• maverick82

    Potřebuju levnou přední brzdu na to svý enduro/freeride a jde mi teď hlavně o dávkování(!) u těhle modelů. Procházel jsem diskuze, ke každý brzdě tu něco je, ale závěr jsem si ještě udělat nedokázal. Je nějaký konstrukční rozdíl mezi M535, Hone a M585? Má cenu investovat do Hone(LX) asi 300.- oproti M535? Jsou vůbec tyhle brzdy myslitelný na nějakou agresivnější jízdu dolekopcom? Ptám se na vaše zkušenosti… Nebo bych si nepomohl ani s jedním a radši se na to vykašlat a šetřit do prasátka na Juicy 5?? Díky!

    Anketa: s ohledem na dávkování a obecně poměr cena/výkon jste pro:

    0x
    0%
    0x
    0%
    0 0
    • marapara  

      A co takhle Juicy 7? Na kupkolo.cz mají set přední i zadní se 185 mm kotouči za 5900, což je podle mne bezkonkurenční cena. Uvidíme po výplatě, asi do nich půjdu.

      0 0
    • vlk  

      Mám lx, kamoši maj m535 a hone a juicy 7.Popravdě ty535 jsem moc nezkoušel, asi jen jednou a to ještě nebyly zajetý.Ale ty zbylý bych na gresivnější jízdu- jak píšeš dolekopcom asi nedoporučil.Vše testováno na 160mm kotoučích. Vše jsou velice pěkně dávkovatelné, žádné kousance apod.Ale při dlouhých sjezdech, kde se často brzdí před zatáčkou- ztrácí dole všechny brzdný výkon a to docela dost-přehřívají se.Možná by pomohly větší kotouče, těžko říci. Ma xc když je nepřehřeješ tak brzdí ty lx, hone a juicy 7 srovnatelně tedy velmi dobře.Podle mého by to chtělo na sjezd něco, co tolik neztrácí výkon.

      0 0
    • Lister  

      no pokud bys použil u Juicyn kotouč 185–203mm a vyměnil desky, tak by to možná prošlo, s původníma deskama a 160mm kotoučem nemám problém desky při prudším sjezdu odvařit..........

      0 0
    • Páník  

      no ja mam M 535 a jsem s nima zatim celkem spokojen…akorat je nutny vymenit kotouce,pac ty origos jsou spatny – dal jsem Avidy 185/160 a ucinost sla hodne nahoru…casem chci vyzkouset jeste jiny desky,co to s nima udela.Nadruhou stranu musim rict,ze BB5 se stejnyma kotoucema,byli o trosku ostrejsi…co jsem zkousel LX, tak mi neprisli o moc lepsi…rozdil je podle me spis jen v kotoucich a deskach ja je jezdim na endurko a staci bohate,ale kdybych chtel jezdit nejaky silenosti,asi bych chtel nejaky ostrejsi brzdy

      0 0
    • Radek Broz  

      Sel bych do Saint.

      0 0
    • dieegoo  

      Na dolekopcom bych asi hned vyřadil ty 585, kůli nestabilní páčce u dualů. Vozil jsem je, ale výkon mě dost zklamal. V testech ve velu LX brzdy často chválí za velký výkon, ale mizerné dávkování – aspoň takhle to bylo psané v posledním čísle. Na bagbike koupíš za 5000 kompletní set XT brzd.

      0 0
      • vlk  

        no jo on vlastně dotyčný nenapsal, zda je chce s klasickými brzdovými pákami nebo s dualy-ty shimano brzdy.S dualy bych nebral žádné shimano.Ty páky jsou na prsty prostě nepříjemný.Jinak neposlal bys mi naskenovaný ten článek o lx z Vela, docela mě to zajímá pokud tam mají i nějaké grafy- mě se právě lx zdají dávkovatelný až moc, s klasickou pákou.Deorka, hfx9 jsou proti tomu nedávkovatelný kousavý brzdy.Dík

        0 0
        • maverick82  

          dual ne… jinak pokukuju po Hone s M525 pákou za 2,4kkc

          0 0
        • dieegoo  

          Článek ti naskenovat nemůžu, Velo si nekupuju, mamka mi ho nosí z práce vždycky jen na přečtení. Nicméně, žádný graf tam u toho nebyl, pouze to jejich hodnocení na stupnici 1–10.

          0 0
    • maverick82  

      no je fajn, že seženu komplety za skvělý peníze, ale když ty peníze prostě nejsou, tak koukám jen po předním brzdě zvlášť ;))

      0 0
      • vlk  

        Jen přední xt se dá na netu sehnat za 3 tis.Podle mého je to ale to samý co lx s brzdným výkonem a jeho ztrátou ve sjezdech.

        0 0
        • goofy  

          Podle meho kecas porad kraviny, jinak si to nedovedu predstavit. Kor na 8" kotoucich je to hodne povedena brzda…

          0 0
          • vlk  

            No já nevím, mě se prostě v některých sjezdech přehřívaj a ztrácí účinnost ať už jsou to Hone, lx, xt nebo avid 7. Je možné, že to bude těmi jen 160mm kotouči.A nebo máte u vás malé kopce :o) Ale jako ne všech těch uvedených se dá jezdit, když si na to zvykneš.

            0 0
            • goofy  

              No ja myslim, ze zeby si urcite mel zkusit vetsi kotouc. Aspon tech 185mm… A s tema kopcema bych to u nas nevidel spatne. ;o)

              Treba takova zluta z Ostreho, delka sjezdu asi 4,5 kilaku? a z toho pulka serpentiny. Cely kopec clovek musi prubezne brzdit, a na serpentinach jit tvrde na brzdy. Takze cely kopec jsou pod zaberem, a ani dole jsem necitil zadne vadnuti (na XT). Celou dobu brzdim pochopitelne jednim prstem, pac jinak by mi vypadly riditka z ruky :-)

              0 0
              • raceman  

                to musime nekdy zajet ;-)

                0 0
              • ota  

                a jel jsi z Lysé po velké sjezdovce?třeba Javoš či Ostrý-tam mezi serpentinami mám čas na přerušované brždění(moc rychle tam nejedu,a v pohodě stačí 160ka kotouč,juicy 7) zato na té sjezdovce tu brzdu fakt nepustím,a tím že to přes ty šutráky nemůžu pustit,tak se to hřeje víc,ale furt to jde.ale já jsem nepřehřál brzdu ani na Gardě,kde jsem z toho místy měl lufta.

                0 0
                • goofy  

                  No Lysou jsem po velke nejel (tam se to nesmi, ne?), ale jel jsem treba Reku, a tam clovek tu brzdu taky nepusti… :-)

                  0 0
                  • ota  

                    no když jedeš s Horskou službou,můžeš:-).já to uvedl proto,že to jsou dost schody a s běžnou technikou nezávodníka DH tam musím pomalu a pak to celkem hřeje.sjezdov­ky,pokud jsou po trávě,tak můžu rychleji,a chladí se to. nejvíc se mi líbí od Charbuláku na Šance(Armaturka)-tam to fakt jde pustit,to je pěkné.Níže Vlk píše,že se mu to přehřívá ve větších rychlostech,což absolutně nechápu,neboť to pak parádně chladí.Nejlepší chlazení jsem zažil loni v unoru z Lysé po červené na Ostravici,sníh stříkal na kotouče a já se ohříval parou:-)..jeden z mých nej sjezdů

                    0 0
                    • vlk  

                      Já bych to poopravil, když často z velkých rychlostí brzdím na malou.Prostě tam je velké tření.Zkus rychle po sobě z nějakého kopce vždy rozšlapat k 50–60km/h a okamžitě co nejvíc dobržďovat na 20km/h a zkus to tak 10–15× po sobě.Snaž se to dělat co nejreychleji, ať nejedeš moc dlouho bez brždění. No a nakonec to rozjeď na 50–60km/h zkus to dobrzdit tak na 20–30km/h a na této rychlosti drapni za páku tak, jako by si to chtěl postavit na přední, budeš koukat, bude brzdit tak 50% než normálně a na přední teda asi neposatvíš.Jinak zkoušel jsem to v letošních vedrech v červnu/takže ono v tom vedru se to také moc nechladí.Takhle jsem osobně testoval lx a xt a avidy 7 tak testoval kamoš.

                      A nebo pro Olomoučáky, ještě jeden test, ale obávám se že tam by se nechytla žádná hydra.Rozjeďte to z kopce na Jivovou co to dá a přibržďujte, abyste pernamentně drželi rychlos okolo 40km/h.Tak dole budete mít také k dispozici tak 50 procent brzdného výkonu. Takto jsem tam jel loni s hřebovými pneumatikami, když ten kopec byl pokryt ledem, nechtěl jsem to pustit přes 40km/h i když hřeby drželi fest.

                      0 0
        • Vilém  

          XT nema deleny trmen a pravdepodobne diky tomu brzdi vic nez LX.

          0 0
          • vlk  

            Jednat to neznamená, že se xt i tak nemohou trochu roztahovat a jednat to lx se neroztahuje do nekonečna, maximální síla brždění je stejná, jen je díky tomu jiný chod-když by člověk dělal křivku brždění síly na páce, tak by byla v konci stejná, ale průběh už ne. Budu muset vyzkoušet větší, kotouče.Kdyby se nepřehřívaly, tak by byly dobrý všechny.

            0 0
      • dieegoo  

        tak potom tady koluje inzerát na Formula ORO K18 myslim za 2500 ;)

        0 0
        • mountaineer  

          No da se kpupit i nova na netu za 2890,– :o)

          0 0
          • dieegoo  

            Ale bez kotouče ne? Já je nesháněl, tak nevim, je to možný… dal sem to jen jako inspiraci.

            0 0
            • mountaineer  

              Aha to sem si nevsim,no bohuzel bez kotouce ale jestli meni za Avid CPSko tak kotouc ma:o)

              0 0
            • mountaineer  

              Aha to sem si nevsim,no bohuzel bez kotouce ale jestli meni za Avid CPSko tak kotouc ma:o)

              0 0
    • CERWuska  

      čus..no já taky koukam po novejch brzdách ale kompletu…a našel sem super komplet na bikestoru LX pár bez kotoučů za 3700 cože se mi zdá jako soolidní cena a já teď vozim HFX9 a nic moc vepředu taky už to má dost za sebou tak chci nový a asi to vypadá na shimano páč 10000 na avid code neseženu tak asi ty lx je to to samý co hone a podle mě to na dh stačí…nesmí se holt pořád stát na brzdách to spomaluje:)

      0 0
      • vlk  

        JJ lx Hone jsou stejný, akorát hone mají shimano sintrovaný destičk lx mají polymery. Jinak nejsou tam špatný ani ty 555.Pro chty co šetří- možná o něco lepší co se týká váhy.

        0 0
        • CERWuska  

          no hele jak si psal vejš že se ti všechno přehřívá..nevim teda co jezdíš ale když jim dáš v tom sjezdu chvilku oddychnout tak se rychle spamatujou mě to u 525 hodně pomáhá(jezdim je na 203 kotouči ale na DH) toť muj názor a zkušenost ale asi to stejně víš tak tady ze seba akorát udělam vola:D

          0 0
          • vlk  

            v pomalých sjezdech je to ok, problém je v rychlých, kde jsou zatáčky a serpentýny.Každou chvíli člověk zbržďuje z 60km/h na 20–30km/h-aby projel zatáčku no a když je těch zatáček hodně, tak to dostává zabrat.Asi zkusím napředek větší kotouč, ono 160mm není moc a možná se na tak malém kotouči nestčí chladit jak kotouč tak i samotné destičky, protože třmen není většinou až tak horký.Jen si říkám zda 203 nebude na xc kolo moc, možná zkusím spíše 185mm-jestli bude vůbec nějaký rozdíl.

            0 0
            • CERWuska  

              já bych zkusil na xc tu 185 podle mě slušná volba…to já takový rozdíly tychlosti naštěstí neřešim a bez 203 bych už asi nemoh jezdit

              0 0
          • goofy  

            Pokud mas 525, tak LX-ama si rozhodne nepolepsis, spis naopak…

            0 0
            • CERWuska  

              proč myslíš??? jestli taky chci vědět proč páč nechci brzdy co nebrzdí

              0 0
              • vlk  

                Ty dvě brzdí srovnatelně co do brzdného účinku.Akorát deorka je kousavá a má ten tvrdý(tvrdší) konec-není prostě tak dávkovatelná.Samo, že po přehřátí ztrácí brzdný výkon stejně jako lx. Jde o to že jako víc ti ta lx brzdit nebude, bude jenom jiný chod.

                0 0
                • CERWuska  

                  no upřímě mi de hlavně o vídrž protože každá brzda co ti dokáže zabloovat kolo má dostatečnej brzdnej víkon protože ten ti je po bloknutí kola na hovno…důležitá je ta dávkovatelnost a výdrž(proti přehřátí)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    A ty už jsi snad jezdil nějakou brzdu, která ti ve větší rychlosti na nesypkém povrchu s pořádným pláštěm dokáže bloknout přední kolo?

                    0 0
                    • CERWuska  

                      no tak přední moc ne to je jasný......jako nechci jedovku ale prostě něco dobrýho na dh a nemam 10000 na pár avid code…jako jezdim dvě sezony hayes hfx9 ale už to neni ono.....

                      0 0
                    • maverick82  

                      no tak to třeba zrovna já a moje BB7 bloknout předek umíme a není z toho veselo… a proto hledám alternativu v hydrách

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Že umí bloknout předek, ale v jaké rychlosti a na jakém povrchu a s jakým pláštěm?

                        Já už teď testoval v 50km/h rychlosti na hrubém asfaltu mojí J7 se 185 kotoučem s maximální silou při brždění jedním prstem a téměř maximální silou dvěma prsty (už se tomu maximálnímu stisku blížím hodně) a bloknutí kola předního ani náhodou. Ale beru to, že mám slabý prsty.

                        Mě tedy pro moje potřebý žádná brzda zatím brzdným výkonem při 185 kotouči ještě plně nedostačuje i když těch situací, kdy brzdím takhle na max je dost málo, ale hlavně bych chtěl brzdit s menší silou na páce (samozřejmě, že to není tak špatné s tím brzdným účinkem a je to zatím to nejlepší, co jsem vozil a dříve to bývalo mnohem horší).

                        0 0
                        • marapara  

                          Ty jo, tak to s CPS, teď BB7, se 180 mm kotoučem vepředu fakt nemám problém jedním prstem. Páky Avid SD5, destičky C4. Spíš mám problém s vysokým účinkem, velkou kousavostí těchto brzd. Ale už jsem si na to zvykl, tak nakonec měnit nebudu.

                          0 0
                  • vlk  

                    Tak to neporadím, mě se přehřívaly na kotouči 160mm lx, xt i avid7.Buď větší kotouč, ale to jsem nezkoušel-tedy nedokáži porovnat, nebo nějaké brzdy s destičkami s dlouhou dosedací plochou.Popravdě troufnu si cokoliv , ale ztvrda za to v 50km/h drapnout za přední teda ne.Takže to také neposoudím. Jinak pokud ti jde hlavně o dávkovatelnost tak avid 7.Tam se dá na páce dávkovatelnost nastavit.A na nastavení na max dávkovatelnost je to teda fakt brutus-nic více „dávkovatelnějšího“ jsem ještě nejel.

                    0 0
                    • CERWuska  

                      já bych je bral teda spíš CODE ale nemam ani na jedny…kdyby mě chtěl někdo sponzorovat tak se bránit nebudu:)

                      0 0
                      • Veeteck  

                        Juicy 7 sezenes za 6 klacku, coz je jako Saint/XT.

                        0 0
                        • Radek Broz  

                          Saint bez kotoučů sežene taky za 6 obě.

                          0 0
                          • Veeteck  

                            No vzdyt rikam :)

                            0 0
                            • Radek Broz  

                              Uz blbnu – jsem to chapal: „Juicy 7, coze je jako Sanit, sezenes za 6.“ No… jdu se jeste tak 2 hodky vratit ke statistice;-)

                              0 0
                              • Veeteck  

                                Pohoda… To ja travim noc nad Technologii svarovani :(

                                0 0
                                • Radek Broz  

                                  Alespon aplikovatelny v mtb;-) Ja se snazim pocitat jakysi souhrnny cenovy index a bez tabulky v XLS, kde to mam preddefinovany, to neudelam ani nahodou;-) A navic mi je to k ho…

                                  0 0
        • pepino  

          Tuším, že kdysi se tu psalo, že polymery maj 525 a LX maj sintrovaný. Jak se to všechno mění:)

          0 0
    • kassar007  

      mrkni na tuhle diskusi

      www.bike-forum.cz/…5/forum.html#…

      0 0
      • Kubiczech  

        Timhle odkazem si mu asi moc nepomohl a navic si zamotal sisku i me… (: Asi to bude hodne subjektivni a dany predchozima zkusenostma. Cos nakonec vybral ty, jestli se muzu optat?

        0 0
        • dieegoo  

          Ono všechno co tady najdeš, budou subjektivní hodnocení… Jen nevím, jestli šestříš zrovna na správném místě, ono brzdy u DH budou asi docela důležitý.

          0 0
          • Kubiczech  

            U DH bezesporu, ale ja se svym kolem zadne takove ambice nemam. Spis se radim do kategorie enduro a lehci freeride jako kolega. Stejne do toho nemuzu vrazit ranec a i tyhle prachy sou pro me celkem dost.

            0 0
        • kassar007  

          mno ozkousel jsem avid, shimano, hayes. nevm jestli jsem natrefil na dobrej kus nebo jak se to sebehlo, ale nevic mi sedel ted hayes. Mam rad trochu tvrdsi brzdy kdy citis ze brydis. Vzal jsem Hayes a nelituju.

          0 0
        • kassar007  

          ale jak pisu narazil jsem asi na dobrej kus, jinak myslim ze to je dost subjektivni. Muzes narazit na dobrej kus avidu a bude super nebo obracene. Ale v zasade jsou tu skoro nejlip hodnoceny Shimano XT/Saint. U tech se asi nespletes. Tak at dobre vyberes

          0 0
          • CERWuska  

            hmm..nevíte někdo o dobrý ceně někde na sainty ty bych chtěl nejvíc…pls help kdyby ste věděli o nějaký fajnový ceně za pár klidně nepostavený radši si je udělam sám na míru než je kupovat naplněný…díkec

            0 0
          • Dijck  

            Asi som tiez narazil na dobry kus HFX alebo co, subjektivne su ucinnejsie ako hopy mini, M4, sh 525, 535, lx, juicy 7, 5…vsetko s 203mm kotucmi. Su o nieco horsie davkovatelne ale inak bezkonkurencne. Jedine co sa im zatial vyrovna je saint:) Asi bude vela zavisiet od nastavenia a dobrych dosticiek.

            0 0
            • kassar007  

              co na tom mas za desky??

              0 0
              • Dijck  

                Goldfren DS

                0 0
                • dodydody  

                  jak si s nimi spokojenej take je hodla vyzkouset ps.jake jine si jeste jezdil a muzes dat nejake porovnani dikes

                  0 0
                  • Dijck  

                    Myslis dosticky? Origo hayes organic, sintered , potom bbb, neviem ake, a teraz tie DS goldfren. Sintrovane vychadzaju naj, ale vsetky boli viac menej uspokojive. Nikdy som nemenil dosky len koli tomu, ze by slabo brzdili.

                    0 0
                    • kassar007  

                      a jaky bys vyhlasil jako viteze – nebo jaky meli co za vlastnosti (budu si asi kupovat novy tak nejaka rada by se hodila)

                      0 0
    • maverick82  

      Vono ještě takhle: já totiž teď vepředu vozim Avid BB7(teď jsem kupoval originál desky) s 203mm Aligatorem a problém je, že ta brzda je strašně jedovatá – existujou jen dva stavy: buď nebrzdim, nebo stojim na fleku, což je při sjezdu problém při nějakym opatrnym zpomalování, nebo přibržďování, pač mi chodí přední kolo do smyku. Druhá věc je, že rozhodně nezabrzdim jedním prstem. Tak doufám, že přechodem na hydru jednak vyřešim to, že nebudu muset rvát za páku při brždění a druhá věc je právě to dávkování! Jinak je ten BB7 úžasná brzda, ale holt moc brzdí :)

      0 0
      • Radek Broz  

        Ty prsty musíš posilovat, to hydra nevyřeší;-)

        0 0
      • marapara  

        Mi taky brzdí Avid CPS vepředu s 180 m kotoučem jako prase. Brdím jedním prstem, polechtám a stojím na předním kole :). Je dost jedovatá, ale dá se na to zvyknout, stačí mít na to cit. Ale už se mi párkrát stalo, že mi při brždění podjelo přední kolo, např. když popružilo pod kořenem nebo kamenem a přitom jsem lehce přibržďoval. Ale vždycky jsem to zatím ustál. Osobně preferuju malou sílu stisku a velký brzdný účinek, ale dávkovatelnost bych uvítal trochu lepší. Chtěl bych jít do Juicy 7, tak doufám, že se dávkovatelnost zlepší.

        0 0
        • maverick82  

          to je ten problém frčet rozbitym terénem, kde tlumíš celým tělem a rukama udržet cit na jedovatý brzdě…

          0 0
          • CERWuska  

            ty si stěžuj na tlumení celym tělem když máš fulla…na pevňáku se tlumí celym tělem jako mi muži pevné vůle a kola:D:D

            0 0
            • Radek Broz  

              Omyl – na fullu je to tlumení, na HT zoufalej pokus o tlumení:o) Jsem sledoval jízdu Majgla a zadní kolo má permanentně ve vzduchu.

              0 0
              • CERWuska  

                ale stejně tě zajedem a i já a to už je ***** co říct......prostě HT MX DH ČP 4EVER

                0 0
              • goofy  

                Jestli myslis pana Cervenku, tak to neni clovek… Ja bych mel na fullu 2× pomalejsi cas nez on na pevnaku :-)

                0 0
                • CERWuska  

                  jj myslí červase ale zajedu ho i já na HT a navíc ho uvisim u něj doma kde sem byl poprvý:D:D:D ne tohle už je for kdyby chtěl tak mi asi ujede ale myslim si že na DH se ho celkem bez problemu udržim…teda když sou SPD

                  0 0
                  • goofy  

                    Nevim, tabe sem este jet nevidel, ale pokud se ukazes v Karlovicich, tak se rad priucim… ;-)

                    0 0
                    • Radek Broz  

                      A vy tam plánujete postavit DH trať? Nebo zůstanou jen dřeváky z kopce? :D

                      0 0
                    • CERWuska  

                      no počítam že tam pojedu. jinak bych měl jet komplet pohár a i nějak 3dh asi pojedu uvidim podle financí a času…ale určitě se tam těšim

                      0 0
                  • Radek Broz  

                    Hele, tam jsem nejel ještě úplně nejvíc hranu, koukal jsem, jestli furt visíš a i tak jsi měl celkem problémy;-) No a za někym se vždycky jede líp. Máme nový trasy, počkej na jaře… I když spíš pohodovější technický – rvát to tam, jak tehdy nahoře na Paindlu, tak se v první zatáčce zabijem:o)

                    Ale jinak jo, v ČP mi dáš dost, jezdíš fakt dobře.

                    0 0
                    • CERWuska  

                      to mi ani neřikej nebo spichnu…no dyk já vim že by si mi ulít kdyby si chtěl..ale nejvíc bylo jak si to psal na stránkách…„dom­luvili sme se s CERWem že pojedem pomalu a já začínal DH rubačku jak sviňa“ :D:D už se k vám moc těšim..dej včas echo na hammer oki????

                      0 0
                      • Radek Broz  

                        Jasně – ten jarní asi vyberem tak nějak operativně podle toho, kdy sleze sníh… jestli nějakej vůbec bude.

                        0 0
        • MlokCZ  

          S citem u J7 a 185 kotoučem a nastavením na nejkratší chod při brždění jedním prstem zcela žádný problém, jak mám prstík slabej, tak je hodně citlivej :-) Taky ale když potřebuju brzdit hodně, musím brzdit 2 prsty. A většinou nemám problém ani se smykováním zadní když ji vemu dvěma prsty (tam už ale i moje slaboučký prsty musí hodně citlivě).

          Takže doufám, že ORO budou o něco málo silnější a i když by byly o chlup méně citlivé, tak mi to vadit nebude.

          0 0
          • CERWuska  

            vy fakt brzdíte dvouma prstaam když je potřeba bloknout zadek jo????

            0 0
            • goofy  

              Taky nevychazim z udivu…

              0 0
              • dieegoo  

                Jo, já dlouho nevycházel z údivu, že ty dva prsty byly u LX fakt potřeba :)

                0 0
                • CERWuska  

                  jako jestli jo a u LX sou fak na xc potřeba dva prsty k pořádnýmu brždění tak ej nechci..potřebuju brzdit jednim prstem..jinak to už neumim a za druhý to při DH abi jinak nejde

                  0 0
                  • dieegoo  

                    Nevim no, buď jsem měl vadný kus nebo nevím čím to bylo, ale pokud sem chtěl skutečně brzdit a ne jen přibržďovat, byly potřeba dva prsty. Asi mám slabé prsty, ale v některých momentech sem nebyl prostě jedním prstech kolo schopný zastavit.

                    0 0
                    • CERWuska  

                      hmm..tak to se začínam bát..jako já teda na ně v tom sjezdu zas tak nehamtam páč to je moc velkej luxus brzdit :D ale jako když je potřeba tak za ní sem schopnej jednim prstem vzít docela tvrdě

                      0 0
                • CERWuska  

                  jako u 525 neni problem vzadu brzdit jednim a u hayesy vepředu taky ne teda teď už jo ale to je něco jinýho páč už je nějaká divná

                  0 0
                • vlk  

                  Já teda také nevycházím z údivu, že potřebujete u lx a někdo i avidů 7 brzdit 2 prsty a dokonce u zadní brzdy.To se mi ještě nestalo.Pánové přestaňte ty kotouče mazat olejem :o)

                  0 0
                  • CERWuska  

                    ty máš LX????

                    0 0
                    • vlk  

                      JO přední.Koupil jsem jednu z prvních co se dala v ČR sehnat. A jak to tak čtu tak mám pocit, že mám snad i jinou než ostatní.Brzdím v pohodě jedním prstem s destičkami koolstop a kotoučem xt 160mm. Jediné co mi vadí, že se v některých sjezdech přehřívají.Kamoš co má avid 7 na 160mm kotouči tak je to samý.A právě proto nechápu proč u těchto brzd někdo brzdí 2 prsty, možná až když se přehřejou, tak jo, ale když nejsou rozpálený, tak jedním prstem OK.Já nehodnotím brzdy zda brzdím jedním nebo 2 prsty-tím jedním je to snad samozřejmost.Já je hodnotím, jak vadnou při jízdě dole kopcem a to i avid7 i lx i xt u mne propadají, ať už se to zastáncům xt líbí nebo ne.Ano kritizuji i své vlastní brzdy z tohoto hlediska, už bych si je z tohoto důvodu nekoupil, ale zároveň mohu říci, že nevím co jiného bych koupil, lepší drahé brzdy odskoušeny nemám.

                      0 0
                      • CERWuska  

                        jo díky moc za poznatek..já osobně bych asi nejvíc chtěl ty code ale na ty nebudou money tak to pořád vypadá na ty Lx takže by si mi je moh na DH s 203 aligatorama kotoučema doporučit jo????

                        0 0
                        • dieegoo  

                          Někde si je vyzkoušej. Takhle se toho stejně moc nedozvíš, když ti vlk řekne, že jemu brzděj a já ti zas řeknu, že mě nebrzdily… :)

                          0 0
                        • vlk  

                          Raděj si je někde vyzkoušej, je divný že mě např brzdí a třeba Tinkovi zrovna nebrzdily-možná jak který kus. Na 205 kotouči jsem je nezkoušel-tak nevím, ale na 160mm na DH bych je kvůli vadnutí a to dost výraznému nedoporučoval.

                          Se zkus mrknou na www.bikestore.cz tam ti ty brzdy bez poplatku, pokud jsi u nich někdy něco kupoval zapůjčí na vyzkoušení-zašlou poštou.A můžeš si je pak zkusit na svém kole.

                          0 0
                          • CERWuska  

                            jj tam bych je právě kupoval…takže to asi zkusim…uvidim­..zkusim se ještě poptat v plzni v krámech jestli je tam někdo nemá že bych je zkusil…

                            0 0
                          • goofy  

                            Ja myslim, ze problem bude taky v tom, ze u vetsich kotoucu se znasobi rozdily v brzdnem vykonu. Pak brzdy, ktere na 160mm kotouci vypadaji stejne, muzou byt na 203mm kotouci razem velmi rozdilne…

                            0 0
                            • CERWuska  

                              je to taky možný…apropo nevíte někdo jestli se už prodávají plovoucí kotouče od goldfrenu(mys­lim)???

                              0 0
                            • MlokCZ  

                              Tak to je jasný, že na větším kotouči stačí menší síla na páce. Ale přeci jen na moje ježdění se mi tam 203 kotouč dávat nechce. 180 vepředu musí stačit. U XT jsem jezdil jen se 160 kotoučem.

                              0 0
                          • Radek Broz  

                            Jen poznamka – se 160mm se na DG nedá použít nic.

                            0 0
                            • vlk  

                              Já vím, nejsem blbej, já tím chtěl říci, že mám zkušenost jen s 160mm kotoučema a to zkušenost díky vadnutí špatnou.

                              0 0
                  • MlokCZ  

                    Brzda brzdí tak jak má, mám prostě slabé prsty. Taky dokážu brzdit jedním prstem i na přední a ve většině situacích brzdím, ale občas prostě brzdím dvěma.

                    Aby bylo srovnání, u XT V-ček když bylo sucho jsem trvale brzdil dvěma prsty a při dlouhých sjezdech mě prsty odcházely.

                    Já za to nemůžu, že každý má 10× silnější prsty než já a nemám potřebu pořád posilovat prsty, já chci prostě ještě o něco silnější brzdy :-).

                    0 0
            • MlokCZ  

              Zadek bloknu i jedním. Ale raději brzdím stejně prsty vzadu i vepředu. Takže když vepředu začnu dvěma, tak brzdím dvěma i vzadu.

              0 0
              • Peslezedirou  

                Ty perlíš :o)))

                0 0
                • MlokCZ  

                  Nevim co je na tom divného, prostě mi to tak vyhovuje. Navíc při dlouhých sjezdech při bržděním jedním mi prst časem odejde, tak jako se mi to na V-čkách stávalo při brždění dvěma prsty.

                  0 0
              • CERWuska  

                ty jo to bych fakt nemoh…nikdy víc než jednim

                0 0
                • Peslezedirou  

                  dvěma to už bolí co? :)

                  0 0
                  • CERWuska  

                    asi tak:D jako myslim si že při dh si nemůu dovolit víc než jeden prst na páčce páč potom bych neudržel řidítka..i tak už mam problem.. jinak na xc v nejhoršim klidně dva ale já to fakn neumim nemam pak takovej cit v držení řidítek

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Tak o držení řídítek, o tom žádná. Mě se při brždění 2 prsty taky drží mnohem hůře.

                      0 0
    • maverick82  

      co je zajímavý, že se nikdo nevyjádřil k těm Juicy 5?!

      0 0
      • dieegoo  

        protože ty se tu probírali nespočetně krát :)

        0 0
        • maverick82  

          já vim ;) myslel jsem spíš s porovnáním třeba s tou Saint a Hone… ale dobře no, i tak je to síla ~130 příspěvků, čekal jsem, že mě někdo s tímhle tématem vyfakuje dřív :))

          0 0
          • dieegoo  

            Ja bych je bral v tomhle poradi XT, Juicy 5 a pak dloooooouho nic a pak az ty LX. O XT ani Juicy 5 sem necetl, ze by nekomu vyslovene nebrzdily, zato o LX je tady v tom smyslu docela dost prispevku.

            0 0
            • goofy  

              Juicy 5 2006 – blbe kotouce, prehrivani. No ale to Vlk pozoruje i u XT, tak ja uz fakt nevim

              0 0
              • maverick82  

                ja bych u toho prehrivani problem nevidel s 203mm kotoucem, kterej si tam necham…

                0 0
              • vlk  

                tak snad kotouč 185 pomůže a nebo blbě brzdím.

                0 0
            • Gorgov  

              jo o tech juicy 5 pasly dost nevalne i v tom velu, v nejakym testu znacky kol, meli to tam a pry se to hodne lidem povedlo uvarit. Ale zas nic moc bych z toho taky nevyvozoval:)

              0 0
    • mosquito  

      tak pak jedine torpedo :) to se nehreje, brzdi dobre celej rok :) mam ho na skladacce a nedam na nej dopustit :)

      0 0
    • Kubiczech  

      Mam dilema. Hayes9 P a Z + 160kotouce vs. Avic J7 P a Z + 185 koutouce. Respektive 4600 vs 5900… Fix… )=

      0 0
      • Radek Broz  

        Tady bych řekl, že není co řešit, těch 1300 navíc se podle mě vyplatí.

        0 0
      • vlk  

        dle mne Avid Juice 7 více brzdí i když nemaj tak tvrdej konec jako Hayes9. navíc se zá na páce u nich štelovat chod. jednoznačně z těchto 2 avidy 7.

        0 0
      • dieegoo  

        Ber Hayesy, ty Avidy chci já :P

        0 0
        • Kubiczech  

          No tak ze ses to ty… (: Ono zase kdyz k tem Hayesum poridim 185mm kotouce, tak si pricitam +/- 700Kc a sem tam, kde sem. Kazda rada draha… (:

          0 0
          • Kubiczech  

            Takze secteno a podtrzeno beru Avidy. Diky za pomoc.

            0 0
          • dieegoo  

            Jestli si ty hayes myslel z bagbiku, tak tam je docela ochota kotouče vyměnit :) ale dělej jak chceš.. šel bych taky do avidů

            0 0
    • maverick82  

      a je to namontovaný… a je to Juicy5 :-P

      0 0
    •  

      Svitava je řeka řek!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.