Ahoj, pro nově otevřenou provozovnu v Ostravě hledáme cyklomechanika nebo cyklomechaničku. Více informací zde
Ahoj, pro nově otevřenou provozovnu v Ostravě hledáme cyklomechanika nebo cyklomechaničku. Více informací zde
150–180,– hrubého… :D :D :D Okej no.
Vzhledem k nekvalifikované práci, flexibilní pracovní době a částečnému úvazku skvělé ohodnocení. Na Ostravu samozřejmě.
:-D bohužel i v Ostravě se rozmahá takový nešvar.....
Jako, že lidi chcou peníze? :-D
Vzhledem k tomu, že chtějí servisovat ekola, cargo kola a i ostatní kola (mtb i silnice), znamená to zvládnout odpružení, e pohon, di2, …
Nekvalifikovana prace? Ono se to nezda, ale seridit kolo z krabice taky potrebuje nejakou praxi.
Ty jo nekvalifikovanou praci jsem si vzdycky predstavoval jinak nez servis vsech druhu kol a E kol…
Tož to hodně štěstí
Jo. Taky sem malem smichy spadnul ze zidle.
Je to slabota i na základní servis na Ostravsku.
a výhoda je kousek Polsko k výhodným nákupům a levnějšímu benzínu
Jako že se někdo kvůli nekvalifikovane práci mechanika přestěhuje na Ostravsko?
Tobě z těch levných nákupů a benzínu jednou prašné žilka
Další chycenej na jeho trolling.;-)
závidí no
před týdnem jsem bral za 38,50 héééééč :-)
Nejakej kdyz vyplachovali nadrze?
jojo a posypovou solí sypaná nevodňanská kuřata…
tchánovi jsem onehdá po cca osmi letech měnil benzínové čerpadlo na jeho hyundé a říkal jsem si, že v nádrži bude bordel jak v tanku, bere zásadně po celou dobu od koupě nového auta u nejlevnější benzínky Auchan Bielsko
chuja! nádrž čistá jak z fabriky!
Já v pondělí bral za 48, héééééč :-)
Výhoda je spíš to, že s timhle platem ho cena benzínu vůbec nemusí zajímat :D
Konec konců má vnímat kolo jako dopravní prostředek.
ale chlapi u nás ve výrobě berou na hodinu méně, ale je to na 8 hodin.
Snad v každé továrně na ostravsku berou lidi ve výrobě méně, proto mě překvapil ten hromadný výsměch mzdě.
Tak když jsou s tím spokojení…
spíš tvl nemají jinou možnost třeba, pražáku :-)
Nekdo je tam drzi nasilim? Vzdelavat se jim taky zakazuje?
Realne me zajima, kde se bere tahle mentalita obeti “nic nemuzu delat, za vsechno muze nekdo jinej”
A kdyz se nekdo ozve, ze by chtel vic, tak se na nej sesypou, ze co by chtel, kdyz se maj jini jeste hur.
bavíme se tady o minimální mzdě a lidech z fabrik a dolů…
spátky na zem
kdy jsi byl naposled v Ostravě?
V 16 nastoupíš do fabriky za minimálku a tím to končí, zbytek života už s tím nejde nic udělat?
V Ostravě jsem byl cca před 5 lety a příjemně mě to tam překvapilo, že příležitosti jsou a dalo by se tam fajn žít.
Ted jsi ale Jirimu rozkopal bábovičku…
V tom máš pravdu, ale zase ne každý je asociál jako IT nebo grafik, který sedí doma na home office, ale má v daném regionu určité vazby, kterých se nechce vzdát. Ale ve většině případů je za tím pohodlnost.
To není mentalita obětí, to je prostě realita že ti jinde víc nedají. Ne všichni mají to štěstí (vlastně jich bude většina), že jejich obor je zrovna v kurzu a vezmou tě jinde za podstatně vyšší plat. A udělat si rekvalifikaci na IT na takové úrovni, aby ti pak někde dali 2× tolik, to taky nejde za tři neděle. Stejně tak všichni nemůžou být vedoucí nebo manažeři. A ti co můžou jít pryč, už pryč jsou a ti co můžou podnikat, už podnikají :)
180Kč/h je aktuální plat v Lidlu, tak ten snad v tom vašem kraji razovitem máte, ni?
180kč/h, to je necelých 30k hrubého měsíčně, to jsou na ostravské poměry už pěkné peníze :) za tolik (nebo jen trochu víc) tady dělá plno vysokoškoláků (a teď opravdu nemyslím absolventy filozofické)…
všichni dělníci do lidlu, to pude
A v takové Kervíné je platy ještě daleko menši než v Ostravě .
Nemusí všichni stačí významná část, tak jak se to stalo v gastru při lockdownu. Spousta číšníků a pomocného personálu zjistila, že u pásu nebo v supermarketu mají podobné peníze, dřívější konec směny a nemocenskou z celého příjmu.
Problém je v tom, že není cyklomechanik jako cyklomechanik. U nás v okolí je jich asi deset, ale všichni jezdí k jednomu jedinému. Je to chlápek co dříve závodil, a zvládne uplně všechno. Od Od elektronickcýh, brzd, vidlic, tlumič, ložisek přes zakázkovou stavbu, obrábění… Dokonce si musel (jen na servis kol) pořídit větší prodejnu a zajistit druhého člověka, který mu kola bere a vydává. Jezdí za ním i lidé z velké dálky. Pořídil si dodávku a závodníci mu nechávají slušné peníze navíc.
Já bych (pokud bych k tou nebyl extra nucen) do neznáého servisu, kde technik bere 170Kč/hod ani nešel. mohl by mi na kole nadělat víc škody než užitku. Člověk by nevěřil, ale i při výměně duše se dá rozbít ráfek a poškrábat rám..
Přesně. Mechaniků je všude plno, ale kvalifikovaných je jak máku.
A nebo někteří kvalifikovaní se radši zašívají jinde;-)