• Automat_1

    Zdravím.

    Předem se omlouvám za offtopic. Někde na fóru jsem pročítal diskuzi (tuším, že ohledně leštění), kde některý ze zdejších uživatelů spolupracoval na výrobě nějakého českého supersportu a posílal fotky z výroby. Moc bych vás prosil, jestli někdo nemá odkaz, za boha to nemůžu dohledat. FGR to nebyla, že? Snad mi poradíte..

    Pro ty ostatní, využijte vlákno dle libosti, ať nezasírám fórum pro nic za nic.

    Start:)

    0 0
    • Vilém  

      Nebyl ten user gazman?

      0 0
      • Automat_1  

        Tak téma dohledáno, byl to Gazman a děkuju ti za radu. Bohužel link je po dvou letech nefunkční.

        Tímto se Gazmanovi omlouvám, napsal jsem „spolupracoval“, ale z textu vyplývá, že je to čistě jeho práce.

        0 0
    • Joseph de Sax  

      tak za to už asi sedí v base…ale protože nejsme právním atátem, tak mu všichni tleskají, jakou má prima kameru…

      0 0
      • Automat_1  

        Snad tě utne dřív někdo jinej než já, nemam to ve zvyku:) V opačným případě se bude blokovat.

        0 0
      • rbcrx9  

        Mrnůštíku, co zase plácáš za nesmysly? Červenáš se za gramatiku?

        0 0
    • gazman  

      To jsem moch být já, ale nespolupracoval jsem,udělal jsem to je to moje děcko, spolupracoval svářeč a kovoobráběč:-)

      0 0
      • Automat_1  

        Nemáš nějakou galerku ještě? Čistě pro oko mě ta práce zajímá:)

        Už jsem se ti omluvil výše, nepamatoval jsem si to přesně, ještě jednou promiň.

        0 0
        • gazman  

          Pohoda nestalo se vůbec nic.

          Fotky má jen tyhle:

          http://img4.rajce.idnes.cz/…ovat0001.jpg

          http://img4.rajce.idnes.cz/…t0003_1_.jpg

          http://img4.rajce.idnes.cz/…t0007_1_.jpg

          Mašina je plně funkční, stojí u mě v garagos, odpočívá už nejezdím, mám auto. Na netu byly i nějaké články, i v různých časopisecha motokatalozích,ale to už všechno sebral čas:-)

          0 0
          • Jarda636  

            krásná práce

            0 0
          • alinceb  

            Poklona…;) Tvarově mi to trošku připomíná Münch Mammut a ten se mi vždycky líbil…:)

            0 0
            • gazman  

              Tohle moc mamut není, navážili jsme 178 kg s plnou nádrží a naměřili 162Hp(± 185Hp na motoru) a 138 Nm na zadním kole.

              0 0
          • Scotty  

            Gazi na fotkách jsi předpokládám ty? Práce je to parádní!! Taky jsem ten odkaz nedávno hledal…

            0 0
            • gazman  

              Jo no, je to focené tuším v Pohořelicích na závodech draxterů.Vždycky jsem chtěl soutěžit, ale nebyla pro mě kategorie, rám nebyl série a tak bych musel jet ve tříde s totalními speciály které maj metlu a drextrovou gumu vzadu, což nemělo smysl.

              0 0
          • mates555  

            Tak to vypadá hodně nebezpečně :-O Docela bych věřil tomu , že žere malý děti :-)

            0 0
            • gazman  

              Design byl krutý, v době co jsem to dostavěl žádné hranaté motorky nebyly, tahle je hranatá komplet.I lidi co do toho tenkrát tady v té republice dělali byli krapet vedle sebe, když jsem s tím dorazil někam na akci. Měl jsem i slušné umístění na soutěži v designu mašin v německu.Ve sklepě mi leží komplet karbonové kapoty místo těchhle laminátových, musím to tam někdy namontovat.

              0 0
          • Alexanderovic  

            to si delas prdel, ze uz nejezdis, protoze sis poridil auto, ne?! jako jasne, poklona tvy praci. ja bych tohle nikdy nedokazal. kdyz treba nakej frajer jezdil na motorce od 21let, pak si poridil rodinu a v 30 povesil motorku na hrebejk, tak to jeste jakztakz chapu, ale u tebe to vazne nechapu :-/

            0 0
            • gazman  

              Jezdil jsem na motorce od 9 do 32 let, než jsem změnil zaměstnání což mě donutilo udělat si papíry na auto.Už jsem zmrznul a promoknul dost.Navíc jsou cesty plné chujů a benga už nejsou tak bezmocní jako kdysi.Nikdy jsem nevozil SPZ ani papíry, nikdy jim nezastavil, v dnešní době by to byl problém, nechci si ****** skóre a krásný svobodný dojem z ježdění jaký už dneska není šance mít:-))) Ale jo, někdy to zas vytáhnu asi.

              0 0
              • Alexanderovic  

                tak kdyz to beres takhle hardcore a jinak na motorce neumis jezdit, tak to chapu :-D

                0 0
              • assassin  

                stara skola:) tohle celkem chapu

                stroj peknej(ikdyz streety nemusim) a technicky data taky slusny, motor si stavel ty? (bigbore atd)

                0 0
                • gazman  

                  Jo nechal jsem to vrtat u Oulehly, komplet GO motoru pak sám,nějaký čas jsem se servisem mašin živil, pak jsem poleštil a slícoval kanály,samo že pri tom už i go, sedla, ventily, vodítka.Spojkový koš je tam ocelový místo duralu,talířová místo vinutých pružin a o lamelu víc,před tím na FZR EXUP mi to po nakoňování roztrhalo koš a kusy z něho sešrotovaly motor, tak jsem měl bobky.Svody jsou pohliníkované, tvarově dělané podle Yoshimura originálu,pod motorem trochu jinak řešené nez origo a s 12% větším vnitřním průměrem, jinak klasika 4–2–1, tak jak to má u těchhle suzuki být.Pak je tam zakázkový pastorek, musí být vytažený asi o cenťák aby se vlezlo dozadu dvoukilo.Ještě spešl hadice a oil cooler EARL´S, v té době ho neměl nikdo:-)k tomu KN filtry a dynojet a hotovo.Geometrii celého stroje jsem opsal z SP-1, páč se mi na ni dobře smažilo:-)

                  0 0
                  • assassin  

                    jo taky bych si neco takovyho rad postavil, ale neni cas a finance… navic kdyby jo nevedel bych pro co se rozhodnout.. mel bych predstavu o jednoduchym kafaci, motardu z TLR … nejrealnejsi je ale „doladit“ stavajici TLS.. premejslel sem o 1200ccm, ale posledni dobou me spis laka kompresor… ale jsou to sileny prachy a mraky casu…

                    0 0
              • DAVID CBT  

                no proto,

                0 0
          • fousek  

            Uz sem se lek, ze mi unik supersport z tvy dilny. Tohle znam, je to vyborne udelany, ale neni to muj salek, proste caffe racer

            0 0
            • gazman  

              Udělal jsem ještě další dva rámy, jeden pro motor z SP-1, kámoš tu mašinu ještě nedodělal, barák, děti, koupil si buell a tak nevím co s tím bude.Další byl pro motor z Intruder 1400, který jsem nechal převrtat na 1620 ccm.Udělal jsem z toho streetfightera, přivařili jsme na kártr další malou převodovku, abychom změnili smysl otáčení výstupní hřídele,protože u kardanových motorů se točí hruška naopak a předělali jsme ho na řetěz, aby se tam dala do zadu narvat 250 guma.Jelo to jak jebnuté, na trojec se zvedala na zadek a to jsme měli poměrne do rychlosti zvolený převod,pelášila na plný kotel 290km/h Těsně před dokončením začal borec stavět barák a nedávno téměř dodělanou mašinu odvez ukázat někam na sraz a okamžitě jí koupila nějaká designová firma ze slovinska.Škoda,měl jsem tak trochu v plánu že jí od něj odkoupím dodělám a zakonzervuju.

              0 0
              • KRAJIC  

                Tak vidím, že vše do čeho se pustíš má laťku hodně vysoko. Je neuvěřitelné kolik jsem za život potkal namachrovaných superčuráků co neumí nic což je neuvěřitelný kontrast s tím co jsi doposud vytvořil ty a jak skromným dojmem jako člověk působíš. Hluboká poklona.

                0 0
              • Scotty  

                A začínal jsi taky takhle?? :)) 20let starý stroj mého kolegy a kamaráda,který je taky ještě funkční a zakonzervováný odpočívá na zahradě v Bystřici…

                0 0
                • gazman  

                  Pincků jsem měl nepočítaně ale úplně na začátku byla otcova babeta:-))),pak panelky, kývačky 250–350,taky JAWA 500OHC a pak moře japonců.

                  0 0
              • madcat  

                Foto té věci nějaký někde?

                0 0
          • rainbowone  

            Na té fotce jsi ty? Já jen informativně jestli jsi Black Dragon MC.

            0 0
            • gazman  

              Byl jsem.

              0 0
              • rainbowone  

                Tak to je pochopitelné, že když už nejezdíš tak nejsi v klubu:) Já jen že jsi jedíný člen MC co jezdí na dvou kolech a musí u toho šlapat o kterém jsem slyšel.

                0 0
                • gazman  

                  No já už ale nejsem člen:-)

                  0 0
                  • alinceb  

                    a na sjezďáku toho taky moc nenašlapeš…:D

                    0 0
                    • gazman  

                      Tak na tom „sjezďáku“ si dávám celodenky a přes zimu asvalt, takže docela i šlapu.

                      0 0
                      • alinceb  

                        No to na železným koníkovi musí být celkem utrpení…:)

                        0 0
                        • gazman  

                          Proč myslíš, ujedu o něco méně, ale mnohem pohodlněji než na čemkoli jiném:-) Kde je problém?

                          0 0
                          • alinceb  

                            Houpe se, je těžký apod… na najíždění bych si radši postavil nějakou celopevnou herku než sjezdové celopéro…

                            0 0
                            • pitos  

                              Na najíždění možná,na ježdění určitě ne.

                              Raději do terénu na celý den lehké fr kolo,než ht xc:)

                              0 0
                            • gazman  

                              Že se houpe a je těžký nevidím jako problém, aspoň nemusím být v té kose při najíždění po asfaltu čtyry hodiny abych si zamakal.V terénu na vyjížďce se to dá krásně uklidnit propedalem a kompresema i když to nedělám, jen ať závšsy makají a 15,1 kg je slušná váha i na enduro bicykl si myslím.

                              0 0
                              • lutte1  

                                Tak tak,pokud tomu nebrání geometrie.Tak na 15kg stroji i s 2.4 plášti se dá celodenní výlet po kopcích i přes 70km.

                                0 0
                            • mr.antik  

                              Ego co se týká kilometrů si s tim honit nemůžeš. Ale i profíkovi jde přece jen o to najdet nějaký hodiny v nějaký zátěžky a v nějakých tepech. Kilometry jsou jenom na machrování :-))

                              Ale je to jen o psychicky odolné jedince :-))

                              0 0
                              • jecnak  

                                To je presne co tu jeste mnozi nechapou a divi se, kdyz nekdo misto najetych km odpovi hodinama.

                                0 0
                                • alinceb  

                                  Já si na kilometry taky nehraju…protože mám obvykle zataženou brzdu (přítulku v háku). Taky jedu na hodiny…:D

                                  0 0
          • RendyD  

            Mazlík…

            0 0
      • Pumsc  

        Taky bych se rád podíval!:)

        0 0
      • vojtechposmourny  

        Hele, když na tu parádu koukám, nenapadlo Tě někdy zkusit dát dokupy vlastní rám? (na kolo myslím :-)

        0 0
        • KRAJIC  

          Napadla mne úplně stejná otázka – ale ten čas co by projebal místo ježdění mi na to hned odpověděl.

          0 0
        • gazman  

          Asi by to nebyl moc problém, ale pokud chci něco takového dělat tak je jasné že se do toho musím totálně ponořit a jet jenom na tom, občas jsem třeba v noci nespal a uvažoval jak vyřešit nějaký problémek a tak,musí to být prostě hec a on není,no.Nejde to řešit jako vyplnění volného času, že jako do toho občas dlubneš a pak zase děláš něco jiného, já to takhle neumím. Jsou lidi co to takhle umí.

          0 0
          • vojtechposmourny  

            Jasně, chápu, není motivace, když se dá sehnat prakticky vše.

            Mně to napadlo třeba kvůli tomu, že se vlastně nemůžu dopátrat k rámu, kterej by se mě jednak líbil a druhak měl optimální geo…

            0 0
            • gazman  

              No tak to seš na nejlepší cestě do toho zafarat a postavit si vlastní.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.