• doubeq

    Zdar, pomalu nakupuji díly na svoje nové vozítko…chci zkusit cyklokrosové kolo a zajímají mě vaše zkušenosti s rámem Maxbike CX4000 2017. Mám jiné finanční priority, než nadupaný stroj, to snad příjde v lepších zítřkách :D

    Sestava bude následující:

    Rám: Maxike CX4000 2017 590mm

    Vidlice Karbon / Alu krk, pokud možno ne čína (nevyznám se v čajna karbonu)

    Sedlovka Krabon

    Sada Tiagra 4700 2×10 (50/34 – 11–25)

    Brzdy Tektro CR 710

    Kola: Remerx Rapid vč. nábojů

    Pláště Conti Cyclocross Speed 35–622 na blbnutí mimo silnici a jako silničkovou variantu samo Conti Ultra sport 2 28–622

    Řidítka a představec pravděpodobně Alu

    Pedály SPD

    Má li někdo v podobné cenovce, cca do 30k, jiný názor, tak sem s ním, rám a vidli kupuju jako poslední…a bazar v případě CX mě neláká.

    Mám 190cm a 93 – 100 kg podle období :D

    0 0
    • Smazaný účet  

      Doporučil bych mini-V a větší kazetu, případně prolézt Planet-X či oblíbené německé shopy…

      0 0
    • Johnnyxjr  

      To chces jezdit jenom po rovine nebo planujes i nejake vetsi kopce ?

      0 0
    • Johnnyxjr  

      tady máš pro inspiraci toho žlutáka jsem poskládal na novejch dílech za 35 kola jsem měl doma navíc když to promyslíš tak do 30 bez kol poskládáš celkem slušný kolo

      nebo druhá možnost do těch 30 se vejdeš pošta je kolem litru

      http://www.planetx.co.uk/…ocross-bikes?…

      0 0
    • Bubaaak  

      kazetu bych dal 32, pláště chceš fakt dvě sady? osobně jezdím x kingy jak asfalt tak les.

      Určitě mini V, tektro rx6/5 (mám 6 a spokojenost a to tektro nemám rád)

      0 0
    • doubeq  

      Takže…jasně že i kopce,ale ne Alpy,nejblíže mám Železné hory

      Brzdy jsem zatim jen tak vytipoval, nechám si poradit

      A pokud jsou pláště co jedou na asfaltu i v terenu tak jedine dobře…ty Speed cycllocross vypadají podle vzorku taky schopně, ale kdyby to nebylo ono,tak druhou sadu s výhledem na druhou sadu kol…

      0 0
    • Johnnyxjr  

      do 30 se musíš vejít včetně kol sada je tady

      https://www.roadbikeshop.cz/…m/1020747018

      rámovka Karbon včetně pošty 13500 do týdne je doma

      0 0
      • doubeq  

        Už jsem začal se sadou,kliky mám doma, jak něco nekoupím,tak se něco objeví, co mě sežere peníze ;-)

        A kotouče budou asi srovnatelný s mini V? Osobně jsem ještě nejel lankem ovladaný kotouče, co by brzdily…

        0 0
        • Johnnyxjr  

          já jsem přešel z klasických kantíků na mech trp a rozdíl byl celkem vejkej pak jsem koupil hydry ty brzděj na fleku ale ted na toho žlutáka jsem vzal znova trp možná časem budu stavět silničku tak jedny hydry na druhém kole stačej každopádně s rozpočtem 30 bych bral určitě karbon hlína nemá smysl nebo jestli budeš. trpělivej tak bude i titan do 35 v prosinci

          0 0
    • doubeq  

      To asi budu..muset..kaž­dopádně ten karbon set je pořád dražší než hlína s karbon vidli, no uvidíme, kupuju jako poslední a tímhle tempem bude nakoupeno nejdřív na podzim…

      0 0
    • Martin  

      budeš to mít bez duší nebo s dušema? CX Speed nejsou na bezduše moc vhodné, mně to na TLR-ready ráfkách nedělalo dobrotu. jeden mi při přefouknutí přes 3,5 baru bouchl

      kazetu bych rovněž volil jinou, aspoň 11–30.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Začni s jednou sadou kol. Buď ty Conti nebo v bezduši G-one. Pokud nebudeš mít srovnání se silničkou, tak druhou sadu ani nebudeš potřebovat. Mech. brzdy brzdí ale v budoucnu určitě přejdu na hydrauliku.

      0 0
    • doubeq  

      Určitě duše…

      A porovnání se silnicí bude, teď jezdim ocel Fort, viz moje kola a docela to jede slušně, jen to má 11kg. A stávající převody využívám téměř všechny, ale nejmenší 2 pastorky se tam dostanu jen z mírného klesání nebo z kopce.

      No a k levnějšímu karbonu…bude to TOLIK znát oproti hlíně CX4000 s karbonovou vidlí?

      A brzdy budou rafkové, pro začátek… a lepší ceny zápletů.

      0 0
      • Martin  

        s dušemi jsou CX Speed na pohodu. jedou fakt pěkně, pocitově o kapku líp než moje aktuální Spešly TriggerPro

        0 0
      • plzakj  

        Muj nazor je, ze je spis znat lepsi tuhost. Komfort se da resit tlakem pneu a celokarbon sedlovkou.

        Ja na svych 100kg davam prednost hliniku.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Každý to má jinak, mi vadí na tom Maxbiku dlouhá zadní stavba. Jako jedinou výhodu ráfkových brzd vidím hmotnost, ale já osobně už bych ladit špalíky nechtěl :)

        0 0
    • doubeq  

      To je další věc, která mě na levnějším karbonu trochu hlodá, na metráku věřím taky víc hlíně.

      A v čem bude problém delší zadní stavby? Podle mě jen delší rozvor a trochu menší obratnost, ale na to mám horáka. Zatím dlouhodobě jezdím jen to co mám a co vybalim a postavím na brigádě se nedá objektivně porovnat za těch pár minut pro kontrolu.

      Původně sem měl myšlenku postavit RB RR se silnějšíma pláštěma, aby bylo pohodlnější, ale strop 23 šíře rozhodnul a kotouče zatim ne, když už, tak rovnou hydry :-D

      0 0
    • doubeq  

      A nějaké názory a zkušenosti ohledně rámu CX 4000?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.