• miťo

    Nějak jsem poprvé od školy dostal chuť kreslit :-P

    0 0
    • SlartS  

      to se neda cist, hod to radeji nekde ve vyssim rozliseni a postni tu link

      0 0
      • jIrI___  

        Špatné oči, já to přečetl. Ale dalo mi to zabrat :D

        0 0
        • Lenka.05  

          Já si vzala brýle na blízko, ale po prvních 3 obrázcích mně to přestalo bavit luštit :)

          0 0
        • Vilém  

          Jo to uz je lepsi:)

          Stejne se ti divim, zes zase zvolil Duratec. Pokud si pamatuju, tak i u MTB jsi s nima mel problemy, ne?

          0 0
          • miťo  

            Já bohužel ne, brácha ano. Ale kdo tu říká, že jde o Loudašněk? :-P

            0 0
            • Vilém  

              Dik za osvetleni. Uz je to pomerne davno, ale vybavuju si, ze nektery z vas dvou na nem reklamoval prasklinu a misto vymeny ramu to zavarili a jeste kolem toho bylo nejaky handrkovani.

              Takze ram jde z domu? Zda se mi, ze jsem jej nekde zahlidl na bazaru.

              0 0
              • miťo  

                Když někdo projeví zájem, zbavím se ho. Ten pocit hořkosti když jedu na trénink a sednu na něj mi vadí.

                0 0
    • Hnoj  

      Je to docela legrace (a nebo spíš tragédie). Osobně bych 100% vyžadoval nové kliky…

      Proč mám pocit, že to takhle chodí v ČR skoro všude?

      0 0
      • miťo  

        Máš pravdu, je to tragédie. Mám kliku, že jsem si všiml, jak trčí od rámu a stáhl je. Když si domyslím, jak by to dopadlo, kdybych to nechal být a šel se projet. To by byly kliky max.do vitrínky… Octalink by se totálně sežvekl.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Prosim hod sem verzi i pro nas surozrake:)

      0 0
    • campijozo  

      Pár slov jsem přečetl, ale dál nic.. :)

      0 0
    • BigKarel2  

      Dej ty fotky někam, kde zůstanou v nějakym normálnim rozlišení…tadyto se nedá číst…

      0 0
    • juli  

      Dobře udělané, jen škoda, že je to smutný příběh.

      Pokračování s veselou zápletkou by se hodilo ;-)

      0 0
    • kamosv  

      tak sem to prelouskal a dobry komiks, doufam jen ze bude mit pokracovani s dobrym koncem…

      0 0
      • miťo  

        Dobrý konec by mě stál sedm tisíc za odstranění laku, převaření jiné vidle a nalakování… to už jsem na ceně solidního karbonu, když k tomu přičtu pořizovací cenu rámu, že? Njn…

        0 0
    • Vilém  

      Jeste rekni v cem tedy byla chyba, jak znicil ty kliky? Netrefil se klikou do drazek osy? Nebo pouzil jinou osu (co pamatuju tak octalink mel dva druhy s rozdilnejma drazkama)?

      0 0
      • miťo  

        Octalink byl verze jedna a verze dvě. Použili to, co měli, moji osu a moje kliky, jen netrefili drážky… Amatéři!

        0 0
        • Jenda  

          jako lecos chapu ale jak muze mechanik narvat kliku mimo drazky na osu a leste to dotahnout na krev – to musi byt obrhovado.

          Me vubec firma Duratec prijde takova usmevna – obyc duralovy ramy za nesmysl, custom geo za jeste vetsi …

          0 0
      • mxv  

        dyt je to tam jasne popsane. osobne si myslim ze to udelali zamerne, aby vyresili tvuj problem:)

        0 0
        • Vilém  

          Asi jsem to prehlidl:) ale uz je vysvetleno.

          0 0
        • miťo  

          Jo jo jo! Abych si koupil nový Dury za desítku a poznal, že se nic nezměnilo. Hezky by to provětralo peněženku. Že já pablb nekoupil Spešla Crux…

          0 0
    • Toutou  

      Problém s rámem ti samozřejmě nezávidím, ale komiks pecka :)

      0 0
    • Smazaný účet  

      Je fakt, že ta zadní vidla se hodně rozšiřuje a navíc trubky nejsou v zadní části zploštělé…

      0 0
      • miťo  

        Máš pravdu, ale jen u cyklokrosového modelu, ostatní rámy to maj dobře. I moje devětadvacítka.

        0 0
      • miťo  

        Zde je dobře vidět zcela nesmyslné tvarování trubek zadní vidlice a poloha tretry vel.45

        Depresy, ty nemáš problém se „škrtáním“ pat?

        0 0
        • Smazaný účet  

          Já měl kliky FC-R600 175 mm, tretry vel. 43 a po 6000 km bez oděrek, ale párkrát jsem si ťukl patou…

          0 0
          • miťo  

            Moje zadní vidlice po přesně 1499km, které má najeto rámový set. Rám má „záruku“ pět let, až tam bude díra skrz, reklamuju to znova (?).

            0 0
            • Vilém  

              Nj, ale ta dira vznikne nevhodnym uzitim, takze ti daji zase prd:)

              0 0
            • jIrI___  

              Nalep tam takovou tu tlustou samolepku, která se dává pod řetězy, ta odírání pomůže. Já si patou občas taky kopnu do zadní stavby a samolepka funguje :).

              0 0
        • Paja  

          Ja teda na silnicce skrtam, tohle nemaji moc domysleny ;/

          0 0
          • miťo  

            Tyjo, jestli škrtáš na silničce, která má zadní vidli celkem v pohodě, tak na mojí krosce bys neprotáhl paty z dolní do horní úvratě…

            0 0
            • Paja  

              Je fakt, ze mi vyhovuje jezdit s patama vic u sebe, ale ani na stare Rete, ani na biku neskrtam.

              0 0
            • Paja  

              Není tam takova „boule“, ale diky tomu, ze patky jsou odsazene za spoj zadnich vzper a vidlice je zadni stavba dost kratka coz v kombinaci s tema tlustejme trubkama neni uplne optimalni.

              Skrtam jen pravou nohou, asi ji mam vic natocenou patou k ramu…

              0 0
              • nooski  

                A to máš ještě SPD pedály. Moje silniční jsou mnohem blíže klice…

                0 0
                • miťo  

                  Tvoje vidle je celkem v pohodě, proti té cyklokrosové. Mně by to takhle stačilo. Hele, podívej na Meridu, jak má hezky vykrojenou zadní vidli:

                  0 0
              • michals1  

                Mně se to jeví jako poměrně v pohodě. Se škrtáním jsem zažil největší problém asi na tomto dráhovém rámu se 370mm dlouhou zadní stavbou, kdy jsem s osou 102mm dostal q-factor 130mm.

                0 0
                • nooski  

                  370mm zadní stavba, to je na tomhle kole že http://velosipeds.czechian.net/trentino.jpg… říkal jsem si, že museli nějak upravit sedlovou trubku, aby tam zadní kolo dostali. Jak se na tom jelo? Muselo to být pekelně živé, i úhel hlavy vypadá dost strmě.

                  0 0
                  • michals1  

                    Ano, je to na Pro-Lite Trentino. Sedlová trubka byla „vydláblá“, aby tam prolezlo zadní kolo.

                    Krátká zadní stavba byla znát. Kolo bylo hodně živé v akceleraci. Krásně šla cítit reakce na každé šlápnutí, byla-li tam vhodná kola.

                    0 0
                • miťo  

                  To je pila… Ono škrtání pat závisí hodně na pozici chodidel. Mám paty k sobě, i kolena. Mimochodem, stejně křivý nohy měl např.Indurain :)

                  0 0
                • Paja  

                  Malo platny, jak se to jevi…;)

                  0 0
        • Paja  

          Nema, uz to prodal;D

          0 0
        • JSt  

          potrebujes duratek čaplin edyšn. tam je to resene. ;-)

          0 0
          • miťo  

            Máš na mysli rám s navárkou na odložení bambusové výletní švihácké hůlky?

            0 0
      • miťo  

        Detail přední části vidlice. Kdybych nepřiložil dřevěnou kulatinku a zlehka do ní neklepl kladívkem, pila Dura-Ace 39z by se tam nevešla vůbec. Krosy jsem jezdil s kombinací 38/44, to se věšlo, ale těsně. Výrobcem nasazené kliky Ultegra byly trochu dál, ačkoli mají papírově stejný parametr řetězové linky. Nicméně výrobce předem neupozorňuje, že rám NENÍ VHODNÝ pro staré kliky. Třeba Dura-Ace FC 7600 se systémem čtyřhran a osou 103mm mají Q faktor o 1cm užší, to by bylo neštěstí, namontovat je tam… Jinak současné Campagnolo Record jsou také užší v Q.f. něž moje Dury FC 7701…

        0 0
    • nooski  

      Pěkně namalováno, smutný obsah. Jak to tady čtu, tak se u mě pomalu vytrácí náklonost k firmě Duratec. Tohle není profesionální přístup. A takhle domrvit montáž klik může jen opravdové hovado. Snad to všechno nějak dobře dopadne, držím palce.

      PS – aspoň už chápu, proč jsi řešil ten Q faktor ;-)

      0 0
      • miťo  

        Ano a díky tobě jsem poznal, že mě s těma klikama šulili. Ještě, že jsem tupě nesháněl nový kliky. Díky!

        0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Komiks hodnotím za jedna,

      přístup nejmenované Touškovské firmy za 5,

      Výsledek? Nekoupím si od nich nic.

      0 0
    • Pekáček  

      Individuální přístup znamená. že s tebou individuálně vyběhnou… Bohužel.

      Jinak super komiks, už na to reagovali?

      0 0
    • miťo  

      …ještě mě napadl jeden obrázek, co měl být v komiksu… Co jiného než úsměv mi zbývá, když výrobce se mnou nekomunikuje.

      0 0
      • Lišák  

        Asi byla tebou popsaná závada už dostatečně těžká, tudíž jí nebylo potřeba ještě více ztěžovat. Chtělo by to napsat zápis do knihy přání a stížností! ;-)

        Nicméně tímto přístupem si firma nedělá noc dobrou reklamu…

        0 0
    • Atilla  

      Tohle je velmi smutné a ještě smutnější je to, že jde o českou značku.

      0 0
    • Bafoon  

      Čumím na to jak tele na nový vrata :-O Můj srdcový Duratec, moje první 29er láska A TAKOVÝ ČUŇÁRNY! Nechápu nic…

      0 0
    • miťo  

      Pánové, co myslíte,mám nechat ožít komiksového hrdinu? Je to jen o samolepící fólii, tu už jsem si objednal, v barvě rámu.

      0 0
    • miťo  

      Už vím, kde DC našel nápad ke tvarování zadní vidle. S MTB klikama s velkým Q faktorem to může fungovat…

      0 0
    • miťo  

      Po menší facebook.komunikaci s výrobcem mi bylo sděleno následující:

      • své 15 let staré kliky mám vyhodit a koupit si nové, pak to bude OK(pozn. o milimetr to oddálí převodníky, ale problém s patama – Qfaktor- zůstane stejný, ačkloli oni si myslí opak…)
      • na zadní vidlici si doposud NIKDO neztěžoval, kvůli JEDNOMU nebudouměnit zaběhlou výrobu modelu (kde je inzerovaný INDIVIDUÁLNÍP­ŘÍSTUP?)
      • po mojí poznámce o bezproblémovosti zadní vidle sériových rámů simám objednat rám z Číny a přitom sdělit, že mám kliky 180mm a botyasi 46.
      • prý zdali mám správně seřízené kufry… (no… snad mám, kdyžjezdím sedmnáctou sezónu…)

      Tedy, INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP je asi INDIVIDUÁLNÍ ZAMÍTNUTÍ REKLAMACE. Nejhorší je situace, když jste PRVNÍ, kdo s problémem jakéhokoliv rázu přijde. Ještě že v inkvizici neseděli lidé od Duratecu, to bychom se učili, že naše Země je placatá a kolem ní obíhá Slunce…

      0 0
      • RomanH  

        Je to smutne. Kdyz jsem si pred 8mi lety vybiral novej ram, chtel jsem „podporit“ ceskou firmu – proste nic z Asie. Rozhodoval jsem se mezi Duratecem a RB. Rozdil v komunikaci a vstricnosti byl obrovsky. Diky ochote a komunikaci s Petrem Heinikem jsem si vybral RB a jsem rad. Jedna perlicka – zminil jsem se tu na netu, ze mi bike spatne radi, ze mi praskla patka, a ze jsem volal svagrovi, at mi ji ve meste koupi – v brnenskem HobySportu (tenkrat tu delal zastupce RB) mu prodali jinou s tim, ze je to jedno (dali mu na Enduro misto CRX). Ze jsem ji sice opiloval, ale porad to nebylo ono, preskakovalo razeni. Petr Heinik mi sam od sebe napsal e-mail, ze mi ji posila, at mu poslu svoji adresu (podotykam, ze jsem si na RB nestezoval, ti v tom byli nevinne, chybu udelal HobySport).

        0 0
        • miťo  

          Abych byl přesný, o výrobě krosky jsem nejdřív jednal s firnou RB. Bohužel jsem narazil na délku zadní vidlice, 410mm mi přišlo málo a delší nechtěli vyrobit. Škoda… Cenově a přístupem proti DC jsou jinde…

          0 0
      • StuntJ  

        smutné ..

        0 0
      • Mig_all  

        díky za téma, taky mám dlouhé kliky a boty 48 a chci kupovat krosku tak vim ze namam jit k duratecum.

        0 0
        • miťo  

          Tenhle tread by měl pomoci lidem jako jsi ty. Určitě by ti řekli, že jsi první, kdo si ztěžuje…

          0 0
      • Paja  

        Zajimalo by me, co si predstavujou pod spravne serizenyma kuframa, predpokladam, ze chodidlo vodorovne s ramem – jinak to asi nemuze vychazet, ne? Takze nevadi, ze Te z toho budou bolet kolena, ale hlavne kdyz si kufry “spravne nastavis“ :(

        0 0
        • miťo  

          Přesně tak, každý máme jinak rostlé klouby a nastavení kufrů je individuální. Na bikové tretře je nastavení omezeno, v poloze posunu kufru kolmo na osu podrážky se moc hýbat nedá, protože by pedál přišel o oporu podrážky. Na silnici je možnost nastavení Q faktoru větší. Tedy kufry mám uprostřed a osy chodidel k sobě, je mi to tak přirozené. Vzpomínám na zadní stavbu mojí první krosky Merida CC4 model 2007. tam bylo místa na dvoje paty vedle sebe :)

          0 0
      • Pekáček  

        Nechápu jejich jednání, spokojený zákazník přivede dva další, ale nespokojený jich odradí deset…

        Zároveň si myslím, že tuzemský trh pro ně není zas tak důležitý. Zajímalo by mě, jestli by zákazníkovi co platil valutama vyšli vstříc.

        0 0
    • Bafoon  

      Co říkají u DC na tuhle reklamu? Upřímně, jejich rámy stojí ve srovnání s konkurencí nesmysl a jestli nemají potřebu se odlišit důrazem na komunikaci a vstřícnost k domácím zákazníkům pak je to hodně smutné.

      Mě osobně poněkud překvapilo, že rám za cca 14tis mi při záběru křupal. Pomohlo až vystříkání vnitřku rámu WD(nebo silikonem, už nevím). Pak začala křupat při záběru zadní patka u hazky (řešeno Cu pastou). Tenkrát tohle všechno přebil pocit z napohled krásného rámu od domácího výrobce. Nakonec, když jsem sháněl 29er FS a dotazoval se u nich mi paní v lednu/únoru odpověděla něco ve smyslu ať se nechám překvapit, že s novou sezonou bude nová kolekce. Což jsem tak pochopil se týkalo barvy rámu, FS pohledat. Hmmmm přidám se k ostatním – DC nikdy víc.

      0 0
      • miťo  

        Myslím, že jsme to skřípání tehdy řešili spolu? Já nastříkal do rámu silikonový olej, doma mi to káplo na zem, rozťapal jsem to a syn se tehdy učil chodit. Pořád klouzal a padal, pak mi to došlo. Třikrát jsem vydrhl byt houbičkou s Jarem, abych tu podlahu odmastil :)))

        0 0
        • Bafoon  

          Jojo, spolu ;-) sem to měl párkrát rozebraný/složený než jsi mě spasil, to by mě fakt nenapadlo :-)

          škoda no… mohli jsme mít „Sáblíka“ :-D

          0 0
    • miťo  

      Vyfotil jsem zadní vidlici mé letité silničky Author 6601. Rám je jetý sedm sezón, vidle je dlouhá 405mm a prosta jakékoliv profilace. Kontakt s patou zde je, ale za sedm let používání jde o snesitelnou věc. Oproti tomu zadní stavba DC s délkou 421mm jeví o poznání větší opotřebení již po šesti měsících, kdy se ale na rámu jen najelo jen 1500km!

      V obou případech byly použity kliky FC 7701 Dura-Ace 180mm.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse