Mám si koupit tohle fitness kolo?

29 nepřečtených
  • PosledniMolitan

    Zdravím, líbí se mi toto kolo, ale nerozumím všem specifikacím kola a ráda bych obecný názor zkušených. Jezdím denně 50km do práce a z práce na jiném kole a toto https://www.kola-radotin.cz/…nister-black bych ráda na výlety po práci a o víkendu. Jsem poměrně začátečník (letos jsem začala), ale je to dost závislost a tak mám najeto od konce února přes 2000km. Na kole se mi líbí hmotnost, cena, stavba těla, řazení a brzdy. Taky by kolo mělo být rychlý a to mě láká hodně. Zbytku moc právě nerozumím. Jezdím po cyklostezkách většinu času, případně silnice a do terénu se nerada pouštím. Vyloženě les, kořeny a kameny se mi protiví, spíš mám raději pevný povrch, byť udupaný bláto.

    Poraďte, jestli to není navoněná bída jak rád říká pan Tuna. :)

    1 0
    • gersa  

      Hmotnost pres 11kg není žádný zázrak, to má lepší horské kolo

      Převody 1×10 taky bída, nejlevnější kotoučové brzdy… Za ty peníze by se dalo pořídit lépe

      0 0
    • MTBIKER doporučuje

      GT Grade Elite 28 kolo, bordó Skladem > 2 ks

      Akce GT Grade Elite 28 kolo, bordó

      od 19 899 Kč -24% MOC 32 899 Kč

      GT Grade Carbon Pro 28 kolo, černé Skladem 1 kus

      GT Grade Carbon Pro 28 kolo, černé

      od 92 999 Kč MOC 104 999 Kč

    • Singlespeed  

      Koncepce kola se mi líbí. Vzdáleně podobný stroj za pár korun s převody 1×10 mám už nějaký ten pátek na popojíždění po městě a občas i v horách a nemůžu si ho vynachválit.

      0 0
    • Singlespeed  

      Trošku sportovnějšího a lehčího krasavce nabízí za podobné peníze třeba Canyon: https://www.canyon.com/…-6/3280.html?…

      0 0
      • bluerider  

        Mě se ten Canyon také líbí víc, až na ty rychloupínáky, pokud jsem se díval dobře. Ale někomu to třeba vadit nemusí.

        0 0
      • PosledniMolitan  

        To vypadá taky dobře a má nejmenší kotouč o jeden zub míň, což by znamenalo o chlup rychlejší na rovince ?

        0 0
        • Singlespeed  

          Pokud šlapeš trošku stylově „cyklisticky“, tak nejtěžší převod určitě na rovince jen tak neušlápneš a využiješ ho spíše z mírného kopce nebo když foukne pořádně do zad.

          1 0
    • Coural  

      Lepší je Vitus. Má karbonový rám, vpředu dvoupřevodník, spolehlivou sadu Shimano Tiagra a váží 9kg. Odkaz na Wiggle.

      1 0
      • Singlespeed  

        Sice dvojplacka, ale ne úplně vhodný rozsah převodů pro ženu. 50 zubů vepředu už zahodila i má drahá polovička jak přestala závodit :-) .

        0 0
        • tompca  

          Tak koupit kliky GRX 600 2×10 46/30 (popř. GRX přesmykač, kdyby nešla naladit Tiagra) je otázka 3.000 (nové) – cena na bazaru co dostane za Shimano compakty na bazaru. Ten Vitus je za podobné peníze úplně jinde (karbon, pevné osy) než ty dvě odkazovaná kola. Jestli, že má nájezd už teď od února 2.000km, tak ho využije.

          0 0
      • PosledniMolitan  

        Váha kola je super, nejsem si jistá, jak by mi vyhovoval ten počet řazení a objednávání z ciziny.

        0 0
        • tompca  

          Tak ten Canyon budeš objednávat také z DE.

          0 0
        • Coural  

          Na ježdění převážně po asfaltu je dvouplacka lepší. Kazeta vzadu má lepší odstupňování pastorků a když se přeřadí, není to takový skok a nemusí se měnit frekvence šlapání. A v kopci se přeřadí vpředu na menší placku a opět se dá využít celá kazeta. Není to žádná věda, pochopili to i někteří bikeři :-). Objednávání z Wiggle je v pohodě. Poštovné je zdarma a v ceně mají započítané poplatky, takže se nic neproclívá.

          0 0
        • Fofrník  

          (Ne)objednávání z ciziny je dnes otázka psychiky, protože pokud bereš v zavedeném zahraničním eshopu, riziko prakticky žádné není.

          2 0
          • Singlespeed  

            E-shopy jsou v pohiodě, ale doprava občas vázne. Z Anglie už jsem dvakrát po zásilce pátral. Přepravní společnost stávkovala, pak se jim to nahromadilo a za čtvrt roku po odeslání byla zásilka doma :-( .

            0 0
            • Mig_all  

              Z anglie bych nic nedovážel, nejsou v unii a to nese jenom trable… Jeste stale anglicani cpou zadní brzdu na levou stranu?

              1 0
              • gersa  

                Až zas takový problem předělat to není. Zvlášť u mechanických kotoučovek

                0 0
              • Singlespeed  

                Cpou, dacani.

                0 0
                • Jakobo  

                  Ja jsem ted 4 roky jezdil (a dojezdil, menim komplet pohon) kolo se 7r Nexusem, otocne razeni + predni brzda napravo. Uplne v pohode, rekl bych parada. Aspon na tomto kole do rachoty s torpedem vzadu to ma svuj vyznam. U takoveho kola to ma sve vyhody, jakoze jsem zpocatku mel velke obavy. Vsechno na jedne strane, v leve ruce taska s nakupem. A zvyknes si rychle.

                  Zvyknes si i na opacny smer razeni, kdy na mem svihkole mam otocne Sram X0 a na tomto do prace+nakup otocne Nexus (Shimano ma gripshift oproti Sramu presne naopak). A pak dalsi kolo se soucasnym Rapidfire a jedno se starym Exage (stejny smysl jako Sram, vsechno palcem).

                  U toho Nexuse s torpedem mi to prijde rozumne a jak jsem ze zacatku mel vyhrady, tak ted, kdy uz budu mit paku zvlast oddelenou od razeni na te „spravne“ = leve strane mi to bude naopak chybet, jako vsechno pohromade. Ale zase u svihkola, kde je na rodlach predni i zadni bych to asi naopak nechtel mit. Ikdyz opet, nevim. Asi bych si zvyknul.

                  0 0
        • Smazaný účet  

          ber 2×10 to je univerzálnější než 1×12 (a taky mrkni na cenu kazety a řetězu pro oba systémy).

          3 0
    • Tomcat  

      Ta váha je teda nic moc protože lehčí nové horské kola které jsou na tom vydrží trochu lépe a rozhodně Na stezce nemusí být o tolik pomalejší o kolik tohle kolo je omezený.

      0 0
    • xtonda  

      Proč máš v názvu vlákna fitness kolo když kolo v odkazuje treking s pevnou vidlí? Na první pohled to vypadá podobně (rovná řidítka, neodpružená vidlice), ale tvarem rámu a způsobem posedu se to liší celkem významně. Pokud chceš rychlé kolo jako silnička, ale nechceš berany, tak po fitness kolech se díváš správně, ale to z odkazu není to co chceš.

      Pro zajímavost a srovnání, na čem jezdíš 50 km denně do práce?

      A značková kola jako Trek nebudou mít v této cenovce úplně dobrý poměr value for money.

      0 0
    • Jakobo  

      Pokud se ti ten Trek libi tak jej bez obav vezmi. Ja jsem mel 6 let FX 7.2 na kazdodenni dojizdeni do prace, ram dodnes drzi, na kole dal jezdi znamy denne do prace. Tusim Trek ma dozivotni zaruku na ram. Ja vim, ze je tam hvezdicka a nejake podminky, ale porad je to vic, nez co nabizeji dalsi. Byl jsem na nem castokrat i natezko a vydrzel vsechny nastrahy. Bylo to dobre postavene kolo, mozna ne nejlehci, nejaka nizsi rada Alivio, bylo fakt spolehlive. Co je podstatne je geometrie. Geometrie u toho Treka bude cekam pohodlnejsi, ty fitness kola od Treku jsou spis kratsi, pro tebe jako pro zenskou to je vyhoda. Treba ten Canyon mi prijde zbytecne agresivni. Trek ma uchyty pro blatniky a nosic. To je casto dulezitejsi, nez pevna osa nebo usetreny 1 kg, na kterem tady nekteri tak baziruji. Do toho Treka, co jsem mel kdysi ja se vlezly pomerne siroke plaste, vozil jsem 42 mm spolu s blatniky a stale bylo dostatek mista. netusim, jak je to u teto nove generace, nekde pisi 38 mm, tak snad apson to vcetne blatniku tam dostanes. To je opet vyhoda. U toho Vituse nize se mi zda, ze meli problem do vidlice narvat i ty galusky bez blatniku.

      Jako asi nejake kolo za lepsi cenu sezenes, klidne dal hledej, ale urcite zvaz ty moznosti jako moznost nahodit blatniky a nosic bez nejakych vopicaren typu objimky na potrubi, co nejsirsi plaste idealne 42 mm vc. blatniku, pro tebe asi mit moznost zarucniho servisu (a nakupu = vyzkouseni) v blizkosti bydliste a hlavne rozumna a pohodlna geometrie. Nicmene pokud ten Trek koupis chybu rozhodne neudelas.

      2 0
    • mira13  

      Tohle není fitness kolo, i na tom webu to popisují jako trekingové/kro­sové :)

      Jestli se nepletu, tak fitness kolo vždycky byla prakticky plnohodnotná silnička na silničním rámu a s kompletní silniční výbavou, jen s rovnými řídítky. Takže oproti tomu kolu z odkazu mnohem lehčí, sportovnější, rychlejší.

      Co se týká tohoto konkrétního kola, tak myslím, že to zásadní se už napsalo přede mnou.

      0 0
    • JaaKoo  

      Teď je Trek Fx2 v dobré ceně. 16 000 oproti tomuto za 26 000 a o půl kila těžší.Stejný rám jako tento, horší vidle,dvoupře­vodník. Obě to jsou výborná kola

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.