Kolokolo.cz je trošku podrazák

121 nepřečtených
  • jeffino

    Pro všechny, kteří by v tomhle e-shopu chtěli nakupovat malý upozornění, dotyčnej inzeruje letošní modely a pak vám pošle loňský, jako mě camelbak mule 2010 místo objednaného 2011…si myslí, že jsem asi pako a nevím co chci:-), každopádně to beru jako podraz, doufám, že se ktomu postaví čelem, ale při stavu české povahy dost pochybuju…

    0 0
    • kubad  

      sice chápu že si ********, ale kvuli tomu není potřeba hned křičet na nettu, využij zákonné možnosti a zboží vrať, máš na to 14 dní, nebo požaduj výměnu.

      předpokládám žes před tímto vláknem už s kolokolo komunikoval, jestli ne tak je tvoje jednání smutné

      0 0
      • jeffino  

        že by se spletl o tom silně pochybuju, dohadoval jsem se sním na té objednávce skoro týden, takže musel přesně vědět o co jde, psal jsem mu, ale nereaguje a pochybuju, že bude je to moje chyba to je jasný a to, že jsem to sem dal je pouze varování pro ostatní, samozřejmě existují i seriozní e-shopy, ale tenhle to asi nebude.

        0 0
      • jeffino  

        smutný je akorát to, když si něco objednáš, zaplatíš a dostaneš něco úplně jiného než jsi chtěl.

        0 0
        • nox159  

          smutne je to, ze tu nekoho obvinujes…

          delej zavery az jak bude vec uzavřená… ;-)

          a nerikej mi, ze se ti nikdy nepovedlo treba v praci neco splest… ? ;-)

          0 0
          • jeffino  

            Víš já moc nevěřím, že se domůžu nějaké nápravy, ten dotyčnej podle mě inzeruje věci, který nemá a pak prodává co má.

            14 dní na vrácení apod. je sice pěkný, ale to posílání zpátky a celá ta anabáze domlouvání, když už tak sním nebyla nic moc komunikace je úplně oničem, prostě jsem se nechal napálit to je celý.

            0 0
            • nox159  

              kolik ti je ze mas problem zvednou telefon a domluvit se behem 10min ke spokojenosti obou stran?

              s timhle jsem mival problemy jak mi bylo tak 15–16 proste jsem mel problem ( spis se mi nechtelo mozna strach… ) s nekym neco resit…

              casem se to zmeni neboj ;-)

              0 0
              • jeffino  

                to si jako myslíš, že mi do telefonu nemůže nic naslibovat, kolik ti je :-).Pořád to není osobní jednání, telefon nebo mejl není to jedno…navíc už tak jsem utratil dost.

                0 0
                • nox159  

                  pokud si tam nevolal a majitel te neposlal do riti tak podle me nemas jediny duvod tohle zakladat… :)

                  0 0
                  • Tommy_Lee  

                    A to jako emailova komunikace je min nez telefonicka?? Takze prostrednictvim mailu s clovekem muzou vydrbavat? V dnesni dobe netu, kdyz neco objednam, posere se to, napisu mail, ze je neco spatne a obchodnik nereaguje, tak proc bych mel ja jako zakaznik (!) utracet svoje penize za telefon, svuj cas a energii? Chyba je na prodejcove strane, mailem na ni bylo upozorneno, kolik dalsich prostredku musi zakaznik vyuzit, aby on nebyl „ten spatnej“?? Tyvole, jdete nekam…

                    0 0
                    • kubad  

                      ano souhlas, chyba je na straně e-shopu, tak buď zvednu telefon a domluvím se, nebo pošlu zboží zpět.

                      chyba se stát může

                      mě nedávno poslali z chainu úplně jiné zboží než sem si objednal

                      0 0
                      • Tommy_Lee  

                        No vsak jo, chyba se stane, ale on na ni upozornil mailem, jestli jsem to dobre pochopil. Jakej je v tom rozdil, jestli telefonem nebo mailem? Ze zkusenosti z prace vim, ze kdyz volam prodejci s problemem, je mi v 90% receno, abych to napsal mailem, ze se to vyresi rychleji a nezapomene se na to. Zvlast provozovatel e-shopu prece musi sedet u mailu skoro porad, to mi nerikejte..

                        0 0
                        • nox159  

                          spis jde o to ze nevime kdy ten mejl napsal… to nikde neuvadi, samozrejme je to chyba eshopu ale mejlik mohl skoncit ve spamu a clovek si toho nemusi vsimnout…

                          nechci se zastavat eshopu… to fakt ne pokud to tak vyznelo tak nemelo ale myslim ze zakladatel hysterci… uz ten pristup ojebali me nebudu to dal resit…

                          0 0
                          • Flegmatik  

                            Jako jestli mail poslal ráno, v poledne nebo večer? :-)

                            0 0
                            • nox159  

                              no treba :) jestli poslal dneska odpoledne nebo navecer tak to nemusel jeste nikdo cist… ;-)

                              0 0
                              • jIrI___  

                                Mlokovatíš, moc řešíš detaily :-))

                                0 0
                                • nox159  

                                  tohle detail neni ;-)

                                  jen se mi nelibi ten pristup jakym to tady podal…

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    Pokud člověk není úplný degen, tak ho snad automaticky napadne, že pokud mail psal mimo jejich pracovní dobu, tak mu na něj horko těžko někdo hned odpoví.

                                    0 0
                    • oddie  

                      Ano, e-mailová komunikace je míň než telefonická. Telefon jaksi ze své podstaty nutí druhou stranu k okamžité interakci, jakmile hovor přijme, není možné jej jen tak snadno kliknutím uklidit pod stůl a zapomenout na něj, něco je třeba okamžitě odpovědět. Navíc tel. komunikace obsahuje proti mailu výrazový prvek navíc, a to tón, zabarvení hlasu, výraz, což dává podstatně širší spektrum možností – hlavně proto je tel. komunikace víc než mailová! A proto také je míň než osobní, kde je ještě řeč těla.

                      Z tohoto důvodu je nanejvýš vhodné při řešení problémů druhé straně ZAVOLAT se stručným popisem problému – i když druhá strana odkáže na napsání mailu, už jej tak snadno neodloží, nadto se lze v mailu na tu tel. dohodu odkázat a dotyčnému to tak připomenout. Pokud tohle někdo nechápe, jeho mínus, pak může akorát tak brečet po fórech, jak je svět strašně zlej a nespravedlivej.

                      0 0
                      • kubad  

                        1*

                        0 0
                        • PjSky  

                          2–

                          Spravne je napsat email a zavolat. V emailu i v komunikaci je dobre ustanovit termin reakce (potvrzeni reklamace prozatim atp.)

                          V telefonu se dohodnete na reseni a trvate na potvrzeni dohody v odpovedi na email.

                          Vyrizeni reklamace pak do 30 dnu myslim.

                          0 0
                      • Tommy_Lee  

                        To je sice vsechno pekny, ale clovek, kterej provozuje e-shop proste na mail MUSI reagovat, to mi nikdo nevymluvi. A nic z toho, cos napsal nevyvraci to, o cem jsem mluvil ja.

                        0 0
                        • roud  

                          Musí ale v jaký době je čistě jeho věc a ani to neni nijak upravený zákonem jinak nevím proč tam prostě nezavoláš…

                          0 0
                          • Tommy_Lee  

                            O me nejde, jen me prekvapilo, jak tady skoro vsichni smahem odsoudili zakladatele vlakna s tim, ze breci a tak podobne.

                            Jinak mas pravdu, ze je to jeho vec – o zakazniky a o kseft takovym chovanim prichazi on… Cili jeho problem.

                            0 0
                            • roud  

                              osobně se mi zdá že zakladatel trochu hiserčí sice by mě to taky naštvalo ale klidně to může bejt prostě smůla takže místo toho abych histerčil na BF vezmu telefon a zavolám tam neni problém zboží vrátit a věřím že případně ani vyměnit…

                              0 0
                            • kubad  

                              neodsoudili, jen trochu hysterčí :-)

                              je potřeba počítat s tím že e-shop taky reaguje s nějakým zpožděním, nepadlo tu kdy dostal zboží a kdy jim psal,

                              a osobně pokud se mě do cca 24h neozve ten komu sem psal tak zvedám telefon a až pak bych začal psát na BF

                              0 0
                        • pstasek  

                          Zapomínáte na podstatu E-mailu. Dokud na mail nedojde odpověď, nelze ho jednoduše považovat za doručený. Nejlépe je kombinovat mail s telefonickou dohodou, pokud mi na něčem záleží.

                          0 0
                          • Manas  

                            Existuji takove veci jako dorucenky, a podobne. Ale to zalezi na tom co uziva adresat.

                            0 0
                      • Manas  

                        No hele, tak to treba u me vubec nefunguje. Ja polozim telefon a zapomenu co kdo chtel. U emailu to vidim napsany, nastavim si na tom upozorneni na urcity cas a resim to.

                        Uz vubec ani neresim to ze hrozne nerad telefonuju :-)

                        0 0
                        • Tommy_Lee  

                          Presne takova je i moje zkusenost, jak jsem tu i vys nekde psal. Zavolam, neco chci, odpoved „poslete mi to mailem“, polozim telefon a napisu mail. Takze tak.

                          0 0
                      • jeffino  

                        Ano, nejlepší je zavolat:-), zvláště když mi borec odepsal, že je do pondělka v zahraničí.

                        Uznávám, že možná trochu histerčím, ale tohle vlákno může sloužit jako ilustrativní pro někoho, kdo se rozhodne si tam něco koupit, nikoho od toho neodrazuju, ale ten dotyčnej většinu zboží nemá skladem, takže trvá min. týden než se sním domluvíš co má a co ne, pak odeslání a případná výměna, to co jsem si objednal, samozřejmě skladem nemá:-)takže bud budu čekat na zboží nebo na to než si mi uráčí poslat prachy, bez peněz a bez camelbaku.

                        Jinak komunikuje sporadicky a do zahraničí mu volat nehodlám.

                        myslel jsem, že žijem v kapitalismu, kde platí zákazník náš pán, ale v česku platí podnikatel to je bůh:-)

                        Moc se omlouvám všem, že jsem si dovolil být nespokojený zákazník:-).

                        Taky nezásobuju tohle forum podobnými vlákny ob den, takže nejsem žádnej psychopat a myslím, že moje důvody to tady zveřejnit jsou legitimní.

                        0 0
                        • Ruprt2  

                          prášky jsi už dneska měl?

                          0 0
                        • scret  

                          podle meho jsi mohl uvod napsat trochu jinak a za druhe, alespon vis kde priste nemas nakupovat, jednoduche …

                          0 0
                      • snowflake  

                        Podle mě je pro případy pozdější průkaznosti jednání emailová komunikace nutnost, zatímco telefonická jen doplněk pro podrobnější vyjasnění. Ačkoli i na základě ústní dohody může vzniknout smluvní vztah, nevím, jak bys dokládal, že ti někdo něco říkal do telefonu :)).

                        Taky bych zavolal, pokud by do 24 h. nepřišla odpověď na email. V každém případě je nepříjemné zaplatit poštovné za dodávku a pak ještě při vracení. Ikdyž nemusí, férový obchodník by měl svou chybu uznat a vzít manipulační náklady na sebe.

                        0 0
                    • martin_bakov  

                      takovy prirovnani :) …Kdyz ti da holka na sebe email tak to povazujes za stejnou vyhru jako kdyz ti na sebe da telefon :) ?

                      0 0
                  • jeffino  

                    Proč ? pokud se k tomu postaví čelem, tak to sem samozřejmě napíšu, ale dost pochybuju, že by přiznal chybu, vyměnil to a uhradil i poštovný…nevím kolik máš zkušeností s nějakými reklamacemi či výměnami, ale prodejci do něčeho takovýho zrovna nehrnou.

                    0 0
                    • pro_pa  

                      Jednou se e-shopu povedlo poslat mi jinou přehazovačku, po dohodě jsem jí poslal zpět, dostal jsem správnou a navíc zboží co jsem si vybral v hodnotě obchodního balíku, kterým jsem to posílal.

                      V druhém případě jsem objednával mimo dalšího i lahve na kolo a chtěl jsem výslovně určitou barvu. Dostal jsem jednu lahev jiné barvy. Po reklamaci mi e-shop zaslal novou lahev správné barvy a tu špatnou s ohledem na její cenu a poštovné, které bych platitl a chtěl po nich jsme se dohodli, ať jí zpět neposílám, že je to vyjde levněji.

                      Domluvit se s e-shopy možné je a neměl jsem s tím zatím problém.

                      0 0
              • jeffino  

                Mimochodem ty máš s tímto e-shopem nějaké realné zkušenosti ?

                0 0
    • nox159  

      splest se muze kazdy… a ty tu hned nekoho obvinujes… :(

      0 0
    • martin_bakov  

      pokud se ti to stalo 3× za sebou tak bych vykrik chapal, takhle mohlo dojit k omylu…

      0 0
    • daymaker  

      já mám s kupkolo.cz jenom nejlepší zkušenosti… !!!

      0 0
      • jIrI___  

        Rozlišuj kolokolo a kupkolo ;-)

        0 0
      • bochov  

        Ja take,ale s kupkolo.

        0 0
      • prvniodkonce  

        To je jasný, protože tam by přece nekupoval zajíce v pytli :)

        0 0
      • bukajcze  

        Na Kupkole mi vyměnili elixiry R za elixiry 5 (Rka jsem měl obejdaný). Napsal jsem jim mailem, že se stavím pro výměnu a jako omluvu mi dali jejich tričko. Takhle vypadá seriózní obchod.

        0 0
        • jIrI___  

          jj, z nespokojeného zákazníka si udělali chodící reklamní objekt zdarma :)

          0 0
          • bukajcze  

            Jsem nespokojený nebyl, jen jsem čekal na brzdy o 2 dny dýl, než jsem mohl montovat. A to tričko je přes můj pupek malý:D (myslím že Lko, a já potřebuju min 2XL:D)

            0 0
            • Smazaný účet  

              „dýl“…uuaaaaa:DDD

              0 0
              • Bish0p  

                A znáš tenhle? Baví se ostravák s pražákem. Ostravak povidá: „Víš co o vás pražácích říkáme u nás? Mno že ste pěkní šulíni.“ Pražák mu na to odvětí: „A víš ty co řikáme v Praze o vás z Ostravy? Vůbec nic.“

                Na to jsem si vzpomněl když jsem viděl tvuj post. ;-)

                Nic osobního

                0 0
            • roud  

              hele tak to by mi mohlo bejt akorát :O)

              0 0
    • Smazaný účet  

      Než postneš vlákno na BF, tak to zkus rešit na Kupkole a pak teprve mudruj tady. Dost možná je to jen chyba a všude pracujou jen lidi.

      0 0
      • Pumsc  

        jo může napsat do kupkola,ale asi budou trochu čumět:D

        0 0
        • Smazaný účet  

          To je ňáký šmé, toto! Furt tu čtu Kupkolo a najednou je z toho Kolokolo. Vy se mě tu snažíte dostat do nějaký schizofrenie, či co!

          0 0
          • tommyD  

            taky sem se zdesil,ze smelej na kupkole(takovej skvelej shop ) a on je to jinej

            0 0
      • Mushroom23  

        chyba…asi si nevidel muzi v cernem 2…i na poste dela mimozemstan s deseti rukama:)

        0 0
    • jimiAJ7  

      Tak ja mam asi 10 objednavek, a naprosto spokojenost, i pri vymene zbozi za jine.

      0 0
    • logoman  

      Stojim pri tobe :) v nekterejch obchodech sou fakt podrazaci sem si objednaval kolo. Par dni pred tim sem se ptal zda ho maj skladem tak, ze jo. Pak sem se ptal i ten den rano zda ho maji ze bych ho chtel objednat tak mi napsali opet, ze jo a ze mam udelat objednavku pres formular a odpoledne mi vola od nich clovek ze kolo nemaj skladem ale sou tak hodni ze si muzu zaplatit za drazsi model … proste odrbavacka nejvetsi :(

      0 0
    • hrajem  

      Diky za info, na Mule NV 2011 z kolokolo jsem si delal zalusk, maji ho tam za dost dobrou cenu a ted uz vim proc :)

      0 0
      • jeffino  

        Tohle jsem objednával úplně na začátku, ale pak napsal, že ho má jen v bílé a černé, tak jsem mu psal, že bych vzal raději normální mulu ve zvolené barvě a to tvrdil, že má, celkem mě to sere chtěl jsem novýho kejmla s antidote rezevoarem:-(

        0 0
    • xshreck  

      Hehem koukám že většina lidí četla to co je – kupkolo místo KOLOKOLO :D:D

      0 0
    • Flegmatik  

      Taky stojím za tebou. Ojebávkám musí být konec :)

      0 0
      • Kubiczech  

        Prodejce vidí, že si někdo objednal Camel 2011, jde do skladu a pošle 2010. Kde je prostor pro chybu? . Je dobře, žes to sem napsal

        edit: zle zařazeno

        0 0
        • kubad  

          ty neumíš řadit, a oni berou ze špatného regálu, to je nastejno :-)

          0 0
          • nox159  

            1+

            0 0
          • jeffino  

            to že oni berou ze špatnáho regálu mě ve finále s dalším poštovným vyjde stejně jako v normálním obchodě, kde si zboží i předem prohlédnu:-).

            chyby děláme všichni, že…ta moje byla že jsem tam objednal.

            0 0
            • kubad  

              proč by tě to mělo vyjít víc?

              musí ti vše uhradit

              0 0
            • kubad  

              proč by tě to mělo vyjít víc?

              musí ti vše uhradit

              0 0
            • kubad  

              proč by tě to mělo vyjít víc?

              musí ti vše uhradit

              0 0
            • kubad  

              proč by tě to mělo vyjít víc?

              musí ti vše uhradit

              0 0
            • kubad  

              proč by tě to mělo vyjít víc?

              musí ti vše uhradit

              0 0
            • Smazaný účet  
              0 0
              • jeffino  

                já bych to chtěl samozřejmě vyměnit, ale on mi bude tvrdit, že ho nemá (jako nemá většinu věcí) a nebo na něj budu čekat čtvrt roku, takže odstoupím od smlouvy a zaplatím poštovný:-(

                0 0
                • Smazaný účet  
                  0 0
                  • jeffino  

                    ok, to jsem nevěděl, těd se mi ozval jako, že jestli jsem se nespletl apod. Jinak model 2011 asi nemá skladem:-).

                    0 0
                • Schoscha  

                  si mi připoměl:

                  Myšička na louce vyhrabává jamku. Jde kolem zajíc a říká jí: „Myšičko, netrap se, jdi si půjčit od krtka lopatku.“ Myšička jde tedy za krtkem. Je tak na půli cesty k jeho krtinci a pomyslí si: „Krtek je chrapoun, lopatku mi asi nepůjčí.“ Přesto jde dál a po chvíli zase: „Ten krtek je opravdu strašný debil. On mi tu lopatku nepůjčí.“ Pořád však jde dál a myšlenka se opět vrací: „Ten lakomý blbec mi tu lopatku určitě nepůjčí.“ Přijde ke krtinci, zabouchá na dveře, krtek otevře. Myšička zvedne kámen, praští ním krtka do hlavy a říká mu: „Hnusáku hnusný, lakomý, tak si ji teda sežer!“

                  0 0
              • Vilém  

                Rikala Mana? Nezapominas si prelogovavat nicky?

                0 0
    • dusansal  

      Já tam objednával hawh nw 2010,ten neměli a nabídli mě model 2011 jenom o 40 korun dražší tak že za mě spokojenost.

      0 0
    • Joseph de Sax  

      a proč to patláš tu, jako všichni ostatní, co na to nemaj mentálně…mně je úplně jedno do jakého ruksaku narvu mýdlo, ručník a kreditku.

      0 0
    • MichalPrague  

      Statistika se přibližuje pravdě, tak pište recenze, dobré i špatné reference ideálně na heureka.cz.

      0 0
    • jaja.k1  

      Jestli ona to spíš nebude třeba reklama na ten E-shop?

      Přiznám se, že doteď jsem o nich nevěděl, takže za mně jeden malý bezvýznamný bod.

      :)

      0 0
      • aarny  

        Jako reklama typu tenhle obchod je špatnej tak to asi není to pravý ne?

        0 0
        • pajasimi  

          Nás v marketingu učí, že i negativní reklama je reklama:) A třeba městu Drážďany poměrně dost stoupla návštěvnost po tom, co je vyškrtli z UNESCA:)

          ale tohle na reklamu fakt nevypadá:D

          0 0
          • jeffino  

            Tento obchod funguje určitým stylem a záleží na každým co mu vyhovuje, když ti vyhovuje odpověd :„sorry do pondělka jsem v zahraničí a batoh skladem nemám, možná doma něco najdu, jinak se ti moc omlouvám“. tak si tam klidně nakupuj.

            Já osobně svoje prachy určitě příště utratím jinde.

            0 0
            • pajasimi  

              špatně zařazeno? nebo proč to říkáš mě? taková odpověď by mi určitě nevyhovovala:D

              0 0
              • jeffino  

                Proč by to nevypadalo na reklamu?, někdo si po přečtení tohoto vlákna může říct, to je vlasně pohodovej e-shop, měl jednoho histerickýho zákazníka…ještě že nám to ten kubad s noxem tak pěkně vysvětlili:-).

                0 0
                • Ruprt2  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                  0 0
                • pajasimi  

                  Hofmana si s tebou klíďo jednou dám, ale doufám že se pak nebudu pokoušet něco psát na BF:) a hlavně pozor na kombinaci Hofmana a kola, aby se z tebe nestal Cyklista:)

                  0 0
                  • jeffino  

                    Někdy je to na BF jak na papíru:-), takže si vlastně nemusíme nic dávat:-).

                    0 0
                    • Ruprt2  

                      To co jsem ti napsal bylo naprosto stejně legitimní jako to co tu píšeš ty.

                      Nesneseš pohled do zrcadla?

                      0 0
    • burgazzz  

      chyby dělá každý a serióznost se podle mého pozná právě při řešení vzniklých problémů. Jestli někdo chyby nedělá, chci ho poznat!

      0 0
    • kubad  

      a jak to teda dopadlo?

      0 0
      • roud  

        nijak všichni se máme rádi a nakupujem pořád na kupkole a hnojoj to pořád pije krev takže pohoda jinak placky už mam doma a představec furt nikde :O(

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse