• MKrtek

    Nemáte někdo zkušenosti s možnostmi jízdy v terénu v Livignu v zimě (sníh, led apod.)?

    0 0
    • jonti  

      Mě to připadá jako blbost, v zimě je to klasické zimní centrum, kde se lyžuje a na kolo to není.

      0 0
    • bleach  

      mozna s nejakou fetkou, ale stejne asi nanic :D

      0 0
    • karliner  

      Svoji otázku myslíš vážně?

      0 0
      • McBlacky  

        tak pokud tam nikdy nebyl a představuje si to jako třeba Ještěd, kde je 70 čísel už mega sněhu a těch pár cest lesem se protahuje :)

        0 0
    • MKrtek  

      Chtěl bych si někde v zimě na sněhu zajezdit. DO Livigna samo jedu na lyže ale zajímalo mě jestli se tam někde nedá zajezdit na kole.

      OK z nepřímých komentářů jsem pochopil, že NE.

      Tak se zeptám jinak. KDE SE DÁ V ZIMĚ SI POŘÁDNĚ ZAJEZDIT NA KOLE?

      0 0
      • karliner  

        Třeba na Mallorce.

        0 0
      • nitraq  

        Livigno teda na lyžování myslím žádná pecka. Pokud člověk nejede za levným chlastem, tak si daleko líp zajezdí v Bormiu hned vedle:)

        0 0
        • Jenda  

          zalezi co cekas, jestli extrasiroky sjezdovky na curving a moderni lanovky tak Livigno, jestli uzky prudky padaky ve spojeni s prehlidkou historie dopravnich systemu pro lyzare tak pak je lepsi Bormio :-)

          pro zakladatele – jed s Kopkou do Laponska, tam si uzijes snowbikingu az az

          0 0
          • nitraq  

            Taky pohled na věc:) Na Livignu se mi nelíbí tvar střediska – jeden dlouhej hřeben a jedna sjezdovka vedle druhý. Já to radši beru trochu turisticky a spíš jezdím od spodu na vrchol, než mlátit sjezdovku vedle sjezdovky a většina v mým okolí to bere podobně. Ale že bych se bál carvingu, to zas ne:)

            0 0
            • Jenda  

              to je presne o pristupu, ja abych si sjezdovku mohl naplno uzit tak ji potrebuju nejdriv min 2× sjet volneji, pak teprv to muzu pustit, do toho se tam obcas plte nejakej mamlas takze si to neuziju v plny rychlosti takze treba nez si dam Monte Neve jak bych si predstavoval tak je to klidne 5–6 jizd a to je hodina pryc :-)

              Takze ski turistika je pro me akorat utrpeni a neuziju si to. Na turistiku mam bezky ;-)

              0 0
          • Majan  

            Nazývat tu hrknu na Carosselo moderní lanovkou je trochu odvážné:-)

            0 0
          • scret  

            nevim, asi jsem byl v uplne jinym Livignu… Moderni lanovky si predstavuju jinak:)) A jestli je to v Bormiu jeste horsi? no te pic:)

            0 0
            • nitraq  

              V Bormiu žádná přehlídka historických lanovek není, jsou tam soudobý technologie jako všude jinde v Alpách. Teda krom jedný visutý lanovky, která vede ze středu areálu (Bormio 2000) na úplný vrchol, ta už je značně muzeální exponát :)

              0 0
              • scret  

                v Bormiu jsem jeste nebyl… vyjadroval jsem se o Livignu a o tom nazoru, ze jsou tam moderni lanovky:)

                0 0
                • nitraq  

                  Vím, jen píšu, jak to vypadá v Bormiu, aby si někdo nemyslel, že lyžování tam je cesta do lyžařskýho pravěku:)

                  0 0
                  • scret  

                    ve skutecnosti je to stejne mnohem dal nez u nas, takze ve vysledku jde o ty sjezdovky a jak si clovek zalyzuje, nez ze pojede trochu starsi kabinou… alespon tak to vidim ja…

                    0 0
        • MKrtek  

          Já tam jedu i kvůlivá dětem.

          0 0
      • bleach  

        jezdiva se treba k francouzskymu pobrezi Stredozemniho more, kolem Monaka a pod. tam v tech kopcich nad morem

        0 0
      • pee.tr  

        Já si třeba zajezdím v Čechách. :-) Sněhu většinou tak akorát na kolo.

        0 0
      • Steephen  

        Určitě ne. Občas sem rád že pred Livigno prejedu autem do Bormia a ma moje SUVecko 4×4 co delat. :P

        0 0
    • Koude  

      tohle stredisko je hl pro vysokohorskou pripravu na bezkách pro jakekoliv sport, tzn kdo z vrcholovejch sportovcu umi dobre na bezkach,jede sem, ale pozor, min na 14 dn a po konzultaci s odbornikama,jinak to nema cenu,hrozi komplikace atd…

      0 0
      • karliner  

        Já si spíš myslím, že tohle středisko funguje hlavně kvůli duty-free.

        0 0
      • scret  

        ty z toho delas everest:))

        0 0
        • lidumil  

          Na kole si tam zajezdíš jen na silnicích. Sněhu je tam ve vesnici většinou přes metr, na kopcích i hodně přes 2 a letní bikové cesty nejsou buď sjízdné, nebo se na nich lyžuje. Jinak Bormio na lyžování lepší, v Livignu mi ale vyhovují přiměřeně dlouhé a široké sjezdovky na carv. Jezdíme tak s bandou a nejsme už nejmladší, takže jsou tak akorát.

          0 0
          • scret  

            reagoval jsem na Koudeho komentar…:)

            0 0
          • lidumil  

            Sorry, mělo být na zakladatele. Livingo vlastní má přes 1800 metrů, což je poněkud výš, než Sněžka, ale fakt Everest to není. Nicméně je využíván pro „vysokohorskou“ přípravu – jezdí tam třeba T.Huříková, je tam cíl jedné z etap dámského Gira, a potkali jsme tam na soustředění dámský tým HTC-Columbia.

            0 0
            • scret  

              tak… a pokud nejaky vysokohorsky trenink, tak spis treba na Dachsteinu…

              0 0
            • bleach  

              my tam v lete potkali saxo. jeste jsme se smali, proc maj ty sasci vsichni stejny repliky dresu a za zatackou stal jejich kamion a servisaci servisovali :D

              0 0
      • McBlacky  

        na běžky se jezdí spíš do Mořice, ten je taky vysoko a je tam mega tras. Livigno je tak na den, max dva na běžky. Byl jsme tam na nich už třikrát :) a vždycky to celý zfrčíme za den a ještě se jde nakupovat. Pravda Val Federia vynecháváme, aleto je pár km. Navíc dost často to není protaženo dozadu k Forcole di Livigno a to pak je opravdu znát, že je tam toho málo

        0 0
        • Koude  

          http://www.olympic.cz/…rejem-synkem letos zlato Sýňa, Dvořka s Radoněm dva bronzy;)

          0 0
          • McBlacky  

            já netvrdím že to nejde, ale je to víc na hlavu jezdit pořád to samý, než mít na výběr 5× tolik km tras ve stejný výšce o údolí vedle. Hlavní argument je podle mě cena, protože v CH to máš tak 2× dražší na ubytku a jídlo taky platíš víc, o chlastu a naftě/benzínu se nemá cenu ve vztahu k Livignu bavit

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.