Mavic XC717 Disc maximální šířka pláště

31 nepřečtených
  • kafac

    Přemýšlím o těchto ráfcích, ale výrobce doporučuje pláště 1.0 – 2.1

    Nemá někdo zkušenost jestli nebude problém tam dát pláště 2.25?

    Popřípadě nemůže někdo změřit přesnou šířku ráfku?

    Popřípadě porovnání s ráfky DT Swiss X430…

      
    0 0
    • mar_tin1  

      ja by som sa toho nebál. vozil som na 17mm ráfikoch 2.3 tiogy (a to sú teda ozaj balóny) a bez problému…

      0 0
    • jecnak  

      Problem je to u nizsich tlaku, kdy ma guma tendenci se zvejkat a pripadne ustrelovat. Jeste je taky treba neprefoukavat tyhle objemnejsi plaste vic nez doporucuje vyrobce pro dany model rafku, mohl by ti prasknout. V nicem jinem problem nehledej.

      0 0
    • McBlacky  

      jak píše ječnák – schwalbe jsem  na 717 vozil RR NN i SS 2,25 a bez problémů. tlaky od 25–55psi podle potřeby.

      na XC víc jak 2,1 dělá pak už jen contík 2,2. nic jiného jsem závodit neviděl

      0 0
      • přišlapávač  

        ale i ten kontík je 2,1", stejný jako ralph :-)

        0 0
      • kafac  

        To je druha vec, ja to nechci na XC ale spis na AM (viz kolo v profilu) tak nevim jestli ten rafek bude dost tuhej. Druha moznost je dat tam ten DT Swiss X430, ten je ale tezsi…

        0 0
        • Evilcleaner  

          a co dt swiss xr 4,2?

          0 0
          • kafac  

            Na ty sem taky koukal, ale ty jsou o dost drazsi.....

            0 0
            • Evilcleaner  

              no je pravda že je to skoro 500 rozdíl na ráfku, jinak na tvém místě bych šel klidně do 717

              0 0
        • jecnak  

          Pokud umis doskocit ciste a celkove mas dobrou techniku, tak proc ne. Je to ale samozrejme XC zavodni rafek a tak pocitej, ze ti po par letech zacnou praskat oblasti kolem kalisku. Na druhou stranu kolo s nima bude zivejsi a ovladatelnejsi, coz treba na jezdeni po singlech apod je podle me velky plus.

          0 0
        • McBlacky  

          nebál bych se toho. Jedny výplety s 717 jsem závodil na HT, další jezdil na HT a pak Fullu a ted jezdím třetí na fullu 130/115. Rozhodně to nešetřím a můžu říct, že za ty peníze a s tou váhou vydrží opravdu dost.  Pokud budu v budoucnu stavět univerzální kola, zase dám 717.

          ráfek je to plně srovnatelný s 4,2

          0 0
    • claid  

      na ht mám taky 717, vozil jsem Tiogu yellow kirin 2,3 teď NN a RR 2,25 nikdy jsem nepozoroval nějaký problém.. šířka ráfku je opravdu 17 mm

      0 0
    • kubad  

      mám na 717 -  2,2" Contíky Race King a je to na hranici Schwalbe je trochu užší problém nebude

      ale osobně bych volil radši širší ráfek Dt 4,2d ten rozdíl v ceně není zase tak velký.

      0 0
      • kafac  

        No… je to skoro o litr drazsi… to uz za ty prachy muzu mit zapleteny Shimana XT WH-M775 CL

        nebo DT Swiss Gray Edition (naby DT 370+ráfky XR 4.1)

        tak ted teda nevim :(

        0 0
        • kubad  

          v ofiko MOCenách  je rozdíl asi 100kč na jednom – zkus líp hledat na e-shopech

          0 0
        • Pebe  

          XR4.1 mají taky 17mm šířku

          na enduro bych vzal Mavic XM321, ten vydrží hodně, úplná kovadlina to taky není a cena ujde

          0 0
          • kafac  

            XR 4.1 jsou siroky 21.8mm

            Ty Mavic XM321 vazi 570g to je na obou kolech rozdil 340g a to je uz dost :(

            0 0
            • Evilcleaner  

              vnitřní šířka xr 4.1 je 17,5

              0 0
              • kafac  

                No nevim kde to meri, ale na strankach DTSwiss je u CR 4.2d 23.8mm a u X430 (ty tam mam ted) je 24mm – na nich mam NN 2.25 a v poho..

                0 0
                • Pebe  

                  ale to je vnější šířka, vnitřní je jiná

                  pokud chceš ty ráfky opravdu na enduro, tak se pořád pohybuješ v XC závodních ráfcích.

                  0 0
                • kubad  

                  neplet hrusky a jabka Dt 4,1d a Dt4,2d je rozdil a presne to znamena 17 a 19mm sirky

                  0 0
                  • ravag3r  

                    4.2 má podle DT Swiss vnitřní šířku pouhých 18mm, dokonce i na nálepkách na těch ráfcích sem viděl ERTRO s 18mm. Těch 19mm ale tady čtu pořád, to je nějaká hromadná mystifikace či co?:D

                    0 0
    • Lister  

      Už tu bylo vše zmíněno a souhlasím že široký plášť se na úzkém ráfku při nižším tlaku dost žvýká.

      Kombinace Schwalbe 2,25 + Mavic x17 ještě ale vcelku jde (mám to tak momentálně na zimákovi, protože jiná kola teď nemám po ruce a jezdít se na tom dá), ale určitě to není ideální. Po nasazení na 19mm ráfek je to mnohem lepší. Nejlepší mám ale zkušenost na ráfku 21mm – to je úplně jiné svezení.

      Můj názor je takový že kombinovat pořádné balony s úzkým ráfkem je nesmysl (plášť 2,4 na 17mm ráfku). Neodsáhne se tím skoro ničeho – reálná šírka takto nasazeného pláště bud malá a jízdní vlastnosti nebudou při malém tlaku nic moc.

       
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.