• muro

    po vzhledové stránce je lepší 2014 jekej bude novej

    0 0
    • McBlacky  

      ty boční špunty tedy masakr. Vypadá že už nebude směrový, čištění asi stejný. Nejvíc jde stejně o směs a konstrukci, drápák co do figur umí každej

      0 0
    • mr.antik  

      jak jestli řešíš vzhled :-)

      0 0
    • Polka  

      tohoto pohledu to nevypada zas tak strasne.

      0 0
      • muro  

        o vzhled nejde,ale ty boční špunty se zdajou velký traktory.Z foto co dal Polka to tak strašný není.

        0 0
        • goofy  

          Tak snad zrovna u bocnich spuntu je dulezite aby tam aspon nejake byly ne?

          0 0
          • McBlacky  

            ale je rozdíl jestli jsou stejně vysoké nebo mají vnější stranu delší. To je podle té druhé fotky celkem změna, protože ten plášt je pak méně ´kulatý´. V praxi pak bude víc žvejkat v klopení na tvrdém. Takže se trochu vzdaluje univerzálnímu použití a míří víc na trail/AM.

            0 0
            • allrose  

              lehčí HD psali- Nobby Nic 27.5 Evo TLE TrailStar Details:

              • Complete redesign for 2015

              • Intended for trail and all-mountain use

              • Size tested: 27.5" x 2.35"

              • Sizes supported: 26", 27.5", 29"

              • Actual measurements on 23mm ID rim: 27.75" x 2.3"

              • TrailStar three-compound tread construction formulated for freeride and enduro.

              • Mono-filament polyamide mesh anti-abrasion sidewalls

              • 67 TPI casing

              • „Tubeless Easy“ tubeless compatible bead and carcass construction

              • Weight: 685g-claimed (760g actual)

              0 0
            • scret  

              tak on tim smerem smeruje… ja jsem na nej osobne hodne zvedavy, prtze ten stary byl plast na h.. vepredu i vzadu:)

              0 0
              • Smazaný účet  

                +1

                0 0
              • kali222  

                Teď se NN zase nedoporučuje, copa se stalo? BF „vlnečka“ konečně dozněla a už se opakuje jiná kombinace? Nebo jsou teď teprve slyšet ohlasy lidí, kteří měli tu NN/RaR/RoR kombinaci dlouho zafixovanou a chtějí jet s novou vlnkou? Já bych to nebral tak smutně. Nedoporučené na BF = slušný potenciál ke spokojenosti.

                0 0
                • Tehu  

                  rozhodně, hlavně to není taková částka aby si člověk nemohl udělat svůj názor ;)

                  0 0
                • scret  

                  reagujes na mne Kali, tak ti odpovim. Vubec netusim, ja v dobe horecky NN jezdil vzdycky Contiky:) A trochu dlouhodobejs jsem jezdil NN az cca posledni dva roky. Jak jsem byl prekvapeny, kdyz jsem ho dal dopredu, ze vubec nedrzi… tak jsem ho dal dozadu a tam mi prisel lepsi i RaRa… NN tak vozim jen do mekciho terenu na jare a na podzim… tam je celkem dobry… na tvrdsim suchym podkladu ale ustreluje a je takovej necitelnej…

                  0 0
                  • McBlacky  

                    u Sch je důležitý mít ten plášť 1–2 roky max starej. Jakmile máš starší ztvrdne a je na hovno.

                    schválně si zkus nehtem rýpnout do figury nového a nějakýho starého, rozdíl celkem…

                    0 0
                  • kali222  

                    No já to nakoupit a na chvíli odložit do šuplete, tak si dneska skartuju rodnej list. :D Bych si ty výdobytky bikové revoluce musel nasazovat na plečku vždycky ob dekádu, až se to dostane opět na vrch vlny.

                    0 0
                • McBlacky  

                  mě přijde NN pořád super, už roky :)

                  0 0
                  • kali222  

                    a je 2,4 „úplně jiný plášť“(asi myšleno chováním), nebo je to mýtus?

                    0 0
                    • McBlacky  

                      vozím 2,25 vpředu a 2,1 vzadu. na RM 1XL stejně nemá smysl dávat tlustší

                      0 0
                    • scret  

                      tak, chtel jsem dodat, ze vozim 2,25ky…

                      takova 2,4ka v TCS muze byt jiny kafe…

                      0 0
                • Peslezedirou  

                  Taď jede maxis ikon, který moc nejede, ale spoustu lidí ho vozí, protože je prý jede :-)

                  0 0
                  • ememem1  

                    odkial to vsetci mate ze nejede? ja ho teraz asi 500 km vzadu vozim ako tlr a ze by som bol nejak extra pomalsi oproti RaR som nejak nespozoroval. ale vazne by ma to zaujimalo, nejaky link na exaktne merania by nebol? zatial som nasiel len take ze „ma vyssi valivy odpor aj ked kotva typu navegal to neni“, „nie o moc mensi jak ardent“, maximalne taky relativny graf bez cisel kde je niekde v strede co je o nicom.

                    0 0
                    • biker jura  

                      exaktní měření jsem sem dával a ty sám jsi na něj reagoval:D

                      0 0
                      • ememem1  

                        pls link, cosi sa mi mari lenze ak sa nemylim to bolo tak pred rokom ak nie viaz co bol sice rovnaky nazov ale uplne iny plast.

                        0 0
                        • biker jura  

                          tady

                          Podle mě perfektní stránka, přibyl tam nedávno ikon i v nižší verzi.

                          Podle mě byl v terenu stejně rychlý/pomalý jako ardent a na asfaltu o trochu rychlejší, jen proto že se nežvejkal tolik, ale rozhodně moje pocity s testem souhlasí.

                          0 0
                          • ememem1  

                            hm…tak +/- to zodpoveda tomu co som napisal vyssie(ide horsie ale kotva to neni(cca ako NN) aj ked ja nejak nepozorujem ani to) nicmenej sami zda, ze tie rozdiely su trocha moc velke.

                            vobec sa mi cela ta jeho metodika nejak nezda aj ked narychlo neviem konkretne co je zle. vychadzaju mu totizto docela cudne vysledky.

                            zo stupajucim tlakom mu neustale prakticky priamo umerne klesa odpor.

                            pri teste cestnych mu bezdusa vychadza horsie ako s dusou(ci uz latex alebo butyl), to sa mi uz z principu zda skoro nemozne aj ked sa jedna o dva rozne plaste nicmenej oba top modely.

                            aj tie niektorejeho tvrdenia su dost odvazne – This should be an advantage in the rolling resistance test because less rubber means less rolling resistance.

                            0 0
                            • pepek  

                              řekl bych, že pes bude zakopaný tady: 77 cm drum diameter

                              0 0
                            • biker jura  

                              tak kotvou bych ho taky určitě nanazýval, ale pomalejší než třeba RaR je určitě, zase to dohání nesrovnatelnou odolností a tím, že se díky tomu dá jet ve sjezdech rychleji/méně opatrně.

                              Jinak co týká měření, tak mu docela měřím protože třeba u těch mtb gum, mu vyšly téměř stejné hodnoty jako bikemagazinu a dalším „velkým testerům.“ Ikona jsem viděl v testech bikemagazinu s 34W a Ardent měl 34,7W tuším

                              0 0
                              • ememem1  

                                tak jestli mal ikon 34W tak je kua vela. otazka je ci to bol ten stary silk..volaco alebo ten novy 3cmax ci ako sa to vola. inak volak ste ma nakazili, neska sa mi zdalo ze idem aj po asfalte z kopca nejak pomaly a tazko, mam este ten stary ralph, prisam zemi to nikedy tak empiricky zmeram (som to robil tak ze som sa rozbehol na 30km/h a od isteho miesta isiel rovno z kopca bez brzdenia asi 1.5 km a meral pri tom cas, opakovane s kazdym 5 krat a spriemerovane)

                                0 0
                    • Peslezedirou  

                      Myslím, že jsem koukal na odkaz, který dával Jura, tam moc dobře ikon nevyšel, osobní zkušenost ale nemám.

                      0 0
                      • abel  

                        Nikdy jsi ho nejel, ale víš, že nejede – klasika:-)

                        Vozím ikon celou sezonu na zadku a na suchu doslova letí a to i na asfaltu. V bahně už je na prd.

                        0 0
                  • scret  

                    ja nerozumet reci tveho kmene:)

                    0 0
                  • Chiron  

                    Oproti třeba XK, což byla ultrašlupka jede o trochu hůř, ale ne o tolik a v terénu na zadním kole byl výborný. Jen když už se sjede, tak jsem začal trpět na defekty (s duší), možná to byla ale jen náhoda… Někde jsem teda viděl nějaké měření, ale imho minimálně reálný pocit tomu vážně neodpovídal.

                    Každopádně teď jsem přesedlal na NN a rozhodně zkusím ten nový NN. Jediné co mi trochu vadí, že oproti Maxxisu toho tolik nevydrží…

                    0 0
                    • Peslezedirou  

                      Vozím teď takovou tu klasiku RoR/RR a celkem fajn, oba plaste v performance verzi, NN Evo jsem oddělal s duší poměrně v lehkém terénu.

                      Ikon se prý vyplatí koupit v top verzi.

                      0 0
                      • biker jura  

                        jo ikon jedině v top verzi…

                        0 0
                      • Chiron  

                        No já přesedla i na jiné kolo. Tam mám NN SS/NN Evo. V předu bych si dokázal představit i něco jiného, možná až ho orvu, zkusím HD. Dozadu chci vyzkoušet ten nová NN TLE. RR dozadu moc nevěřím a RoR mi příjde, že se sjede ještě rychleji než NN.

                        Jinak Ikon jsem měl v topu 3C EXO a právě díky němu (myšleno v jeho prospěch) jsem přišel na to, že řešit gramy na plášti není úplně optimální. Pár gramů navíc, ale odolnost úplně jinde než měl třeba XK nebo RK.

                        0 0
                • jIrI___  

                  Teď je v módě Maxxis.

                  0 0
    • Atilla  

      To vypadá skoro jako maxxis shorty

      0 0
      • McBlacky  

        taky mi ta konstrukce bočních špuntů připomněla maxxis, ti jednu dobu dělali pláště co byly po nasazení skoro rovný :) proti třeba contíkům, nebo michelinům, který jsou zase hodně do kulata.

        0 0
        • Atilla  

          Tak sram kopíruje od shimana, aby to za něco stálo a schwalbe musí zase okopčit maxxis:)

          0 0
          • McBlacky  

            maxxisu je asi fuk co na to bude razit a lepit, jestli maxxis, specialized nebo schwalbe :)

            0 0
      • Baba-Ji  

        Shorty?

        To bych rozhodne nerek, spis bych tam vidim, ze Schwalbe zustalo verne svemu, jak to rict, mustru(?) rozmisteni figur do ctverce s jednou podelnejsi uprostred.

        0 0
    • ememem1  

      starsi NN bol vyborny univerzal s ktorym sa dalo jazdit celrocne od hobby jazdenia cez maratony (pokial clovek nesiel na bednu) az po alpenX. by som povedal ze novy NN je skor trail/enduro light ako univerzal, taky „novy albert“…tazko povedat ci je to dobre, asi ako pre koho.

      0 0
    • Georrge  

      kdyz je tedy novy NN vic do endura, tak se vlastne o kousek zvetsila ta mezera mezi RaR (pripadne RoR) a NN, chtelo by to nejaky plast, ktery by tuhle uz docela velkou mezeru vyplnil…

      0 0
      • ememem1  

        tiez mam ten pocit…RoR vpredu neni ziadna slava (aspon u mna nebol), isto ne univerzal, skor taky raceovy plast co trocha lepsie obcas podrzi.

        0 0
      • antt  

        mě spíš příjde, že se k RoR a RaR spíš přiblížil. Ty nižší, širší a víc na husto figury po stranách to docela zabily. Takže další plášť do sucha a na kameny ala Rychleby.

        Ikdyž se mi na první pohled vybavil spíš Hans Dampf.. Nelíbí se mi. Snad mi dnes příjde email ohledně dostupnosti NN 2.4 2014 v tr­ailstaru a objednávám, dokud ještě jsou

        0 0
        • antt  

          možná ho měli pojmenovat Nobby Nanic a starý dobrý nobáč nechat dál žít :) A nebo ho třeba jen přejmenovat tak jak kdysi starý Racing Ralph na Rapid Rob a dál ho vyrábět. Ja jsem s nima hodně spokojený, vyjedou všechno, sjedou všechno a hlavně jedou

          0 0
    • skyfo  

      Neviete či už majú niekde na sklade 29" liteskin ?

      0 0
    • sharkeeCZ  

      zneužiji vlákno k dotazu ohledně výměny NN na zadním kole, kde mi moc nesedí, tak nějak mám pocit, že je to na mne moc tvrdá guma a že to až moc „klouže“ po těch vysokých špuntech. Používám je na 29" zimáku MRX. Vpředu si určitě NN ponechám, ale dozadu bych chtěl něco, co bude lépe přenášet sílu. V zimě nejezdím žádné prasárny, ale znáte to, nějaké bahýnko to bude, občas sníh, trochu ledu apod.

      Co mi tedy doporučujete (kevlar verze bez mléka, váhu neřeším, nechci šlupky)

      0 0
      • Stingray  

        za mě Ikon nebo ArdentRace ve dvou směsi, lépe ve troj..

        Není to žádná šlupka ani ultra kovadlina, směs super…

        0 0
      • Smazaný účet  

        Tak nenapsal jsi jakou smes vozis…

        Jinak je bohuzel fakt, ze schwalbe smesi, at train nebo pace v chladu docela tuhnou a klouzou…

        Nicmene, na led jenom hrebiky.

        Do ikona bych nesel, ten ma jemny vzorek, ale ardent race v trojsmesi:

        http://www.bikestore.cz/…dy-43347.htm

        0 0
        • Stingray  

          Ikon i ardent race mají oba podobný jemný vzorek, já bych je jezdit nemohl, ale když nebude prasit, tak to jsou fajn pláště :-)

          0 0
          • Smazaný účet  

            Tak pak klasickyho ardentna a ne race verzi…tam docela rozdil je…

            0 0
            • Stingray  

              zase klasickýho Ardenta neseženeš ve trojsměsi a myslím ani ve dvoj..

              0 0
              • Smazaný účet  

                O trojsmesi nevim, dvojsmes je dozadu taky ok, v 26" ji vozim.

                0 0
                • Stingray  

                  Měl jsem ho chvíli vpředu a není to úplně ono,ale na zadek neni špatnej, ale moc třeba proti tomu Nobimu nebrzdí. Zase jede a jde plynule do smyku, ne jako Noby, kterej uchčije dost nepředvídatelně..

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Ja mam 2.4" a ten dopredu moc neni…veliky odstup mezi stredovyma a bocnima figurama…

                    Dozadu OK, pretdim HD a jak pises…necenane se mi utrhaval a nebavilo mne to…radeji kontrolovatelne driftuju:)

                    0 0
            • sharkeeCZ  

              tento?

              nejezdím žádné prasárny, klasická zimní příprava – žádne Enduro, freeride, downhill apod

              http://www.mojekolo.cz/…vlar-29×2.20

              0 0
              • Smazaný účet  

                Nepisou smes, tak nevim, ve 26 jezdim 3C maxspeed…sirku tedka nevim jestli 2.2 nebo 2.35

                http://www.mojekolo.cz/…beless-ready

                Klidne zkus ten co mas vyse a uvidis…

                0 0
                • sharkeeCZ  

                  za ty orachy uz mohu jit do osvedcenho WTB Nano nebo Specialized FastTrack

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    To ti pochopitelne nikdo nebrani:)

                    (pro spesl pece maxxis)

                    0 0
                  • Stingray  

                    nebo Conti X-king, taky to není špatná guma, ale je papírovější než maxxis..

                    0 0
                    • sharkeeCZ  

                      Conti X-King jsem měl a mám ještě na Canyonu a jsem z té gumy rozpačitý

                      je měkká, ale vydržel opravdu hodně – najeto přes 4.000 km a stále vpředu funguje, vzdau po říznutí vyměněna za FastTracka

                      0 0
        • allrose  

          tos mě nepotěšil s tuhnutím

          ardent race má hrozně mrňavý špunty

          0 0
        • ememem1  

          to som nejak citelne nezaznamenal…

          0 0
        • ememem1  

          inak ste ma tu s tym valivym odporom maxxisov tak naplasili ze som kukol sem a moc dobre fakt nevysiel, a ked zoberime ze sa hovori ze ardent a ikon maju odpor asi rovnaky…aj ked je fakt ze testovali 2.6 co asi tiez robi svoje. trocha zacinam mat pochybnosti aj o tychto testoch, hlavne ked vidim logo sponzora co dodal tie testovacie stroje.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Cisla valiveho odporu sjou fajn, ale nejlepsi je na zacatku sezony nahodit do sracek nejakou zubatou kotvu a jak vyjde slunicko, prehodis na „slupku“ a litas hnedka…

            0 0
        • sharkeeCZ  

          Zřejmě tuto směs:

          Schwalbe plášť Nobby Nic 29×2.25 Performance DC sklad

          Katalogové číslo: 1160027801

          Barevné provedení Černá

          EPI 67

          Min/max tlak 1,8–3,7 bar

          Rozměr 29×2,25

          Směs Dual

          Max.zatížení při max.tlaku 120 kg

          Problém se projevuje nejen v chladu, tedy problém pro mne, že to „klouže“ na pevném podkladu.

          0 0
          • McBlacky  

            tak to jo, ta je výrazně tvrdší i za sucha. Já měl nějaký OEM NN a byl to kevlar patka ale dual směs a to nešlo skoro ojezdit, nakonec šly pryč na kolech přes bazar. Ale až mě to šokovalo kolik proti tripple evo NN se na nich dalo najet

            0 0
      • allrose  

        no vidíš,já naopak ho na zadek budu dávat(dual),předek HR2 3c,léto-p NN,z ardent…NN a NN mi dohromady moc nesedí

        0 0
    • Ice601  

      Tak jen pro info…nainstaloval jsem prave pred chvilkou Nobbyho model 2015…vev verzi 29" – 2,25 – po nafouknuti sirka cca 54mm, ovsem udavana hmotnost 650g je trochu uplne mimo…ja mu navazil cca 800g, z toho jsem teda hodne zklamanej…je to TLeasy, snakeskin

      0 0
    • PepikPHA  

      V minulosti jsem jezdil 26 × 2.4 Fat Albert a Mountain King II (F i R), teď jsem pořídil novýho Trance s Nobby Nicem 27.5 × 2.25 (F i R) a nijak moc mě neoslovil. Je teda pravda, že mi to na silnici a na tvrdym povrchu fičí x-krát rychlejc (ale taky mam o 4 kg lehčí kolo). Ale hlavně mi to tak v každý 5. zatáčce vždycky ustřelí, sem zvědav kdy se vymáznu. Když jedu po tvrdý lesní cestě, tak mi to připadá v pohodě, ale jak je cesta na povrchu trošku „sypčejší“, nebo tam jsou nějaký kameny, tak mi to pravidelně ustřeluje (občas přední, občas zadní) (na mokru jsem ho netestoval). No, 500 až 1 000 km na tom asi odjezdim a pak začnu řešit čim ho nahradit…

      0 0
      • saddik  

        Co je to za verzi? Performance nebo něco s rozumnou směsí?

        0 0
        • PepikPHA  

          Schwalbe Nobby Nic 2.25 TL Ready Performance Folding

          Ale je pravda, že předtim jsem s těma 2.4 jezdil spíš na takovym endurku, ale více méně jen lesní/turistický cesty, žádný HC. Ale byl jsem zvyklej ostřejší zatáčky projíždět rychlejc a drželo to. Teď si prostě musim před ostřejší zatáčkou trošku přibrzdit, ale asi jde dost o zvyk. Na druhou stranu ty 2.4 po asfaltu nejely skoro ani po rovině. Jen by mě zajímalo, kolik ten NN vlastně váží, jestli má o 100g víc než v katalogu tak nic moc…

          0 0
      • Smazaný účet  

        na kolik foukas?

        0 0
        • PepikPHA  

          Abych se přiznal, tak jsem v garáži neměl pumpu s manometrem, takže jsem tlak nechal tak, jak kolo přišlo z obchodu, ale je pravda, že jsem asi mohl trošku odfouknout. Ale ona ta aktuální nejistota na těch pláštích bude asi dost způsobena změnou rámu/kola, předtim jsem měl menší, kratší rám, širší ráfky i pláště atd. Nicméně už je to fuk, protože při dnešnim sjezdíku údolím táty kony plášť odpochodoval do věčných lovišť…

          0 0
          • marco  

            Je to na boku. Tomu nic není, dej pod to obal od tatranky a bude to OK.

            0 0
            • saddik  

              Mně se to zdá teda moc. Vzhledem k tomu, že je to jen performance, tak bych jednoznačně vyhodil.

              0 0
          • PepikPHA  

            Tak jsem shodil ty NN Performance 2.25 a dopředu i dozadu šoupnul Rocket Ron 2.25 Evo SS. Zatim jsem to projel jen po několika cestičkách na Závisti, Károvský údolí, Ohrobecký údolí, Točná, Cholupickej potok, žlutá na Šancích, takže většinou pevný cesty, občas sypkej nános. Nevim jestli je to nějaký placebo, ale více méně mi to pocitově v kritičtějších situacích drželo líp než ten NN s vysokejma tvrdejma špuntama (fouknuto bylo zhruba stejně, přední možná krapet míň, ale manometr na nový pumpě ukazuje nějaký hausnumera, takže pořádně nevim na kolik). S RR oproti NN fakt maximální spokojenost a ani nemluvim o tom, že to jelo o parník rychlejc. Akorát je pravda, že asi nebudou mít moc dlouhou trvanlivost a do mokřejšího povrchu na podzim/jaro budu muset pořídit něco agresivnějšího…

            0 0
            • scota  

              A je to verze 2014, nebo 2015 viz obrázky vzorků nahoře?

              0 0
              • PepikPHA  

                Podle toho obrázku 2015. Předtim jsem dlouho vozil x-let starý Fat Alberty 2.4 (nebo 2.35 nevim), už ani nevim co to bylo za verzi a u těch jsem problém s držením bo ustřelováním neměl. Nevim jestli to bylo jinym rámem, jinou směsí nebo jestli ten novej NN nemá moc dobře navržený boční špunty, ale prostě mi ten NN vůbec nesednul a pak jsem ho stejně rozřízl. Takže jsem se rozhodl zkusit svižnější Rocket Ron a jsem fakt mile překvapenej jak to hezky jezdí a drží – přece jen ty vysoký špunty na NN na tvrdej povrch lesních cest nebudou uplně ideální. Hodně sypkej povrch jezdim hodně málo a většinou jen krátký několikametrový pasáže někde ve sjezdu a tam asi plave skoro všechno stejně, bahno jsem už hodně dlouho nepotkal. Někdo někde zmiňoval nízkou odolnost RoR proti defektu, ale dneska při přehazování plášťů jsem v tom NN našel naskrz zabodnutej trn a to ten trn ani nebyl moc tvrdej, ale na srovnání odolnosti je dost brzo.

                0 0
    • PepikPHA  

      To je jen tak na dojetí domu, ne? Když jsem lehce říznul Fat Albeta, tak jsem to nijak neřešil, jezdil na tom, zdálo se to celkem v pohodě, jenže pak se to začalo trhat dál, takže šel do popelnice a na to stejnym místě asi skončí i tenhle. Ono kdybych ho pořádně nafoukal, tak podle mě moc nevydrží a trhne se to ještě víc. Já bych se na takovymhle plášti bál jezdit, asi místo něj vezmu Rocket Rona SS. Sice to je mín agresivní plášť, ale zase to aspoň pojede, ještě vymyslet co k němu dopředu…

      0 0
      • scota  

        A co je to za verzi 2014?

        0 0
        • PepikPHA  

          Rok netušim, byla na Giant Trance 2015 – Schwalbe Nobby Nic 2.25 TL Ready Performance Folding

          0 0
          • Vilém  

            Kdyz pohledas, tak tu najdes spoustu stiznosti na ustrelovani performance verze u Schwalbe plastu-

            0 0
    • Neťa  

      Oživím to tu – nový NN je už nějakou dobu venku a nějak tu nemůžu najít žádné poznatky. Budu muset vyměnit ještě starého NN a rád bych znal názory někoho, kdo nového jezdí a nejlépe kdo má srovnání právě se starým.

      0 0
      • Neťa  

        To ho fakt nikdo nevozí? Vím, že momentálně frčí Maxxis, ale i tak, že by dříve nejoblíbenější guma na b-f byla tak zavrhnuta? ;-)

        0 0
        • wilda81  

          Na HT vozím 2015 verzi Evo TLR (na předku). Spokojenost.

          0 0
          • Neťa  

            Díky. Máš PSC nebo TSC? A nemáš ho náhodou zvážený? Různě na zahr. webech lidi dost píšou, že je v reálu výrazně těžší než deklarovaná hmotnost.

            0 0
        • Smazaný účet  

          vozim OEM verzi co dávají na Trance. Směs ošizená, klouže, v porovnání s EVO co jsem vozil před tím. Moc přepracovanej mi nepřijde, ale problémy s loupáním špuntů na něm nemám, jako sem tam někdo.

          0 0
          • Neťa  

            Tak tohle budou asi opravdu úplně jiné pláště než v EVO verzi. S loupáním špuntů jsem u Schwalbe problém taky nikdy neměl, to takový Conti je v tomto směru úplně jiná liga (samozřejmě k horšímu).

            0 0
    • wanderer  

      Ahoj, je to dobrej kauf? (na předek)

      http://www.bikeprodejna.cz/…e-cerna.html

      0 0
    • psedma  

      jaké máte zkušenosti s pevností špuntů na NN? Mám vzadu 27,5×2,25 TL Ready Snakeskin Pacestar, tlaky jezdím přiměřené (ráfek necinká, ale moc tvrdé je taky nemám). Dohromady mám na něm naježděné skoro nic. Jezdím bezduše s caffélatex. Za cca 14 dní v terénu jsem na plášti objevil už cca 10 malých tmelem zacelených dírek. To je ok. Ale už dvakrát se mi stalo, že se udělala díra těsně za špuntem, jakoby se chtěl vytrhnout, podélná díra podél celé délky špuntu, kterou už tmel samozřejmě nepobral. Dvakrát to stejné (na jiném místě). Má někdo podobnou zkušenost?

      0 0
      • libisenuj  

        Mám stejný plášť na předku a zatím sem nic takovýho nepozoroval. Předchozí NN byly obyč.šlupky ještě s duší a taky žádný problém…

        0 0
      • beavis  

        Ja jsem minuly tyden zpozoroval v podstate to same. Najednou bylo na behounu min. 10 vlhkych bodu, cili male dirky utesnene tmelem. Nastesti No Tubes maka jak cert, takze vse utesnil a jezdi se dal;-)

        0 0
        • ememem1  

          behun schwalbe je proste shit, dan za gramarinu, zlate klasicke ust,

          0 0
    • bimjeam  

      Nestretli ste sa náhodou niekto s Nobby Nic-om v rozmere 29×2,6" ??

      0 0
    • Neta76  

      Zdravím… chtěl bych koupit přesně ten samý plášť co jsem jezdil na kole, ale nejsem si úplně jistý který to na heuréce je… neporadíte prosím někdo?

      SCHWALBE Nobby Nic Performance 57–584 (27.5×2.25)

      Děkuji

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.