• lucky bastard

    zdarec, potřebuji zadní náboj na starého favorita pokud možno torpédo nebo ňákej singlespeed na 36děr. torpédo by bylo nejlepší, ale našel jsem jen na ose 100mm a já když jsem měřil rozteč zadních patek tak mi vyšlo 130mm. prosím o ňákej odkaz co tam můžu koupit. děkuji PS. nechci do toho investovat moc peněz, je to kolo do roboty :)

    0 0
    • Vilém  

      Podle vyrobce se nejvetsi roztec dela 120mm.

      Takze bud nejake podlozky, coz zas bude problem kvuli retezove lince, nebo splacnout zadni stavbu.

      Nejlevneji vyjde obehnout par sberny dvoru a srotaku a tam jich jiste najdes dost.

      0 0
    • lucky bastard  

      tohle bych tam mohl dát? http://www.velkoobchodcyklo.cz/…m-11254.html a jak tam dám pastorek?

      0 0
    • lucky bastard  

      ještě jeden dotaz mám, bude mi tam pasovat tahle vidlice http://www.axitbikes.eu/index.php… nevím jakej je tam průměr sloupku, nebo tam bude pasovat jakákoliv na silniční kolo? je to klasickej starej rám od favorita.

      0 0
      • Vilém  

        Nemaji uveden prumer krku, ale od pohledu to vypada na 1 1/8, takze to by tam neslo.

        Osobne bych tam dal nejakou ocel, ne dural. Taky by ti s ni nastaly problemy s brzdou, ta puvodni by mela moc dlouhe celisti.

        A pak jeste posledni vec, zalezi co mas za kola, jestli 622 nebo 630. Ty 630ky by tam zase nemusely vlezt.

        0 0
      • lucky bastard  

        mám přesně tenhle rám, majiteli foto se omlouvám za vypůjčení foto. Nebo mi prosím řekněte jaký tam má být průměr sloupku vidlice.

        0 0
        • Vilém  

          1" sroubovaci. Jinak bys musel menit jeste minimalne predstavec a hlavove slozeni.

          0 0
          • lucky bastard  

            hlavko budu dávat taky nový a vidli bych tam chtěl a haed jde mi akorát o to jakej tam má být průměr sloupku vidlice.

            0 0
            • Vilém  

              Tak si pak jeste pred kupovanim noveho hlavka premer prumer toho puvodniho. U 1" hlav jsou asi 3 ruzny prumery viz odkaz.

              0 0
              • lucky bastard  

                kurňa to je složitý a já jsem si myslel že tam koupím prostě jenom třeba 25,4 hlavko do toho vidlici a je klid :)

                0 0
                • Vilém  

                  Vnitrni prumery hlavka byvaji stejny, vnejsi se mohou o par desetim lisit. Kdyz pak trefis blbou kombinaci, tak je bud nenalisujes do ramu, nebo tam kvedla. Kdyz jsem delaval v servise, tak jsem s timto semtam bojoval, pak nezbylo, nez vytahnout bednu hlavovejch a zkouset co tam sedne.

                  0 0
    • kulispit  

      Využiji toto téma chci zrenovovat starou silničku na hobby občasné svezení a taky občas do práce. Mám starou silničku rám je bez popisu vypadá to na Campu, ale nejsem si jistý je to kompletní kolo na galuskách ráfky a doplňky vše Campa, ale je to starší a chci to přestavět na pláště s dušema proto nové ráfky nové špice. Ptám se není lepší koupit nové zapletená kola s náboji a ořechem Shimano? Bude oo chtít novou kazetu na ořech, novou přehazovačku , ale ovládání zůstane na rámu. Poraďte může být problém s náboji kol? Díky Ahoj

      0 0
      • standoslav  

        Pokud ten zadní náboj je nutné byměnit, koupit stejný, šroubovací na 6/7mi kolečko. Kazeta je nesmysl,ráfek a pláště pak není problém.

        0 0
      • alinceb  

        Postni sem fotku toho kola. Pokud je to na kompletní Campě Record vč. kol, tak do toho nešahej. Radši to na bazaru prodej jako komplet a za utržené prachy pořídíš solidní turistickou silničku s dualama…;)

        0 0
        • standoslav  

          Rám bude asi Favo. a pár věcí Campa, takových exemplářů je po republice ještě dost- ono je to nezničitelné.

          0 0
          • alinceb  

            Je dost možné, že to favorit bude. Pokud je kompletně na CRecordu, tak se dá zpeněžit za solidní sumu, která pokryje nákup modernější silnice…to je prostě fakt. Bastlit kompletního veterána a jezdit na něm do práce je imho dost barbarské…

            0 0
          • Vilém  

            Tys to kolo videl? Ze tak zasvecene mluvis o tom co to je a cim osazene.

            0 0
            • standoslav  

              Možná chce majitele zlomit a tu Campu dobře koupit, ten si za utržené peníze koupí Madisonshit a bude bez práce jezdit. A do smrti vzpomínat v hospodě na Campu.

              0 0
              • Vilém  

                Clovece moc nevim o cem mluvis. Podle toho co pise, je majitelem a to aby na tom nejezdil mu rozmlouva Alinceb (coz teda chapu).

                Je reagoval na tvou reakci, kde pises co je to za kolo a co na nem je, ac jsi je pravdepodobne vubec nevidel.

                0 0
              • alinceb  

                Zjevně nevíš, o čem píšeš. Nikde jsem mu nenapsal nabídku, že kolo koupím.

                Primárně jde o to, že je škoda zmrvit pěkného veterána polopřebastlením na moderní komponenty. Kompletní kolo k renovaci bude mít pro sběratele solidní cenu a on si za utržené peníze pořídí slušnou bazarovku, na které se hezky povozí…

                Pokud začne bastlit, tak se ani slušně nepovozí (dnešní sady jsou co se uživatelského komfortu týká už úplně jinde) a ani nebude mít veterána, což je imho nejhorší varianta.

                0 0
                • standoslav  

                  Já jsem to myslel, tak nějak „z vesela“ :-))). Ono tyto veterány se teď nějak dostali do módy, padesátníci se je skládají na nostalgické pivní projížďky. Jeden kámoš mne právě nedávno oslovil, že když se tenkrát „v osumdesátom­pátom“ oženil, vše na čem závodil prodal a teď by takové kolo O5 chtěl, ale bohužel je toho na trhu málo. Tož tak.

                  0 0
        • kulispit  

          No nejsem si úplně jistý co vše je originál. Kolo nevyfotím jedině už jen díly už je rozebrané. Rám pořádně omrknu jestli je to 100% campa, ale vidlice je určitě Campa a kola, kliky, řadící páky aj. díly jsou taky Campa. Jen přehazovača je Shimano a přesmykač si teď nejsem jistý.

          Abych to upřesnil kolo mám pro radost a občas do práce znamená, že po práci hned někam vyrazím. Beru to jako doplňek a hlavně mě láká silnice. Jen zvažuji co mě vyjde levněji. V podstatě by stačili koupit nové ráfky a jezdit doporučíte mi nějaké?

          Kolo tím, že není komplet vše originál není až tak v ceně. No, ale kolega má doma originál kompletní Campu, ale říkal že to je pro sběratele a já jsem uživatel :-)

          0 0
          • Vilém  

            Clovece mas v tom myslim slusnej zmatek:) Ram ani vidli campa jsem v zivote nevidel, maximalne tak kovane patky ramu a vidle Campa.

            0 0
            • kulispit  

              Chlapi ano tak to fakt mám :-). No naštěstí jsem netvrdil, že jsem odborník. Díky za rady musím se rozhodnout co s tím. Jen se zeptám když v Campa. vyráběli patky tak kdo tedy dělal rám?

              Myslíte tedy, že bych to měl skompletovat a prodat! No kola jsou kompletní, ale galusky jsou KO lak je škaredý a celkově to nevypadá vábně proto jsem si myslel, že to nemá skoro žádnou cenu a v podstatě skoro to bylo zadarmo.

              Měl jsem plán koupit zapletená kola která mají ořech na 8–9kolo 130mm novou přehazovačku, která by to pobrala přelakovat a poskládat toď vše. Tak asi nic :-(

              0 0
              • Vilém  

                Ramy delal kdekdo. Proste vyrobce ramu nakoupil trubky treba od Reynoldsu, columbusu ap, patky od Campagnola a pak to povaril podle svych predstav.

                Takto je to jen vesteni z koule, nejlip by bylo abys hodil nejaky foto, klidne jen dilu a ramu a pak by se dalo spis rict, zda to ma smysl, nebo je lepsi to strelit a koupit neco jineho.

                0 0
                • kulispit  

                  Foto udělám, ale musím zajít do garáže a vyhrabat to vše. Jak bude více času tak to nafotím. Kolega z práce koupil moc pěknou zachovalou favoritku takové pískové barvy vše originál jen vyměnil ráfky a jezdí. Musím to vše vyhrabat a zkotorlovat a uvidíme co s tím. Díky za rady. Ahoj Petr

                  0 0
          • alinceb  

            Právě proto, že jsi uživatel, to radši prodej a pořiď něco novějšího…;)

            Jak psal Vilém – Campagnolo je výrobce komponentů. Rámy ani vidlice nedělali. Pro výrobu rámů a vidlic vyráběli pouze kované patky. Každopádně ale pokud má ten rám patky Campagnolo, tak to bude solidní rám.

            Co se týká předělání kol, tak počítej s koupí nových ráfků – tj. 400/ks + výpletu cca. 500,– + práce cca. 500,– + pláště min. 400,– a jsi na krásných 2200,– jen za kola. Když to kolo prodáš a koupíš bazarovku, tak za nějakých 6k se už celkem příjemně povozíš…

            0 0
            • standoslav  

              Mimo to, pokud je to solidní rám, ale je otlučený, ojetý, je jasné, že má hodně za sebou, tzn. může být nabouraný, křivý, různě upravovaný, spravovaný a všechny komponenty na něm byť Campa, ale ojeté. Nedávno někdo ale prodával na Aukru, apsolutně netknuté kolo Favorit Super s takřka kompl. vybavením Record (fakt to bylo 30l někde v ložnici). Ta sranda stála 25000, cena byla vyvolávací a nevím na kolik se to nakonec vyšplhalo.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.