Nemáte někdo prosím nějaký nápad, jak alternativně využít zbytečné návarky pro V brzdy na kole s kotoučema? Dík.
Nemáte někdo prosím nějaký nápad, jak alternativně využít zbytečné návarky pro V brzdy na kole s kotoučema? Dík.
To si jako děláš kozy …
Bohužel nedělám, skutečně je tam mám.
Dík za ty odkazy. Paráda, dobré tipy.
bombičky od CO2
Dej si tam vlaječku TESCO
když si přečteš jeden souběžně běžící dred, možná tě něco napadne ;-) BLIK!
Tam se to umistovalo, ale trochu jinde, ne?
K tematu: Vysroubovat cepy a zaslepit, nebo je urezat uplne.
taky mě to napadlo :-) ve měste jsem viděl kolo, které mělo dva úchyty na přední vidlici … na vnitřních nohách :D
A proc tam nedas Vecka?
No protože jsem kolo koupil jako diskové. Navíc, jak jsem někde četl, je přece doba kotoučová. A Véčka mi přijdou již jako anachronismus. Bohužel rám s návarky pro V mi byl vnucen po reklamaci původního křivého… Upálit je nemohu, řekli mi, že bych přišel o záruku. Je to skutečně zoufalá situace. Proto hledám nějaké smysluplné, i nesmysluplné, využití. Aby tam ak zbytečně netrčely. Je to v dnešní době již ostuda a potupa. Ještě že jezdím převážně ve VVP, kde je minimum lidí.
imho to zbytočne dramatizuješ…
Ale to je vážnej problém – děti se mu kvůli tomu smějí :)
tak keď dokáže bez akejkolvek námahy vykúzliť úsmev na detskej tváričke, tak by mal byť za tie návarky vďačný, ne?
ja som zas mal návarky na vidlici a vozil som kotúče. bez trvalých psychických následkov…8o)
A mas to aj potvrdene lekarom, alebo si to myslis len ty? ;-)
tak zhruba dvakrát do týžďňa sa v noci prebudím jak stojím pri kone s flexou v ruke, ale to snáď každý ne? ;o)
A já návarky na vidlici mám doteď. Je sice pravda, že děcka ze školky se mi kvůli tomu pravidelně smějí, ale už to po těch letech ani nějak moc neřeším.
To se Ti ale smějou kvůli něčemu jinýmu :-)
tkaničky? :-)
Na tretrách tkaničky nemám! :)
hehe, já to prvně čet jakože „na trenkách“ :-))
já furt nevím, jestli to myslíš vážně, nebo si děláš prdel :-)
No vážně, opravdu je tam mám.
:-D
Asi úžeh (i když v tuto dobu).
Hmm. No nechápu, proč mě hned považujete za píp, když chci tento problém řešit. To by to opravdu nikomu jinému nevadilo? Kdybych byl trval na jiném rámu bez návarků, tak bych nejezdil možná roky. Znamenalo by to spor s prodejcem. Kolo prodat nechci, protože od jara, co jsem jej koupil, jsem do něj nacpal spoustu peněz a úsilí, aby bylo tak nějak provozovatelné. Uříznout návarky nemohu, přišel bych o záruku úplně. Ach jo.
znám spoustu lidí, kterým vadí, že navářky na rámu nemají.
Ale opačně moc ne.
A už vůbec ne, tak zaníceně.
Já na ně jsem hrdej. Až tak, že jsem v nich i čepy nechal :-D
Zahoď kolo, ať se neúměrně nestresuješ.
No jo, ale to máš na nějakém zimáku… U mne je to hlavní a jediné kolo. Pravděpodobně již poslední v životě. Není to prostě na pár let. Proto to řeším.
Jazdil som s navarkami 2 roky po prechode z veciek na kotuce. Strcil som tam umelohmotne zaslepky a neriesil to. Jednak som na to pri jazde nevidel, kedze je to za chrbtom a podruhe mi to pripominalo, ze mam lepsie brzdy ako tam boli povodne. :-D Neber to tak tragicky, urcite to nebude tvoj posledny bike.
Ve 40 poslední kolo? To jsem měl teprve sotva druhý koleško. Poslední stejně bude vozejček, tak ten si pak můžeš vytunit.
dobrej joke… nějakém zimáku:-D
Takového zimáka bych si taky přál… :-D
Mas taky zimaka na ramu za 10ku osazenej v Ritchey WCS? Asi slusnej oddil.
Tak to je dobrý gól :-D že zimák…keby si to adresoval mne, tak sa snáď aj nahnevám :-D :-D :-D
8o)
toto je u tebe zimák, ale řešíš navářky na Meridě TFS
:-D :-D :-D
První jsem si myslel, že si z toho děláš prdel, pak jsem ti uvěřil, že ti to tak vadí.
Ale tohle jsi přihnal, přece jen si děláš prdel.
Jeee, tak to se moc omlouvám. Viděl jsem mechanické kotoučovky a to mě pomýlilo.
A je to jasný, vážně si děláš prdel, takhle blbej nemůže bejt nikdo :-).
Po mnoha náznacích zde, ohledně mého duševního zdraví, jsem zapátral jinde a… A nejsem sám, komu tento problém vadí. Dokonce v oficiální recenzi na jízdní kolo se to uvádí jako jediné minus! Důkaz viz foto.
Automaticky generované logo zakrývá to podstatné, proto foto ještě jednou.
Taky to kolo ma „jedine“ plus:DD Trochu se nabizi poukazat na dusevni zdravi autora recenze;)
Bohužel musím v tomto případě lehce nesouhlasit. Za prvé je tam plusů několik, ale to není podstatné. No, co se týče duševně nezdravých, tak nám to ale nějak narůstá, že. To jsem tedy já, autor recenze, nějaký snad jeho redakční kolektiv, který jej nezarazil a pak jsou tu po netu rozházeny poznámky od různých zdrojů ohledně zbylých nepříjemných návarků po přestavbě bicyklu na kotoučové brzdy…
Ale mám pocit, že většina se s tím nakonec vyrovnala bez nějaké větší psychické újmy…
Ja mam navarky taky a dokonce pritelkyni zbyly na vidlici:) Zatim teda na tech navarkach mam Vcka, ale jednou pujdou pryc.
To jo… Ale já kupoval kolo jako diskové a rám s návarky mi byl vnucen po reklamaci. Jenže toto vlákno se stejně již dávno zvrhlo v něco docela jiného. Několik příspěvků pak bylo opravdu až za hranicí… Ve světle nových poznatků jsem doufal v obrat. Nečekám přímo „omluvu před nastoupeným forem“ – v dané situaci snad jedině nové téma s názvem „omluva onuci“, ale účinná sebekritika od jistých osob by zde na závěr myslím neškodila.
No a hlavně také na fotce jede na jiném kole… Skutečně jsem to nemyslel zle. Pouze souhra matoucích indícií způsobila nesprávný úsudek. Pak ovšem nechápu ty ponechané čepy v návarkách. Má to nějaký hlubší smysl, který mi uniká? Dík.
jj, mechanické kotoučovky, taky mě štve, že tu páčku musím mechanicky zmáčknout. Automatické brzdy by byly lepší :-)
No tak to je trapas. Myslel jsem, že tam vede bowden…
Hehe, ty seš komediant :-D
Hehe, ty seš komediant :-D
(a hned dvojitej)
Abychom to uzavřeli: V rámech současných kol se nevyznám, tak jsem se prostě spletl. To se může snad stát každému. Ještě jednou a naposledy se za to moc omlouvám. Co se týče horských kol jsem spíše začátečník. Až budu konečník, tak se ovšem outsiderům stejně posmívat nebudu. Nicméně jsme se dost vzdálili od původního tématu. Chtěl jsem jen zjistit, zda by šlo pro nadbytečné návarky vymyslet nějaké využití. Dík.
Vždyť už jsi tady dostal víc návrhů, než by normálního člověka kdy napadlo. Já bejt na tvým místě vymontuju čepy, nechám to tak a jezdím.
Ano. Přesně tak! A jsem moc vděčný. A budu rád i za případné další nápady. Dík.
No jako další návrh se mi líbily ty větrníčky, to bych si asi dokázal představit i na svém kole ;-)
Nic si z toho nedělej, já třeba dodnes nevím, co je to PushLock a jak se odlišuje od PopLocku. A i když je to neuvěřitelné, tak bez této znalosti stále žiju :-)
Hlavně neber všechno tak ukrutně vážně nebo by to pak opravdu mohlo být tvoje poslední kolo :-(
A kdes je videl? :) Chlape ty perlis:)
Ale to již je přec vše dávno vyřešeno, včetně omluvy. Viz výše. Teď je řada na jiných…
Tak ho prodej,sice něco peněz ztratíš,ale někomu tím rámem uděláš radost a sebe zbavíš starostí s návarky,můžeš si koupit rám jaký chceš,jako bonus vidím to že na BF hodně lidem nebudeš ležet v žaludku se svými starostmi ohledně jednoho rámu(sebe nepočítám ,„je mi to jedno“,od toho tu fóru je aby se případné starosti pomáhaly nápady jiných řešit)
No vsak tam dej vecka a ty kotoucovky taky nech. Aspon spojis to nejlepsi z obou systemu.
jako dát tam hyraulický ráfkový magury a rozbočku na hadici?
:-)
Vidis, to me ani nenapadlo :D
Ja bych ale preferoval klasiku, tedy hydra kotouce a lankovy vecka. Idealne i na vidlici. Ty dalsi paky nekam vpohode hodi, treba na spodni ramovou trubku, tak jak meli stary favority razeni :D
Možná se tomu budeš smát ale zhruba před 14 lety jsem měl na kole cantylevery a ke každé brzdě dvoje páky,jedny klasicky na řidítkách a další na rohách.Bylo to plně funkční,jen babračka se seštelováním.Takže možnost hydr.+V-brzdy je možná.:-)
no a nebo by jsi mohl dát na toho bika „triatlonové ucho“ a dát tu páku od těch V na něj :-) když hybrid tak pořádnej :-)
No nad tím již jsem také přemýšlel, instalovat zadní V brzdu jako záchrannou pro případ přehřátí kotoučů. Má to jen dvě chyby: Nemám na to ráfky a pak je problém s třetí páčkou. Muselo by to být něco na způsob páky ruční brzdy u auta. Musí být však snadno přístupná a rychle aktivovatelná, aby to v nouzi skutečně posloužilo.
já se tak těším, až mi bude 40… :-)
já se zase tolik netěším, ale to bude tím že v mém případě to přijde o 13 let dřív než u tebe, jestli teda sedí udávaný věk :-)
:-D
To není možný, MUSÍ si dělat prdel :)
:-) potom už by ti tam chybělo jen torpédo a bylo by to dokonalé, jen by jsi musel mít torpédo s ořechem aby jsi tam mohl dát 9 kolo :-) to už se obávám fakt nevyrábí
Tak tohle byl můj první horák,kolo velamos 24",z torpéda se vytáhla brzda,druhé torpéto se vzalo z nějaké staré ukrajiny,rozebralo se,použila se jen část kde byly válečky.Kolečko bylo šroubovací,to se vyhodilo a navařilo se tam 5-kolečko.Dalo se to místo původního dílu na zadní kolo z velamosky,vysoustružila se delší oska,přehazka a páčky z favoritky,z dětského kola menší tác se přišrouboval přes podložky k tomu původnímu a už se jezdilo…ale to bylo před 20 lety.
no tak to se teda někdo vyblbnul než bylo kolo použitelné :-)
Co se dalo v té době sehnat za kolo s přehazkou?Nějaká favoritka a tím to asi končilo.A já měl Velamosa s 10 kvalty,kámoši měli tak akorát nějakou Libertu,nebo Ukrajinu.
Zase se dělá 8rychlostní nába s protišlapací brzdou, nebo třeba bubnovou, ale to by musel mít už 3. pár páček :)
Já si myslím, že by sis měl koupit helmu.
Zvolils možnost neřešit a jezdit, tak to teď neřeš. Jediná možnost zamaskování je koupit Hope Hoseguide. Měl jsem je na vidlici a vypadá to docela dobře.
Evidentně to ale řešíš, tak pak nechápu, proč netrvat na svém a vyrazit z prodejce zpět peníze. Máš na to nárok. Stejně si takhle to ježdění vůbec neužiješ. (:
Jo jo, je to přesně tak. Neužiju. Ale zas kdybych trval na svých právech, tak bych nejezdil vůbec.
tak ten rám prodej a kup si nějakej co ti bude vyhovovat přijdeš tak o 2–3 tisíce to se asi dá přežít, pokud ti to tam tolik vadí
udelej si tam stavbu na zadní blikačku :) takový můstek, nějak to hezky nazohýbat a natřít, udělat tam packu na připnutí blikačky, bude to vypadat originálně
Jo. Něco takového. To je konstruktivní přístup. Dík.
Dej si na ty čepy větrníky. Bude to cool.
:). To již tam mohu instalovat plastové pásky, které při aktivaci paprsky kola simulují zvuk motoru. Doufal jsem však ve vážně míněné rady. Ach jo.
Napoj ty vetrniky na dynamo. Budes jezdit a zaroven vytvaret zelenou elektrickou energii
Nech je tam a zakryj je nosičem s brašnama…
Vyšrouboval si si vůbec ty čepy nebo si je tam nechal?
Musím se trochu zastat zakladatele tohoto vlákna.Mě by ty navárky taky vadily a proto bych se vykašlal na záruku a uřezal je a neřešil bych tady pikačoviny :-)
Díky moc. Zastání jsem skutečně potřeboval. Již mi bylo do breku. No ale uřezat… To již asi nikdy nebude ono, ne?
Vyšrouboval.
Já bych uřezal,zavařil,zakytoval a přestříkal.Ovšem nevím jestli je to vůbec technicky možné tak mě ber s rezervou.Když mě něco žere tak jsem schopnej několika násobně překročit rozpočet,jen abych to hned vyřešil a byl klid.Po týhle úpravě by už nikdo nepoznal jestli tam něco bylo nebo ne.
Tak to jsme na tom stejně. V tomto případě mám ovšem obavy, že výsledek by mohl být tristní. Vždyť tam mohou zůstat prohlubně či díry, jak jsou zadní nosníky důkladně provařeny.
Ted nerozumím co myslíš.Když to důkladně zavařím,vybrousím a překytuju,tím pádem vyrovnám nerovnosti,hodím to do plniče a udělám roztřik barvy tak nikdo nic nepozná.Opakuji,že ale nevím jestli se dá takto pracovat na zadní stavbě,aby to nemělo dopad na původní pevnost a pružnost hliníku v tom daném mistě.U železa je to jasný a bez problému.
tohle je snad zábavnějši vlákno než proč fully jezdí po silnici? :D Já jsem jsem čepy na kole neměl,tak jsem koupil a dal V-brzdy,potom jsem sundal V-brzdy a nasadil kotouče,ale čepy jsem tam nechal.Mám je jako ozdobu,jelikož se mi těžko sháněly :D Třeba zkus na navářky naplácat trochu bachna,tak alepon nebude vidět,že je tam máš.Ale na záložní brzdu nic nemá :D:DPřemýšlel jsi taky do budoucnosti?Za pár let by zase mohli přijit do mody v-čka a co pak? :)Možná by jsi tam mohl dat miniodrazky.To by bylo alespoň něco užitečnýho.
No ovšem!!! V jednoduchosti je genialita. Ještě že jsem téma nezamkl. Jen zkusím, jak to bude bicyklu slušet, ale fakt dobrý. Díky.
Prosimte a co bys tam zavaroval? Pokud cepy vysroubuje, coz neni problem, tak mu zustanou dve male kosticky na zadni stavbe, ktere necim zaspuntuje. Bud plastovou krytkou, nebo k tomu urcenymi ucpavkami. Pokud by i ty male zbytky vadily, tak holt pocka na konec zaruky, pak vezme pilku nebo flexu, urizny i ten zbytek a potom zahladi pilnikem a smirkem. Vysledek bud muze striknout, nebo prelepit nejakou, trena reflexni nalepkou. Nic moc vic, me opravdu nenapada.
Já bych nic nezavařoval, samozřejmě. Mám pouze obavy, co udělá odbroušení důkladného sváru s původním nosníkem. Tedy zda tam nezůstanou provařeniny. Otvory či důlky. Další nepřesnost jež uvádíš, je ta, že se jedná jen o kostky se závity. Ještě je tam navíc další ploška se třemi otvory pro uchycení pružiny… Ale hlavně, viz výše, považuji toto téma za ukončené a zatím nezamykám jen z jednoho důvodu…
Rezal jsem to pouze na ocelovych ramech. Myslim, ze u Al by to bylo stejne. Po urezani a zahlazeni, tam nezustalo nic. Pokud by tam precijen nejake stopy zbyly, tak resenim je ta reflexni nalepka, ale to asi pro tebe neni dostatecne profi reseni.
A to je ten rám tak výjimečný, že jsi ochoten se s tím tak piplat? Jestli je to obyč hliníková Merida, tak našetři pár kaček a kup něco, co si takovouhle přehnanou starostlivost zaslouží ;-)
to jsem říkal už dávno a neujalo se to :-) tohle bych prodal a koupil něco jiného když tam ty navářky tak vadí, proděláš tak 2 litry a máš origo neporušenej rám i se zárukou, nechat to odborně odstranit bude stát minimálně stejně, přece jen ne každej má doma vybavení na sváření hliníku :-)
já byl s tím nápadem dřív :-))
uznávám a k tomu starší má přednost tak že jsi vítěz :-)
jsem věkově stejně jako zakladatel tohoto vlákna a pevně doufám že takhle blbnout nikdy nebudu :-)
:-) jeden nikdy neví :-)
No prodat… Již jsem se s tím kolem natrápil tolik… ale kdy by takový rám koupil, že.
Každé zboží má svého kupce,když nasadíš dobrou cenu,jistě se najde člověk kterému ty návarky vadit nebudou nebo právě pro ně ten rám koupí.
Přesně tak… Mimochodem, jaká je to velikost, barva a za kolik bys ho byl ochoten případně pustit? Jeden rám na véčka bych uživil :-).
Velikost je 22. Jestli to myslíš vážně, zde je ilustrační foto.
V tom případě bych navářky neřešil. Jako kompenzaci k navářkám zredukuj brašny a hned to bude vypadat k světu :-)
Hmm, tak nic, 22" je pekelně moc.
Hmm. Snad tedy ano. Ale zas jen kvůli návarkům měnit rám… No ještě nevím. Ale dík.
no je rozhodně rozumější ten rám prodat a koupit novej než na něm něco řezat to je podle mě úplná kravina
tady máš rám bez návarků a cena taky ujde ne(jen nevím tvou velikost rámu),jen hledat a nakonec nemusíš ani tak moc prodělat.
Jak tam ty návarky vůbec vypadají,hoď sem foto.Já je mám taky a nikdy mě nenapadlo že by mě tam vadily.
Jasně.
takových ohavností na tom vozíš a ty řešíš návarky, šroubovací, já myslel že ti tam trčej tyčky…
Ohavnosti jsou ale na suchý zip, návarky ne. Ach jo.
No vidíš, tak na ty návarky přišroubuj plocháč a na ten plocháč zavěsíš snadno další ohavnou brašnu. (Stejně si děláš asi prdel, to jinak ani není možný)
A je to tu zas. Ach jo.
ber to třeba tak, že to zvyžuje boční tuhost zadní vidlice.
Vseznale a vsemoudre BF kdysi davno rozhodlo, ze brasnicky na kole jsou FUJ…s tim nic nenadelas…a nenadelam s tim nic ani ja-moje pritelkyne tez vozi ramovku. A ani s tim nic delat nechci.
Na druhou stranu pro pohodovou vyjizdu s trochu nejistym pocasim mi brasna prijde pohodlnejsi, nez si vycpavat zada(dres nebo batoh pokud nekomu vadi). Podsedlovka je jasna, tam prijde duse, naradi, lepeni a nejake drobne.
zboží si kupce najde, ale rám z navářkama na véčka?
Ty by sis to koupil? já teda v žádném případě.
Jsou lidi kterým to třeba nevadí,nebo se na kotouče nechystají.
Mám trochu obavu, že to bylo míněno ironicky. Ach jo.
docela by ses divil, kolik lidí i letos Gardě jezdilo s véčkama a rozhodně to neni kvůli penězům. Nový celokarbonový rámy a na nich véčka. Starší Specialized Epic s véčkama. Spousta kol s ráfkovýma Magurama.
já se řadím mezi lidi, co mají rádi véčka a nechtějí kotouče… a nejsem sám
vymíráte :)
někdo stářím, jiný když to neubrzdí ve sjezdu…
:-D
Já vím,ale Onuci jde i o ty kostičky co tam zbydou.Já osobně bych je i po uříznutí pro jistotu smrknul a zaretušoval.Připomínám,že nejsem odborník a tohle jsem ještě nikdy nedělal(na kole).Je to jen můj názor na věc,třeba blbej,třeba ne :-)
Já měl otvory po čepech než sem koupil zátky zacpané fosforově žlutýma špuntama do uší.
A to ony světélkují?
To,ne,jen mají stejnou reflexní barvu jak vesty do auta,neměl sem to čím zadělat a špunty byly po ruce.
Onuce,zdá se,že vůbec nevíš co vlastně chceš.Tolik návrhů a žádný Ti nevoní.
Momentálně mi začíná vonět prodej…
Nojo, ale 22" rám může být v tomto případě problém.
navíc tak obyčejnej.
to bych tam rači nechal díru než tam cpát takové věci
Kámo, podle mýho to není tak vidět, aby ses tím musel trápit. Ale chápu, že někomu to prostě vadí…v tom případě se přikláním ke koupi novýho rámu s tím, že tenhle vrátíš prodejci, jestli to pujde nebo případně prodáš…
jinak strkat tam nějaký provizorní blbosti mně příjde jako kravina…navíc nevkusná…
Řešíš tady úplný kraviny.
Klidně si to tam nechej, třeba se ti to jednou bude hodit až budeš dělat „zimáka“
BTW: ty brašny jsou fakt odporné …
O brašny přec vůbec nejde, ty urvu jedním prudkým pohybem. Ne tak návarky.
Ahoj, sundat je samozřejmě můžeš kdykoli, ani je nemusíš rvát, ale počítej s tím, že v místech kontaktu suchých zipů s rámem se vlivem působení prachu a jiných nečistot poškozuje lak a po delší době dochází k probroušení až na kov. Předejít by se tomu pravděpodobně dalo obalením rámu nějakou ochrannou páskou…
Samozřejmě mám obaleno transparentní páskou. To je moje první starost. Také v místech, kde bota míjí zadní vidlici, pod lahví, která se může rozvibrovat, v místech styku laku s bowdeny, rám za předním kolem v místě odletujících nečistot a v místě kde se opírají páčky brzd při maximálních výchylkách řidítek, vnitřní část zadní vidlice skrze možné poškození brzdovým kotoučem při nasazování kola. Tam mám minimálně tři vrstvy, kotouč bývá ostrý.
neuvěřitelné:-D člověk který si na kolo navalí odporné brašny řeší takové pi..viny
Dělá si z nás legraci, teď už je to jisté :-D
No to jako že jsem snad jediný, kdo exponovaná místa preventivně chrání transparentní páskou?
Určitě :-)
Kristova noho! To bylo možná kdys kolo… No ale jinak je ta ochrana páskou skutečně výborná věc. Stačí obyčejná průhledná isolepa. Opatrně se lepí od středu, zbývající bublinky se opět velice opatrně propíchnou a výsledek je dokonalý. Takto se dá lak rámu udržet ve výborné kondici i několik let.
Nedá, nevydrží. Realizoval jsem to na svém prvním dobrým kole. Vydrželo to jen asi měsíc, než se rám zlomil.
Vidíš, vidíš, kdybys použíl kvalitní izolepu, bez bublinek – tak se ti to nemuselo stát.
No dobře, ale lak byl v pohodě, ne? Sváry to pochopitelně nahradit nemůže a ani to není cílem.
Tím chci pouze naznačit, že riziko demolice rámu je přímo úměrné stupni nadměrné péče o estetiku, která na něj byla vynaložena.
Okamžitě střelhbitě tohle vlákno dávám do oblíbených a zálohuju pro další generace :-D.
Proboha, proč ti vadí návařky na rámu a přitom si kolo obložíš brašnama a oblepíš naprosto zbytečně izolepou? Tohle mi hlava nebere.
Tak to jsem rád, že se Ti toto téma líbí, ale nemyslím si, že by příštím generacím ještě hrozilo nebezpečí návarků pro V brzdy.
Ale jo, to už to bude zase in.
Budoucnost patří rekuperaci, to je myslím zřejmé. Ale to již by bylo zas jiné téma…
ty mi děsíš takhle před spaním :-(
Tohle vlákno je skvělé na pobavení. Řadím ho mezi top nejvtipnější thready :)
Pokud si z nás jen dělá legraci, tak se mu to perfektně daří skrývat. Obávám se však, že to myslí vážně, a pak mu ale vůbec nezáviidím, protože musí mít ukrutně těžký život :-(
to sem stejně píšeš jenom proto, že samotného tě tam ty véčka štvou :-)
Ale kde, vždyť jsem ještě ani ty čepy nevyndal. Víc mě štvou dva ježci ve vidlici, protože na rozdíl od těch čepů, tam ten ježek navíc už zůstane :-( A ve vidlici mám čepy taky. Ty sice jdou vyndat v pohodě, ale Hnoj mi neposlal špunty, jak mi slíbil a ty díry jsou samotné hnusné :-D
výmluvy výmluvy :-)
Díry se časem ucpou bahnem :)
ježek se dá odvrtat za minutu. oba odvrtáš a dáš novýho…
hmmm :-/proč fulla na silnici,byl lepši :D
Jen závěrem resumé: Problém zdárně vyřešen, koupil jsem celé nové kolo. Komplet v Shimanu, tak navíc naprostá pohoda. Ticho, klid, žádný problém.
tomu rikam elegantni reseni:)
ROFL!
dělá si prdel, je to jasné..:D
konečně s ním souhlasím, s shimanem problémy nejsou ;-)
nemáš pro mě zalevno nějakej full rám znehodnocenej např. odřením od bowdenů?;)
já? já kdybych měl nějaký full rám znehodnocený odřením od bowdenů, tak ho znehodnotím ještě odřením minimálně od kamenů, protože mám chutě postavit nějakého otloukánka na kravení :-)
mám podobné chutě..
já jsem z toho tak v prdeli, že snad koupím i nějakou hlínu… pro to je oceli škoda… a hlavně chci víc čepů :-) a asi překousnu i kotouče :-/
já su teď nejvíc v prdeli z toho, že su v Ostravě na škole a kolo mám doma..:( časem bych bral nějaký fr HT.. a až dospěju tak…
Však není problém si kolo vzít z domy do Ovy, ne?
no.. trošku je.. s ustájením..:( ale to pude:)
Elegantní řešení.
jo je vidět, že jsi se rozhodl to řešit radikálně http://www.cyklobazar.cz/…da-600–900d/ tak hodně štěstí při prodeji ;-)
ta cena OMG
Mě zase zaujala ta plachta v rámu :)
Hmm cena… No vždyť se jedná prakticky o nové kolo, které je navíc proti orig stavu vylepšeno o XT kotouče s unašeči. Na výměnu kotoučů jsem si samozřejmě zapůjčil momentový klíč… Srovnatelné bicykly se prodávají i za podstatně vyšší ceny. Zbavit se ho ale za každou cenu nemusím, nechám jej klidně pro syna, až doroste. Na rozdíl ode mne není paranoidní a tak mu návarky samozřejmě nevadí. Jinak tedy vložení sem odkazu na cyklobazar způsobilo přesně co jsem čekal. Již jeden místní (myšlen člen zdejšího fora) rádoby vtipálek mi psal na email a předstíral zájem o koupi, což bylo celkem ubohé od člověka, který sám se tu dost nejapným způsobem pokoušel prodat dvě svoje kola. Na druhou stranu je alespoñ vidět, že vše co v inzerátu uvádím je pravda. Tak dík za reklamu :)
P.S. No a samozřejmě je to doufám pádný důkaz pro všechny, co mě obvinňovali, že to nemyslím vážně.
Upozornění!! Jedná se o překlep, není třeba chybu kopírovat jako odpověď s přidanými smajlíky. Dík.
kotouče avid nebo shimano je to uplně fuk. Navýšení ceny by se konalo až u dražších – hope atd.
koupil jsi to za 21 a prodáváš jetý za 16?
může být jetý málo, ale když se podíváš na bazary, tak za cca tvojí cenu se prodávají kola na XT s rebou.
link v inzerátu co dáváš je na kolo za 17900kč /sleva/ osazený tak, že za jetý by ti nikdo nedal víc jak 10000 kdyby bylo v super stavu.
to je realita. Můžeš ji nevidět, ale je. Na bazaru jsem prodal desítky komponentů a 4 celá kola
Pardon, Tvých 15 000…
Bude rad kdyz je proda za 20. Jinak je o nejakou tridu lip osazeno jak to co nabizis ty.
Jo jo, jasně. Ale také cenově podstatně výš…
je to tvoje kolo, třeba najdeš někoho kdo ti to dá, ale v záplavě bazar kol co ted je, pochybuju. Navíc ta Merida je na bazarech už dost dlouho.
mrkni na tyhle nabídky, at si uděláš představu
http://www.cyklobazar.cz/…x9-carbon-d/
http://www.cyklobazar.cz/…mp-amp-quot/
http://www.cyklobazar.cz/…ky-mountain/
http://www.cyklobazar.cz/…ondale-f600/
http://www.cyklobazar.cz/…/bmc-virus1/
a dalo by se pokračovat…
Ale jo, samozřejmě. Ovšem pouze jedno z nich je letos koupené, atd. já ale nechci polemizovat o ceně. na forum jsem já svůj inzerát nedával… Dík
jestli se nepletu tak ty mas taky lonsky model ramu ne ? ;-)
ano
maso… nejlepší je věta „nikdy nijak divoce nejeté“. nějak příliš negací na mě, ani nevím jestli je teda divoce jeté nebo jak:))
ps. lituju toho prodejce. na jeho místě bych se už oběsil.
nj tak pokud to neni merida tak se neni čemu divit že jseš spokojenej ;o]
Nemáte někdo prosím nějaký nápad, jak alternativně využít zbytečné návarky pro kotoučové brzdy na kole s V brake-ma? Dík.
Co třeba oranžovej praporek, aby tě na silnici nepřehlédli ;-)
To nejsou návarky na brzdy, to je pro připojení vozejku s malým bastardem. Stačí vyrobit šklebáka, koupit vozejk, připojit a můžeš hned jezdit.
bastardem?:(
po dlouhé době fakt exkluzivní téma. kam se serou vtipy vol I – vol IV. Tohle je nálož jako prase: „Problém zdárně vyřešen, koupil jsem celé nové kolo. Komplet v Shimanu, tak navíc naprostá pohoda. Ticho, klid, žádný problém“ … DOBŘE ON! :-D