• Lakii

    Ve stredu rano jsem objednaval zbozi, behem hodiny pripraveno k expedici, dodnes neodeslano. Telefony neberou, na maily neodpovidaji. Vzhledem k tomu ze jsem po nekolika dobrejch zkusenostech pocital s dorucenim do druheho dne me nenapadlo, ze se to do vikendu nestihne. A ted nevim, jestli s tim jeste nekdy mam teda pocitat:D

    0 0
    • DaD  

      Já objednal ve středu a dnes jsem to dostal.Takže cajk…

      0 0
    • MachiSSS  

      Tam je prakticky nemozne se dovolat. Jako sluzby, ceny, vyber zbozi perfektni, ale komunikace tezce vazne, ja to volal nekolik dni a nikdy se mi to nepovedlo. Reagovali pak az na muj ostry kriticky meil.

      0 0
      • Delkim  

        se jim nediv, když jim tam každou chvíli někdo volá, že objednal včera odpoledne a ještě to jako dneska ráno nemá :)

        by nestíhali balit a expedovat těch několik set balíků denně co posílají

        kéž by všechny eshopy fugovaly tak spolehlivě a promptně jako právě Kupkolo…

        0 0
        • Lakii  

          „se jim nediv, když jim tam každou chvíli někdo volá, že objednal včera odpoledne a ještě to jako dneska ráno nemá :)“

          Tak si to nemají dávat do obchodních podmínek.

          0 0
          • Delkim  

            Příjem objednávek pro expedici do druhého pracovního dne po ČR: do 14:00 hodin.

            Balík Do ruky České pošty s doručením do 24 hodin.

            jsi v limitu, co se ti nelíbí? :)

            0 0
            • Lakii  
              1. „Do druhého pracovního dne“ není to samé jako „do dvou pracovních

              dnů“ 2) ještě se mi nelíbí ten baner na hlavní stránce „zboží skladem ihned odesíláme“ :)

              0 0
        • MachiSSS  

          No neslo mi o to, ze ten balik prijde do druhe dne, coz o to, to prislo, ale pi odeslani objednávky jsem na seznam zapomněl pridat jednu věc, čili okamzite jsem vzal mobil a volal a volal a volal…a nedovolal. Presto ze to maji v obchod. podminkach, ze pokud budu chtit zmenit objednávku, tak jedine mobilem. No a ja tedy musel pak platit dve postovne, protože jsem se nedovolal a musel jsem si tu vec doobjednat solo. To me nastvali.

          0 0
          • Breakpain  

            Edituju i po e-mailu a pokud nevolas hned, stejne uz to maji zabaleny. Jsou rychli ;-).

            Btw: ja tam nikdy nevolal, Imho bez sance, znam takove firmy a nato nemaji kapacity. Neco za neco. Vesmes si na ne nelze stezovat, objednas a uz to k tobe leti ;-).

            0 0
            • MachiSSS  

              Jo, to jim nelze uprit tu rychlost, to je bezkonkurenční:-) Rikam, sluzby super, akorat se pri odeslání objednávky se musis držet heslem dvakrát mer a jednou řež:-D

              0 0
          • žvejk  

            Po odeslání objednávky tam můžeš ještě cokoli přihodit, samo že tak max 2 až 3 hoďky po, ale jde to. Jen si to tam chce najít, v sekci moje objednávky, nebo tak něco… Chceš toho po nich moc a sám se v tom nevyznáš… ;)

            0 0
            • MachiSSS  

              Půl hodiny po odeslání objednávky už s tím nešlo hnout. O té možnosti jsem samozřejmě věděl. Já nevím jestli toho po nich chci moc, chtěl jsem se jen dovolat na telefon, který mají uvedený v kontaktech, mi neříkej že nikdo není schopný ten mobil vzít. Zvlášť když jsem několikrát volal, pak dvakrát bylo obsazeno, protože asi někam volali oni a hned po skončení jejich hovoru jsem volal opět já a zas mi to nikdo nebral. Tak ten telefon/mobil nemají v kontaktech ani uvádět a člověk by si ušetřil trochu času se zbytečnýma pokusama o dovolání se tam.

              0 0
    • bosmilan  

      než s Kupkolem,tak mám spíše problém s poštou…balík odeslán,SMS že mi příjde balík a ten dorazí třeba až za 2 dny a při sledování zásilek to celou dobu visí na té jejich poště.

      0 0
      • joudys  

        asi tě má pošta na nějakém hate listu :-)

        0 0
      • prodi  

        naprosto bezna praxe u posty, bohuzel

        0 0
        • Dav...1  

          Naprosty opak, posta mi nedorucila vcas pouze 1 balik a to bylo v dobe tesne pred vanocema. Zato PPL je banda, typek zavola ze za 20 minut mi preda balik, a kdyz jsem se nemohl prizpusobit, tak to veze spatky. Doruceni az napotreti (paradni sluzba :-))

          0 0
          • kyl  

            S PPL se mi stalo že mi řidič volal,jestli bych si pro balíček nemohl 30km přijet,že na moji stranu nic jiného nemá a neoplatí se mu s jedním balíkem sem jet.2× mi balíček poslali na jiné depo a tak mi to dovezli až 3tí den.

            0 0
      • Smazaný účet  

        No hele…sel mi balik. V pondeli rano vola chlapik od posty, ze to doveze…mu rikam, at to necha na poste, ze si rpo to vecer prijdu. Vecer vyzvednu, pohoda. Utery klidek a ve stredu mi pristane ve schrance papirek, ze mne na poste ceka ten balik..na pozdravu z posty je duvod „nezastizen-oznameno“…geni­alni:DD

        0 0
        • satch  

          jo, oni jsou schopní ti těch papírků do té schránky hodit i několik. V pondělí vyzvednu na poště, v úterý papír ve schránce, ve čtvrtek opakovaně nezastižen, další lístek :-)

          0 0
          • Medunka  

            Bych šla na tu poštu a chtěla ten balík :-)

            0 0
            • JSt  

              tak ti ukazou tebou podepsany papir, zes prevzala a pujdes domu. to je, si myslim, zbytecny zkouset, ne? ;-)

              0 0
              • Medunka  

                No teďka už balíky řeší počitačově, takže si naťuká údaje a ví, ale i tak, když v tom mají takový bordel a dost často dělají z lidí blbce, tak proč neudělat blbce z nic.

                Já si stěžovala na nedoručení balíku. Nechala jsem si to poslat do firmy, která sídlí v rodinném baráku. Kancelář plná lidí. Zásilku jsem sledovala on-line a když se u ní objevilo, že adresát nezastižen, tak jsem hned psala emailem stížnost, nechala jsem si to poslat do firmy z toho důvodu, abych nemusela na poštu. Večer sem si teda ten balík na poště vyzvedla a druhý den avizo k vyzvednutí ve schránce s datem předchozího dne. Den před tím schránka prázdná.

                Vzhledem k tomu, že stížnost byla podaná emailem, idič se řidič se musel osobně omluvit.

                0 0
            • Dav...1  

              JJ bez na postu a stezuj si, ze jsi ten balik dostala driv :-)

              0 0
      • BikerM  

        Jo o poště bych snad mohl napsat knihu. :D Já osobně se snažím poště už maximálně vyhýbat… PPL a podobně to jistí.

        0 0
        • Lenka.05  

          Pošta doručuje tituly našeho vydavatelství­..kdybych to měla komentovat, budou tu padat jen sprostá slova :)

          Jinak jednou paní na poště dala MOJÍ DORUČENKU z VZP cizí paní. Takže tak.

          0 0
      • kastan02  

        Na poštu mám kliku. Balíky pár roků rozváží týpek, co perfektně zná svůj rajon i lidi (výhoda maloměsta). Nechávám si posílat na firmu. Když nejsem přítomen, nechá to v našem skladu, nebo na vrátnici.

        0 0
        • kyl  

          Taky si vše nechávám posílat na firmu a jak pošta tak PPl mi to přinesou až na dílnu :-)

          0 0
          • bochov  

            Ja jsem s poštou neměl nikdy problém.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Typická praxe doručování balíků (ve větších městech), jsi celý den doma, víš ze sledování zásilky na netu, že je doručován a nic, druhý den se ve schránce objeví lístek adresát nezastižen. Ale prý kvůli sledování GPS stejně pošťák trasu musí projet…

              0 0
            • Krejca  

              já vždycky,balík do ruky v podstatě vždy znamená balík na poštu,at to mám poslaný do práce nebo domu :-) S PPL nebyl nikdy problém.

              0 0
    • vantom28  

      zdarec, jak ti to dopadlo? Já jsem na tom dnes stejně jako ty… objednané zboží připraveno druhý den k expedici a dál to prostě nejde. tel,meil nic… to je na velký smradlavý toto jednání…

      0 0
      • MachiSSS  

        :-D Nechceš toho po nich moc??:-D :-D

        0 0
      • scoty  

        to je zajímavý, že já se tam (naposledy včera) vždycky dovolám…:-)

        0 0
        • MachiSSS  

          ty ses vždycky dovolal jo??

          0 0
          • scoty  

            jasně,

            víc mně vadí jiné věci, třeba že nemají všechno co potřebuju (kotouče, pláště, destičky…), ale to platí i pro Koloshop…

            0 0
            • MachiSSS  

              Mně se tam taky nikdy nepodařilo dovolat, jinak jsem problém nikdy neměl, poslání bylo rychlé, někdy až moc!:-D, a ceny jsou dobré. Po této stránce jsem spokojený, ale běda se tam chtít dovolat!

              0 0
              • Delkim  

                včera dopol objednáno, dneska dopol dorazilo, Česká pošta dobírkou

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.