• pavelm

    Chtěl bych se zeptat zda používáte křídový prášek při montáži duše do pláště. Nemyslím jen po defektu, kdy je to vhodné aby se záplata nepřilepila k plášti. Kdysi jsem viděl, že se to dělávalo aby se duše vlivem horka „nespekla“ s vnitřním povrchem pláště. Dělá se to i dnes? Diky.

    0 0
    • ares  

      Používal se mastek, tuším, hlavně proto, aby si duše rovnoměrně sedla v plášti. Na záplatě nech celofán a nic se nepřilepí :-)

      0 0
    • Luma  

      Mažu duše mokrým mydlem a nechám zaschnout,vytvoří se jemná vrstva a duše si lépe sedné

      0 0
    • djano  

      Ten kusok mastenca z lepenia vyhadzujem (likviduje zaplaty). Ked lepim v terene, okolie zaplaty popatlam trochou prachu (inak sa skutocne dusa lepi k plastu). Co sa tyka teploty, tam som este problem lepenia duse k plastu nemal.

      0 0
      • o.1  

        To by si mohol trochu vysvetlit. Neviem si nijako predstavit ako kusok mastenca v lepeni likviduje zaplaty.

        0 0
        • djano  

          Jednoducho – ked mam lepenie v krabicke, kocka mastenca sa trenim postupne rozprasuje a lezie to do zaplat – kym je to nove, tak to nevadi, ale ked sa zaplata odtrhne a alobal je u dalsej mierne pokrceny, stava sa, ze do vzniknutej medzierky vnikne prave tento prasok. A na odmastovanie nic nenosim. Ak by som chcel lepit iba na dojazd, tak to nevadi, zaplatu strhnem a vymenim, ale na to som lenivy. Okrem toho uz som si zvykol klasicke lepenie pouzivat iba cez tyzden na cestu do prace alebo doma, normalne uz vozim iba samolepiace ParkTool.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.