Nabídky na stavbu kola.. která?

129 nepřečtených
  • JirkaP

    Zdravím, po dvou vlezlých topicích o radě na koupi MTB 26 jsem se rozhodl oslovit místní stavitele, dostal jsem 3 nabídky, se vší úctou ke všem z nich si dovoluji jejich nabídky zveřejnit, neboť bych rád radu od Vás, kteří tomu více rozumíte. Tímto se omlouvám za zveřejnění těm, kteří mi neposlali odpověď zd ajim to bdu eči nebude vadit..

    1.

    rám MRX Elite 2012

    vidlice Suntour Epicon LOD

    hl. složení MRX cartridge + podložky

    sedlovka Force

    představec Force

    řidítka Force rovná

    sedlo Endzone Ergo

    objímka pod sedlo

    kliky Shimano Deore M590 22/32/44 osa HTII integrovaná

    řazení Shimano SL-M430 (stejné s loňským Deore) 3×9

    přesmykač Alivio new

    měnič Shimano Deore Shadow

    kazeta Sunrace 969 11–32 chrom

    řetěz Sunrace M94 chrom

    kola – Remerx Masterdics (logo Logic)/náboje Logic prime

    pláště Maxxis Crossmark 26X2,1"

    duše Hutchinson

    gripy MRX

    brzdy Shimano M445/446, kotouče 160mm

    lanka, bowdeny, koncovky

    Cena 16300,– plus moznost brzdy deore 700,– kola Remerx 7325Pro s náboji Sram X.9 1100,–

    2.

    Rám Spyder Rio

    Vidlice Epicon lock řídítka

    Kola Deore+Alexrims

    Brzdy Deore

    Pláště Vredestein Tiger Claw

    Kliky Deore

    Řazení Deore

    Přehazovačka Deore

    Přesmykač Deore

    Řetěz Deore

    Pedály klasika

    Sedlovka BBB

    Řídítka Cannondale/Ritchey

    Představec Ritchey

    Gripy Cannondale

    Sedlo Selle Italia

    Kazeta Deore

    Duše+vložky Force

    Objímka sedlovky incl.

    Kotouče Deore

    HS Mortop HS 122

    cena 17 tis

    3.

    rám SCUD 26" AL

    vidlice Suntour Epicon LR

    hl. složení Token press fit

    sedlovka Cannondale 31,6×350mm

    představec Force,černý OS

    řidítka Cannondale 620mm

    sedlo Cannondale OEM

    kliky Shimano FC-M590 3×9

    řazení Shimano deore M590 3×9

    přesmykač Shimano deore M591

    přehazovačka Shimano Deore M592 Shadow

    kazeta Shimano HG50 11–32z

    řetěz Shimano HG74

    kola Shimano SLX,alexrims, černé dráty

    pláště CST 26×2,1

    duše CST 26×2,1

    gripy Lock-ON

    brzdy Shimano M445 + RT46

    kabeláž Jagwire

    Cena 18 tis

    Se všemi nabídkami můžu hýbat, tudíž rád uslyším i různé návrhy a námitky na jednotlivé osazení, vím, že investice není veliká, ale více si dovolit nemůžu. Děkuji za reakce.

    Anketa: Která stavba

    1.
    5x
    24%
    2.
    15x
    71%
    3.
    1x
    5%
    0 0
    • bikerdan  

      Ja bych si tady nevybral, jako sry ale pridej si par kacek a mas to i na carbecu http://www.polygonbike.cz/…x-1–0-epicon

      A i v hliniku to maj lepsi, docela vyvazeny a hlavne ta cena je dost dobra.

      0 0
      • JirkaP  

        Bude to znit divně, ale opravdu se mi nechce davat o dalších 6–7 víc, jsem student počítám každou korunu :-/. kdyby jsi mel ohodnotit tyto tři možnosti? Nejaky nazor?

        0 0
    • JohnnyDynamit  

      nemáš lepší si pořídit nějakou seriovku

      http://www.x-bikes.cz/…

      • pěkná černá po slevě,stejné komponenty jako u těch3 nabídkách,taky zvažuju ho koupit

      jinak mám starší verzi a jsem spokojen :

      http://jizdni-kola.heureka.cz/…c-disc-2012/

      0 0
      • TeryPV  

        Tak to bych si určitě nechal radši složit, už kvůli vidli… Navíc ty kola jsou stejná čína jako ty skládaná…tady bude mít výhodu, že dostane kolo na míru a o tom je skládání..

        0 0
    • oddie  

      Podle mě rám MRX, připlatil bych si ty Deore brzdy.

      0 0
      • Hnoj  

        Vysvětlí mi někdo tu hroznou oblibu MRX?

        0 0
        • oddie  

          Z těch 3 nadhozených mi přijde jako nejlepší volba, to není žádná hrozná obliba.

          0 0
        • Lister  

          Prostě stavíš na tom, co je nejlevněji po ruce.

          0 0
        • pocestny  

          O rámech MRX si nemyslím vůbec nic, ale zdá se mi to taky nejlepší varianta + připlatit za lepší brzdy.

          0 0
    • nox159  

      vzdyt to je vsechno vicemene stejne…

      proste „no name“ ram k tomu epikon a deorko…

      edit: u te treti stavby nechapu tu HG74ku – asi preklep

      0 0
      • scalar  

        Tak takovou hovadinu jsem tu už douho neviděl. Cheš tímhle říct, že pokud je rám „no name“, tak už nezáleží na tom, kolik váží, jako má geometrii, z jakého je materiálu, jak je zpracovaný?

        Nevím, které rámy považuješ za „name“, ale pokud jsme v kategorii standardních hliníkových rámů, tak nějaký vývoj tady už není a výroba je ve stejných východních fabrikách.

        Takže „no name“ české nebo německé rámy nemusí být nutně horší. Naopak, když vezmeš nějakou hodně „name“ sériovku za 15 tis., tak tam může být klidně základní dvoukilový nezeslabovaný rám.

        0 0
        • jonti  

          Jde spíš o to, že kromě stavitelů asi nikdo neměl vic než jeden z těchto rámů. Navíc ani u nich si nemyslím, že je jezdí.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Tak nejak asi vim, kdo nabidl 2. Pokud je to pravda, tak tvoje veta je naprosto nepravdiva.

            0 0
        • Smazaný účet  

          A ty kola– Remerx Masterdics (logo Logic)/náboje Logic prime.

          To je na průmyslových ložiskách?

          0 0
        • nox159  

          pokud kazdy ze stavitelu postavi svoje kolo, nekdo se na vsech projede… pozna vyrazny rozdil v jejich jizdnich vlastnostech? ;-)

          btw: u kola za 15k je vcelkem fuk co je tam za ram… jestli 2× nebo 3× zeslabovany je vicemene jedno…

          0 0
          • scalar  

            Tak záleží na tom, kdo to bude řešit. Pokud někdo, kdo si kupuje kolo za 15 tis. na občasné ježdění po cyklostezce, tak je mu asi jedno, jestli bude rám o 0,3 kg těžší a jakou bude mít geometrii.

            Pokud to ale chce nějaký kluk na rychlé ježdění v terénu a třeba i na nějaké závody, tak tam už bude v této cenové relaci rám – vidlice rozhodující. Tady když vezmu dva extrémy z tohoto vlákna – rám MRX (hmotnost pod 1,7kg., dobrá geometrie – zadní stavba 420mm, horní rámovka v 19" 600mm…) a Leader Fox (tak 2,1 kg, už na pohled divná geometrie) je rozdíl v jízdních vlastnostech obrovský, čím výkonnější jezdec, tím rozdíl víc pozná.

            0 0
            • Lister  

              Měl jsem podezření že jednička je od tebe.

              0 0
              • Smazaný účet  

                o tom snad nemohlo být pochyb. ;-)

                0 0
              • scalar  

                :-)

                Ono každému staviteli teoreticky může být jedno, na kterém rámu bude stavět, v podstatě jde o to, na jakém e-shopu klikne u položky „rám“.

                Já mám třeba MRX dobře vyzkoušený (mám na MRX rámech 3 kola, tréningové, závodní a cross), postavil jsem jenom letos na rámech MRX tak 150 kol a na rám jsme neměl reklamaci, tak doporučuji MRX.

                Spyder musí někdy vyzkoušet, zatím mne pár věcí u nich vadilo :-)

                0 0
                • sharkeeCZ  

                  mám stejný rám na MTB a mohu jej zatím jen pochválit, spokojenost.

                  tedy pokud je to tento: MRX RACE ELITE 750 tb

                  0 0
    • Lister  

      Ono to je všechno stejný, takže ve výsledku je to asi fuk.

      Takže možná nakonec víc než komponenty rozhodne to, od koho to je, kolik kol ten člověk skládá a jakou dostaneš záruku.

      0 0
      • 584mm  

        Přesně tak a se zárukou to bude u těchto stavěčů problém, když ti za rok prdne rám, tak to bude špatným zacházením, takže na to bacha.

        0 0
        • Lister  

          Blbost!

          Někteří už se tím regulérně živí, staví desítky kol a záruční dobu mají naprosto standardní!

          0 0
        • Hnoj  

          LOL, expert promluvil…

          0 0
        • oddie  

          Vzhledem k tomu, že snad všichni místní stavěči, co pamatuju, staví ta kola zcela oficiálně a s fakturou, je nákup u nich nastejno jako nákup kola v kamenném obchodě (který ostatně někteří z nich také mají).

          0 0
        • Smazaný účet  

          chtel jsem napsat „ale hovno“..ale tohle si zaslouzi „ale ****“…

          0 0
        • Vilém  

          Nejsi ty nahodou prodavac?

          0 0
        • obda  

          To je pěkná kravina, právě jsem u jednoho místního stavěče bez problémů kolegovi reklamoval po roce prasklý rám.

          0 0
        • ememem1  

          jaky mas konkretny problem resp, konkretnu skusenost?

          btw- nikdo s miestnych satvitelov mi nikdy nic nepostavil ani ich nepoznam ale kedze to majuako ofiko biznis tak v com by mal byt problem?

          0 0
    • jIrI___  

      Taky mi to připadá na jedno brdo. Vybral bych ten bajk, který se ti nejvíc líbí.

      0 0
    • Topol  

      Ani jedno. Vzal bych toho Leader Foxe. Od stavitelů jsem popravdě čekal trochu lepší ceny.

      0 0
      • TeryPV  

        No až přijde na to, že vidlice stojí za prd, tak koupí novou a bude s cenou na kolech od stavitelů… už si uvědomte, že stavění není jen o ceně, ale o tom, že mám na kole to co chci a nemusím už většinou noc měnit = ušetřím… nevím proč to někteří jedinci nechápou…:-/

        0 0
      • Hnoj  

        Leader Fox:

        1. Nepoužitelná vidle
        2. Příšerný výplety
        3. Nepoužitelný brzdy
        4. Děsný kliky
        5. Je hnusnej

        Fakt nerozumím, co byste od staveb lidi ještě chtěli? Vždyť ta prostřední nabídka je už takhle postavná na hlavu, dovedu si poměrně přesně spočítat kolik na tom ten člověk vydělá a za těch podmínek bych to fakt nedělal, protože vzhledem k objedmu té práce na tom, je to prostě „zadarmo“. Ten někdo dělá charitu, jsem zvědav, jak dlouho to vydrží.

        0 0
        • mastihuba  

          tak v pracovní době v zaměstnání si všecko vytelefonuje a nachystá a pak už jen poskládá. Poskládání kola šikovnýmu mechanikovi zabere 2h? a když mu zbude 2k a zaplatí z toho daň tak pořád zbejvá něco do kapsy. :) V mojem oboru si takhle přivydělávají důchodci bez licencí a s minimálním vybavením a pak se při poptávkových řízeních nestačím divit. :D

          0 0
          • nox159  

            2h? to jiste ne…

            0 0
          • scalar  

            Za 2 hoďky kolo neuděláš, když je to včetně hydraulických brzd.

            Pro zajímavost – montáž kola trvá méně, než to kolem (zpracovávání nabídek, e-mailová komunikace se zákazníkem, shánění a objednávání dílů, zaúčtování faktur, balení nebo předávání kola…).

            0 0
            • raceman  

              pokud máš hotové výplety, všechno po ruce tak levou zadní… ;) se divím, že tobě to trvá déle :)

              0 0
              • nox159  

                napada me jen jedna otazka :D nedelas v maxbiku? odpovidalo by to tomu nazoru :D

                0 0
                • raceman  

                  :D ale vážně, i čistá neodfláklá montáž se dá pod 2 hodiny u normálního kola v poho :)

                  0 0
                  • nox159  

                    delas tam? :D

                    0 0
                    • raceman  

                      ale kdeze :) parraat sem se tam akorat mihnul ;)

                      0 0
                      • nox159  

                        :D mas stesti, k maxbiku ( teda k panum co to skladaji) bych neco napsal ale verejne pry nemuzu :D

                        0 0
                        • raceman  

                          :D ale zas tak spatne to tam neni :)

                          0 0
                          • nox159  

                            predstav si ze nekdo nepozna bikovy od crosoveho presmyku, ze nepozna spravnou delku stredove osy, ze chodi dost casto podrena prava klika, bowdeny 2× tak delsi nez by stacily, ze dotahuje matku HT2 jak u ctyrhranu :D, ze kola jsou vycenrovane mimo stred klidne o 5mm…

                            jen si to predstav o maxbiku se v tomhle postu jsem nerekl ani slovo:D slo jen o predstavu co by se nekde mohlo stat :D

                            ono se to kolo da slozit treba za ty 2 h jak pises ale takto slozene kolo nemuzes predat zakaznikovi je na tom jeste v prumeru tak 90mn prace…

                            jinak nic proti maxbiku jejich kola patri k tem lepsim ( z pohledu serizovani) pokud se neprojevi chyba lidskeho faktoru a clovek nemusi menit stred…

                            pomer cena/vykon vychazi taky dost slusne pokud bereme beznou produkci…

                            0 0
            • obda  

              Bez zkracování hadic (já je mám například v té délce, jak jsem je před lety koupil) a pokud jsou to už odvzdušněná Shimana, tak se to dá :)

              0 0
              • maajkee  

                Nezažil jsem aby původní délka hadic pokud koupíš nobé brzdy seděla. Zkracovat se musí vždy a následně odvzdušnit taky vždy.

                0 0
                • alinceb  

                  Když si šikovný, tak odvzdušňovat nemusíš. Já teď zkracoval hadice na 395kách. U přední sem šikovný byl, u zadní ne…:)

                  0 0
                  • maajkee  

                    Ne, rozhodně ne. Šikovný nešikovný, zkrátit a neodvzdušnit i když se zdá, že páka chodí v pohodě, to prostě ne. Pokud se to opravdu odvzdušní, tak pak teprve i levný shimana krásně brzděj a ne jen tak nějak.

                    A u zadní to tak bývá skoro vždy se to moc nepovede.

                    0 0
                • obda  

                  Mám tam tak 10–15 cm navíc, to mi žíly netrhá. A ještě nikdy za 5 let nebyly odvzdušněné, olej původní :)

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  +1…a zkraceni..nez spolehat ze tam neni vzduch, tak to radeji udelat a byt si jisty…

                  0 0
              • raceman  

                i se zkracenim a naplnenim :)

                0 0
                • obda  

                  O této operaci nespekuluju, ještě jsem ji nedělal :)

                  0 0
              • pold  

                Tak zkrácení hadic na shimanech (nových, s šroubovací nádobkou)je i v domácích podmínkách tak na max 5 minut / brzda.

                0 0
          • George.999  

            2h? Tak to bych tě chtěl při tom sklání vidět.

            0 0
            • mastihuba  

              Dobrá pro tebe před ten otazník dám trojku nebo čtyřku. :) spokojenej? Já fakt nevím kolik zabere kvalitní sestavení kola profikovi, kterej má cvik a všecko po ruce. Já když skladam kolo, tak 80% času strávím hledáním vercajku po celým baráku.

              0 0
        • scalar  

          Co máš na té prostřední nabídce postavené na hlavu? Rám je o 3000,– levnější než MRX, komponenty Deore nejsou specifikované, můžou tam být kliky na čtyřhran a starý model přehazky nebo řazení.

          0 0
          • Hnoj  

            Dobře víš, že rozdíl VOC MRX a Spyderu není 3tis, ale spíš 2tis…

            Uznávám, že DEORE bez spcifikace může značit téměř cokoliv. Na druhé straně nepředpokládám, že by si někdo dovolil tam dát kliky na 4hran a jiný starý deoréčka. Nebo snad ano?

            0 0
            • Lister  

              Ano dovolil.

              0 0
            • scalar  

              Rámy jsem bral spíš podle MOC, u VOC je to dost pružné, Spyder má nižší cenu při odběru 3ks, u MRX jsou slevy podle obratu a druhu platby…

              0 0
    • maajkee  

      Jak tu bylo řečeno, je to pořád na jedno brdo, 9 z 10 poptávek na kolo co mi choděj je na kolo kolem 15 tisíc. Mě už to přestalo celkem bavit a teď když už stavím, tak spíš pro znamé. Hodně času mi teď stejně zabere servis a shánění dílů pro známé a jejich známé.

      Takže pokud by si někdo myslel, tak ani jedna nabídka není ode mě.

      0 0
      • Smazaný účet  

        ja sem si rikal, ze se tu nejak nezapojujes:)

        0 0
      • Ruprt2  

        Od té doby co díly nakupuješ, už nemáš takový vejvar co? :-)

        0 0
      • oddie  

        A to jsem tipoval, že jedna jo, akorát jsem nevěděl, kterou z těch dvou ti přiřadit. Tak teď teda nevím, čí jsou obě.

        0 0
        • Milvus888  

          Já sem si myslel že to je ta druhá..

          0 0
        • maajkee  

          Ono jako v týhle ceně není zas moc možností na výběr. komponenty ± stejný a fakt záleží co se vybere za rám. Za mě bych dal Spyder Oxygen, 3× zeslabovaný, zabroušený svary, post mount úchyt brzdy, cnc můstek.

          0 0
    • nox159  

      jak se tak divam staci koupit maxbika na deorku bez vidlice k tomu nekde zalevno epikona dat polovicni marzi a muzes konkurovat stavecum…

      asi do toho pujdu :)

      0 0
    • mr.antik  

      Vzal bych to s nejlepším rámem (možná bych si i něco málo připlatil jestli by šlo) plus dle možností maximálně připlatil za kola, zbytek Deore asi není co vymýšlet.

      0 0
      • mr.antik  

        z těchto je to teda MRX ale jestli jestli by se dalo pohnout u toho Spydera aspoň na porovnatelnou úroveň. Pak bych řešil podle barvy geometrii.

        0 0
    • kesu  

      nemůžu si pomoct, ale ani jedno:(

      0 0
    • JirkaP  

      Asi půjdu do toho spydera, líbí se mi i vzhledově, osazení je prý nové, žádné staré deore. Se stavitelem je super komunikac evše mi vysvětlil popsal, snad s ez toho nevyklube nic jiného. Moc děkuji za rady! Už se těším.

      0 0
      • Smazaný účet  

        co znamená „nové“ deore??? jako že je to na 10sp deorku??

        0 0
        • JirkaP  

          ve smyslu že tam není například žadnej čtyřhran, jako rekace na to že to muez byt cokoli… ber to tak že je tam cca to samé jako na tom ostatním.. ;)

          0 0
        • maajkee  

          9ka už dneska nemá smysl

          0 0
          • nox159  

            nema ale proad je to o par korun levnejsi tak to vsichni nabizeji…

            se mi nelibi takove to tlaceni za kazdou cenu extremne nizko…

            on kazdy lirt na tom kole bude dost znat…

            0 0
            • maajkee  

              Přesně tak. Podle mě v současnoti nejlepší poměr cena:výkon vychází u novýho desítkovýho SLX, za pěknou cenu o málo vyšší než Deore je funkce mnohonásobně vyšší. Snažím se do toho každýho ukecat, je to fakt pár stovek navíc, pokud beru řazení, smyk a hazku. Brzdy posloužej dobře i levný od shimana. Ale devítku už bych dneska asi na nový kolo už nedával. Desítkový shimano chodí líp a z praxe i řetězy vydržej víc než devítkový.

              0 0
              • Luk02  

                Je to tak…

                0 0
              • Dave-geo  

                Přesně tak!!

                Viz Apache v profilu. Bastlilo se to z Kupkola, cenově desítkový SLX vyšlo asi o 900 Kč dráž. A to je tam shadow Plus hazka (toho času stejných 1090 Kč jako neshadow+) a nový SLX řazení – lépe tvarované páky, dual release dává konečně smysl (jako u XT..)

                Těch devět kil vážně stálo za to, chodí to luxusně.

                0 0
                • alinceb  

                  Jakou výhodu má Shadow+ na HT?

                  0 0
                  • nitraq  

                    Menší rachtání řetězu.

                    0 0
                    • alinceb  

                      U fullu to chápu. U HT a navíc pro ženskou bych řekl, že to jsou vyhozené peníze…

                      0 0
                      • nitraq  

                        Pokud to bylo cenově nastejno (jak to teď na kupkole je), tak nevidím důvod nevzít Shadow+.

                        0 0
            • borda  

              Samozrejme. To se da rict u kola za 10, 20 i 30 tisic. Pak uz nebude znat „dost“, ale znat bude taky.

              0 0
              • nox159  

                to je otazka… vic jak deore/SLX nema cenu davat ( za me staci deore a vys netreba jit) k tomu u HT staci epikone/reba vys si funkcne extra nepolespsi… na zapltech nesetrit a ram bud obyc hlina nebo u vyssich modelu karbon no.

                pokud mas slusnejsi karbon deore sadu epikona/rebu a slusne kola tak to podle me funkcne staci a netreba jit vyse – ale to uz jsme jinde no

                0 0
                • borda  

                  No a to jses prave nekde kolem tech 30 :-). Jenze ne kazdej to da.

                  EDIT: mysleno s tim kbonem. Jinak asi ta dvacka.mAle ani to neda kazdej. A nevysvetlis jim to a nevysvetlis :-)

                  0 0
          • oddie  

            To je pravda, proto mám na kole osmičku :)

            0 0
          • jIrI___  

            Ale hovno! Stále si najde mezi lidmi dost svých příznivců, kterým desítka z nějakého důvodu nesedí. (hlavně teď nerozjíždějte flame větev o tom, jestli je lepší 9 sp nebo 10 sp :D ).

            0 0
            • Lister  

              Stále si najde mezi lidmi dost svých příznivců, kterým desítka z nějakého důvodu nesedí

              Například?

              Pokud budeme uvažovat Shimano, tak tam je desítka opravdu mnohem a mnohem lepší než devítka, a pokud někomu nevyhovuje třeba skladba převodníků na desítkových klikách, tak není problém dát devítkové, kazeta může mít rozsah jakýkoliv, klidně úplně stejný jako devítka, jen bude jemnější.

              Taky jsme se devítky nechtěl vzdát a bral to za svatý grál cyklistiky. Po přechodu na 10spd bych se zpět už nevracel. Chtěl jsme to přestavět na 2×10, ale nakonec to jezdím v kombinaci s klasickým trojpřevodníkem 44/32/22 a kazeta je 11–36. Na prostřední převodník najednou vyjedu opravdu hodně a převod 22/36 už stačí na jakoukoli střechu. Až se mi bude chtít se v tom zase hrabat, tak půjde 24z malý převodník, ale zatím se mi nechce.

              Takže pokud bych si měl u Shimana vybrat, tak beru jednoznačně desítku a klidně v konzervativním setupu 3×10 – je to výborně využitelná kombinace.

              Samozřejmě že pokud je někdo zarytý Sramista a má na kole starou dobrou X0 a chtěl by přejít na 10spd, tak tam už bych se rozmýšlel více.

              0 0
              • Smazaný účet  

                já jsem byl po přechodu ze sramu (X9) na SH10sp SLX dost sklamanej, co jsem pořídil XT řazení tak už bych neměnil..

                0 0
                • jIrI___  

                  Mezi tím 10 sp SLX a XT je fakt takový velký rozdíl?

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    mezi tím co jsem měl(tuším M660) určitě. Když jsem kupoval XT (M780) tak už jsem koukal, že i SLX je překopaný, tak možná mezi aktuálními modely takovej rozdíl není

                    0 0
                    • maajkee  

                      Přesně tak, nový SLX má třeba i odlehčenou páčku řazení alá XT i funkce se opravdu zlepšila.

                      Sám teda teď jezdím řazení XO s hazkou X9 a začal mi ten gripshift fakt vyhovovat :) 2×10, 38×24 a vzadu 11–36 na 29ku naoprosto dostatečný.

                      Naopak mě vyhovuje novej 10kovej sram víc než starej, někdo právě miluje ten humpoláckej tvrdej chod starýho gripshiftu, mě vyhovuje jemňoučkej chod novýho.

                      0 0
          • borda  

            Tak treba pro me jo, ponevadz na 10 se nedelaj dualy. A ja je proste chci.

            0 0
            • alinceb  

              Máš dualy + inverz šaltr nebo normál?

              0 0
              • borda  

                Normalni. Prijde mi takovy logictejsi odrazovat tuknunim zespoda do paky. A taky mi vic vyhovuje radit o vic pastorku najednou na lehci.

                0 0
                • alinceb  

                  Mám to stejně. Od předchozího majitele byl namontovaný inverz, ale musel sem ho sundat, protože sem si na to nemohl zvyknout (princip dualů mi nevadí, ale ze silnice jsem zvyklý klasický šaltr)…

                  0 0
          • Smazaný účet  

            Hmm…takze tech par kazet a retezu mam hodit do srotu, jo?:)

            0 0
            • Lister  

              Zase majkýho netahejte za každé slovo, každýmu je přece jasné, že myslel na novém kole a tady s ním musím výjimečně souhlasit.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Jo, na nove kolo nema devitka smysl. Vzhledem k cenam a funknosti sh 9sp vs 10sp je to jasne…

                0 0
              • maajkee  

                Přesně tak. Pokud jsou starý zásoby tak samozřejmě dojet. Ale nad 9kou se stahujou mračna a zanedlouho nepůjde v devítce koupit nic lepšího jak alivio řada.

                0 0
                • oddie  

                  Aspoň pak hodím tu nejetou devítkovou XT kazetu do inzerce…

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  kua. nakoupim asi kazety a řetězy do zásoby.

                  0 0
                  • Lister  

                    Tak ono se to projevuje už teď. Sehnat XT kazetu za dobrou cenu se ještě dá, ale sehnat nějakou hezkou variantu 990 za dobrou cenu už je docela peklo.

                    0 0
    • Jimm22  

      Tak na to tak koukám a nevidím rozdíl mezi skládačkou a treba tímhle

      http://www.bezvakolo.cz/…b-deore-disc

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.