• RM

    Nevíte někdo, zda už je trasa KPŽ Praha-Karlštejn značená? rád bych si jí projel a z mapky nejsem zvlášť moudrý…

    0 0
    • vok  

      Počkej na sobotu a jeď za davem:-)))

      0 0
    • Alexanderovic  

      to je nahovno. az se nekdy startovne snizi na normalni cenu pro nerozhazovace, tak mi reknete.

      na 7stovek, jen abych si zmeril sily v houfu, vam seru

      0 0
    • Sipal  

      Jestli někdo znáte trasu nebo jste to už jeli, tušíte, jak jsou široký cestu po startu a kde začínají ty obvyklý špunty? Z nedostatku lepší činnosti jsem se upsal na Karlštejn a startuju samozřejmě z poslední vlny, tak abych věděl, jak moc se mám po startu tlačit dopředu. Případně sem hoďte strategicko taktický informace o trase…z profilu bych odhadl spoustu krátkých ale úderných kopců, ale netuším co je tam za terén a jak je to technicky náročný. No každopádně díky za jakýkoliv info.

      0 0
      • joejoe  

        Ahoj, takze popisu ti zacatek trasy. PILA. Ano, zacatek se jede ve strasidelnym tempu, alespon kdyz jsem loni jel v 1. 150 tak to tak bylo. Nejdriv si das kolo na ovalu a potom se vyjizdi ven z arealu. Tam je malinkatej spuntik, ale nic strasnyho. Potom se najede na silnici a masti se to do Radotina v rychlosti presahujici 40km/h bez vetsich problemu. Prava zatacka pod viadukt,lehce nahoru a rovne az na hlavni silnici K cementarne, tam doprava a lehkym tahlym kopcem nahoru. Po nejaky dobe se uhyba doleva nahoru a jede se opet asfaltem, lehce rozbitym nahoru. Potom se mine mitinka s jednim domem a po cca 200m se uhyba doleva – a tam te potka nejspis prvni spunt, specialne, jestli pojedes zezadu. Predloni pred zavodem pekne zaprselo a spousta lidi jela na spatnych gumach, takze se jim to tam smiklo a spis se tam slo nez jelo. No a od tohoto bodu uz to jede pekne do kopce a zacina se to trhat. Po dalsich par kilometrech se projede kolem hrbitova, prejede se pres silnici a jede se do lesa. Tam se najizdi na single track, takze opet malej spuntik. Potom se jede docela rychle dolu z kopce. Loni se mi tam polozil nejakej kluk do cesty, sel jsem primo prez nej. Doporucuju kousek odstup na uhybny manevr. Potom se jede zase lehky kopecek nahoru a potom si odfrknes pri jizde z kopce dolu, docela dlouhy kopec. Po najeti na silnici te ceka dalsi single track do kopce. Neni to uplne single track, ale loni tam byly vyjety koleje jako krava a jelo se tam v rade za sebou. Ale tady uz by to melo byt solidne roztrhany na to, aby se zadny spunty nebyly. Takze si to uzijte. Kluci dneska znaci trasu, takze si to muzete projet… coz jestli zitra pojedete, moc nedoporucuju :-)

        0 0
        • Sipal  

          Díky, takhle je to super. Na 150 ambice nemám, ale zas zbytečně tlačit se mi taky nechce. No, uvidíme zejtra, vypadá to, že se pár míst se dá najet.

          0 0
        • Sipal  

          Tak to mám za sebou a jsem dost příjemně překvapenej výběrem trasy. Jsem si říkal že KPŽ bude spíš nenáročný, ale jak Transbrdy tak tohle, což jsou zatím moje jediný KPŽ závody, teda rozhodně pohoda pro taťky na krosech nebyla. Díky tvým informacím jsem si start pohlídal a stihl předjet velkou část špuntařů. První špunt byl celkem nevýznamnej a pak už aspoň mě osobně nikdo nebrzdil. Jinak kopce i sjezdy byly jako dost výživný, kroužení po oválu naopak maličko úchylný, tam se fakt nejelo dobře a pár lidí kolem mě to neustálo, každopádně celkově podle mě bez debat kvalitní akce jak po stránce trasy, tak organizace. Jo a dotáh jsem to na 194. místo, třeba mě za rok pustí dopředu a už špunty nebudu muset řešit.

          0 0
          • Smazaný účet  

            trať Karlštejna je podle mě úplně v pohodě, určitě jednodušší než Brdy…jel jsem s pevnou vidlí a bez přední brzdy = 398 špunty mě sraly hlavně proto, že to obvykle bylo ve výjezdu,což pro mě (kvůli tý brzdě) byla jediná šance jak postupovat dopředu. Tak jsem aspoň předbíhal…

            report & pár fotek zde: http://serzovo.spaces.live.com/

            0 0
            • RedAce  

              proc si mel pevnou? nejaka recese?

              0 0
            • joejoe  

              Chlape, přečetl jsem si tvůj blog a jenom detail k těm brzdám. Na každým závodě KPŽ je technik – Martin Půlpán. Má tam vždycky černý auto polepený značkou Scott. Byl tam i tentokrát a dokonce nějaký brzdy opravoval. Příště se zeptej pořadatelů a máš to :-)

              0 0
    • padlos  

      Ja si to snad pujdu kolem pate projet s nekym kdo to jel loni. Tak kdyztak hodim info jak to vypada…

      0 0
      • Beeda  

        vcera jsme to jeli, celkem suchy, sjezdu par, ale mistama docela nebezpecny – kameny (4 z 6 meli defek, ze Zacu), a sterk v zatackach tak bacha…

        0 0
        • padlos  

          Jj tak uz to mam taky za sebou. Jak rikas je to suchy krome par kaluzi ktery se daj objet

          0 0
        • Smazaný účet  

          jedinej trochu o hubu je sjezd do Karlickýho údolí když pojedeš cestou (korytem), když se ti podaří jet vpravo na kraji, mělo by to být OK

          0 0
          • RedAce  

            to sou rady… :-D

            0 0
          • Beeda  

            ja to psal pro ty co chtej ject v zavode rychleji, kdy pojedu turistu, tak to dam na pevny a jeste bezpecne, jako ve ctvrtek…

            0 0
            • Smazaný účet  

              podle mě to s pevnou šlo stejně rychle nebo rychleji než s odpruženou, bohužel změkčilost bikerů a diktát komerce to tlačí někam jinam…

              0 0
              • Beeda  

                jsi me pobavil, diky;-DDD

                0 0
                • ¨MZ  

                  moc se nesměj. Příště dej pevnou vidli, alespoň trochu si nastuduj dojezd a nebudou to nepopulární brambory ale první místo ;-)

                  0 0
              • RedAce  

                řekl někdo kdo dojel 400… :-D

                0 0
                • Smazaný účet  

                  normálně pracující (5×8,5h týdně,někdy víc), skoro ve 40ti, týden po nemoci, bez přední brzdy a se zastávkama na focení cestou ;-)

                  rád uvidím tebe v tomto věku,borečku!

                  0 0
                  • RedAce  

                    přední brzda a zastavky na focení jsou tvůj problém… máš samozřekmě můj obdiv… :-D

                    0 0
                  • RedAce  

                    nic proti tobě nemám, jen mě dostaly ty arogantní kecy o odpružedný vidlici… at si jezdí každej jak chce :-)

                    v pohodě…

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      to není arogance, ale zkušenosti z víc jak 100 závodů – jsou závody, kde je na místě full, jsou závody kde je na místě pevňák s pevnou vidlí,podle mýho názoru Karlštejn je přesně závod na pevňáka jak dělanej…ExBB pojedu na softailu s Foxkou…

                      0 0
    • přišlapávač  

      start opět vypečený, jen co prvni vlna objela oval......a nasledne narazila na tri posledni co jeste nevystartovala :-))))

      0 0
      • padlos  

        jj to bylo trosku trapny a nedomysleny :-)

        0 0
        • Smazaný účet  

          esli bude příští rok zase víc lidí, tak aby do toho okruhu zakomponovali Taxis, aby se to trochu zdrželo :-)

          0 0
    • RedAce  

      nějaký fotky, kromě ktfoto.com a fotokocian.?

      0 0
    • mrofmoha  

      Ahoj,

      nema prosim nekdo gpx/tcx trasy B z roku 2016 ?

      diky!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.