• volda93

    Ahoj.Propadl jsem cyklistice,a chtěl bych si přes zimu postavit své vlastní silniční kolo.Chci se vás zeptat jestli máte nějaké zkušenosti s nákupem v Čínských internetových obchodech,kvalitou atd.Bylo by to moje první kolo,koukal jsem na DHgate.com,a tam kolo postavené bud komplet nebo poskládané výjde na 2000 dolaru.Pořád koukám na všechny závody v tv atd,tak jsem se rozhodl,že si konečně taky nějaké pořídím.Tady se mi líbí Colnago A-CR na Ultegře,ale za ty peníze si koupím nebo poskládám kolo komplet carbon,ikdyž chápu ty rizika jak s nákupem tak s kvalitou.Tady obrázek-1300 Dolaru.Co si o tom myslíte?Neznáte někoho kdo nakupuje jen v Číně a má zkušenosti?Dí­ky,budu rád za jakoukoli radu.Mirek

    0 0
    • Dejv94  

      Čínské rámy přitahujou srnky na našich silnicích…

      Je tu spoustu vláken o čínských rámech a jiných komponentech, osobně bych bral rám, sedlovka, sedlo, představec řídítka z číny, zbytek bych sháněl tady postupně ve slevách a výprodejích. Při objednávce z číny počítej se clem a dph.

      0 0
    • Džey Ár  

      WTF! To je jako Pinarello z Číny? Rozumím tomu dobře?

      0 0
      • Vilém  

        Ne to je Chinarello.

        0 0
      • obda  

        Chinarello, neznáš?

        0 0
        • Džey Ár  

          Neznám, ale koukal jsem na ty stránky a chce se mi blejt velebloudnosti!

          0 0
      • McBlacky  

        kolem Prahy už jich jezdí mraky. Celkem vtipný, oházený 105 nebo ultegrou nebo v horším případě bazarovým mixem a na tom sedí chlápci co maj dres z lidlu a boty s tkaničkama :) nahozený aksia, pokude teda nejsi hustej a nemám ´zipp´ či ´bora´ za novatec nábojích :)

        0 0
        • kali222  

          „A třeba to jsou jinak fajn lidé…“

          0 0
          • McBlacky  

            určitě, to já nehodnotím. Jen nevím proč má někdo tu potřebu tam ten nápis mít, když je jasný, že kdo tomu nerozumí tomu je to fuk a kdo ví co pinarello je zase většinou rychle ví odkud fouká.

            0 0
            • Breakpain  

              Ja chtel taky Dogmu, nez jsem zjistil cenu. Kdybych mel jistotu kvality, napodobeninu koupim … jde o tvar ramu, ktery se mi libi. Za origo ty penize nedam z principu – imho je to moc.

              Proste si tim castecne nekdo splni sen ;-) … a nekdo, kdo to nezna ma pocit „koupe“ stoleti …

              0 0
              • Člověk a jeho svět  

                Koupě napodobeniny jako kup století či splnění snu? :)

                0 0
              • Yura  

                Tak muzes si koupit podobnej ram, ale proste s tim napisem to je tezkej trapas. Je to asi stejnej trapas jako nosit triko s napisem adibas. Proste nemam na to, tak si na to nehraju a koupim to na co mam..

                0 0
              • mr.antik  

                to mi přijde hodně smutný…

                0 0
        • jonti  

          Ty rafky si mozna vezmu, tak se nesmej :)

          0 0
          • McBlacky  

            Povrch i tvar je jiný, brzdná plocha bez zvláštních úprav, samolepku si nalep dle libosti.

            Na kotouče možná s rizikem, že to nemusí vydržet. Na ráfkový brzdy spíš ne

            0 0
            • Melvin  

              Co jsem koukal tak u novejsich modelu davaji basalt na brzdnou plochu. Jinak s Tebou souhlasim, ze pokud bych si koupil ty kola, tak si tam urcite nelepim napis ZIPP a podobne.

              0 0
          • Reggie  

            taky jsem jednu dobu uvažoval o čínských karbonech s basaltem na Novatecích s CXrayema. Komplet i s dopravou za 9K5 i se clem za 12K. Nakonec jsem ale podlehl strachu, že se to někde z ničeho nic rozletí a já se přizabiju.

            0 0
            • mastihuba  

              Ja takhle ne-ekonomicky poskladal silnicu. Mekej ram, kola alcyon 24 dratu. 7,5 kg. Nicmene za mesic zasly cx ray praskat a za dalsi mesic sem ram rozlozil o srnu. Tak me to stalo dalsich 16 litru, kdyz jsem koupil RB s vidlici a dt bazarovy kola na 240 nabach. Kdybych za tech 45 co me to stalo koupil nejakou testovacku tak by ten pes co chcije dal dobehnul.

              0 0
              • Payia  

                Kdybys na testovacce za 45k trefil srnu, tak ji taky rozstipes a budes v minusu jeste vic.

                0 0
                • alinceb  

                  Kdyby měl testovačku za 45k, tak srnu netrefí, protože ty jdou jen po čínskejch no-name šlupkách…;)

                  0 0
        • olino  

          Můžete mě někdo prosím poučit jak se pozná na pohled Chinarello a Pinarello?

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Na pohled třeba takto

            http://2.bp.blogspot.com/…ke+bikes.jpg

            http://fitrecovery.files.wordpress.com/…cialized.jpg

            http://img.xooimage.com/…-2bc625f.jpg

            No to jen tak na odlehčení. Je dobré znát ten konkrétní rám, a porovnat detaily.

            0 0
            • roura  

              Tak po srážce s kamionem takhle vypadají všechny kola. Takže stále nevidím rozdíl ;)

              0 0
              • ememem1  

                rozdiel je v tom, ze chinarello takto moze vyzerat aj po prudsom zabrzdeni a tvoj face nasledne tiez. vravim ze moze, nemusi. problem je v tom ze spoznat to takpovediac „na omak“ alebo "pohladom' pokial nie si ultra tazky insider v danej branchi nejde. a niekedy aj ked si tak dost tazko.

                0 0
          • jecnak  

            Rozdil je treba v patce prehazky. Pak jsou nejaky rozdily v grafice a barevnosti, ale to uz je treba dobre znat konkretni model.

            0 0
            • olino  

              Pinarello? Nebo Chinarello?

              0 0
              • jecnak  

                Podle tveho bydliste vprofilu bych tipl prave a i kde koupene :-)

                0 0
                • jecnak  

                  Mimochodem o jaky model a rocnik se jedna? Schvalne zkusim pohledat.

                  0 0
                • jecnak  

                  Mimochodem o jaky model a rocnik se jedna? Schvalne zkusim pohledat.

                  0 0
                  • olino  

                    Tak schválně? :-)

                    0 0
                    • jecnak  

                      Sory, ale pokud mi neodpovis na predchozi dotaz, tak se o to nebudu ani pokouset. Zabijet cas dokazu i zabavneji.

                      0 0
                      • roura  

                        Spíš si přišel na to, že to prostě nerozeznáš ;)

                        0 0
                        • jecnak  

                          Kdyz to rikas, tak to urcite bude pravda.

                          Prvni Chinarella (Dogma) ani nemely vnitrni vedeni bowdenu, mely klasickou patku na jeden sroub, nesrovnalosti v grafickem provedeni atd. Rok od roku jdou ale Cinani dal, takze dneska fake pozna malokdo. Majitelem Pinarella ani prekupnikem Chinarell nejsem, takze si ambice opravdu nedelam. Jen tak pro srandu z nejaky pidifotky patky nic dohledavat nebudu, zvlast kdyz je to ocividne fakt jen pro srandu a pro me zesmesneni.

                          0 0
                          • olino  

                            omlouvám se, nebylo plánem tvé zesměšnění. jen mě fakt zajímá, podle čeho to všichni komentátoři v diskuzi jsou schopni poznat..

                            0 0
                            • roura  

                              Přesně tak jsem to myslel… dnešní padělky už jsou na takové urovni, že normální člověk to prostě neni schopnej od sebe odlišit. A jestli je pravda že to bouchaj na stejný lince stejný lidi, jak to tu každej píše, tak se ani není čemu divit.

                              0 0
                              • nitraq  

                                Opravdu myslíš, že by třeba Pinarello bylo tak blbý a nechalo by Číňana dělat jejich rámy po večerech jako Chinarello?

                                0 0
                                • jIrI___  

                                  To tam u linky sedí 24 h denně nějaký manažer z Pinarella? :)

                                  0 0
                                • olino  

                                  nechci dělat chytrýho, ale ono to může fungovat (někteří vžrobci se s tím setkali, nevím jak v případě Pinarello) že z kapacitních důvodů někdy v minulosti nechali udělat pár kousků na východě. Pak stíhali doma, tak se zase stáhli domů. Číňani se na tom naučili a než se taliáni nadáli, tak to tam začali mrskat ve velkým. Jednu dobu toho byl plnej Alibaba, teď Alibaba po tlaku z EU, možná i v důsledku plánu vstupu na burzu musel se k tomu začít stavět čelem.. jen si dávám pár věcí do souvislostí

                                  0 0
                                  • obda  

                                    Podle mých zdrojů se to fakt nedělá ve stejný fabrice, ale za patřičný bakšiš uniknou výroní plány, know-how a tak.

                                    0 0
                              • Topol  

                                Vzhledově to poznat nemusíš,některý padělky jsou vzhledem k nerozeznání. Nejspolehlivěj je rozeznáš podle prodejní ceny.

                                Padělek se v Číně prodává ± 9 000,– /přepočet Kč / u originálů jsou ceny 6× až 10× vyšší i v Číně /dle roku a modelu/.

                                Pinarella se na stejný lince určitě nevyrábí a i výrobců plagiátů je v Číně několik a rozdílná může být i kvalita.

                                0 0
                            • jecnak  

                              Vsak pisu vyse. Dneska to uz jsou ale opravdu detaily a clovek to musi zkoumat a mozna ani nevyzkouma. Jak se to da ale spolehlive poznat je nakupni kanal – Alibaba, e-bay atd = na 99% fake.

                              Co se da mnohem snadneji poznat jsou treba padelky sedlovek FSA pripadne Ritchey, kde je tvar zamku uplne jiny nez u FSA. Taktez predstavce, ktere jsou ocividne jen remarkovane Tokeny. V tomhle pripade to s originalem nema opravdu nic spolecneho. Dobry priklad jsou i ty Cosmicy v uvodnim prispevku.

                              Co me osobne laka, jsou nektera Cinska celokarbon sedla kvuli vaze a tvaru. Nejsou to ale kopie, proste nejaka nebrandovana Cina.

                              0 0
                              • McBlacky  

                                u Ali je často problém, že fotky z nabídky nesedí s tím co ti pak pošlou. Zejména tvar a umístení log/textu.

                                měl jsem z poslední doby v ruce košíky bontrager RXL a OCLY carbon fakt nebrat :)

                                0 0
                          • Josef Panek  

                            Pane veliteli, nemáš trochu problém se sebevědomím? Snad to nebylo vulgární? Zorientovat se v týhle problematice si mi nepomohl, tak trochu tápu…

                            0 0
                            • jecnak  

                              Tak tobe jde o orientaci :-D

                              0 0
                              • Josef Panek  

                                Ten tvůj humor je takovej, mno, ehmm, no takovej jako neslanej, nemastnej. Moc to nedává smysl. Ale asi tomu rozumím, mělo jít jen o takový lehký kopnutí do kotníku. U mě ale v pohodě.

                                Mohli bychom se vrátit k tý tvojí fízlácký povaze, kdy máš chuť tady kádrovat a udělovat tresty/milosti. Zatím to vypadá, že primárně nesleduješ to, co je psáno, ale kým je to psáno. Nebo se pletu?

                                Zeptám se tedy znovu: mohu ti zde beztrestně napsat, že máš tu řepu solidně vyšlehanou? Nebo je to za banána?

                                Haf, podávám pac!

                                0 0
                                • jecnak  

                                  Neco ti tam chybi.

                                  0 0
                                  • Josef Panek  

                                    Přísnej pán! To, co zřejmě hledáš, je obsaženo v té poslední větě…

                                    Jako chlap se k tomu postavit neumíš, tudíž budu kámoš a pokusím se ti to usnadnit. Máme následující možnosti:

                                    1. mohl bys napsat: sry, přestřelil jsem a tímto se ti omlouvám, protože

                                    nejde najít žádnej tvůj koment, kterej by splňoval banán z mojí

                                    strany – ze pokud jeste nekde najdu v budoucnu nejake tve vulgarni utoky

                                    na ostatni uzivatele aniz by ti k tomu dali nejaky duvod*

                                    1. mohl bys napsat: ano, pochopils to správně. Nejde o to,

                                    co je psáno, ale kým je psáno. Já bych ze

                                    strachu z banána začal hledat cestičku, jak se stát tvým kámošem. Třeba bych si na ruku natáhl žlutou pásku s nápisem PS Ječňák (po vzoru PS VB)a předem určeným způsobem bych ti začal udávat hříšníky. Společně bychom to tady zkulturnili. Jen bychom museli pořádně určit klíč, abychom táhli za stejnej konec. To vzhledem k tomu, že tebe zesměšní i dotaz, kdy nebožák chce, abys z fotky poznal fejk rám, když se tu sám stavíš do role odborníka, vidím jako oříšek.

                                    Stačí napsat 1 nebo 2.

                                    Haf, pac a pusu, haf.

                                    0 0
                                    • jecnak  

                                      Nebudu ti delat kaspara, sam vis, co jsi kde napsal.

                                      No a jelikoz jsi mi dosud nenapsal, co jsem po tobe pro dalsi civilizovanou komunikaci zadal, tak dal uz reagovat neminim.

                                      0 0
                                      • Josef Panek  

                                        Ty jsi ukňouranej ublíženec, kterej tu zřejmě nemá konkurenci:-(

                                        Ano, vím, co kde píšu. Proto mě tvůj výkřik do tmy, že pokud tu ještě někdy najdeš můj post (tím říkáš, že se v minulosti tak dělo), kterým vulgárně zaútočím na někoho, kdo mi k tomu nedává žádnej důvod (a já se ptám, pokud ti na něco, s čím já se plně nestotožňuji, napíšu: máš vyšlehanou řepu, jestli už je tohle ten vulgární útok), urazil. Kamaráde, urazil.

                                        Vím, že sis tu práci s hledáním dal a našel si akorát tak kulový. Ale v opačným gardu jsi zřejmě adepta na banána našel a tak ze sebe děláš raději ublíženeckou chudinku.

                                        To je prostě tvoje povaha a já se nijak zvlášť nezlobím.

                                        0 0
                          • Payia  

                            Moc to neznas, ale chapu te. Kdybych si koupil cinskyho Treka za plnou cenu a pak zjistil, ze cinan uz vyrabi i lepsi ramy za 8.000 Kc, asi bych se taky snazil tu blbost nejak ospravedlnit.

                            Mame v parte cinske Dogma stare cca 3 roky – tj. z doby, kdy jsi jeste ani nevedel, ze cinan neco takoveho dela a 99,9% zdejsiho osazenstva taktez. A svete div se, ma bowdeny vnitrkem a patku prehazky na 2 srouby. Nicmene podle patky se to skutecne poznat da, uchyceni se tvarove lisi.

                            0 0
                            • jecnak  

                              Jsem rad, ze jsi popsal to jak bys ses snazil ospravedlnovat svou imaginarni hloupost, ale souvislost se mnou mi nejak unika. Podle jednoho ramu bych si delat zavery opravdu nedovolil.

                              0 0
                            • ememem1  

                              a jak si to zistil?

                              0 0
    • Yura  

      Tak jestli nemas strach, ze ti zustanou berany v ruce a nebo ze se ti rozpadne ram, když poletíš 80tkou z kopce tak proc ne. Komplet karbon je jako na co? Kdyz na tom kole jedes rychle, tak na te kvalite doslova zavisi tvůj život. Jezdit na nejakem padelku to by ti dělalo radost? Je to docela traparna, ale nejhorsi jak jsem psal je to, ze si nemuzes byt jistej kvalitou. Prece jenom když si koupis pravou známou znacku, tak na to ten výrobce dava svoje jmeno, takze se snazi aby to bylo ok a lidi se na tom nezabijeli, ale u padelku nemuzes vedet jak to testujou, jestli to vůbec testujou a klidne se ti muze stat, ze se ten tvůj uzasnej karbonovej rafek rozpadne a rozjebes se.. Je to tvoje věc na cem si budes jezdit, ale sem si jistej, ze zas tak moc blaznu tu není, kteří by se nebali jezdit na komplet karbonovem nou nejm kole.. Nehlede k tomu, ze jestli je to tvoje první silnicka, tak to takhle naslepo kupovat je hovadina. A uz vůbec ne třeba ty berany které sou zaroven spojene s představcem. Tam si uz nenastavis nic. Bude se ti na tom sedet blbe a udelas co, budes volat cinanum?

      0 0
      • volda93  

        Proto jsem to tu dal,aby jste mi řekli svuj názor,pokud někdo koupil tak jak je spokojený.To co je na obrázku,neznamená že musí být objednáno.Chci kolo poskládat a zajezdit si,ne s nim machrovat.To je příklad co je nabízeno a za kolik.Mám napsáno,že se mi tady líbí Colnago A-CR a to bych z Číny netahal.Ale jak říkám,díky za jakýkoli váš názor,radu.

        0 0
    • Džey Ár  

      No tak jestli jsi kolu tak propadl, jak říkáš, tak bys neměl podporovat zrovna takovou křivárnu jako je výroba padělků renomovaných značek v Číně :-(!! Si radši kup Durateca když chceš mocímermo karbon, nebo RB v hlíníku když chceš šetřit! A když se ti to zlomí pod prdelí, tak jim můžeš dojet hezky česky vynadat! A jestli chceš trochu exkluzivní kousek, tak si hold připlať za origo z Taliánska :-(.

      0 0
      • kubad  

        Myslis origo Taliana upeceneho v Číně?

        0 0
        • Džey Ár  

          No tak jestli Pinarello peče v Číně, tak to asi origo Talián nebude! V tom případě bych to nechtěl. Ale jestli je to někomu šumák že si koupí takovou pok..veninu :-)!

          0 0
          • Yura  

            Canyona ti taky upece cinan, ale pak to prijede do Koblenca a nemci na tom pak delaj všechny ty zatezove testy, kontrolujou ty ramy jestli tam nejsou nejaky nedostatky, který pak mohli zapříčinit prasknuti atd.. Skompletujou to a daji na to svoje jmeno se zárukou nejake kvality. U toho padelku mas jakou záruku, ze to ma nejakou kvalitu a něco to vydrzi a není zrovna ten kus co sis koupil zmetek? Zadnou a o to jde.. Clovek co na takovem kole jezdi je proste hazarder a nebo sebevrah.. :)

            0 0
            • jaykay  

              tak, tak, neni cina jako cina

              0 0
            • kubad  

              presne tak

              0 0
              • Džey Ár  

                Tak pro mně je made in China pořád vyrobeno v Číně a je mi jedno jestli to kontroluje až doma Hluchoněmec, nebo rovnou Rákosník na konci linky. Pokud mám možnost volby tak Rákosníka škrtám :-).

                0 0
                • jaykay  

                  tak to si muzes skrtnout temer vse, na co se podivas (-:

                  0 0
                • kubad  

                  problem ze mimo cinu uz prakticky nikdo ramy nepece, a pokud jo je to sakra drahe

                  0 0
                  • Džey Ár  

                    V tom případě by měla zaznít otázka: Proč vlastně karbon? :-)

                    0 0
                    • kubad  

                      protoze je lepsi

                      a neni to o tom kde, ale jak a z jakeho materialu, a s jakou vystupni kontrolou.

                      0 0
                      • Džey Ár  

                        Lepší jako v čem? To slavné pohlcování vibrací u ultralehkých rámů neplatí a i kdyby, 21 vs. 23mm plášť, tlak o bar či dva ufouknutý udělají víc. Tuhost se mi zdá že sám popíráš ve vlákně o al/karb. fullu, ale souhlasím že u silničky to je o něčem jiném. Nicméně pro nás obyčejné smrtelníky :-). A výstupní kontrola a materiály tady v EU podléhají nějakým standardům (normám) a ty musí splňovat všechny zde vyráběné i sem dovážené výrobky. A o tom odkud kolo pochází by se měl zamýšlet každý a to vůbec né z hlediska kvality.

                        0 0
                        • jecnak  

                          To by me zajimalo, kdo ty sem dovazene padelky ramu kontroluje. Protoze na prvni kontrole by sly do drticky.

                          0 0
                        • kubad  

                          sorry nevím o čem píšeš,

                          u silničky rozdíl mezi kvalitním „značkovým“ carbonem a slušnou hlínou třeba RB poznáš hned po pár km.

                          tuhost nikde nijak nepopírám, to tak prostě je , že kvalitní hlína může být a je tužší než špatný carbon, a dokonce může být tužší než kvalitní carbon

                          klidně ti vložím několik měření z německého Bike u fullu

                          kde je hlína lepší než TOP carbon (samo váha je horší)

                          a tady se ale bavíme o levném noname carbonu, většinou individuelním dovozu, a to je pro 100kg chlapa katastrofa,

                          a jaké kontrole tyhle rámy podléhají fakt netuším, v ZE rozhodně žádné :D

                          0 0
                          • kubad  

                            v EU mělo být

                            0 0
                            • Džey Ár  

                              Jsem to pochopil :-)! Vlastně s tebou souhlasím.

                              On ten pocit rozdílu bude i v tom že dobrý karbon bude i na dobrých kolech, klikách a všem co promlouvá do tuhosti a odpichu. Z toho je pak cítit že „to jede“, ale u toho tuhšího hliníku, jak sám říkáš, to na stejné sestavě pojede v podstatě nastejno :-)! Jen ten karbon má pod prdelí „jiný zvuk“ na nerovném povrchu. Je to jiné.

                              Jinak takový fejk je katastrofa nejen pro 100 kg majitele. A když to koupí na Čínském webu tak už to není dovoz, ve smyslu že to má své CZE zastoupení, ale pouhý nákup v zahraničí. Každopádně by mu to pak mohli proclít těmi 30% co je na dovoz kol do EU a to už je i jiná cena potom!

                              No a pak se zabije :-)!

                              0 0
                              • mr.antik  

                                On levný karbon na nějaké EU značce taky nemusí moc frčet, ale zas je tam nějaký dodavatelský vztah a číňan si nemůže dovolil ztratit velkého odběratele, který má asi větší páky na kvalitu než indvidialní dovoz někde přes bezejmenného prodejce na ebay.

                                Takže to aspoň nepraskne hned a nebude křivé :-)

                                0 0
                        • grim334  

                          silnicni kolo nedokazy uplne posoudit, ale ted jsem mel moznost testovat spesly 2015.

                          Prvni jizdy byly karbonovy epicy, nejdriv neco ze stredu te rady a hned v zapeti temer top model S-works (top model s rock shockem RS-1 jeste nemeli) a ten rozdil byl neskutecny.

                          Oba ramy karbon a pritom takovy rozdil takze verim ze prime srovnani hliny a karbonu na silnici karbon vyhraje na plne care v tuhosti ramu, krutu a pohlcovani vibraci.

                          0 0
                          • jonti  

                            Nejvetsi rozdil u toho sworksu delaji kola, v ramech to takovy rozdil neni.

                            0 0
    • jaykay  

      Wow, ty ses typek, koukas v TV na zavody a chces prvni kolo a hnedka karbon a Colnago za 60t. Ale proti gustu …

      0 0
      • Yura  

        Otazka je jestli to je jeho první kolo vůbec a nebo jeho první silnicka. Jestli nikdy nejezdil na kole a ted si sedne s tema 100kg na silnicku, tak se na to hned vysere.. :))

        0 0
      • volda93  

        Proč ne,nechci kolo za 120 klacku.Nez­namená to,že jsem na kole nikdy před tím neseděl.Jen se ptám zda doporučujete tuto možnost nákupu atd.Pokud né,mám sveho favorita.

        0 0
        • jaykay  

          Nesel bych do toho. Je to velka nejistota. Ja v cine koupil 2 sedlovky (jednu jiz drive a OK) a jednu nedavno. Ta posledni vydrzela cca 100km a pak praskla za jizdy, nastesti jsem si nenabil ani hubu ani zadni cast a domu to take nebylo uz daleko. Ta sedlovka snad ani nebyla z karbonu, spise to vypadalo jako nejakej plast. Ponauceni – kdyz budu chtit setrit, radeji koupim hlinu tady, nez „karbon“ v Cine, mam se celkem rad a nechci se nekde prizabit.

          0 0
    • Bombík  

      No pri sto kilech karbon a jeste z ciny nekupuj. Vyhlidni si festovni ram a rozumna kola. Klidne i hlinik. Zbytek na tom uz je jedno. Ja bych sel do RB ramu, kola Aksia a plastovou galusku na 105ce. Mám podobnou vahu jako ty.

      0 0
    • kadlik  

      No nakupoval bych repliku pinarella, ale jinak bych se toho nebal. Zkus nějakej overenejsi zdroj než dx. Třeba hongfu, flixii nebo carbonlight. Bude to o trošku dražší ale je to něco jako znacka akontroluji jakost. Pokud to budeš brát tak si vem i ty kola. Za ty peníze dobrý a na zahranicnich fórech to lidi chvalej.

      0 0
    • mastihuba  

      Dlouho se nikdo neptal. :)

      http://www.bike-forum.cz/…l-37966.html

      0 0
    • Člověk a jeho svět  

      1300 Dolarů + clo a daň, dále sada, něco na doplňky a jsi na padesátce jen to fikne. Nakonec jsou to jen peníze a jestli ti nevadí, že za ne zrovna málo peněz budeš mít fake…

      Co bych ale zvážil je bezpečnost. Vezmi si, že karbonová kola Mavic mají doporučený limit 100 kg, a to je už pomalu na hraně. Jaký limit bude mít Číňan? Jak to má otestované a prověřené…?

      Tím chci říct, že peníze vzal čert, ale zdraví máš jen jedno.

      0 0
    • Mr.Dan  

      Řešil bych to zánovní bazarovou silničkou nebo nějakým výprodejem. A to i přesto, že sám mám karbonovou vidli Flyxii, která zatím drží a pěkně funguje.

      0 0
    • jecnak  

      Nakup z Ciny je jedna velka loterie. Musel bys najit nekoho, kdo uz si presne stejnou fejkovou sadu koupil a ani to jeste neni zaruka, ze neplati co kus to original jako u jinych Cinskych vyrobku.

      0 0
    • king-bike  

      Cinu nebrat!!!

      0 0
    • McBlacky  

      jestli je pravda co se mi dostalo do ruky, tak giant tcr adv ltd 2015 bude carbon na ultegře 11s za 52tkč. V katalogu co už se dá najít na webu: http://giantbrno.cz/…line-katalog

      za tuhle cenu bych teda čínu jako alternativu fakt neřešil, protože když si propočítáš kolik tě přijde 11s ultegra (17tkč) a další věci co na tom kole jsou, tak už čínou se clem moc neušetříš…

      0 0
      • Yura  

        Nevypadaji spatne ty kola, ale ten prechod sedlova trubka-sedlovka to je strasny, stejne jako to ma nove pinarello. Když uz chce typek objednávat z netu, tak tohle je za krasny peníze. Nova 105tka bohate staci, hlavne pro člověka co nikdy nic lepšího, jiného nejezdil. Je to stejna kvalita, stejne je vždycky nejdulezitejsi to met dobře serizene, ciste a namazane, jak tohle clovek zanedbava, tak mu nepomuze ani dura…

        http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

        0 0
        • McBlacky  

          jenže když se podíváš na ten katalog Giantu, tak na 105ce ho maj o 1500 levnější než Canyon na 105… S bonusem, že si ho můžeš tady v dealerů zkusit a taky případně reklamovat.

          mě samotnýmu ty ceny giant přijdou dost sci-fi na 2015 ale zase by snad nedali ven něco co není pravda v ofiko katalogu.

          0 0
          • Yura  

            Aha a proc je levnejsi? Protože to ma jiné kliky, brzdy, kola, plaste tam sou lepsi, u toho giantu to budes hned menit atd.. Takze když si to spočítáš, tak je na tom lepe canyon..

            0 0
            • mr.antik  

              zas ale je to katalogovka a třeba se dá někde získat nějaká sleva, což u Canyonu nejde. Ale obě to jsou moc pěkný kola.

              0 0
              • grim334  

                Canyon ma ted slevy na novej Endurace model. Jsem z toho trochu paf protoze jsem necekal, ze daji slevu na novinku jinka bych mozna objednal pozdeji :).

                Nicmene zakladni CF8.0 za necelych 42k + postovne cca 1400,– je pekna cena http://www.canyon.com/…es/bike.html?…. Rekl bych ze to kolo v zaveru udela stejnou ne-li lepsi sluzbu ten Pinarello fake.

                0 0
                • Yura  

                  Me na tom sere ta sedlovka, to by me nebavilo cistit tu mezeru. :) Jinak srovnávat to s nejakym padělkem to snad ne. :) Me se hodne libi ten novej hlinikovej endurace. Za 27t. Videl jsem nejaky fotky z ruznych uhlu a vypada to fakt zajimave, za krasny prachy. Ještě pockam jestli se do jara nenajde nic lepšího za stejnou cenu, ale myslim ze ne. :)

                  0 0
                  • grim334  

                    s cistenim sedlovky nemam zkusenosti, kolo ma doma asi 2 tydny a neni co cistit. Jinak sedlovka asi funguje jak ma, kolo je fakt hodne pohodlne, navic cisteni nemusi byt nejakej porod dole povolis aretacni sroub a oddelis obe poloviny, otres, maznes vazelinou a sesroubujes :).

                    0 0
            • McBlacky  

              v téhle kategorii je to fuk, jestli základ aksia nebo giant kola, který nejsou vůbec špatný. Brzdy nepoznáš, kliky taky ne s plášti souhlasím.

              Nechci se hádat, jen poukazuju na to, že Canyon zdaleka není už taková výhoda, když ho musíš objednávat poštou a nemáš možnost zkusit. Když si vezmeš, že za ultegru chce Trek 80 a spešl 70…

              0 0
          • Yura  

            To same si porovnej co dostanes od giantu za 30t na hlinikovem ramu a od Canyonu za 27t na hliniku. Proste uplne jinde canyon..

            0 0
      • blaf  

        kurnik, ceny super, skoda, ze tam neni jedina Defy bez kotoucu :(

        0 0
    • Tanabe  

      Kolo krasny Dogma F8 muj sen bohuzel u toho snu to navzdy zustane nez vzit za 2000 dolaru plagiat bez zaruky ono nakonec muzou zbyt oci pro plac kdyz to praskne atd ( ja taky koukal na zavody v tv x let a koupil silnicku za 14 vic sem dat nemohl a bohate mne staci pravda je ze mne defakto z ramu a prehazovacky uz nic nezbylo vse menim ale to uz finanecne utahnu a mozna by to byla dobra volba i pro tebe nez vyhodit 50 tacu a treba te to ani nechytne a kolo se bude valet nekde ve sklepe)a buh vi jak to takove kolo dlouho vydrzi

      0 0
    • Tanabe  

      jeste neco uz se tu par dni pohybuju a par lidi tady sklada kola na zakazku.Mas tam zaruku vis co ti tam da za komponenty atd a jistotu ze te ve sjezdu nepredjede zadni kolo:-)

      0 0
    • NedFlenders  

      ohledně pevných částí je to těžko říci… ranní směna jede pinarelo a odpoledni chinarelo… co se ale týče ostatních komponent, včetně zapletených kol, tak bych raději neriskoval… I když je to všechno made in china, tak přeci jen při troše štěstí můžeš narazit v ČR na výrobek, který se prodává oficiální cestou přes oficiální distributory.. Vše co se točí a je nějak mechanicky náročnější z Číny raději ne…

      0 0
      • jecnak  

        Vsak stejnou logikou jedou dopo Zippy a odpo Chismiky ?

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Nevěřím tomu, že dopo a odpo jedou úplně stejné zboží, ve stejn= kvalitě, jen dopo pro oficiálního zákazníka a odpo na svoje levoty. A i kdyby jo, tak kde je jistota, že ty svoje levoty nevojebou, nikdo je nezkontroluje… Ale však v tom asi spolu nebudeme ve při.

          Jen mě to udivuje, že tomu někdo věří. Vždyť se jen podívejte na ty jejich fake hadry, to jde prostě poznat úplně lehce. A stejné to bude s kvalitou i u kol a rámů.

          0 0
          • jecnak  

            Vsak me jen zaujala naivita, v tom, ze by mely ramy mely mit lepsi kvalitu nez kola.

            0 0
          • McBlacky  

            asi to budou dělat na stejný lince – i když říkat tomu linka to bych asi nedělal. Je tam dost ruční práce a pak do pece. Ale bude to fungovat jako třeba u výroby pneu, kdy dve dny jedeš něco, přenastavíš linku, dáš jinou směs a jedeš něco jinýho.

            klidně věřím, že to dělají stejný lidi a peče se to ve stejný peci, ale bude to z jinýho materiálu a pracovní postup bude osekán na nejnutnější minimum

            0 0
            • Hroch obojzhivelnyj  

              No kdyz jsem videl obrazky jak to delaj v Giantu, tak uz si to nemyslim, ze by to jelo z teze fabriky po vecerech. Proste mi to moc nedava smysl stavet tam po vecerech levny ramy z jinyho materialu osekanym procesem. Myslim ze to delaj jinde.

              Part 1, material

              Part 2, stavba ramu

              pro poradek i zbytek, alu a barva

              0 0
              • McBlacky  

                fabrika v místě, kde je dost pracovní síly může -a nejspí i jede- jet na tři směny. Je otázka jestli bys měl odbyt na všechno branded.

                Já si nemyslím, že existují fabriky, kde jedou jen noname věci. To by se nemohlo vyplatit snad. Leda bys to dělat fakt z kanagonu a třísek.

                0 0
                • Hroch obojzhivelnyj  

                  Me zas pripada ze fabrice jako Giant se nevyplati vyrabet nebrandovane veci na Alibabu.

                  Dalsi vec jsou jednopdussi fakove komponenty- rodla, sedlovky. Tam si myslim ze to sudlaji ruzne male dilny.

                  Proste nevis.

                  0 0
                  • Yura  

                    Když se na to tak clovek diva, tak v pripade toho Giantu me to taky prijde jako hovadina aby vyrabeli nejaky fejky a pak zas ty svoje znackove.. Myslim, ze ty ruzny fejky se delaji ve skromnějších podmínkách, nemaji tak vybavene ty vyrobni prostory atd.. By me zajímalo kolik je skutecna vyrobni cena toho no name ramu a znackoveho.

                    0 0
    • Topol  

      Pokud jde o tu správnou značku na rámu tak je v Číně z čeho vybírat,ve všech cenových kategoriích. Ani ty levné rámy nejsou žádnej nepoužitelnej šmejd ,ale originál to ve většině případů není. Hlavně u těch Top modelů to v přímém srovnání většinou neobstojí.

      stačí vybrat tu správnou barvu

      http://s.taobao.com/search…

      Je na každém co upřednostní.

      0 0
    • roura  

      a co rámy na MTB ty tam maj taky co tam koukam :) třeba toto. Jenom full jsem zatim nenašel. http://www.dhgate.com/…8094630.html#…

      0 0
    • Smazaný účet  

      Pořád mě překvapuje, kolik je vědomých zájemců o repliky.

      Až se nadšenci v Evropě či USA vyserou na vymýšlení a vývoj úplně, zůstanou už jen repliky replik.

      0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        To nejsou nadsenci, to je konkurencni boj. Si proste kazdy ten kompromis mezi cenou, vykonem, parametry, zarukou a duverou hleda nekde jinde.

        A vyrobci top endu musi inovovat- i Cervelo RCA za 8000E ram si najde svyho kupce-zubare.

        0 0
        • Smazaný účet  

          U skutečného vývojáře není imho motivem pouze finanční ohodnocení…

          0 0
          • Payia  

            Ja osobne jezdim (mimo jine) i cinsky ram cca 3 roky, par znamych taktez a zatim jsme nemeli jediny problem.

            Vazim 80kg a nejezdim zrovna pomalu a uz vubec material nesetrim – nebrzdim pred zeleznicnima prejezdama ani na rozmlaceny silnici – to kolo uz schytalo nepocitane ran, po kterych me pak tyden bolely zapesti, a stejne drzi.

            Ram pochazi z fabriky, kde skutecne jede 1 smenu oficialni vyroba a druhou smenu fake vyroba. Nicmene je to ve smyslu low end nebo stredni trida / fake, tj. napr. Trek / fake. Varianta high end / fake, podle informaci co za tu dobu mam, zatim nikde nejede, takze varianty Pinarello / Colnago / Bianchi / fake z jedne fabriky, se zatim nebojim.

            0 0
            • Josef Panek  
              1. jak rychle teda?
              2. jak nešetříš? Co popisuješ, je standard.
              3. adresa fabriky?
              4. 1. směna jede jakou značku?
              5. 2. směna jede jakej fejk – odkaz by byl?
              6. tu 1. směnu řídí a kontroluje kdo?
              7. tu 2. směnu řídí a kontroluje kdo?
              8. 1. směna používá jakej materiál & technologii?
              9. 2. směna používá jakej materiál & technologii?

              Díky.

              0 0
            • jIrI___  

              „Ram pochazi z fabriky, kde skutecne jede 1 smenu oficialni vyroba a druhou smenu fake vyroba.“

              To máš nějak ověřené? Moc dobře si nedokážu představit, jak by to fungovalo.

              0 0
              • n04r3d  

                prostě vyrábějí to samý jen kontrola zmetkovosti je třeba o něco menší

                pospojování karbonových trubek není žádná tajná technologie jen na to každej nemá supermoderní fabriku a tu jim právě postaví ty korporace

                jde o oboustrannou spolupráci kterou zacvakají evropani a američani

                spíš si nedovadu představit že by to fungovalo jinak

                představa že činani pečou ty svoje rámy někde v garáži je dle mého názoru úsměvná

                0 0
            • jecnak  

              :-D

              Dobrou noc strycku Fido.

              0 0
          • Payia  

            Co se tyce penez, tak vyrobni cena low end / stredni trida VS fake se lisi v radu ~20%. Nevim kolik je cista vyrobni cena, ale pri ‚velkoobjednavce‘ v radu 500+ kusu je cena ramovky kolem 5–6000 Kc, u stredni tridy 7–8000 Kc. Da se to snadno overit, cinan na zadost tyhle informace sdeli. Vesmes pouzivaji stejny material od japoncu (Toray) a vetsinou i stejnou kvalitu. Cinan stavi uz i z Toray 1000 coz je v podstate lepsi material nez z ceho se vyrabi nektere ofiko low end / stredni trida ramy.

            Pod tihou tehle informaci se clovek potom zamysli, jak je to s tou investici do ‚originalu‘.

            0 0
            • grim334  

              pod tíhou těhle informací se člověk zamyslí kolik lidí vyvíjí ten rám, kolik lidí testuje protyp a kolik vlastně stojí vybavení jako jsou různé testovací mašiny a únavové testy. Kolik hodin se pak ladí výrobná postup, řezy materiálu a technologie vakuování a forem.

              Pak to celé pošlou do číny a nechají si to vyrobit a protože to má číňan pod nosem tak jen tak mimochodem sekne každou noc 20 rámu za pakatel byť ze stejného matroše…

              když k tomu budou takhle přistupovat všichni nikdo nebude mít na vývoj nových rámů a evropské značky se na to vyserou resp. zkrachují. Když zkrachují oni a jejich dodavatelé propustí lidi a tím ubyde kupní síla a nakonec všichni pochcípaj hlady včetně těch číňanů co dělaj kopie, protože 99% číňanů nvůbec netuší co je Pinarello a pak na co mu bude na polní cestě kolo které neuveze ani 4 pytle rýže..

              0 0
              • Payia  

                O jakem vyvoji to mluvis? Materialy vyviji nekdo jiny, geometrie je jasna uz 100 let a simulaci namahani ramu uz provedl kde kdo. Jedine co vyrobci ramu meni je design. To ze dneska maji ramy kdejake zbesile tvary vubec neni vysledek ukrutne studie mechaniky namahani ramu, ale jenom snaha o exkluzivni vzhled – podle me nekdy i za cenu horsich jizdnich vlastnosti.

                Vysledna cena, za kterou vyrobci ramy prodavaji (nejen ramy) je podle me daleko za hranici vyssiho principu mravniho – to jako nekdo verite, ze zpracovanim japonskeho karbonu za 3000 Kc vznikne ram za 100.000 Kc? Dokud se bude rejzovat na cyklo boomu a vyrobky se budou prodavat v radu tisicu % jejich realne hodnoty, tak ma clovek pravo branit se jak uzna za vhodne – pojem etika je davno pase.

                0 0
                • Džey Ár  

                  Hlavně že si to obhájíš! A jestli je to tak jednoduché, tak potom nevím proč kupuješ karbon z číny, když si to vlastně můžeš doma poheftovat z lešeňovek!

                  0 0
                • nitraq  

                  Volíš komunisty, že?

                  0 0
                  • n04r3d  

                    hlásíš se do soutěže o stupidní dotaz roku, že?;-)

                    0 0
                    • nitraq  

                      Nikoliv. Jen mi přijdou jeho názory takový fest levičácký a nerespektující pravidla trhu.

                      0 0
                      • n04r3d  

                        jak bych řekl naopak že jeho názory jsou v plném souladu s pravidly trhu

                        například omezování dovozu čínských rámů nebo hospodářský nacionalismus je proti pravidlům trhu

                        0 0
                        • roura  

                          To spíš víc proti pravidlům trhu mi připadá dělat padělky světoznámých značek a pak to za pakatel prodávat…

                          0 0
                          • Topol  

                            Prodej padělků neschvaluji. Ale spravedlnost na trhu mnohem víc pokřivil lobbing zavedených značek,který naprosto pokřivil a zakonzervoval trh v zájmu udržení cen a zisků.

                            1. Všechny tyto značky využívají k výrobě a nákupu levnější regiony

                            /Čína,Vietnam ,Indonésie/ prostřednictvím výrobců ve kterých mají majetkové podíly,případně které mají smluvně zavázány. Tito výrobci jsou osvobozeni od antidumpingových cel.

                            1. Na všechny ostatní je uvaleno antidumpingové clo ve výši 48,5 % což

                            naprosto zakonzervovalo trh.

                            1. Toto opatření znemožňuje legální konkurenci na trhu a ve svém

                            důsledku značně zvyšuje dosahovanou prodejní cenu v neprospěch zákazníka. Zisk je vždy na prvním místě a u všech. Spravedlnost a férovost nehledejte

                            0 0
                      • stan99  

                        Má pravdu.

                        Rozdíl v hodnotě výrobku a prodejní ceně je nadhodnota a tu si přisvojí vykořisťovatel :-)

                        0 0
                      • Payia  

                        O jakych pravidlech trhu to mluvis? Si myslis, ze v dobe kdy ke kartelove dohode staci poslat hromadny e-mail, jeste existuje neco jako skutecna konkurence?

                        Jakmile das nizsi cenu nez ostatni, hned jsi za hajzla, co kazi ceny. Takovy se bud hned zaradi zpatky do lajny, nebo se musi pripravit na tunu pomluv o kvalite jeho zbozi. Cinani jdou tou prvni cestou a lidi to casem pochopi – uz jsou tu prvni vlastovky – pro nas pripad treba GreatKeen bikes, drzi solidni kvalitu uz par let a mnozstvi pozitivnich referenci uz je v duveryhodnosti radi nekam na pul cesty mezi cinu a zapad.

                        Ac se to nezda, tak Cina si v byznysu drzi svoji vlastni mentalitu. Tamni firmy nepatri pod spinu typu Bilderbergu, castecne podlehaji kontrole statu a cas ukaze ze je to lepsi (mozna jedina) cesta.

                        0 0
                        • McBlacky  

                          tak ted jsi to zabil. Kartelová dohoda hromadným emailem :)

                          máš tu řepu solidně vyšlehanou…

                          0 0
                        • ulipik  

                          Co bys říkal, kdybys vyráběl výrobek, který si vymýšlel a ladil několik let. Tvůj zisk by byl 50% a měl si úspěch na celoevropském trhu. A najednou vše okopčil Číňan a prodával na trhu za cenu tvého nákupu materiálu. Znám firmu co po několika letech uzavřela výrobu a propustila zaměstnance. Vždyť se jděte podívat na jakýkoli evropský veletrh jak ty kurvy šikmooké vše prolejzají a detailně fotí. Je to mor.

                          0 0
                          • Payia  

                            No jo, jenze tady je potreba mluvit v realnych pojmech a cislech:

                            Pan X by si nechaval vyrabet v asii vyrobek, ktery mu vymysleli a testovali na objednavku taktez v asii a vzhledem k nulove (umele potlacene) konkurenci by i pri zisku 800% slavil uspech na evropskem trhu. A najednou by se cinan rozhod, ze ten vyrobek bude vyrabet a prodavat i sam a ze mu i pri vyssi nakupni cene materialu stejne staci zisk jen 30% a ze umely opatreni pana X obejde obchodem primo s koncovym uzivatelem. Samozrejme, ze pan X je pekne nasr*** protoze si chtel koupit vilu o 46 pokojich a na svoje auto chtel karoserii ze zlata… a ted najednou by mel jit na zisk 30% a mit vilu jen o 12 pokojich a obycejne ferrari v garazi?

                            0 0
                            • Internaut  

                              Teď už na těch reálných číslech chápu. Potvrzuje mi to co jsem si myslel. Lid v Číně má prostě přirozené právo produkovat své vlastní originály zdánlivě inspirované panem X.

                              Je to prostě spravedlivé – přesněji Čína zajišťuje sociální rovnost o 73,9% (rozdíl mezi 12ti a 46ti pokojovým ferrari).

                              0 0
                              • Payia  

                                Dokud pan X podvadi a krade, ma lid v Cine (i v celem zbytku sveta) pravo ve vztahu k panu X taktez podvadet a krast. Nezni to logicky?

                                0 0
                                • Ossis  

                                  Podvadi a krade? Docela by mě zajímalo, kdo tě zaměstnává a jestli něco produkuješ…

                                  0 0
                                • Internaut  

                                  To co si napsal nezni to logicky – je to hovadina. Citim v tom takove to soc-komouske blaticko…

                                  0 0
                                • pepek  

                                  lid v Cine – ty jseš asi fakt dobře vygumovanej. (Nějaký VuML nebyl?)

                                  Lid v Číně pracuje ve státem řízeném otrokářství ty chytráku.

                                  0 0
                                • nitraq  

                                  Ne, takhle to v moderním právním světě nefunguje. A kde bereš, že pan X podvádí a krade?

                                  0 0
                                • jecnak  

                                  Prosimte chvili se do te Ciny odstehuj a buduj ty sve idealy. Velmi ti to prospeje.

                                  0 0
                                  • Josef Panek  
                                    1. V čem konkrétně by mu to přestěhování a „ideálů budování“

                                    mělo prospět?

                                    1. platí to pro celou Čínu?

                                    Díky.

                                    0 0
                                    • jecnak  

                                      V jejich ztrate. Pracoval jsem chvili v jedne velke Cinske firme a je to mirne receno zajimave.

                                      0 0
                                      • Josef Panek  
                                        1. jaké ztrátě, ztátě čeho?
                                        2. neříkej to mírně, tady není třeba, ne? Co je zajímavé?
                                        0 0
                                        • jecnak  

                                          ad 1. Ve ztrate idealu.

                                          0 0
                                          • Josef Panek  
                                            1. OK. Má se tedy odstěhovat do Číny, aby tam budoval své ideály, čímž

                                            pomůže jejich ztrátě. Smysl to nedává, ale asi tomu rozumím.

                                            1. ty už tedy máme 2, ale držme se třeba té druhé dvojky: neříkej to

                                            mírně, tady není třeba, ne? Co je zajímavé?

                                            0 0
                                            • jecnak  

                                              Nevim, proc bych mel neco takove ventilovat tady a jeste k tomu tobe.

                                              0 0
                                              • Člověk a jeho svět  

                                                Protože on přece chce :)

                                                0 0
                                              • Josef Panek  

                                                Mno, stačilo napsat: vím úplný hovno, ale je to tak tajný, že na to nesmím ani pomyslet a navíc to říkali chlapi u piva. Díky.

                                                0 0
                                                • jecnak  

                                                  Nemas zac. Od nekoho jako ty me takove hodnoceni zvlast tesi.

                                                  0 0
                                                  • Josef Panek  

                                                    Dopředu vím, že to nezvládneš vysvětlit (ale třeba ti přispěchá po mailu na pomoc Delkim a zasmějeme se), ale mohl bys rozvést proč?

                                                    0 0
                                                  • jecnak  

                                                    Mas pravdu. Nebavi me totiz odpovidat na tve samoucelne dotazy.

                                                    0 0
                                                  • Josef Panek  

                                                    Aha, tak promiň. Tady to vypadalo, že se ptám vyloženě na to, co ty píšeš.

                                                    Ale hlavně nepřestávej odpovídat na věci, o kterých zřejmě víš úplný hovno. To vždycky pobaví.

                                                    0 0
                                                  • jecnak  

                                                    Až se mi omluvíš, že jsi mě označil výše za lháře, budu mít možná motivaci ti povědět něco víc.

                                                    Předtím jsem ti slušně řekl, že nevím, proč bych měl něco podobného ventilovat tady a ještě tobě. Neodpověděl jsi a místo toho jsi mě vulgárně napadl:

                                                    Mno, stačilo napsat: vím úplný hovno, ale je to tak tajný, že na to nesmím ani pomyslet a navíc to říkali chlapi u piva. Díky.

                                                    Doporučuji ti změnit styl svého působení na Bike-Foru.

                                                    0 0
                                                  • Josef Panek  

                                                    Nebo mě vyhodíš, domovní důvěrníku?

                                                    Nehraj si tady na chytrýho a hrozně tajemnýho, jako že ty jsi znalec na celou Čínu, protože si 14 dní makal v čínský firmě a z toho titulu víš i něco víc.

                                                    Podívej na styl mého dotazování, než jsem tě údajně urazil (svatá prostoto!) a pak tady kňuč. Když začneš šířit rádoby zasvěcený kecy, jeden by čekal, že k tomu budeš umět říct i něco víc. A vono je potřeba ti nejdřív podat pac. Si celej Rytmus, brácho!:)

                                                    0 0
                                                  • jecnak  

                                                    Opravdu jsem tam 14 dni nepracoval. Zase si vymslis. Nech si to pro nekoho, kdo ti na podobne metody skoci.

                                                    A jinak ti narovinu rikam, ze pokud jeste nekde najdu v budoucnu nejake tve vulgarni utoky na ostatni uzivatele aniz by ti k tomu dali nejaky duvod, tak dostanes ban.

                                                    0 0
                                                  • Josef Panek  

                                                    Dobře, pracoval si tam 5 let a tím ses stal hustým odborníkem na celou Čínu a víš o dost víc, než ostatní smrtelníci. Hustej pán!

                                                    Jak říkám, nechtěl bych tě v baráku jako domovního důvěrníka. Když ti napíšu třeba tohle

                                                    : máš tu řepu solidně vyšlehanou. Bude z toho ten ban, pane řediteli, nebo je tohle ještě nezávadný?

                                                    0 0
                                                  • McBlacky  

                                                    si tu řepu vyšlehanou snad nechám patentovat :)

                                                    Až bude Sotheby´s prodávat signovaný screenshoty ´best of B-F´ bude už pozdě…

                                                    0 0
                                                  • Josef Panek  

                                                    Pane řediteli?

                                                    0 0
                            • jecnak  

                              Reakce hodna inteligenta, myslel jsem ze jsi lepsi.

                              0 0
                            • nitraq  

                              Fakt vyšlehaná řepa.

                              0 0
                            • jIrI___  

                              To jsi napsal ale nesmysl, viď? ;)

                              0 0
                        • Internaut  

                          Zajímavé, netradiční pohled. Zkus to tady .

                          0 0
              • Džey Ár  

                Přesně tak! Navíc to není věc budoucnosti, ale už se to děje! Některé obory u nás umírají a jiné už to mají za sebou, jen proto že chceme mít „ponožky o 20 kč levnější“. Jediná šance je že i Rákosník už nebude chtít vyrábět za hrst rýže měsíčně, ale bude chtít víc.

                0 0
                • n04r3d  

                  budíček!!!!

                  to tvoje „u nás“ je pěkná blbost protože většinou jde o nadnárodní korporace které na nějaké „u nás“ z vysoka serou

                  a s hospodářským nacionalismem jdi do pr… pavia má samozřejmě naprostou pravdu

                  0 0
                  • Džey Ár  

                    Pavia má sice pravdu o designu a jeho funkci, ale zrovna v tom je přidaná hodnota toho Pinarella co mu dává punc exkluzivity a má mu zaručit že i přes vyšší cenu si ho lidi koupí. Jinak nemusíme vyrábět kola ve stovkách dílen na světě, ale jen v jedné a to z trubek kulatého průřezu. Když to Pinarello Rákosník bezostyšně skopne, tak to není Paviova obrana proti nesmyslné ceně originálu, ale jen příživnictví Rákosníkova šéfa!

                    A to že korporace na nás z vysoka, je jasné, ale my by jsme potom na ně měli taky. To není žádný nacionalismus, to je obranný mechanismus.

                    0 0
                    • n04r3d  

                      rákosník nemusí nic „kopat“ on prostě část produkce továrny prodá do evropy jako „fake“ produkci původně zřejmě určenou pro čínský trh

                      a pokud si vážně myslíš že nálepka na rámu dává něčemu punc exklizivity doporučuji navštívit psychiatra dřív než bude pozdě;-)

                      0 0
                      • blaf  

                        pokud si myslis, ze za 5k a 100k dostanes opravdu to samy tak doporucuji navstivit psychiatra

                        0 0
                        • stan99  

                          To jsou ty dělané na noční směně.

                          Ono se to vlastně rozlišuje až v lakovně.Na rám fíkneš nápis + lak je to Pinarello.Pouze lak a je to Chinarello.Po materiálové,kon­strukční i funkční stránce naprosto identické rámy.

                          Co chceš vědět dál :D

                          0 0
                          • n04r3d  

                            spíš bych řekl že udělají nějakou jakostní rozborku

                            první jakost jde do evropy coby pinarello a zbytek jde na čínský trh coby chinarello no a odsud se část dostane na alíka a odtud do světa

                            tím samozřejmě nedávám ruku do ohně za všechny čina karbony co existujou ale většina bude úplně v pohodě vždyt i tady to jezdí spousta lidí a jedinej známej problém je že to nevydrží náraz do srnky

                            0 0
                            • Vilém  

                              Tak mi tedy vysvetli, proc ty ramy nejsou stejny, kdyz uz tu siris takoveto nicim nepodlozene teorie?

                              0 0
                            • kubad  

                              fakt věříš tomu že firma co si zaplatí formy na nich nechá vyrábět kopie :)

                              když pořádně prolezeš originál a fejk drobné rozdily vždy najdeš

                              ce je pak vevnitř je už úplně jiná pohádka

                              0 0
                          • stan99  

                            Poznámka:Jedná se o pohádku pro dospělé uživatelé fejků :)

                            0 0
                          • Člověk a jeho svět  

                            Boží prostoto :)

                            0 0
                          • Internaut  

                            Tak ja si myslim, ze kvalita tech fejku bude jeste vyssi. Pres den se na tech originalech zahrejou stroje, lide se rozhybou a vecer to je uz rutinni zalezitost kde to jen svisti. Kdybych uz nemel kolo tak bych radej sel do fejku. Navic ty moznosti. Ram tvarove pinarello ale s logem treba trek-works a barva zelena jako co pouziva honda.

                            0 0
                            • mastihuba  

                              :D

                              0 0
                            • Člověk a jeho svět  

                              Přesně tak, v oficiální směně se jen zahřejí na správnou provozní teplotu a až večer po šichtě valí top jakost. Proč by pro zaměstnavatele, potažmo pro kapitalistického vykořisťovatele, pracovali nejlépe, jak umí…

                              Líbí se mi, jak si zde lidi projektují svoje zkušenosti k tomu, aby ospravedlnili nákup fake výrobků. Popř. ospravedlnili to, že porušování autorských práv, chráněných vzorů, patentů je prostě zlodějina.

                              0 0
                              • Internaut  

                                Čína je lidová = statky vlastní všichni. A když tam okolní kapitalisté své know how přivezou, tak jej dávají ve prospěch čínského lidu. Vlastně můžou být rádi, že jim tam dovolí dělat pod jejich původní značkou.

                                0 0
                                • RomanH  

                                  Tak oni nemuzou pochopit, co je to padelek. Cela jejich filozofie je postavena na tom, ze se cely zivot snazi prekonat mistra :-)

                                  0 0
                                  • Člověk a jeho svět  

                                    Tak to možná platilo kdysi. Nebo snad ty jejich šunty něco překonávají? Nebo snad to, co jedou v druhé směně, jak zde někdo říká? Kdepak. Teď už nepřekonávají mistra, teď jdou jen za snadným výdělkem.

                                    0 0
                                  • Internaut  

                                    :) Toto je zásadní myšlenka a vysvětluje mnohé. S dovolením budu šířit dál.

                                    0 0
                                    • Hroch obojzhivelnyj  

                                      Hale ale ja uz taky slysel, ze v cinske mentalite se kopirovani rovna chvale a uznani kvality originalu.

                                      0 0
                                      • zdenek  

                                        Přesně tohle bylo v jedné reportáži z autosalonu v Pekingu.

                                        Okopírováním auta dávají najevo uznání originálu. :-)

                                        0 0
                                        • Peslezedirou  

                                          Přesně, takže pojďme nakupovat chinarelo, ať vyjádříme úctu ofiginálu z Itálie :-)

                                          0 0
                                          • zdenek  

                                            To se týkalo čínské mentality.

                                            My snad nejsme Číňani?

                                            0 0
                            • Hroch obojzhivelnyj  

                              To je jako moravsti vinari. To nejlepsi si nechavaji pro sebe, a na zbytek daji vinetu zname znacky a poslou do Prahy :-)

                              0 0
                        • n04r3d  

                          v dnešní době není problém prodávat výrobky v ceně 5k za cenu 100k

                          stačí mít dobrý marketáky;-)

                          0 0
              • Topol  

                Je potřeba pochopit že kvalitní rámy rámy dnes dokáže vyrobit kde kdo. Případně rámy i v top kvalitě koupit /surové bez loga/. Stejně tak to dělají i velké značky – vyberou si z nabídky velkých asijských výrobců /např, Astro /.

                Mnohem dražší než výrobní náklady jsou náklady na reklamu a celkový píár – to teprve rozhoduje s jakou přidanou hodnotou to dokáží prodat.

                Ve výrobních nákladech se řeší každý dolar,proto se dnes již výroba z Čína přesouvá do levnějších lokalit např. již zmíněné Astro do Vietnamu.Tam se dnes vyrábějí top rámy pro Specialized,BMC,Ni­ner a mnoho dalších.

                Je na každém co upřednostní a co chce zaplatit.

                0 0
                • McBlacky  

                  je fajn jak do toho všichni vidíte :)

                  bohužel spešl se ve vietnamu nevyrábí, dělá ho Merida

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Tahle informace by některé uživatele Spešlu mohla stát zdraví! :)

                    0 0
                    • bagr84  

                      doufam ze to byl preklep.

                      0 0
                      • McBlacky  

                        nebyl, jako vlastník 49% akcií spešlu by byly blbý, kdyby to vyráběli jinde. Merida je jeden z velkých výrobců rámů a komponentů, dělají třeba i Boardmann rámy…

                        já myslel, že tohle je dávno známá věc.

                        0 0
                        • Člověk a jeho svět  

                          Známá věc to je, ale pořád to ještě vystraší dost lidí :)

                          0 0
                          • McBlacky  

                            já už tady před sto lety psal, že carbon merida je líp udělaná než spešl, ale akorát je z toho oheň na střeše

                            0 0
                            • Biker jak Pes  

                              Oheň na střeše z toho měli i profíci z Lampre, když přestupovali z Williera. Taky by se mi ale nechtělo. :)

                              0 0
                  • Mr.Dan  

                    Spešl peče na Taiwanu, stejně jako 90 procent značkové produkce, IMHO teda.

                    0 0
                    • Vilém  

                      Podle tohoto zdroje, pisou ze klicovi dodavatele jsou Merida, Ideal a Giant. Kde delaji zrovna karbon, to netusim.

                      0 0
    • Internaut  

      OT: nevíte co je to kovaný karbon (metriál budoucnosti)?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.