• Dzakub

    Koukám, že letos nebylo založený žádný vlákno o úvodním podniku Kola (pr)o život, což je škoda. Jeli jste? Jak jste zajeli? Jak se vám líbila trať?

    0 0
    • prvniodkonce  

      Dojmy jsou takové, že závory v Řevnicích zavřený, tak to objíždím, a u toho průjezdu čekám ještě dýl než na těch závorách, až projede milión pozérů :)

      0 0
    • jonti  

      Trať klasika, letos jsem měl číslo B71, tak i start v pohodě, první kopec rozumný, druhý byl těžší. Potom roviny a roviny, bylo důležité mít dobrou skupinu kde se střídá.

      V druhé části jsem litoval, že nejedu na fullu, drncavé roviny na HT moc nemusím, navíc jsem i vidlici přefoukal.

      Trať je suchá, až na několik málo hlubokých louží a míst, kde se bláto drzí pořád. Ve výjezdu na babku už nemám moc sil a ujíždí mi většina skupiny, ve sjezdu trochu kotví jeden jezden, druhou část sjezdu už jedu z první a je to lepší. Rovina a cíl.

      Potom umýt kolo, sebe, těstoviny a domů.

      Příjemná akce.

      0 0
      • Chaingang  

        B46 zdraví B71, myslím že jsme se tam dost času trápili spolu a nadávali na nestřídající skupinu…

        0 0
    • Dzakub  

      Tak za mě- druhá účast, vloni jsem jel krátkou, s dlouhou spokojenost, je to skoro pořád pěkně v lese, navíc oproti krátký to není jenom kopec nahoru a dolů. Stroj fungoval, tělo mělo krizi na cca 40. kilometru, kde jsem při objíždění velkých louží podklouzl a na zemi mě chytily křeče do obou nohou. Válel jsem se tam asi půl minuty, pak se pomalu rozjel… Nakonec jsem to rozchodil solidně a celkově 102., 5. v kategorii do 22 let.

      0 0
      • Schuminier  

        Tak to jsme jeli nějakou dobu asi spolu, já celkově 97. místo, podrobný report mám na svém blogu: http://schumiho.wordpress.com/…y-27–4–2013/

        0 0
        • Dzakub  

          Moc pěknej blog !

          0 0
        • Rubi  

          zdravim z roje, myslim ze jsme spolu taky chvili jeli, nakonec 107. misto a 6. v kategorii, jinak trat super, jednou jsem si dal polet pres rodla a jednou klacek ve vypletu, ale nic se nestalo :)

          0 0
          • Schuminier  

            Šťastného výherce Škodovky z loňska jsem si nemohl nevšimnout :-D Jeli jsme spolu ve skupince asi 10 km. Až teprve ve stoupání na tom 40. km jsem ti začal zlehka ujíždět. Mimochodem pod tím kopcem byly slušný bažiny, do jedný jsem zapadl takovým způsobem, že jsem málem letěl přes řídítka :-)

            0 0
            • Rubi  

              jo, presne tam a po tom druhem kopci jsem zazival nejhorsi chvile…:D

              0 0
    • hcmartas  

      Já jel teda „jenom“ krátkou, ale i tak jsem si to užil. Před startem trošku nervozita díky tomu že to byl můj vůbec první start na závodech KPŽ. Trať byla pěkná, hodně technická na mě, ale s jedním pádem jsem přežil :), výsledek je pro mě osobně parádní, celkově na krátké 25 a 4 v kategorii 17–22 což je prostě bomba, jenom škoda že o to jedno místo to nebylo lepší :), tak snad budu mít slušný koeficient…

      0 0
    • pee.tr  

      Proti loňsku, kdy to byl pro mě nejkrizovější závod sezony, jsem se letos na dlouhé zlepšil o 32minut, což zní téměř nemožně. Sem tam nějaká křeč v lýtkách z těch kamenů a kořenů ve sjezdech, ale rozhejbalo se to v jízdě. Prvně jsem jel na karbonu s rebou. Proti starýmu kolu s epiconem neskutečněj kostitřas, netuším, co s tím budu pro další závody dělat, ještě teď mě bolí klouby na prstech. A to ji mám proti doporučení výrobcem podhuštěnou…

      0 0
      • jonti  

        Máš taky rebu 2013? Řeším co s tím, když ji foukám na 110psi tak chodí moc často na doraz, když víc tak je tvrdá na začátku. Asi do vzduchové komory vložím kus elastomeru, to jí zmenší, zprogresivní a umožní foukat míň bez dorazů. Vážím 70kg a mám 29er verzi.

        0 0
    • Trainman  

      Čekal jsem asi na 20. km s borcem, co se předemnou rozstřelil v šedesátce (krátký prudký sjezd a utaženou zatáčkou vlevo na štěrku před první občerstvovačkou). Za pětikilo startovného přijeli až po 45 min… Ač jsem po telefonu hlásil, že si dal pořádně do hlavy a vůbec neví, na jakém je závodě je, je to nějak moc nebralo. Nehledě na to, že jsem musel volat natřikrát, než jsem se někým vůbec dohodl na naší poloze (byl jsem bez tachometru, nicméně jsem km odhadl poměrně přesně…) A to se ho pak ještě zeptaj, jestli má někoho v cíli, kdo ho pak vezme do nemocnice… Kolopro už raději minimálně.

      P.S. Že kolem projelo spousta lidí, kteří se ani nepoptají, jestli nepotřebujeme pomoc, s tím jsem se už tak nějak smířil, ale že mi nikdo nemohl odpovědět, když jsem se ptal, na jakém km se nacházíme, tak to mě dosti nas*alo. Aneb lidi, pomáhejme si.

      0 0
      • pee.tr  

        :-( To by chtělo napsat jim to nějak veřejně na web, což asi nejde, ale kdyby byli k čemu, dávali by za takovou pomoc (ač by měla být samozřejmostí) třeba startovné na příště zdarma…

        0 0
        • Trainman  

          Vzal jsem to jako občanskou a komunitní povinnost, je ale fakt, že jsem nakopci tak prochladnul, až jsem dojel jen na občerstvovačku, poprvé v životě vklidu pojedl koláčky a pak to otočil zpět. :)

          0 0
          • pee.tr  

            Přiznám se, že ze svého, v té době cca 135. místa jsem nikoho zraněnýho v tomhle úseku neviděl a ani si ostrou levou fakt nepamatuju (vzpomínám si na jednu ostrou pravou).

            0 0
      • DaD  

        Ajaj.To je hodně nepříjemné.Asi vím o jakou zatáčku se jedná.Měli by tyhle zrádné úseky určitě označit!!Taky jsem tam byl skoro dlouhý a vyšlo to jen tak tak.

        0 0
        • MichaelSimek  

          oznacovat kazdou zatacku kde se clovek muze rozbit kdyz udela chybu, to rovnou muzou celou trasu oznacit…kdyz jedu trasu co neznam tak jedu tak aby me „nic“ neprekvapilo, z toho poradatale fakt vinit nikdo nemuze, pokud to nebyla vylozene nejaka zaludnost

          0 0
          • JakeF  

            Přesně tak… Jednou je to „krásný technický závod“ (citace :D), tak se holt musí počítat, že budou těžký zatáčky a terénní povrch (šotolina :D).

            0 0
            • DaD  

              Kdyby do propozic napsali"Je to rozbitý jak kráva,samý kořen a kámen na kterých tempo neudržíš" tak se jim na to každý vyprdne:) „Krásná technická trať“ je přeci jenom přijatelnější pro širokou veřejnost.

              0 0
              • JakeF  

                Kecali by každopádně v obou případech :). Ale zas bych jim nechtěl křivdit, na takovou masovku to je ještě alespoň trochu technický.

                0 0
          • DaD  

            Je rozdíl když do zatáčky najíždím dvacítkou a nebo padesátkou po sjezdu a ještě k tomu je pod štěrkem.Sjezdy třeba měli označené podle mého zbytečně.Začátek klesání je daleko pozvolnější,než zatáčka do pravého vinglu ve vysoké rychlosti.A to,že člověk nemá jezdit bez mozku,kde to nezná,je bez debat.

            0 0
            • MichaelSimek  

              To by na Saltzkammeru (bo jak se to pise) museli oznacit kazdou z tech 10000 zatacek, tam se to na tom sterku rozjizdi moc pekne a vyjet mimo muze znamena slusnou koncovku. A rakusaci jsou technicky jeste vetsi nemehla nez co potkavam u nas, takze proste jenom jet na co mam a co zvladam.

              0 0
              • JakeF  

                Hehe, já si udělal zatím nejhorší zranění na bajku v naprosto rovným sjezdu :D.

                0 0
                • MichaelSimek  

                  ja shodou okolnosti take, dokonce na cyklostezce po asfaltu na rovince :) (zavory jsou svinstvo!)

                  0 0
                  • JakeF  

                    Já to zvládnul i bez závory, ale zase ne na asfaltu :D.

                    0 0
      • prvniodkonce  

        KPŽ jsem jel naposled v r. 2008 a od té doby nikdy víc – hlavním důvodem, proč jsem to přestal jezdit, bylo právě absolutně mizerné zdravotnické zajištění. Jak je vidět, tak to platí pořád :(

        0 0
        • DaD  

          No,mizerné.V cíli jsem viděl tři čtyřkolky s vozíky pro zraněné a stejně tak tři sanitky.Měli tam i svůj zdravotnický stan.To na jiném závodě nemáš ani náhodou.Nechci se nikoho zastávat,ale mohlo dojít k nějakému komunikačnímu šumu,omylu při lokalizaci a tak dále.

          0 0
          • prvniodkonce  

            Ono machrovat v cíli s čtyřkolkami je k ničemu, když se na ně na trati čeká přes půl hodiny, ale aspoň v cíli už to mají zajištěné. Ale to je jedno, netvrdím, jak je to teď, neznám to. Píšu, že děsné to bylo v r. 2008. Že se to nezměnilo, uszuzuju pouze z Trainmanova příspěvku, takže možná je vše ok.

            0 0
            • Trainman  

              Trochu mě zaskočilo, že jsme záchranářskou čtyřkolku minuli asi 2km před incidentem, proto jsem hned také hlásil, že je zřejmě kousek za námi. Od jiného závodníka mi ale bylo sděleno, že ta pojede až uzavírat trať.

              0 0
              • DaD  

                Aha.Tohle jsem četl až po mém posledním příspěvku.Bůh ví,co se tam dělo:(

                0 0
            • DaD  

              Těžko říct.Počítej taky s tím,že tam musí ten zdravotník přijet a určitě nemohl jet po trase.A než se vše vykomunikuje,tak taky uběhne dost času.Prostě nevěřím tomu,že když mají nahlášený težký uraz,tak někdo si nejdřív vypije svoji kávičku a až potom bude transport organizovat.To neudělá ani největší hovado.

              0 0
      • Milwa  

        Zcela jistě jsem vás viděl. Ale jak se to v tom místě pálilo tak rychle, jen jsem zaregistroval, že zraněný seděl a ty jsi možná zrovna telefonoval. Asi mě napadlo, že když on neleží a ty nad ním neklečíš, že to máš pod kontrolou.

        Nevím tedy co se dělo před tím a potom, ale když by na mě kdykoli kdokoli zagestikuloval ať zastavím, klidně dobrzdím až pod kopcem a vrátím se. (To neber jako výtku, to je apel na cyklisty.)

        A myslím, že pár km před tím, někdo kolem dělení tratí, zrovna červená čtyřkolka někoho nabírala a odvážela. A ke konci jsme další červenou čtyřkolku navigovali. Řidič přesně nevěděl, jak daleko ještě musí jet.

        0 0
    • DaD  

      Závod pěkný,počasí se také umoudřilo(oproto předpovědi)Dlou­há,druhý ve své kategorii(40–49) a 25 celkově.Navíc jsem vyhrál v tombole krásnou sedačku na kolo pro prcka.Za mě naprostá spokojenost.

      0 0
    • venaCZ  

      Když vidím jak se tu všichni ohánějí super umístěním, asi bych měl někde v bazaru odevzdat kolo a dát se na kuželky. No někdo to křoví, co se snadno předjíždí, dělat musí :-). Z pohledu snaživce těsně za polovinou výsledkovky musím konstatovat, že to legrace nebyla, především v prvním kopci jsem vyhlížel prodavače onoho supernápoje, co užil Fantozzi :-). Ale jinak jo, počasí super, žádná kordule, snad jen na první závod v sezóně docela dost, holt to chce asi fakt jezdit, což?

      0 0
    • McBlacky  

      jelo se mi fajn, umístění už horší.

      na prvním kopci 28, ale bohužel už na skoro prázným předku, za Skalkou už jsem jel po ráfku, než jsem to nějak naladil, bylo z toho něco kolem 60 fleku. Pak časovka jednotlivce po hřebeni, ve druhé půlce spolupráce, na mezičase 49 a dva sjezdy to trochu upravily na konečných 41. Čekal jsem to do 35.

      Příčina byl vadný rocket ron z výroby. Dal jsem ho den před závodem a nezajel (jsem debil ano) tlak v klidu to drželo ale při jízdě to ucházelo dvěma dírkama na boku u napojení vrchní gumy a boku pláště, mlíko to nevzalo úplně nejlíp :(

      Na bednu bych stejně nebyl, takže mě to až tak nemrzí.

      0 0
      • Smazaný účet  

        v tvém případě je to smutnej výsledek…po tvůrci pláště bych chtěl kompenzace morální újmy! :-D

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.