• Dados

    V pátek 27.7. ráno jsem objednal zboží (kolo). Po té co jsem si sám zjistil, že není skladem, jsem obchod znovu kontaktoval a objednávku upravil na variantu č. 2 (kolo, 2× tachometr + kalhoty). Ještě v pátek bylo vše dohodnuto, ověřeno, že vše je skladem a (údajně) připraveno k odeslání. Čekal jsem, že v úterý si tedy budu moci zásilku vyzvednout ve městě svého bydliště. V pondělí jsem (po zkušenosti z minulých zmatků kolem koupě kola) radši kontaktoval infolinku Emallu s dotazem na stav objednávky. Bylo mi sděleno, že ještě není zažádáno o úvěr – zvláštní – smlouvy k podepsání už jsem měl v pátek odpoledne v ruce přímo od Cetelemu. Ještě během pondělí jsem znovu volal a bylo mi sděleno, že zboží už je vyeexpedováno a na cestě do BRNA (to ale není ta destinace, kterou jsem uvedl v objednávce) a že si jej mohu 1.8. vyzvednout. Musím říct, že už jsem se v tu chvíli notně bavil… Opět dohady a nakonec jde prý o chybu a zboží je na cestě do mého města. Nechal už jsem to být a čekal jsem, že dnes se mi někdo ozve – ano ozval. Pán z Cykloexpertu volá, že se vyskytla chyba v systému a že jeden z objednaných tachometrů nemají skladem. Tzn, že zboží stále ještě ani nevyrazilo ze skladu…super! Rozhodně si nemyslim, že by byla chyba pouze na straně prodavačů v Cykloexpertu! Celý systém Emallu je evidentně nefunkční a operátoři jaksi nepružní – sám dělám v obchodě a nedokážu si představit, že bychom v objednávkách a jejich vyřizování měli takový hokej… Proto dávám objednávkám z tohoto obchodu (bohužel) NEVER MORE! Takže snad v pátek…

    0 0
    • reborn_biker  

      zboží objednám na DOBÍRKU a v případě neustálého prodlužování dodávky prostě zboží nepřevezmu a nic mě nemusí trápit.

      0 0
    • Hnoj  

      Upřímně řečeno, o tomhle případu vím, více než kdokoliv jiný, protože JÁ jsem ti dnes volal ohledně tachometru MC 1.0, to že se jedná o záměnu je skutečně pravda. Progress cycle prostě vůbec není schopen úpo dvou měsícíh slibů dodat tachometry MC 1,0+ a ta záměna vznikla tak, že prostě někdo od nás to blbě naskladnil a ten tacháč se tvářil jako drátovej i když byl bezdrátovej… Ta comtessa nikdy nebyla odeslána do brna, to je úplnej nesmysl a tem kdo to řekl, byl asi mimo, za což se upřímně stydím.

      Upřímně ale mám dojem, že cykloexpertu je tady křivděno. Když se denně řeší tak obrovské množství objednávek, tak se prostě občas něco podělá, k čemuž se ještě přidal ten prokletej cetelem…

      Po pravdě o tvojí zakázce nevím úplně moc, dostala se mi do ruky v pondělí po návratu z dovolené, ale takhle ventilovat, že se něco podělalo mi nepřipadá správně, mohl jsi mě do telefonu seřvat, říct nám, že jsme banda vocasů, což by bylo tvé svaté právo.

      Ten prokletej tachometr zítra vyřadím z nabídky, nemá cenu nabízet něco, co „SUPER NEJLEPŠÍ DOVOZCE“ nedovezl.

      Každopádně tě ujišťuji, že kolo od nás odešlo dnes odpoledne na pobočku českých budějovic…

      Inu, ať si tvá přítelkyně (?) kolo užije ve zdraví a přeji více štestí při dalších nákupech ať už kdekoliv.

      0 0
    • lidumil  

      vetřu se sem s dotazem na "hnoj"e – jaká je prosím Tě dostupnost tohohle rámu, nevíš?? www.cykloexpert.cz/…-ht-frm-2007 dík

      0 0
      • Hnoj  

        Zjistím ti to zítra, aktuálně k tomu nemám prostředky.

        0 0
      • Hnoj  

        Zdar, tenhle rám mají poslední jeden kus ve velikosti 19" ve stříbrný barvě.

        0 0
        • lidumil  

          díky, to je na mě malý, potřebuju 21".

          0 0
    • Jane  

      sem 13.7.07 objednala podsedlovou objímku Hope a u objednávky vidím stav naplánovaná, tak by mě zajímalo, kdypak si ji budu moci vyzvednout v Brně – bylo by fajn, kdyby to tedy bylo příští týden… ale to není nic proti maxcursoru – už snad 2 měsíce mám objednanej představec Oval –17 st a furt nic :((

      0 0
      • yetti  

        To holt zalezi na tom co si zrvna objednas. Ja jsem vloni objednal v Maxcursoru jeden den kolem desate dopoledne predstavec Cinelli a druhy den rano kolem osme mi volal dopravce, ze mi ten predstavec veze a kdyz jsem mu rekl, ze nejsem doma, ale v praci na druhe strane Plzne, tak on ze mi to priveze do prace – no problem. Takze ja jsem byl s Maxcursorem maximalne spokojenej.

        0 0
      • Hnoj  

        O objímkách vím, problém je s dovozcem, je to nějakej prokletej zcela ujetej slovák. Z deseti pokusů se mu dovalat to 8* típne, a když už mu nadiktuješ, co potřebuješ dodat, tak se na to vybodne a musíš urgovat, což se děje…

        Objímek je aktuálně objednáno poměrně velké množství, což by mohlo problém s dodáním řešit. Čekáme je zítra, pokud nedorazí, budu ho prudit, ať sebou hne…

        Dodací doby často nestojí na obchodě, ale na nespolehlivých dovozcích :-(

        Ve chvíli, kdy objímky dostaneme, bude k vyzvednutí druhý den v Brně.

        0 0
        • Jane  

          OK – já na to zase tak nespěchám :)

          0 0
        • omar  

          no ja nevim jak dlouhbo se pohybujes v tomhle bike obchode ale dlouho asi ne, to bys nemohl vypustit takovou blbost o nejakym prokletym zcela ujetym slovakovi, zajimavy je ze pokud ja neco objednam od hopu – tak to na 99% je, jestli ta chyba spis neni nekde u vas ja je pomerne dost I s podlozkama objednavam k rb ramum a no problem

          0 0
          • MARIN  

            musim se pridat. V posledni dobe (cca14dni) jsem toho toho nějakeho prokleteho zcela ujeteho slováka kontaktoval snad 4× telefonem a 2× mailem a pokazde dotaz o zbozi zodpovezen behem chvilky a vse maji skladem. Jednou se nemohl dopatrat a tak si vzal cislo a za 5minut volal zpet. Takze Hnoji vidim problem nekde jinde.

            0 0
            • Hnoj  

              Tvoje zcela impertinentní poznámka o problému „někde jinde“ svědčí o tom, že víš o problému s panem Juráškem úplněý prd. To, že se daří tobě ho konkatovat je pravděpodobně způsobeno jen šťastnou konstelací hvězd a vhodným numerologicky zvoleným časem, kdy mu voláš.

              Upřímně řečeho tvoje narážky mi skutečně moc hlavu nedělají. Moje okoltní poradkyně mi poradila, že ideální doba na jeho zavolání je přesně 9:38, tak to jdu zkusit !

              0 0
        • kryspin  

          to je sice vsecko moc pekny a je mi vas az temer lito jak to popisujes. bohuzel me to ale jako koncoveho zakaznika prilis nezajima a mam tendenci davat prednost shopum kde se jim tyto veci nestavaji.

          0 0
          • kubad  

            sorry, ale přečti si to pořádně v pátek 27.7. objednávka, ještě řešeno finannčně přes Cetelem. Dne s tj. po 4 pracovních dnech by kolo měl mít doma termínově v tom nevidím nic tragického. A chyby se stávají všude :-) takže bys neměl kde nakupovat

            0 0
      • Pavel  

        To je těžké. Já si u maxcursoru objednal kolo (Sintesi) a čekal jsem přes měsíc, než bylo. Hold v Itálii nikam nespěchají… A to jsem chytl jedno z „posledních“. Letos už prostě Sinťáci ty rámy nedělají (S 911).

        0 0
    • Gooorila  

      Chudák se chtěl bránit a prozradil přízeň k Cykloexpertu. A teď mu budou chodit dotazy na dostupnost/stav objednávky/vyřízení reklamace…atd. :oD.

      0 0
      • Hnoj  

        V pohodě, dotazů na dostupnost denně vyřídím několik desítek, těch pár z BF se v tom ztratí :-)

        0 0
        • Beeda  

          Pane Hnoj, a co ty pedaly z pellsu budou:-)))

          0 0
          • maxtor  

            Pan Beeda, co zadní náboj XTR? Už seká dobrotu?

            0 0
            • Hnoj  

              Upřímně doufám, že náboj XTR se už válí někde na hromadě šrotu a čeká ho recyklace na něco užitečnějšího :-DDD

              0 0
              • maxtor  

                Ale notak, to bys mu přece neudělal:-((

                0 0
                • Hnoj  

                  Udělal. S nevýslovnou rozkoší :-)

                  0 0
                  • maxtor  

                    Dnes v noci žalem neusnu – doufám, že jsi spokojený:-)

                    0 0
    • kubad  

      Kvůli pár dnům dělat hned takový cirkus :-(

      0 0
    • sway  

      Ja mám s Emallem jenom ty nejlepší zkušenosti. V zasade nakupuju vetsinou tam, at to je elektronika, nebo cokoli jineho, a nikdy zadny problem. Vsechno rychle, pokud nebylo skladem tak email, nebo telefon. Jak psal Hnoj, proste to nekdo podelal, ale to neznamena, ze je ten shop spatnej.,

      0 0
    • Pavel  

      Já jsem naopak s nimi byl absolutně spokojen. Zboží objednáno, na druhý den mi jejich prodejce volal, ověřil objednávku a domluvili jsme se, že to pošlou „naráz“ (některé komponenty nebyly skladem). V avizovaný den to odešlo a nebýt pošty, tak jsem zbožá měl na druhý den (takhle to doručili až ten další). A hlavně se mi moc líbí, že u nich lze platit platební kartou (narozdíl od skoro všech ostatních eshopů, což poněkud nechápu)

      0 0
      • maxtor  

        Myslím, že tahle diskuse se dá uzavřít tím, že sebelepší eshop má nějakého nespokojeného zákazníka, který se cítí jednáním tohoto eshopu poškozený. Není ale asi na místě tady takové věci hned ventilovat. Může se jednat o nedorozumění jako (podle všeho) v tomto případě.

        I když já mám co mluvit, když jsem to jednou sám udělal…

        0 0
        • Pavel  

          Přesně tak…

          0 0
        • Dados  

          Myslím, že když od nich beru kolo už podruhé a znovu se opakují ty samé chyby, je to na pováženou. Jinak jak jsem psal v úvodu, nemyslím, že je to vyloženě chyba kluků z Cykloexpertu, ale komplikovanost toho systému nahrává takovýmhle faux-pais…jinak to kolo vyráží teprve dnes (snad)..

          0 0
          • Daník  

            Neznám přesně systém objednávek a balení u eshopů, ale asi to bude obecná bolest – z cca 6 objednávek u různých eshopů mi 2× přišlo něco jiného a 1× vadný výrobek, takže zatím 50% pravděpodobnost nas***í;-) Tudíž pokud se cena příliš neliší, vracím se pomalu k pevnému obchodu i s ohledem na případnou reklamaci a odpadající posílání.

            0 0
    • piskot  

      No cykloexpert je asi jedinej krám, kde téměř najisto člověk ví, co je skladem a co ne. Jiný obchody maj vždycky plnej krám věcí, co nejsou a nebudou. Kdyby nebyl cykloexpert trochu dražší, tak nakupuju jenom tam :)

      0 0
    • Dados  

      Na závěr chci ještě dodat, že mi nešlo o pošpinění tohoto obchodu, svojí nabídkou a možnostmi placení patří u nás mezi špičku. Jen kdyby ještě vymítili tyhle „dětské nemoci“, tak rozhodně dál zůstanu zákazníkem…

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce

Podobné diskuse