Mazání kluzáků vidlice, tlumiče

149 nepřečtených
  • dopi

    Zdar všem,

    po několikaterém hledání a zkoumání jsem došel k závěru, že nevím.. A proto se táži čím kdo mažete kluzáky vidlic a tlumičů? Obyč. silikonovým olejem? Či něco speciálního.

    díky za každý podnět

    0 0
    • Radovan84  

      Mě se osvědčil Brunox.

      0 0
    • mr.antik  

      brunox, ten slick kick je z venku na kluzáky nesmysl, to se dává dovnitř

      0 0
    • Fidži_CZ  

      Obyč silikonový olej nebo Brunox.

      0 0
    • wilda81  

      Obyč silikonový olej

      0 0
    • jopny  

      Momentálně BikeWorkx, lze koupit spousta silikonů, např. Brunox, JuiceLubes, Silkal a další. Záleží na preferencích, kdo co chce.

      0 0
    • allrose  

      silikon ve spreji (ne lidl a podobné),fork juice

      0 0
    • goofy  

      Používal jsem obyčejný silikonový, teď mám Brunox a zásadní rozdíl jsem neshledal… Vlastně jeden jo. Brunox pěkně voní. :-)

      0 0
    • kolond  

      Používám Brunox (v hlasování jsem se ukliknul)

      0 0
    • Mr.Bajk  

      Sheron silikonový olej. Stojí pár korun a funguje perfektně.

      0 0
      • enjoy79  

        Jj, taky Brunox – oranžovej, už se o tom někde psalo, taky krásně vytahá bordel ze stíráků..

        0 0
    • lunochod  

      Co se stane když to namažu minerálním nebo teflonovým olejem? Tedy krom toho, že lepí bordel a spláchne to první deštík......

      0 0
      • blaza84  

        Žeprý se olej spláchne, ale částečky teflonu zůstanou a dřou.

        0 0
    • goofy  

      Teflon nemá rádo dost gufer. Stejně tak lithium.

      0 0
    • MichalBr  

      Taky oranžový Brunox a spokojenost

      0 0
    • Alojs01  

      Přikládám pravidelně před každou jízdou slimáky nebo plzáky a když dojdou plivnu na to a frčím…:-)

      0 0
    • dopi  

      Jestli dobře hledám, tak brunox je bez silikonu?

      0 0
    • Sunshine 29  

      Fork Juice.

      0 0
    • antt  

      100% silikon Pan Oil v kapátku a spokojen

      0 0
      • mat.libor  

        Ty jo počky, to kapátko je dobrej nápad.....u spreje se vždy modlím aby to necáklo kam nemá i když to jistím hadrou ale to kapátko se mě líbí teda :)

        0 0
    • pospam1  

      Bruno deo

      0 0
    • Mr.Duck  

      Vidlice se maže zevnitř!

      0 0
      • LM  

        Tak to každopádně. Ale když otřu kluzáky od prachu, kápnu Brunox Deo, nechám zavzlínat kolem stíráků a pak propružím, tak mi to vytáhne ještě další bordel, který opět otřu.

        0 0
    • boo-beek  

      Používám Brunox, protože ho zrovna někde měli a chtěl jsem ho vyzkoušet, za mě naprosto OK. Před tím jsem měl silikonový olej WD40, taky byl naprosto v pohodě, a zase se k němu vrátím, protože má suverenně nejlepší aplikátor. A je výrazně levnější (150,– za 400ml).

      0 0
      • Smazaný účet  

        WD40 ze je silikonovy olej?:)))

        0 0
        • novas752  

          Značka WD40 dělá i silikonový sprej. WD40 Originálu by 400ml za 150 asi ani nesehnal.

          0 0
      • kejda  

        O ceně to až tak není, mám malý Brunox už skryto dva roky a mažu dvě kola pravidelně. Důležité je toho tam nešplíchnout kýbl…:)

        U Brunox lehce stisknu a udělá to krásný pšš :)) přesně na gufero a steče to po obvodu

        0 0
      • Potkan007  

        Taky mám Brunox Deo, ale nějak mi přijde, že objem je naprosto irelevantní. Balení mám od listopadu 2018 skoro rok a půl, obvykle jezdím denně bez ohledu na počasí, používám ho fakt hodně:

        • na RB po každé projížďce na vidlici, sedlovku, tlumič (cca 3× týdně)
        • na Canyonu na vidlici, sedlovku (cca 3×) týdně
        • na Superioru na vidlici (cca 1× týdně i když jezdí od pondělí do pátku, je to dělník)

        I tak mám po té době od koupě určitě ještě přes půlku. Koupit si 400ml WD, tak ho mám bez přehánění na 15 let

        0 0
        • designer  

          On totiž brunox je téměř 100 procent petrolej. Takže se tak rychle neodparuje a pouzijes ho málo.

          Naopak silikonové spreje jsou samé rozpouštědla a oleje tam je tak 20 procent, jestli vůbec.

          0 0
      • boo-beek  

        https://wd40.cz/…nove-mazivo/

        O ceně to sice až tak není, ale pořád tam ten poměr prostě je jinej. A aplikace Brunoxu mi přijde dost děsivá, rozhodně ve srovnání s tím WD40. U Brunoxu lehce stisknu a udělá to krásný pšš… přesně všude jinam, než potřebuju :D S nasazenou trubičkou to nejde zavřít, překáží, když se nechá, když se sundá, tak se ztrácí (ve víčku to drželo asi měsíc), blbě se nasazuje… A bez trubičky je ten sprej fakt příšernej (zrovna včerejší zkušenost). Ten mechanismus u WD40 je úplně jinde, funkční sklopná, ohýbací, dlouhá trubička.

        0 0
        • petyn  

          Já si Brunox odstriknu do lahvičky, nasaju do stříkačky z lékárny nebo do kapatka a aplikace je někde jinde.

          0 0
        • Smazaný účet  

          I s trubičkou šplícháš vedle (kotouč)…

          0 0
          • boo-beek  

            To jo, ale to se dá vyřešit správně přidrženým hadrem. Samozřejmě to jde i bez trubičky, ale hůř. Kapání je fajn nápad (@petyn)…

            0 0
          • pitos  

            Stačí u aplikace trošku přemýšlet a můžeš to stříkat čímkoli. Jen stačí kolo položit na bok.

            0 0
            • boo-beek  

              Tak, já jsem rád, že kolo ve sklepě pověsím na zeď, tohle už je za hranicí toho, co jsem ochotný procesně obětovat ;)

              0 0
              • pitos  

                A řetěz mažeš jak?

                0 0
                • boo-beek  

                  Na kole pověšeném na zdi, stříkadlo s trubičkou, hadr, točím pedály, mažu, přehazuju nahoru a dolů, pak řetěz otřu a znova projedu kazetu tam a zpátky.

                  0 0
                  • pitos  

                    No dobrá tedy:) Chtěl jsem tím hlavně říci, že není důvod stříkat třeba kluzáky vidle u stojícího kola a chytat aerosol hadrem. Stačí ho položit a nehrozí zasažení kotouče, což je právě ten největší problém.

                    0 0
                    • boo-beek  

                      Chápu :) Tohle dělám, když kolo venku myju (kbelík s vodou a koště), doma ne. Zkusím ale najít prostor / pozici, vždycky je prostor na zlepšení procesu :D

                      0 0
                      • LM  

                        Ještě si ten Brunox můžeš nachystat takto:

                        0 0
        • kejda  

          Tak to bude rukama. Podobné problémy neznám…

          0 0
        • novas752  

          Nějak nechápu co je na tom děsivé. Trubičku tam můžeš mít nasazenou furt, přiložíš kousek nad gufero, kratičce stiskneš, minimální množství vyvzlíná okolo gufera… čistá práce, stačí mít aspoň jednu ruku pravou…

          Jediný co tak je tam málo hnacího plynu, když dojde tak tam ještě cca 20ml tekutiny zbyde. Ale to se dá propíchnout, vypráhnit do nějakýho kapátka, injekce apod.

          0 0
          • xtonda  

            U Brunoxu se to ještě dá přežít, to sou dvě opatrné dávky na každou nohu, ale za mazivo na řetěz ve spreji bych vraždil. Co mě sralo u prvního balení Brunoxu bylo, že to netěsnilo mezi trubičkou co vede z nádobky a rozprašovacím kloboučkem a tudy mi toho postupně spousta utekla prostě pryč. Žít se s tím dá, ale proboha proč? K čemu je to ve spreji? Draží balení a za to horší aplikace.

            0 0
    • Tecka  

      Jedině pan oil silikonový olej s vůní :-)

      0 0
      • Smazaný účet  

        Jsem nevšim, že by to vonělo :)

        0 0
      • mat.libor  

        Můžu se zeptat, jak je to s hustotou tohoto oleje? Jde mě o to jestli není moc hustý oproti např. silikonům ve spreji, jestli se dostane tak dobře pod stíráky…… díky :)

        0 0
        • Tecka  

          Bohužel nemám srovnání. Výrobce uvádí, že se jedná o 100% silikonový olej bez přidaných ředitel. Mně osobně se zdá spíše řidší. Mazal jsem s ním i převody u lego technic a vzlínalo to někdy až moc :-)

          0 0
          • mat.libor  

            Ok díky za info…...líbí se mi ta aplikace a taky i to, že je to čistý silikon…asi ho vyzkouším.

            0 0
    • krabica  

      Fork Juice

      0 0
      • Lukster  

        Zdar, mám nově vidli FOX, předtím jsem měl SIDa a pro něj koupil Brunox DEO – půjde použít i na toho FOXe, nebo raději ten Fork Juice?Dík

        0 0
        • allrose  

          Bez problémů

          Můj názor,brunox lepší než fj

          0 0
        • goofy  

          Jo.. Funguje to stejně i na konkurenci RS…

          0 0
        • kejda  

          Jo, ale bacha. Někteří mají nakakáno v rukách a nejsou schopni Brunox použít v tomu účelu, k němuž je stvořen.

          Takže opatrně, jinak je to výborné mazadlo :)))

          0 0
        • novas752  

          Úplně vklidu.

          0 0
          • Reaktor  

            Jak často je potřebamazat kluzáky a gufero na vidlici?

            0 0
            • LM  

              Myslíš jak často je potřeba sundat, vyčistit a znova namazat spodní nohy?

              Optimálně po 50 hodinách, případně když ti přijde, že už to začíná chodit trochu hůř.

              0 0
              • Reaktor  

                Jak často cáknout silikonovým olejem na kluzáky a gufero. Né jak často rozebrat vidlici. Má vliv tohle mazání kluzaku na chod celé vidlice?

                Mám 3 druhy silikonovýho eleje a nevim co ke špatně, ale gumička co je na noze jako ukazatel hloubky pružení se roztahl aspoň o 5 mm a nefunguje jak má. A to že se roztáhne guma po namazání olejem znamená že olej není kvalitní?

                0 0
                • designer  

                  Myslím, že určitě. Co je to za mazivo? Ať si dám pozor :) Já s tím mám občas taky problémy, takže budu vděčný za jakoukoli zkušenost.

                  0 0
                  • Reaktor  

                    Mám 3 druhy.

                    Sheron silikon oil, B force silikon oil a Brunox deo. Dostalo se to az do fáze kdy vidlice ztvrdla a přestala fungovat na drobných nerovnostech. Bylo i cítit že guma se přidírá ke kluzáku a nechodí jak má. Vzal sem Brunox sebou a promazával i v průběhu cesty a už zase začala chodit. Myslím že ten Sheron nebude to pravý.

                    0 0
                    • Mr.Duck  

                      Chtěl sem se rozepsat o tom jak se snažíš opravit otevřenou zlomeninu páteře náplastí, ale to asi nemá cenu.

                      Nicméně tyhle kokotiny co se mažou zvenku jsou k ničemu a tvoje vidle evidentně potřebuje servis. Je to jednoduché a i když to děláš poprvé tak to je práce na půl hodiny s trochou zručnosti.

                      0 0
                      • Reaktor  

                        Otevřená zlomenina páteře? To asi bolí, to si na náplast ani nevzpomenu. Kolo jde v úterý na garančku, tak jim o problému řeknu a jelikož je to garančka zdarma, tak se na to vyserou :-)

                        0 0
                        • PENE  

                          Jestli mas vidlici rockshox, tak jezdis, s velkou pravdepodobnosti, na vidlici, ve ktere neni zadny mazaci olej. A nebo flakas udrzbu, ktera je uvedena v manualu, protoze pokud mas kolo takovou chvili, ze jde teprve na garancku, tak neni pravdepodobne, ze by se tak chovala. Mozna je ta vidlice vadna.

                          0 0
                          • Mr.Duck  

                            Upřímně už sem „suchou“ vidli z fabriky neviděl tak 5 let min. A to přisuzuju tomu že místo 5ml se teď dává 10. 5ml naliješ do vidle a když ji zas rozebereš, zdá se suchá protože 5ml akorát tak namaže vnitřní povrch.

                            Nicméně souhlasím s tím že pokud tak drhne nová vidle, něco je špatně.

                            0 0
                            • tomxxx  

                              Kdyz dam 5ml, pak ji rozdelavam, tak z toho vytece dost. Z novy jak kdy. Co je suchy vzdy na novy jsou molitany.

                              0 0
                            • novas752  

                              Možná maj odlišnej přístup pro US a pro EU…

                              Tady furt platí že novej RockShox je suchej RockShox. A to tak, že z toho ukápne sotva pár kapek, když dám do nohy 5ml tak z toho pak teče podstatně víc.

                              0 0
                              • Mr.Duck  

                                Já počítám že to všechno skládají v Taiwanu, SN vidlice začíná dvěma čísly a třetí symbol je T, že Taiwan.

                                Já už 5ml dlouho nikde nedával, ale když dávám těch 10/10 jak doporučují do více méně všech vidlic co mají smysl, tak mi přijde že po projetí to nějak rychle neteče ale možná kecám a málo na to dávam pozor :)

                                Nicméně fakt dlouho jsem nedělal novou vidlici kde by vyteklo výrazně méně, ale servis na nový vidli pro sebe dělám tak jako tak.

                                Každopádně ty nový 2020 jsou docela tupý z nějakého důvodu. Přijde mi že charger seal head na tom má podíl, na zkoušku jsem dal C1 seal head do mýho staršího lyrika a přijde mi že ten odtrh je větší, neměřil jsem to, ale i při porovnání obou na stejném shaftu byl ten starší měřitelně těžší rozpohybovat.

                                0 0
                              • Marushin  

                                Souhlas, když jsem v zimě rozdělával Rebu na svým půl roku starým Treku, z pravý nohy nevytekla ani kapka z levý cca 3ml. Nejdřív jsem myslel, že dělám něco špatně, když nic neteklo :).

                                0 0
                      • Reaktor  

                        Já si na servis vidlice troufnu, i když jsem to nedělal. Jen nevím jaký olej tam dát. Jsou nějaké univerzální? Tohle je vidlice Zoom air, co byste taky čekali na kole za 60K.

                        0 0
            • novas752  

              Čistit pokaždý kxyž hsou špinavý, promazávat servisem spodních nojou jednou za 50–200h podle použití kola.

              0 0
              • kejda  

                Tak asi záleží jednak na vidlici, její kvalitě, a taky, kde jezdíš. Těch 150 hodin jsem dal s koronou v klidu za březen do dneška ..tak bych musel dělat servis spodních noh a to mě ani nenapadne :))

                Nicméně, nevrtám se ve vidlici, pokud se nepokazí, nebo se nezmění její chod, nedělám servis spodních noh, prozatím dva roky a stále v pohodě. Bohužel špatná zkušenost z minula, po roce dle informací šla ke Švecovi a vrátila se mi vidlice úplně jiná, reklamace a znova poštovné, pak už dobrý, ale rozdíl byl proti stavu před odesláním nulový…

                Ale také záleží na chuti každého soudruha…

                Na mém původním Ibisovi z roku 2013 nedělal druhý majitel dodneška servis vidlice!!!! A jezdí pořád dobře.

                0 0
                • petrx  

                  Já jsem taky dělal na RS Rebě RL z roku 2011 první servis až po 6 letech a při rozborce bylo vše v pořádku, ve spodních nohách byl ještě čistý olej a do dneška taky funguje stále dobře.

                  0 0
                  • kejda  

                    Ale zase to nemá být návod na všechno kašlat…kdybych jezdil každý druhý den těžší traily, v marastu a tak, tak věřím tomu, že 2× ročně bude servis potřebný…

                    0 0
                  • MatS  

                    No ja nevim. Jezdim jen lesni stezky, sotolinu, zadny marast. Ale bordel ve vidli byl a to ji kazdy rok rozdelavam a pravidelne strikam silikonem.

                    0 0
                    • kejda  

                      Nemůžu sloužit, fakt se mi zatím nestal žádný problém. Ten servis u Švece mě od toho odrazuje, ale samozřejmě se tomu nevyhnu. Tento rok ji tam na konci sezóny pošlu, třeba se vrátí s funkčním útlumem komprese anebo aspoň ve stavu, v jakém jsem ji tam poslal. To se bohužel posledně nestalo, po hodině jízdy se propadla na dno a dojezdil jsem, takže zabalit znovu a poslat. No a reklamoval jsem i tlumič. Zase se mi líbí, že nic nenamítali, nepodporovali, že je něco v prdeli, buď to vědí, nebo nevím…:) Na druhou stranu, zase mám kompletní sadu těsnění na Fox 34 a 36, kterou vlastně už nemám, protože oni veškeré původní těsnění a o-kroužky posílají zpět, a ty jsou netknuté, bez viditelných poškození. Ale jsem laik, odborník by možná viděl poškození gufer nebo jiného…

                      0 0
                      • MatS  

                        Asi je nacase zmenit servis. Mozna proto jsem verny Rock Shox, protoze si vetsinu udelam sam a co nezvladnu, znam kvalitni servisaky co to udelaji kvalitne.

                        0 0
                        • kejda  

                          Servis nevím, musel bych spíš změnit značku vidlice. Už jsem to chtěl udělat 2× a pokaždé jsem na Foxe dostal cenu, za kterou bych RS ani omylem nekoupil… srovnávám 36 CTD vs Pike RCT3…Kdo kromě Švece dělá komplexní servis Foxe? Nějací kluci z Ostravy?

                          0 0
                          • krabica  

                            Kamil G. z Havířova, osobně s ním mám jen pozitivní zkušenosti, je to skoro soused. :-) Když tak pohledej na fóru, většina ohlasů je kladných.

                            https://www.kgbike.cz

                            0 0
                          • phixion  

                            Taky se chystám na kompletní servis svojí Fox 32 a na stránkách Švece jsem objevil seznam autorizovaných partnerů pro servis Fox, které lidi od Švece osobně zaškolili, či co.

                            https://www.cyklosvec.cz/…ky-cl150.php

                            Na zítra jsem domluvený u Dlouhán Works, že jim tam vidli nechám, tak uvidíme jak to dopadne.

                            Jinak s KG Bike, co psal krabica nade mnou, mám také pozitivní zkušenost se servisem tlumiče, jenom jsem moc línej balit vidlici a někam jí posílat.

                            0 0
                      • Mr.Duck  

                        No tady bude zakopanej pes! Jasně že je zbytečný dělat servis vidlice každých 50h když je ti jedno že nemáš funkční kompresi! Já se na věc dívám tak že vidlice musí fungovat perfektně, a na to těch 50h nebo 200h na komplet fakt není zbytečný :)

                        0 0
                        • kejda  

                          Tos nepochopil, co jsem psal, zkus si to přečíst ještě jednou. Poslal jsem po roce ježdění vidlici, která fungovala perfektně, na servis, jak mi bylo doporučeno. Vrátila se s nefunkčním útlumem kompresí, tak jsem jim ji poslal zpět…

                          A opravdu poznám, jestli funguje útlum HSC nebo LSC komprese nebo ne, zas takový vůl nejsem…

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Když už posíláš, tak zkus poslat ještě kousek dál – do Plzně do FRBS: https://instagram.com/frbs.cz?…

                            Dávám tam všechno, zatím naprostá spokojenost. Tlumič po servisu funguje výborně (a fungoval i před tím). Posílají mu tam lidi věci z celé republiky.

                            0 0
                          • goofy  

                            Kousek od Brna máš Coolo, tak můžeš zkusit když tak je…

                            https://www.cyklosvec.cz/…ky-cl150.php

                            0 0
                            • kejda  

                              Laďu S. samozřejmě znám, ale nedělá velký servis, jenom olej… nebo aspoň to tak loni bylo, možná už dělá vše komplet, tak to je pro mne ideál…

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Co je velký servis?

                                0 0
                                • novas752  

                                  Komplet repase.

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    A to znamená co?

                                    0 0
                                    • goofy  

                                      Co by to tak asi mohlo být? Že by výměna komplet těsnění?

                                      0 0
                                      • Smazaný účet  

                                        Já myslel, že kompletní repase je i výměna futer. Předpokládám, že výměna těsnění se dělá běžně

                                        0 0
                                        • goofy  

                                          Tak chce to trošku i číst, ne jenom komentovat… :-D

                                          Laďu S. samozřejmě znám, ale nedělá velký servis, jenom olej

                                          0 0
                                          • Smazaný účet  

                                            Tvl proto se ptám. Protože jsem myslel, že při výměně oleje se dělá automaticky i výměna těsnění. Novas mi hned vpálil, že velký servis je kompletní repase… což mi zase řeklo kulový.

                                            0 0
                                            • Mr.Duck  

                                              Když měníš olej ve spodních, mění se stíráky. Kompletní servis zahrnuje i rebuild a výměna těsnění tlumení / pružiny.

                                              Futra se už skoro nikde nemění :(

                                              0 0
                                              • kejda  

                                                Můžu se podívat do toho pytlíku, co se mi vrátil od Švece, ale bude to tak, jak říkáš… pozná se to podle ceny servisu? tuším, že to stálo okolo 3500 kč, ale nevím, musel bych se podívat…

                                                0 0
                                            • goofy  

                                              Tak samozřejmě v autorizáku to tak je. Doma nebo někde jinde si můžeš vyměnit co chceš. Sám si doma měním jenom oleje a pokud nikde nic neteče, tak na těsnění nesahám. Dle psaného textu jsem pochopil, že dotyčný to tak dělal taky. Rozebral, vyčistil, vyměnil oleje, namazal a složil… Hotovo.

                                              0 0
                                              • kejda  

                                                Dělal jsem kontrolu tlumiče, sám, podle videa :)), a těsnění byla všechna úplně v pořádku, vyměnil jsem pouze Fox fluid, promazal tím všechno podle návodu. Ale na vidlici si netroufnu.

                                                0 0
                                                • novas752  

                                                  Jestli jsi schopný udělat tlumič tak uděláš to samý i ve vidlici.

                                                  0 0
                                                • tonik666  

                                                  jak poznáš že je těsnění v pořádku?

                                                  Podle mě nemáš šanci okem zpozorovat. Resp. pokud je něco vidět, těsnění je dlouho po smrti

                                                  0 0
                                                  • Mr.Duck  

                                                    To je pravda. Nicméně fungovat se tak dá, když to občas rozhodíš, vyčistíš, namažeš a zaliješ novým olejem, mělo by to žít dlouho, když jsem neměl díly za nákupku tak jsem to tak dělal a třeba na Boxxer měl Charger i vzduch tuším vždy dva roky stejný těsnění, a mezi tím několikrát servis.

                                                    Ale když bys za to měl platit tak to je lepší samozřejmě rovnou vyměnit, jen tak doma z nudy je to ok :)

                                                    0 0
                                                  • kejda  

                                                    Je tam pár o-kroužků, na nich je vidět, jestli jsou odrbané načnuté a hlavně by přes pístnici prosakoval olej. Tak myslím, že stačí vše pěkně vyčistit a znovu namazat.

                                                    0 0
                              • goofy  

                                Nějak loni v létě dělal Švec školicí dny, a po absolvování byly dotyčné servisy přidány na ten jejich seznam doporučovaných servisních center FOX, takže bych se být tebou určitě optal.

                                0 0
                          • Mr.Duck  

                            Sorry nemyslel sem to tak že si vůl nebo tak, už tomu rozumím :)

                            0 0
                            • Mr.Duck  

                              Čemu teda ale pak nerozumím je, pokud jsi za březen opravdu najeto 150h,čili 5h každý den, to bych osobně dělal spodní u každý týden (a dělal jsem to tak když jsem měl tolik času na kolo), a aspoň odvzdušnění tlumení by nebylo na škodu.

                              0 0
                              • goofy  

                                Tak záleží v jakých podmínkách a terénu to najezdíš. Ty to bereš pořad na ten svůj Whisler, kde valíte jenom nahoru a dolů, a něco mezi tím neznáte… :-)

                                0 0
                                • Mr.Duck  

                                  Tak to je mi jasný když se tu se mnou někdo hádal že tolik výškových najet nejde :) Ale 150h je 150h, aspoň spodní nohy 2× bych udělal i na polních cestách.. Nakonec co je 10–30 minut práce na 150h..

                                  0 0
                                • kejda  

                                  Březen to byla ještě taková šukačka okolo Brna, bylo furt hnusně. Nerad jezdím v blátě, pokud to není nezbytně nutné.

                                  Teď, od dubna, jak je teplo, tak už se dá i blbnout…

                                  0 0
                              • Reaktor  

                                Jak se dělá odvzdušnění tlumení? Odšroubovat spodní šrouby na vidlici a vyfouknout vzduch jak sem se zde dočetl v jednom vlákně? A hlavně jak často?

                                0 0
                                • Breakpain  

                                  Staci dat mezi gufero a vnitrni nohu tenkej stahovaci pasek. Udelas tam docasny otvor, kterym to ufoukne.

                                  Jak casto? Podle toho jak drtis dlouhe sjezdy… na enduru to ani nedelam, u DH kola obcas… Ale tam delam dost casto servis spodnich nohou…

                                  0 0
                                  • kejda  

                                    Gufero myslíš stírák? A pak zapumpovat?

                                    Tímto způsobem promazávám občas miliardové kroužky, či co to je, pod těmi stíráky

                                    0 0
                                • Mr.Duck  

                                  Sundáš kroutítka na kompresi, vyndáš c-clip, našroubuješ hadičku se stříkačkou a pak.. No rock shox návod to popíše líp. U foxu tuším to samé ale dlouho jsem to nedělal. Lepší to dělat se sundanou spodní nohou, občas při servisu. Předejdeš tím i problémům s tou gumovou fuseklí jak se tomu řekne (bladder).. Za předpokladu že tam teda nenaliješ nějakej motorovej olej jak někdo rád :)

                                  0 0
                                  • novas752  

                                    U Foxu záleží na patroně, nové Grip a Grip2 se odvzdušňují samy provozem, dole to přisává olej a nahoře to vypouští vzduch a přebytečný olej zpět do prostoru vnitřních a spodních nohou.

                                    0 0
                  • pepek  

                    Dříve, když býval v zimě mráz, tak se vyplatilo mít nový gufera. Stará ztvrdla (šedé RS) a bordel šel dovnitř.

                    0 0
    •  
      0 0
    • novas752  

      Tady to máte přímo od RS.

      https://www.youtube.com/watch?…

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.