Mavic CROSSMAX SLR nový plašt duše vs bezdušáky

29 nepřečtených
  • wij

    Zdarvím , mám ted nové ráfky Mavic CROSSMAX SLR ,mohl by mi někdo poradit nějaké dobré pláště jezdím napůl cesty les sem tam nějaký závod.Rád bych nějaký plašt ,který něco vydrží ,ale zase je lehký a po přečtení recenzí zvažuji přechod na bezdušové tak jaký tmel a jestli je ta výhoda bezdušového systému znát z recenzí jsem se dočetl rozdílné názory. Děkuji

    0 0
    • KOLOMECH  

      úesté

      0 0
    • jonti  

      Od specialized na predek versi s-works, na zadek control. Pro agresivnejsi jezdeni na predek a mozna i na zadek ground control, jinak Fast Track.

      Z plastu co tam mas poslouzi dobre asi kazdy, jen od maxxisu bych bral Ikon a Schwalbe kombinaci RoR RaR 2,25.

      0 0
    • Pajas04  

      Jedině bezdušáky – můžeš vozit nižší tlaky. Navíc mají bezdušáky nižší valivý odpor a jsou pohodlnější.

      Ohledně plášťů je tady milión témat a každý má rád něco jiného. Pokud chceš kupovat závodní pláště (třeba ty Schwalbe Racing Ralph), tak počítej s celkem malou výdrží – vzorek mizí před očima, ale to samozřejmě není chyba, pouze vlastnost, je to daň za dobrý grip a nízký valivý odpor.

      0 0
      • Tomáš  

        Schwalbe oproti Conti mizí před očima, to je pravda a o dobrém gripu bych nemluvil, drží skoro stejně jako RK, na kterým minimálně 3–4t km natočíš. Schwalbe končí po 1000–1500 km.

        0 0
        • Pajas04  

          Racing Ralph drží skoro stejně jako Race King? To myslíš vážně?

          0 0
        • JakeF  

          Kilometry u RaR tak zdvojnásob a drží výrazně líp. Zase o trochu hůř jede, RK letí hodně pěkně.

          0 0
          • Pajas04  

            Přesně drží podstatně lépe – už jen proto, že vzorek alespoň přesahuje boky pláště…

            Já sjedu zadní RaRa za 900km po tu horní vrstvu (po rovinu těch „dolíčků“ ve špuntech :(. Ale já měl problémy s výdrží zadního pláště vždycky…

            0 0
            • JakeF  

              Já s nima tak ty 3k dával, než se sjely prohlubně. Pak na tom pořád šlo v pohodě jezdit, ale držely už možná tak jak ty Conti :D.

              0 0
              • Pajas04  

                To nechápu, co bych dal za 3kkm…a to mám 71kg. Nevím, co dělám blbě.

                0 0
                • JakeF  

                  Hodně asfaltu nebo ostrejch šutrů, vysokej tlak, málo kruhový šlapání? To je tak co mě napadá, že by na životnost mohlo mít vliv…

                  0 0
                  • Pajas04  

                    Asfaltu je docela dost :(, možná i polovina (ale tak jak jinak se dostat z hor domů – stejnou cestou zpět nepojedu), šutry občas taky – Beskydy, tlaky cca 1.7bar a kadenci se snažím držet taky výš, tak doufám, že šlapání není nejhorší. Asi si budu muset zvyknout – ta malá výdrž je pro mě jediná slabina RaRa na zadním kole.

                    0 0
          • Tomáš  

            Nájezd nezdvojnásobím, měl jsem a po 1700 km byl K.O. a přestal držet tak po těch 1500 a to jsem lehkej ( drží stejně, protože RK 2.2 je větší balon a může se méně foukat ). Taky záleží jaký podklad se jezdí, bylo to když jsem teprve začínal jezdit ( podstatně více štěrkových cest, kam se sypou i rozdrcené střešní tašky a různý bordel ). Jo RK proti RaRa jede ještě lépe a ta výdrž možná bude tím, že jsem po výměně plášťů rovnou i s koly začal jezdit po neudržovaných lesních cestách, kde není bordel ze staveb a podklad je spíše hlína a jehličí, to bude mít taky vliv. Nejvíc mi na Schwalbech vadilo to, že jsem měl dost často defekty ( jezdil jsem ještě s dušemi ). Strejda měl s RoRo Evo za sezonu (1500km) přes deset defektů – hodně z toho byly trny, po přechodu na Conti RK supersonic ( což je ještě větší šlupka ) na zadní kolo za stejných 1500km jeden defekt procvaknutím duše. Já si o Schwalbe gumách myslím své… a nic dobrého to není.

            0 0
            • Azmir  

              Znáš to, že se říká, že defekt je chyba jezdce? ;-))

              0 0
              • Tomáš  

                Jo, to znam, ale to se týče procvaknutí. Alespoň základní odolnost vůči trnům by plášť mít měl, protože to opravdu neberu jako chybu jezdce, pokud tedy úmyslně nejezdí trním. Po přechodu na Conti ikdyž totální šprcku se defekty najednou vytratily, čím to asi je…:D

                0 0
                • Azmir  

                  Tak trny a podobné už teď u mě naštěstí řeší bezduše :)

                  0 0
                  • Tomáš  

                    U mě taky, ale zrovna u strejdy to byla pouze změna pláště, která vyřešila defekty, duše stejný, ráfek taky. To už si domyslí každej, kde byl problém…

                    0 0
                    • Azmir  

                      Ono to záleží na mnoha faktorech, já jezdíl třeba X-kingy a jeden rok jsem píchl 2 krát za sezonu a druhý rok 3 krát za 14 dní, nemusí to být nutně pláštěm ;-)

                      0 0
                      • Tomáš  

                        Jezdil jsi komplet stejné trasy? Je to hodně i o štěstí.

                        0 0
                        • Azmir  

                          No dyť právě proto to zmiňuju, že to zálež na mnoha věcech, to samé platí o tvém strejdovi.

                          0 0
                          • Tomáš  

                            Jo, jasně, ale jezdil jsem dost často s ním a stejné trasy zhruba stejnou rychlostí, takže podmínky se nezměnily. Tohle je loterie ( jestli trefí trn tak, aby vyšel do figury, nebo mezi ně ) a těžko se o tom dá diskutovat, protože to každý vidí jinak… Zatím mě Conti pláště nezklamaly, tak je upřednostňuju a doporučuju ( Schwalbe mě zklamaly, tak se jim logicky vyhýbám a nedoporučuju když s nimi nemám dobré zkušenosti ), až mě Conti zklamou, tak přezuju na Maxxis, který se mi na fullu zatím zamlouvá :D

                            0 0
                            • JakeF  

                              Bůhví, jestli tam nebyl nějakej schovanej bordel v plášti, zapíchlej trn nebo tak… Všechny tyhle šlupky vydrží podobně (jinak řečeno skoro nic :)), ať už to je Schwalbe nebo Conti.

                              0 0
            • wij  

              Schwalbe asi vylučuji , měl jsem je a za 2 dny jsem prořízl 2 pláště, Specialized FAST TRAK do předu a dozadu SPECIALIZED GROUND CONTROL nebo Continental plášť X-King ProTection a nebo dopředu i dozadu Maxxis CrossMark

              0 0
              • JakeF  

                Ty Spešly spíš obráceně, Ground Control dopředu a Fast Trak dozadu.

                0 0
    • Tomáš  

      Conti RK ProTection 2.2 na zadní kolo a Conti XK 2.2 ProTection na předek. Samozřejmě bezduše, mlíko kup NoTubes ;)

      0 0
    • JakeF  

      Máš to trochu zmatený… Na jedný straně těžký a odolný ProTection od Conti, na druhý lehoučký šlupky od Schwalbe a Spešlu S-Works.

      Osobně bych doporučil Spešly Ground Control přední, Fast Trak zadní a obojí v odolnější verzi Control, za mě na XC ideální kompromis odolnosti a váhy, navíc bez problémů se zatěsněním. Schwalbe byly jízdně taky super, ale větší počet defektů a horší zatěsnění mi už za těch ušetřenejch pár gramů nestojí (podobně S-Works verze).

      0 0
    • 96  

      Vozím Kontíky X-King UST-2,4 s gelem No Tubes na obou kolech a max. spokojenost. V terénu držej a za dva roky bez defektu.Najezdím tak 8000km za sezonu a ve předu sjedu jeden a vzadu dva.

      0 0
    • scret  

      jedine bezduse…

      A plaste bych doporucil klidne X-king Protection…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.