhle problemy ale maji vsechny znacky. Mnohem lip jsou na tom systemy pouzivane v USA, kde kola drzi za predni kolo v takovem sviracim mechanismu. Jenze tam maji jinaci system tazneho, respektive mechanismu oddelavani – takovou 4 hrany jekl, do ktere se nosic a nebo koule zasouva. Je to obcas k videni na jeepech i tady v Evrope.

            0 0
      • kesu  

        viz druhý vlákno..

        G6 929 mám, ikdyž bez adaptéru. Nicméně:

        1. je to kráva, do kufru se bez sklopení sedadel nevejde a to ani do velkýho

        kufru v rámci střední třídy

        1. na žádnej jinej nosič nedáš pořádně kola s velkým rozvorem

        (FR/DH)

        1. kola s dvoukorunkama tam dáš pouze dvě
        2. usazení na kouli vůbec nemá chybu, jednou pákou téměř okamžitě
        3. docela slušně svítí
        4. oproti předchůdci (903) na tomdle nic nevrže ani nerezonuje
        5. tři XC kola jdou docela v pohodě, maximálně se musí něčím

        vypodložit v oblasti os a RU, bohužel oproti předchůdci má nižší oblouk, takže je to trochu skládačka

        1. ovšem bych se bál, že při plně naloženým autě a 4kolech na

        kouli už to bude docela sedět na zadku, zvlášť pak auta s větším převisem

        0 0
        • enjoy  

          9. Zjistit si zatížitelnost tažného. 22,5 kilo má 929 s adaptérem na čtvrté kolo + jeho nosnost je 60kg a třeba taková Fabie má zatížitelnost 30kg, takže na to taky trochu bacha.

          Jinak já kdybych vybíral z těchto dvou, tak bych neexperimentoval a šel do Thule, pravda tu Stradu neznám.Ale znám příčníky od Atery a to tak na úrovni Hakru.

          Jediná „nevýhoda“ G6 929 je pouze to, že je široký, čili do prakticky žádného osobního auta se nedá dát do kufru na šířku.

          0 0
          • Kozdma  

            U toho Thule mě právě mrzí,že je tak široký. :/ Ale na druhou stranu jeho zpracování je opravdu skvělé. Stradu se mi právě nepodařilo ještě vidět „živě“.

            0 0
          • kesu  

            9 jsme ani neřešil, svislé zatížení na kouli mám 85kg. Já to docela dlouho řešil a v některejch vlastnostech byl ten 903 lepší než 929 (vyšší rám, posuvný patice pro kola a pod). Zase na druhou stranu ten 929 se daleko lépe upevňuje, přijde mi, že je lehčí a je sklopnej.

            0 0
            • enjoy  

              A je sklopnej ve dvou režimech.Dá se totiž předělat na větší úhel sklopení.Takže ve výsledku jde sklopit jako žádný jiný a třeba takový Peugeot 5008 dokázal otevřít páté dveře pouze s tímto nosičem.

              0 0
              • lidumil  

                Já po zkušenostech s několika Wjenzky a Strady přešel na Thule a už nikdy jinak. Nejdříj jsem si ho půjčil a pak 909 na 3 kola koupil. Manipulace bezproblémová a jednoduchá, upnutí kol bezpečné. Na kouli jej nechávám jen v Itálii, v ČR i když „na konci světa“ nebo za plotem, jej vždycky uklízím za zamčené dveře.

                0 0
                • Kozdma  

                  Jaké „negativní“ chyby měla třeba Strada. U Wjenzka můžu chápat,že někomu vadí „třeba“ upínání na tažné(nutný klíč), případně zpracování.

                  0 0
                  • enjoy  

                    Třeba ty kleště, kterými se má kolo uchytit vypadají podle mého názoru(a vlastní zkušenosti) dost prazvláštně a nechce se mi věřit, že si při vývoji řekli, že tohle je to nejlepší co umí..

                    Upínání klíčem vem čert, dlouho to netrvá a zvládne to jeden člověk.A věřím, že ne každý zloděj u sebe nosí třicítku klíč.

                    0 0
                  • lidumil  

                    Jak píše enjoy, upínání kola, manipulace při nasazení a „ustavení vodováhy“ na kouli, nevyhovoval mi ani způsob sklápění.

                    0 0
        • Motyll  

          Věšlo by se i 3× 29" ?

          0 0
          • kesu  

            vešlo, není problém délka, ale šíře kola u os nábojů. Mám takovou zkušenost, že do 32 vidlic je to docela ok, u lyriků apod se musí upínáky vypodložit, aby se o sebe neodřely…

            0 0
    • vili  

      Chci se zeptat: nebojíte se nechat auto s nosičem na kouli někde zaparkovaný? Nebo ty vaše mají nějaké zamykání? Mám trochu obavu, že to nechám někde zaparkovaný a zpátky už povezu auta vevnitř :-)

      0 0
      • kesu  

        jak kde, v čr spíš do kufrtu, v zahraničí to tam i nechám ale zamčený

        0 0
      • Kozdma  

        Nad touhle otázko se taky stále zamýšlím. Přeci jenom i tak do kufru auta pro zloděje není problém vlézt. V zahraničí bych asi o zamknutý nosič neměl strach, ale u nás bych ho měl strach mít i uložený v kufru.

        0 0
      • enjoy  

        V Praze cokoliv od Thule nikomu nedoporučujeme nechávat na autě bez dozoru, jinde po ČR je to asi trochu lepší, ale třeba na nějakém větším parkovišti na závodech, bych to nenechával taky.Je potřeba si uvědomit, že Thule má ve všech nosičích, ať už jsou to nosiče čehokoliv, stejné zámečky a kombinací zámečků je 200!

        Jestli můžu doporučit, jako takovou slabou ochranu, vybrousit si čísla ze zámečků.

        0 0
        • kesu  

          sakra, to mi nedošlo, to asi udělám..

          0 0
        • Smazaný účet  

          nedávno jsem si sjednocoval klíče od příčníků/nosičů a nedalo mi to zkoušel jsem bez klíče otevřít /podle youtube/ jeden zámek. Jde to celkem rychle a pochybuju, že že čórkaři nosej 200 klíčů, když mě to trvalo asi minutu /zrovna 2× mito nešlo/. Přemýšlím spíš nad nějakým barevným sprejem, to by je mohlo spíš odradit.

          0 0
          • enjoy  

            Čorkaři podle mě u sebe nosí plochý šroubovák.To jim taky bude úplně stačit.

            Nicméně, ten návod by se mi hodil, jak říkáš z youtube.Já ho zatím nenašel.

            0 0
            • Smazaný účet  

              třeba tady já na to měl plochý šroubovák a tenký imbus. Ono když člověk ten zámek vyndá tak hned pochopí jakto funguje, spíš nefunguje…

              0 0
              • kesu  

                bohužel rozebrat tu zamčený točítko je pro zručnýho fakt minuta:(, zámek na tom 929 u koule je trochu lepší (líp zaplastovanej) ale ne o moc..

                0 0
                • Smazaný účet  

                  nejde o zaplastování ale o systém toho zámku, zabezpečení 0, to i obyč fabka je na tom líp. Se správným nářadím je to otázka několika vteřin, minutu to trvalo mě, protože nejsem od fochu, další věc je, že pokud si nejde pro nosič ale pro kolo, tak mu na to stačí velkej šroubovák a hrubá síla, celé je to uložené v plastu.

                  0 0
                  • enjoy  

                    Tak už to bylo vyřčeno.. já to nechtěl říkat první, ale opravdu nejjednodušší je plochý šroubovák a otočit.Pro jistotu malou golu s plochým šroubovákem, pro lepší páku.

                    0 0
                    • ulipik  

                      jo jenže takhle se otevře i většina koncernových aut VW. Stačí zahnutej šroubovák, aby byla páka. Rozlomíš zámek a pak si už odemkneš rukou. Tak nějak mi vybrali Fóbii před pár lety nad Václavákem. A o 3 thule nosiče Pro ride jsem už taky přišel. PS: mám rakev thule,takovou tu bachratou oboustranou s kleštěma vespod, ale první co jsem udělal bylo sundání veškerých samolepek Thule. Tak tu ještě mám.

                      0 0
                      • enjoy  

                        Už jsem viděl hodně Thule boxů bez polepů, to je fakt.Sleduju všechny příčníky, boxy, nosiče kol, na autech která kolem projedou, je to hrozný:-D

                        Každopádně alespoň lehce poučený člověk pozná box Thule na 50 metrů, ale asi to pak není tak přitažlivý pro zloděje.Každopádně, kdo není pozér a nepotřebuje, aby bylo vidět, že má Thule, tak to není zlý nápad.

                        0 0
                  • kesu  

                    tak já bych tam kolo nenechal ani minutu, trochu mě mrzí, že už na autě nemám vzadu tažný oko, protože jinak bych ten nosič možná zamknul nějakým řetězem k tomu oku. Protože s pákovkama už si celkem nápadnej. Ale vcelku je to jedno, ten nosič se tak dobře sundavá, že ho v klidu dám do kufru. Spíš mě trochu štve, že mi na něm prasknul plast (černá krytka u páky na kouli) a musím to reklamovat..

                    0 0
      • nitraq  

        Wjenzek ma zamykani na upinaci matici, ale v Praze ho sundavam a uklizim domu, na vyletech ho tam treba pres den necham a kdyz jsem na nejaky vicedenni akci, tak taky sundavam, pokud neparkuju za plotem nebo na konci sveta.

        0 0
        • Kozdma  

          A s Wjenzkem zatím spokojenost??

          0 0
          • nitraq  

            Jo, spokojenost. Asi jediný minus proti Thule je upínání na kouli maticí s 30kou klíčem. Holt někde se ty čtyři tisíce musej projevit. Jinak ale bez problému.

            0 0
      • vondrus  

        Já mam starou šmucku Jetbag :-), tak to nechávám skoro pořád přidělaný na autě.

        Mě by spíš zajímalo, jestli má někdo nějakou vychytávku, jak nechat přes noc kola na nosiči a jít si v klidu lehnout vedle auta do stanu. Jak to zabezpečit. Jestli je teda vůbec nějaká rozumná možnost. Plachta, řetězy a zase plachta a řetězy? :-D

        0 0
        • Kuc4  

          Na Moravě v kempu, jsem to nechával na střešním nosiči celou dovolenou a nikdo se o nic nepokusil :-)

          0 0
          • ulipik  

            Jo známej sháněl po noci v kempu aspoň obyč držáky v supermarketu, aby mohl dojet domů. Thule v pr..i

            0 0
    • pavlik6022  

      Tak jsem poridil Peruzzo siena pro 4 kola a bohuzel moc se Zafirou nespolupracuje.Po nasazeni na kouli ,kde teda drzi opravdu pevne, totiz ani pri sklopenem nosici nejdou otevrit pate dvere . Z vyroby neni na kouli vybaveny zamkem ,ale ma tam jakousi pojistku proti uvolneni celisti ktera se da snadno vymenit za visaci zamek. Jinak je ale tezky jako prase :-)

      0 0
      • enjoy  

        Njn, zase to stojí půlku Wjenzeka, což už je slušný..

        Nemůžeš chtít za ani ne 5 tisíc nějakou parádu:-)

        0 0
        • pavlik6022  

          Zpracovani je Dobry, s tim problem neni, jen me serou ty dvere.Myslim ze by ale nesly otevrit ani u jinych nosicu ,jsou hodne dlouhy

          0 0
          • enjoy  

            G6 929 by tam sel,jelikoz jde sklapet ve dvou rezimech a vezme i Multivana,Viano atd..ale tam jsi na trojnasobku ceny tveho.

            Neslo by u toho tveho to sklapeni nejak vyresit?kolikrat se to da nejak udelat,aby sklapel vic..

            0 0
            • pavlik6022  

              můžu zkusit ještě vozit ten přední opěrný rám trochu víc sklopený, třeba to pomůže, protože když nosič sklopím tak je celý na zemi a přesto nejdou dveře otevřít. Problém je asi v tom že na 4 kola je docela dlouhý a při sklopení se dotkne země už při malém úhlu. Vyzkouším ještě sklopit nosič když budu na nějaké podložce

              0 0
              • Jetson  

                Na Fabii dveře v pohodě. Původně když jsem to viděl, jsem si taky říkal, že budu muset vždycky na nějakej obrubník aby to šlo víc sklopit.

                0 0
                • horalek  

                  Ahojte, nemáte někdo zkušenosti s auto kelly? Konkrétně? http://www.autokelly.cz/Catalog.aspx

                  díky…

                  0 0
                  • horalek  

                    snad lépe

                    „http://www.au­tokelly.cz/Ca­talog.aspx#|kwYJ/6y­amNJGNfyGqP8I35CWsAT­JQlmb+grdZYIEj­t0EElNozJIooh­bg8YKY7LSFWIl­m/oXP+tPVJzec4V2­7×lPyHvL2S9ceZ48Hd­ZZzuTFHWAU4Z69mxe­HY4fryZ86q9r7py­IDu+MlYwFq3sTb8O­OeHL3RDbagqN8NHDhx03hc­=“

                    :)

                    0 0
                  • Kuc4  

                    Já se rozhoduji mezi Wjenzekem a Aterou. Asi pojedu do Práglu si to osobně vyzkoušet. Nekoupím něco čeho bych pak litoval :-) Uvidíme, vyzkoušíme, nakoupíme :-)

                    0 0
                  • nitraq  

                    Projel jsem si návod a v hlavě porovnal s Alfa 3+1 od Wjenzka. Uchycení na kouli možná trochu pohodlnější, ale úplně jistej si tím nejsem. Pak mě překvapilo, že si koupíš docela stavebnici a je to hodně takový dodělej doma, ale tohle řešíš jen jednou, takže bych se tím tolik netrápil. U Alfy jsem jen dvěmi šrouby přichytil adaptér na 4. kolo a nasadil zábradlí na uchycení ramen na kola, přičemž tohle zábradlí je beztak snadno sundatelné. A poslední a asi nejpodstatnější poznatek – Dát dvě kola mezi ty zábradlí asi bude trochu ježek v kleci. Už takhle mám co dělat, abych poskládal tetris čtyř kol s jedním zábradlím na konci u auta, mít dvě zábradlí si tam nedokážu představit. Ještě jednu věc teď vidím – váha. 23,7 kg prázdná váha je hodně, když vezmeš, že většina koulí na autě má limit 70 až 80 kg. Zkus si to orientačně spočítat, ale myslím, že 4 běžná kola na tom možná budou problém. Pro srovnání – nosiče na 4 kola: Wjenzek 16,5 kg, Thule 15,5 kg.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Nektera mala auta maji limit i jen 45kg a to je potom se 4mi koly mission impossible.

                      0 0
                      • nitraq  

                        U malýho auta se asi počítá s menším počtem cestujících, takže dvě kola a basta.

                        0 0
    • maajkee  

      Naši chtěj koupit nějakej levnej nosič na 2 kola na tažný zařízení, použítí tak 1× až 2× ročně na dovču.

      Za pěkný peníze můžu sehnat buď:

      Menabo Project Tilt2

      nebo

      Peruzzo Siena

      Je to prašť jak uhoď nebo bude nějaký o něco lepší?

      0 0
    • Petr L.  

      Nevíte jestli můžu na nosiči kol na tažné zařízení převážet něco jiného než kola, např. kočárek, stan, popř. něco jiného co nepřesahuje rozměry a hmotnost kol?

      0 0
      • nitraq  

        Třeba thule na to dělá speciální asi nepromokavej pytel, kterej ukurtuješ na nosič a dáš do něj co se vejde a co nosnost tažného povolí.

        0 0
        • Petr L.  

          Jedná se mi hlavně o policejní kontrolu, aby nekecali že nosič je homologovaný na vození kol a ne něčeho jiného.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Za naklad je zodpovednej ridic a nemuzou ti nic rict. Na stresni zakradce muzes taky vozit co chces, nikde na to zadne homologace nejsou.

            Jedinej kdo by pripadne mohl neco namitat muze byt pojistovna pri pripadnem plneni… ale tohle je jen muj selskej pohled na vec. Snad se tu nejakej pravnik objevi :]

            0 0
    • honhav  

      Vytahnu tema z horoucich pekel. Je nejaky sklopny nosic, ktery by fungoval s citroenem berlingo s otviranim dveri nahoru?

      Wjencek to neni, je nejaky jiny kde by byla sance?

      Diky

      0 0
      • jecnak  

        Skoro jiste Atera Strada, ktera ma vysuvny pojezd vzad. I u starsiho Vita slo po sklopeni otevrit zadni vrata (otviraji se nahoru).

        0 0
        • 01carbon  

          I na novějším Vitu/Vianu (nejnovější V Klasse nevím)

          0 0
        • honhav  

          tipoval jsem ze to bude jedine (a drazsi) reseni… kdyby byla jeste alternativa… ?

          0 0
          • honhav  

            a jeste se zeptam – co strada a kola s polozenou geo=dlouha, tluste gumy 2,4 … ? vlezou se?

            0 0
            • MartinS  

              2.4 gumy tam vlezou, full 29 velikosti L také bez problémů

              0 0
            • jecnak  

              Vyzkousej. Podle me jsou problem spis 29ky kvuli rozvoru, ktere uz se opiraji dole dost malo o rovnou plochu nosice a hodne se vaklaji do stran. Nejake sklopne nosice ma i Wjenzek a Thile, ale ty jsou sklopne a ne vysuvne. Urcite najdes par firem v okoli, ktere tyhle nosice prodavaji a umoznuji je vyzkouset a nebo nejakou pujcovnu.

              0 0
              • 01carbon  

                Vozím na tom 29XCfullvel.L, 2× 29HTvel.S+M a 26HT. Poskládat to = ježek v kleci, cca 1/2hod.

                0 0
      • 01carbon  

        Zde několikrát zmiňovaná Atera Strada. Doporučuji jet jí někam zkusit.

        0 0
      • kesu  

        Thule 929 jde vyklopit dost a stačí to i na tranďáka, viz tady s H1:

        web

        tlustý gumy tam jdou a kola s rozvorem 1200mm taky, Ale je neskladnej a těžkej a taky drahej

        0 0
    • Radavan  

      zdravim ja jsem si koupil třeba tady super nastavec http://www.hook-tz.cz/…kolo-cykell/ a mají tam i daší spoustu nosičů a tak které jsou poměrně cenově vysoko ale zase je tam dobrý pomer cena a výkon, zalezi kolik do toho chces dat a tak. Na huku sem nakoupil zatim dobře vždycky

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.