Manitou, Suntour nebo Rock Shox?(Do 2 500Kc)

34 nepřečtených
  • Katastrofik

    Zdravim, chci si koupit novou vidlici. Vzhledem k tomu že jsem jen chudý student, tak muj rozpočet činí pouze 2 500Kč, není to moc, ale nejezdím zas tak extrémně, cesta, les atd. Navíc jsem doposud jezdil na strašné RST Capa T4. Mám 60 Kg… Do oka mi zatím padly tyto tři, respektive čtyři vidlice:

    Manitou axel elite FFD ( www.velotrade.cz/…lite-mod-07/ )

    SR Suntour XCR-RL ( www.koloshop.cz/index.php?… )

    SR Suntour XCR-LO

    Rock Shox Dart 2 (www.kupkolo.cz/…-2_2174.html )

    Chtěl bych tedy pomoct s výběrem, případně máte-li nějaké další návrhy jakou vidlici do 2 500,– vybrat, budu jen rád. O každé z těchto vidlic jsem si už samozřejmě něco +/- četl zde na fóru, ale přeci jen bych chtěl vidět váš názor a srovnání těchto konkrétních typů.

    Anketa: Jakou vidlici do 2 500Kč??

    0 0
    • Pijer  

      koukám, že ta RS s 80mm váží skoro 2,5 kilo, to mi přijde fakt dobrý :-)

      0 0
    • martt  

      o trosku drahsie som kupil tuto

      www.amazon.de/…2790-9174928?…

      akurat neviem, kolko by stalo porto do Ciech. Ja som ten obchod mal po ceste a skocil som si po nu, takze bez porta.

      0 0
    • marapara  

      Já myslím, že v kategorii do 2500 je celkem jedno jakou vidlici koupíš :)

      0 0
      • MlokCZ  

        Kdyby nepatrně přidal, tak má lehounkou, bezúdržbovou, nepohupující se vidlici a ani kotouče ji jen tak neudělají vakl: www.bike-eshop.cz/…-mm-al-pevna

        0 0
      • Katastrofik  

        opravdu rada nad zlato…

        0 0
        • MlokCZ  

          Taky to máš těžký, tady se nic rozumného moc poradit nedá.

          Já bych buď nekoupil nic a šetřil a pak koupil za 3500 Epicona nebo lépe upraveného Epicona od Milana (tak pořídíš skvěle funční vidlici, ale je to už za 2× tolik než chceš), případně tu Toru (ale to je opět k 5tis.).