• flyman  

      tykok.. celobrko na baterky

      0 0
    • xshreck  

      Hned se mi vybaví babka, která na tom jela mezi polama po silnic :-) 25km/h by jim měli zakázat a snížit to tak na 15. Baba s tím měla očividně problémy. Vypadala, jako by měla každou chvíli spadnout.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Starým lidem se občas zatočí hlava, tak se ani nedivím že padají z normální plečky, natož z takového samochodu.

        0 0
      • se-se  

        no bodejď, dyť důchodci nevědí co s prachama, tak to místo do štrozoku investujou do kol a podobně. To je známý nevyvratitelný fak­t.

        0 0
    • miki  

      Na Lipně v půjčovně mají elektrokola pro Holanďany běžně .

      0 0
    • Josse  

      Mám s těmito koly špatnou zkušenost. Půjčí to kdekomu, lidem, kteří neumí jezdit na kole a nemají žádné zkušenosti. Já si jedu na normálním HT s připojeným vozíkem s malou (pro šťouraly v AT), do mírného kopečku za mnou další kámoš, v protisměru také cyklisti. Najednou se zezadu přiřítí dva na takovém „kole“ a silou bez ohledů se snaží projet za každou cenu, byť se není kam vejít. Zběsile troubili a málem mě sejmuli. Použít brzdu a počkat až se cesta uvolní je ani nenapadlo(mladá holka cca 14 let a asi s dědou). Prostě jelo to, tak nebrali ohledy.

      0 0
    • artorie  

      Zkus prodat ty kotoučovky to by mohlo vyjít

      0 0
    • Jorge 50  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • horis  

      Podle mě hovadina – ale lidi hovadiny kupujou. V terénu to podle mě nemůže fungovat a když s tím nechci jezdit v terénu, tak přeci nepotřebuji zadní odpruženou stavbu. Krom toho bych odhadoval nižší řadu komponentů, co moc nevydrží – ale co tam taky narvat za 25tisíc že.

      0 0
    • Tomcat  

      Samozřejmě že koupí. Jenže úspěšnost na trhu není o tom že to někdo koupí. Je to o tom, že se musí prodat několik tisíc kusů a to už problém je.

      Elektrokola dokud nebude znatelný posun ve vývoji akumulátorů jsou dost na nic stejně jako elektromobily. jinak výroba aku je dost často špinavější než výroba benzínového vozidla.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.