Merida rám BIG 7 TEAM ISSUE (černá/bílá/zelená) 2014

15 nepřečtených
  • Smazaný účet

    Ahoj lidi,

    nemáte někdo osobní zkušenost s tímto rámem?

    http://www.axit.cz/…m_issue.html

    Konkrétně, ať jsem googlil nebo youtuboval, nikde neni pořádně vidět, jestli se dají do rámu skrýt všechny lanka a bowdeny, což je můj požadavek. Pořídil jsem Meridu Big seven 300 model 2015, jako úplný laik a až poté se o kola začal pořádně zajímat.. A hrozně mě u toho mého kola štve, jak je to tam řešeno a to hlavně lanko k přesmykači, všechno je hned pod nánosem bahna a o tom že by to mohl trefit šutr nemluvě.

    Tady se mužete kouknout jak je to řešeno u mého současného rámu

    http://eshop.kola-sport.cz/…seven-300-1/

    to „nejlepší“, plastové vedení ve spodní části rámu, kde se lanko ohýbá a jezdí v nánosech bahna a dochází k velkému tření, není na obrázku vidět, ale asi si to umíte představit.

    Za případné rady děkuji. Milda

    0 0
    • Vilém  

      A kde jsi se dival? Kdyz kouknu na stranky vyrobce, tak tam je krasne videt, kde bowdeny vylizaji z ramu.

      0 0
    • MatS  

      Tak to si googlil špatně. Co se třeba podívat na kola postavené na tomto rámu a z toho krásně jde vidět, jak jsou lanka vedená: http://www.cykloabc.sk/index.php?…

      0 0
      • Smazaný účet  

        ten rám je zase vidět jen z jedné strany.. už neni vidět, jestli jde hydraulika k zadní brzdě v rámu.. Protože když už chci měnit rám jen kvůli tomuhle, tak bych rád schoval všechno

        0 0
        • MatS  

          OK, tak tady ze všech stran a lze i zvětšit obrázky.

          http://bike-advisor.com/…am-2014.html

          A dokonce si o tom můžeš i přečíst, protože tam je popisována i geometrie rámu.

          Na posledních dvou fotkách je trochu vidět i zadní stavba a brzda. Podle toho co jsem schopen vidět, je vše vedeno vnitřkem.

          Jinak ten rám ale nemaj skladem a asi ani nikde nebude, tak nevím co řešíš :-)

          0 0
          • Smazaný účet  

            výbordelně, díky. Rám jsem skladem našel i na svojí velikost za 7100 Kč, ale brzda jde furt venkem jako je to u mého dosavadního rámu, tak nevim jestli mi to za to stojí.. Je to na tapered sloupek oproti aheadu co mám teď, ikdyž stejně chci kupovat novou vidlici.. ale zásahů by kvuli tomu bylo víc… dilema

            0 0
            • Vilém  

              Treba smyk ti sedet bude?

              0 0
              • Smazaný účet  

                no asi těžko, teď jde k němu lanko spodem a s novym rámem by šlo vrchem.. zase bych mohl pořídit něco lepšího než alivio co je tam teď :-P

                0 0
                • Vilém  

                  Takovy investice, kvuli takovy kravine :) Ale kdo chce kam..

                  0 0
                • MatS  

                  Celkově ta přestavba nedává smysl. Bude tě to stát spousty peněz a kolo stále bude low end, ale celkově v tom budeš už za 30t. Třeba tvoje Merida má vidlici s rovným krkem a ten nový rám má tapered. Stejně jak píše Vilém budeš muset měnit smyk, atd.

                  Tvoje kolo prodej a kup si pořádný dobře vybavený kolo. Z Trabanta Ferrari neuděláš.

                  0 0
            • Čipera  

              Teď jsem to chtěl napsat. Přestavovat kolo kvůli něčemu takovýmu jsou doslova vyhozené peníze. Prodej to co máš, to co do toho chceš nacpat k tomu přidej a budeš mít o třídu lepší kolo.

              0 0
              • Smazaný účet  

                No jo co na to říct, v hlouby duše jsem to věděl sám moc dobře, že je to ptákovina, ale nechce se mi zbavovat kola po roce ježdění a 1100 km.. Za kolik myslíte, že je to prodejné?

                http://eshop.kola-sport.cz/…seven-300-1/?…

                Mám na něm sotva jetý smart samy.

                0 0
                • Vilém  

                  A v cem je takovy problem s tim vedenim lanek? To vedeni nedela naprosto zadny problemy a pokud bys tam dal down swing smyk, tak ti ani bordel nebude lapat.

                  0 0
                • Čipera  

                  Počítej 8–10 000 maximálně spíš těch 8. Ani to se nevyplatí. Taky bych lanka a bovdeny neřešil. Pokud sis koupil takovéhle kolo žádný velký závodník určitě nebudeš. Já jsem měl lanka a bovdeny vedeny stejně a neměl jsem žádný problém ani v bahně. 1× za rok jsem lanka a bovdeny vyměnil a to jen preventivně. Ne že by bylo potřeba a to bylo vše. Spoustu i mnohem a mnohem dražších kol to má vedené stejně.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.