• tico

    Ahoj, budu si kupovat poprve nove kolo. Chtel bych se zeptat, jestli si mam dat pozor na neco extra, nebo v pohode.

    a pak jeste, budu to kupovat pres internet a zajimalo by me, jak to funguje s garancnima prohlidkama a takove ty veci okolo.

    diky za info

    0 0
    • maajkee  

      Dej si hlavně pozor na to, ať nekoupíš nějaký blbý kolo!

      0 0
    • Bat1  

      Hlavně nic neuchvátat, kouknout na osazení a hlavně ceny, na netu jsou poměrně velké cenové skoky. Kouknout i po starším modelu rok-dva starý, většinou to osazení je podobné ale kolo je třeba ve slevě a dá se sehnat opravdu výhodně.

      0 0
      • tico  

        chci koupit tohle

        http://kursport.cz/…expert-2011/

        0 0
        • ClAyD  

          Co to ***** je slitinová trubka řídítek?!

          0 0
          • tico  

            to nevim, ale na rodlech to nestoji

            0 0
          • Smazaný účet  

            voe..co potom slitinou potazene organicke desticky?

            0 0
            • Slavoš  

              Na středu Octalink ???

              0 0
              • Evilcleaner  

                octalink tam podle popisu ve specifikaci a fotky neni:-) nicméně mi to připadá ofiko text na spešl.com ⇒ ctrl-c ⇒ google trans ⇒ ctrl-v a zkopírovat na jejich web;)

                0 0
                • Slavoš  

                  RÁM Camber FSR M4 hydroformed tubing, bolt on cable guides, sealed cartridge bearing pivots, disc only, replaceable deraileur hanger, 120mm travel

                  VIDLICE RockShox Reba TK, custom for SBC, Solo Air, 120mm travel, disc only, alloy steerer, Turn Key damper, rebound adj. w/ LO

                  ZADNÍ TLUMIČ RockShox Monarch, air spring, reb adj., 3-position Floodgate switch w/LO, 7.875×1.9"

                  HLAVOVÉ SLOŽENÍ 1 1/8" upper and lower campy style cartridge bearings for integrated alloy HT

                  KLIKY CRANKSET Shimano FC-M532, Hollowtech 10-speed triple, replaceable rings w/ alloy mid and outer, S – 170mm, others – 175mm / CHAINRINGS 42A x 32A x 24S

                  STŘEDOVÁ OSA Shimano BB-ES25, Octalink spline, cartridge bearing

                  PŘESMYKAČ Shimano FD-M660–10E SLX, 10-speed, E-type for DMD, top swing, bottom pull

                  PŘEHAZOVAČKA Shimano RD-M772 Deore XT Shadow, long cage

                  ŘAZENÍ Shimano SL-M660–10R SLX, 10-speed, trigger

                  KAZETA Shimano HG81, 10-speed, 11–36t

                  ŘETĚZ KMC X10, 10-speed, w/ reuseable Missing Link, nickel plates

                  PŘEDNÍ NÁBOJ Specialized Hi Lo disc, laser-etched logo, OS 28 end caps, sealed cartridge bearing, 28h, 9mm thru-axle QR

                  ZADNÍ NÁBOJ Specialized Hi Lo disc, double sealed cartridge bearing, OS contact side, 32h, QR

                  PŘEDNÍ BRZDA Custom Avid Elixir 5 SL, hydraulic disc, alloy backed organic pads, G3 Clean Sweep rotor, S/M – 185mm, L/XL – 203mm

                  ZADNÍ BRZDA Custom Avid Elixir 5 SL, hydraulic disc, alloy backed organic pads, G3 Clean Sweep rotor, S/M – 160mm, L/XL – 185mm

                  BRZDOVÉ PÁKY Avid Elixir 5 Hydraulic

                  RÁFKY Custom DT Swiss 445D, disc, 24mm, double wall, pin joint, eyelets, 32h

                  PLÁŠTĚ FRONT TIRE Specialized The Captain Sport, 26.2.2", 60 TPI, wire bead REAR TIRE – Specialized The Captain Sport, 26×2.0", 60 TPI, wire bead

                  ŘIDÍTKA Specialized XC low rise bar, 2014 butted alloy, 680mm wide, 8 degree back sweep, 6 degree up, 31.8mm

                  GRIPY Specialized lock-on, S/M – Grappler, Other – Rocca

                  PŘEDSTAVEC Specialized XC, 3D forged alloy, 4-bolt, 31.8mm clamp, adjustable rise

                  SEDLOVKA 6061 alloy, 2-bolt micro adjust, setback head, 30.9mm, S/M – 350mm, others – 400mm

                  SEDLO Specialized Henge, hollow Cr-Mo rails, 143mm width

                  0 0
                  • Evilcleaner  

                    okej, nicméně každý asi pozná že tam fc-m532 a octalink dohromady být nemůže

                    0 0
            • tico  

              slitiny jsou asi in

              0 0
            • marapara  

              :D taky čtu ty hlody :)))

              0 0
          • se-se  

            Myslím že tou slitinovou trubkou myslej standardní dural. On se v posledních letech přejímá stále častěji ošklivý zvyk, že se to srozumitelné označení jako hliníková slitina, dural mebo slitina lehkých kovů nahrazuje pouhým „slitina č.XXXXX“.

            0 0
        • Azmir  

          Tak kolo to není špatné, ale za tu cenu se dá určitě sehnat lepší.

          0 0
          • tico  

            jj, je to mozne, ze se da sehnat i lepsi kolo za ty prachy. ale jde o to, ze se mi libi znacka i to kolo.

            Proc si kupovat sice neco lepsiho a , pro me ne tak hezkeho, kdyz tohle se mi proste libi a splnuje to me naroky :-)

            0 0
            • maajkee  

              Tak neřeš a kup, je to jednodušší než se zdá :)

              0 0
              • tico  

                ja jsem jenom chtel vedet, jestli ty obchody nepouzivaji nejaky figle. Jenom obezretnost.

                nevis jak je to s tema garancnima prohlidkama?

                pac bych musel litat pres pul CR

                0 0
                • maajkee  

                  No jak můžeš viděrt na stránkách tak mají servis buď v Děčíne nebo v Český Lípě, takže pokud jsi zdaleka, tak na garančku (to je jen jedna prohlídka) to tam budeš muset dovést nebo poslat, nebo taky vůbec nemusíš.

                  Každoopádně s tím pak už můžeš do jakýhokoliv servisu, budeš za to platit tam i tam.

                  0 0
                  • tico  

                    diky. A mohl bych to udelat primo v obchode od speslu?

                    ten je v hradci a je to original obchod. jde mi o zaruku. jinak seridit si to muzu i sam.

                    0 0
                    • maajkee  

                      To ne, garančku ti udělaj tam kde jsi to koupil. Tady ve Spešlu ti ji udělaj taky, ale holt za to zaplatíš :)

                      0 0
        • notobi  

          za ty prachy bych už radši vyšší zdvihnež jen 120, protože by Ti to nakonec nemuselo stačit. Já narychlo kupoval v září Meridu Ninetysix 3000 za hodně dobře, ale ten zvih mohl být větší než 100/100 (holt první full) uklidňuju se jen tim, že na kolo nemam stejně tolik času jak bych chtěl

          0 0
          • maajkee  

            No a není možný, že by koupil třeba 140 nebo 150mm a zjistil, že je to na něj už moc? :)

            0 0
            • notobi  

              myslim si, že když kupuje tenhle typ kola tak ne, ale jinak souhlas s tim, že co člověk to názor a jinej styl jízdy

              0 0
        • marco  

          Dobré kolo ale je to těžká a líná mrcha v L něco kolem 13,5 –14,2 kg

          0 0
    • JSt  

      je to v pohode ;-).

      0 0
    • Sherwood  

      co chces jazdit?

      0 0
      • tico  

        takova normalka. nic extra, sjezdicky, vyjezdy a hlavne v lese, nebo po poli. pukud mozno se vyhnout asfaltu.

        0 0
        • Azmir  

          Ono na cambera jsem zorvna moc chvály neslyšel, zkusil bych se podívat jinde třeba giant trance, merida one-twenty, radon, canyon atd

          0 0
          • tico  

            Muzu se zeptat v jakem smyslu? to je docela dulezita informace, diky moc.

            0 0
          • marapara  

            Camber je celkem v pohodě kolo, takový solidní univerzál, nemusí mít strach. Slitina M4 je ale měkčí. Někde ve velu v testech trail biků bylo, že zadní stavba nebyla tak tuhá.

            Jinak TranceX bude taky v pohodě. Ještě bych pouvažoval o SJ Stumpjumper FSR. Sice má malinko vyšší zdvih – 140 mm, ale jezdí dobře a je z tužší slitiny M5. Přitom je to dobře jezdivý bajk.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.