• Smazaný účet

    Dobrý den, chci si koupit kolo na ježdění do práce. Cena kolem 20k, na typu mi moc nezáleží ale preferoval bych silničku. Do práce to mam kousek po nezpevněné cestě a pak cyklostezka, celkem 6km. Bohužel jsem trošku větší přes 2m a 100KG takže si nejsem jist z silnička je to pravé. Poslední dobou mě zaujala kola Maxbike. Takže mě zajímá váš názor a doporučení.

    0 0
    • Josef Panek  

      Co tedy CX? Co může někoho zaujmout na Maxbiku??

      0 0
    • Kalic  

      Vybírat nový kolo za dvacku podle dojíždění 12 km denně se mi zdá jako overkill, na to stačí nějakej zbytkáč nebo bazarovka. Můj názor.

      0 0
      • standoslav  

        V podstatě máš pravdu, ale možná se chytne drápkem a bude z něj cyklista. Jinak CX z Max… jsem na jaře doporučil synovcovi, který vlastně nevěděl na jaké kolo se dát, koupil a je, ač dvoumetrový spokojen. tož, tak.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Tak dojíždění do práce bude hlavní úkol pro kolo. Víkend samozřejmě nějaký vyjížďka na pivo atd. Teď jsem koupil starýho Favorita special. Akorát hodim nové duše a pláště a do konce roku mi vydrží. Ptam se už takhle na zimu, protože si myslím že by teď mohli být slevy a výprodej modelů 2014.

        0 0
        • Kalic  

          …aha, bylo by tedy dobré napsat i zbytek… co chceš dál jezdit, kolik, jaký terén atd…

          0 0
          • Smazaný účet  

            To by se odvíjelo od toho jaké bych měl kolo. Jako 60–70 km za víkend by pro mě nebyl problém najet. Terén by měl být pouze lehčí, protože budu přece jen upřednostňovat lehčí cestu do práce před vyjížďkami o víkendu.

            0 0
            • scalar  

              Obrátil bych to. Těch 6 km do práce neber jako prioritu při výběru kola, kolo si vyber podle toho, kde a jak chceš jezdit po práci a o víkendech.

              Vyloučit můžeš silničku, pokud máš cestou do práce nezpevněnou cestu.

              Vybírej tedy mezi crossovým a 29er kolem, obě můžou být s pevnou nebo odpruženou vidlicí.

              V podstatě i ta „nejpomalejší“ volba, tedy 29er s odpruženou vidlicí na nějakých rychlejších pláštích Tě na 6km do práce nijak nezdrží.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Taky pravda. Silnicky se mi prave moc libi ale zase nechci ji nicit na spatnej ceste.

                0 0
                • Kalic  

                  Jestli se ti líbí silničky tak se dej nad postel plakát a když tě omrzí, tak ho můžeš vyměnit, je to levnější než kvůli tomu kupovat kolo :-)

                  Fakt bys si měl napřed ujasnit, co chceš radši jezdit:

                  • silnice → rychle to fičí, ale budeš se muset otravovat s provozem nasilnici
                  • terén → míň provozu, víc přírody, pomalejší než silnice,většinou zajímavější/čle­nitější terén
                  0 0
              • blaf  

                zalezi jak ta nezpevnena cesta vypada a jak je dlouha, ale silnicka zvladne hodne, na Sardinii jsem s ni projel i par kamenitych cest a bez problemu

                pro zakladatele: jestli se ti libi silnicky, ale bojis se o ni, tak pouvazuj o CX, nebo silnici a sirsi plaste, kdyz na tom nebudes mit ultralehka kola, tak to imho zvladne v klidu

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Tak je to tak 1km a nic prostě taková cesta v parku. Podklad je zem.

                  0 0
                  • Hroch obojzhivelnyj  

                    Jestli tam nejsou velky spicaty sutry, tak na silnicce klidne.

                    Za me starsi bazarova silnicka (ne favorit), tak aby mela dost mista na blatniky a pripadne 25–28 plaste. Nebo cyklokrosku.

                    Za par penez, muzes ji pak nekde zamknout, a v kazdodennim provozu dostane zabrat. Kola nejaka krizena klasika.

                    Klicove slovo je „zimak“.

                    0 0
                    • bernie  

                      Tohle jsou možná až moc pěkně osazený štafle, ale zase se ti bude cestou z práce lépe toulat :)

                      http://www.cyklobazar.cz/…20170/focus/

                      Z vlastní zkušenosti bych brousil ve vodách s lepším osazením, protože i když jsem první silničku /dnes už zimáka/ pořídil za 10k, tak do roka na ní zůstal původní jen rám. Něco odešlo, něco jsem chtěl prostě lepší…

                      Blatníky Raceblade long tam napereš tutově. Jen je teď otázka, jak kdo bude reagovat na neprůchozí blatník pod brzdou atd. ´)

                      0 0
                      • Hroch obojzhivelnyj  

                        Nebo ten Kovarik tady na bazaru. Az moc pekny ram…

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Jj po tom jsem koukal. A hlavně mam stejný příjmení jako to kolo :)

                          0 0
                          • Hroch obojzhivelnyj  

                            Nomen omen. Ty z Plzne, kolo z Plzne a ten pan ramar Kovarik je taky tusim z Plzne. (jinak ramy Kovarik, to je pojem). Bych se na nej aspon podival.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              http://www.cyklobazar.cz/…olo-kovarik/. Tohle me zaujalo ale podle me bude male.

                              0 0
                              • Jakobo  

                                Muzes se zeptat na delku, ale imho bude tak 57 cm a to je malo. U takovych ocelacu bys na svoji vysku potreboval ram tak 64 cm s delkou aspon 60 cm.

                                0 0
                                • xcbike  

                                  délka je 60,už jsem mu psal :)

                                  0 0
                                  • pavelc  

                                    já prodávám toho silničního oceláka Kovaříka. Délka sedlovky je 60cm a horní efektivní délka je 59cm. Je stále na prodej, prodávám kvůli velikosti, je to na mě prostě moc. Jinak první kolo, u kterýho jsem si řek, že ho mám do důchodu :) Jinak bych se ho nezbavoval…rám je špička.

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Je to dost lákavé. Akorát ten design mě moc neoslovil.

                                      0 0
                                      • pavelc  

                                        To mě taky ne. Ale pro mě je důležitej obsah, ne forma :) První, co mi napadlo při koupi bylo, že ho nechám stříknout, když mi bude sedět…

                                        0 0
                                      • Jakobo  

                                        Stejne by ti bylo male :-( Podivej se jak je vytazena sedlovka, pro osobu 185 cm je to akorat. Nezapominej, ze v 90. letech se silnice stavely s trochu jinou geometrii, zadny sloping jak u Giantu apod. dneska, sedlo max 15 cm nad ramem.

                                        Pro tvych 200+ to bude jak antena a predstavec bys musel dat 140 mm, nema to cenu.

                                        Osobne si myslim, ze na kolo do prace je silnice i cyklokros nesmysl. Jsi hodne vysoky, budes nachylnejsi na bolesti zad, silnicni posed je potreba poradne vyzkouset, mohl bys byt hodne zklamany. Dal byc rovne rodla, pripadne rohy, uzke plaste, poradne brzdy, abys mohl zabrzdit pred deckem nebo bruslarem, toto ti silnice neumozni.

                                        Protoze normal krosove kola jsou az na vijimku hodne kratke (Trek, GT…maji treba jen 580 mm v nejvetsi velikosti, MRX je ta vyjimka, ve 23" ma uz pro me pouzitenych 615 cm, sehnal mi ho zdejsi stavitel Scalar), sel bych cestou 29 ramu, cokoliv 22" a vys s delkou nad 610 mm. Nevim, zda se ten 23" MRX ram da jeste sehnat, ale je pomerne drahy, kdezto obyc 29er ram koupis za 1/2 ceny.

                                        Kolo bych nechal rozhodne postavit, kliky klidne 175 mm, to bych zas az tak nehrotil, mix Deore, Alivio razeni, pevnejsi = tezsi = levnejsi kola…

                                        0 0
                                        • Smazaný účet  

                                          Ted jsem koupil starýho favorita speciála nasadit nové gumy a zkusím jak mi sedne.

                                          0 0
                                        • pavelc  

                                          Ten Kovařík není rám z 90. let! A neplatí, že klasická geometrie je jen kapitola v historii.

                                          Jinak souhlasím s návodem na výběr workbiku.

                                          0 0
                                        • Smazaný účet  

                                          Ahoj, tak silnice mi sedí perfektně. Na Favoritu záda bolela, tady nic. Akorát ze začátku trpěla kolena, sedlovku jsem dal víš a je to OK.

                                          0 0
                                    • Vilém  

                                      Libi se mi jak prodejni cena kopiruje pripadny zajem o nabizene kolo:)

                                      0 0
                                      • MysoK  

                                        tak predsa sa mi to nezdalo :)

                                        0 0
                                      • pavelc  

                                        Asi neviditelná ruka trhu :) Radikální snížení ceny bylo kvůli jistým časovým okolnostem, teď už na prodej nespěchám.

                                        0 0
                              • Hroch obojzhivelnyj  

                                Tak si na to zkus sednout. Cena uz je ted taky jinde.

                                0 0
                    • blaf  

                      +1

                      0 0
      • McBlacky  

        jenže často si to z práce protáhneš a pak zjistíš, že jezdíš pořád na shitu ;-)

        0 0
    • Jakobo  

      .

      0 0
    • Jakobo  

      Toto je moje kolo do prace, denne 30 km jak ty, stezka a silnice. Misto odpruzene muzes dat pevnou, usetris 3000 a 1.4 kg. Velikost by ti asi byla, to na fotce je 23".Obcas jedu i na silnici nebo jsem mel cyklokrosku, ale rovne rodla a poradne brzdy jsou do provozu bezpecnejsi. Navic nahodis poradne blatniky, nosic na nakupy cestou z prace apod. Rychlostne te stejne kolo asi omezovat nebude, spis provoz, semafory, chodci atd.

      Hmm, nejde mi sem vlozit fotka. Proste normal krosove kolo.

      0 0
    • marasan  

      zkus se mrknout na http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

      plaste jsou slicky, ale to je jednoduchy prehodit

      0 0
    • pstasek  

      Jedna podstatná otázka…

      Máš v práci dostatečně bezpečný stání pro to kolo? Abys ho nekoupil na ježdění do práce a za chvíli se neobjevilo mezi kradenými.

      Pokud je to jen zastřešenej stojan, to fávo nadělá víc, než dobrou službu. No a na víkendový kolo už můžou být úplně jiný požadavky ;-)

      0 0
      • Smazaný účet  

        No poté co jednomu ukradli kolo za 50k, je v práci klec na kola a klíče má jen bezpečák. Podělím se o vtipnou historku. Strýci ukradli v práci kolo. Přišel od policajtů domů a děda mu řekl ať obejde bazary, nechtěl tak jsme šli s dědou samy. Kolo bylo hned v prvním bazaru u nás v ulici, takže děda skočil pro záručák a kolo bylo opět doma. :)

        0 0
    • Ice-goofy  

      Já mám taky přes dva metry těsně pod 100kg a vzal jsem levnější 29´´. Občas z práce protáhnu na polňačky a tam by jen silnička byl hendikep tak spíše cyklokrosové pokud ne 29´´.

      0 0
    • Neunzikger  

      Když už jsi takhle povyrostlý, nechceš si za těch 20k raději pohlídat, aby Ti kolo bylo ergonomicky – tzn. nejen výška rámu, ale i délka klik, tvar sedla, šíře řidítek a gripů…

      0 0
      • Smazaný účet  

        Jo to si pohlídám. Akorat my šlo o typ kola co se hodí pro mé účely a značku. Určitě je kolo které ma poměr cena výkon vynikající a neplatí se za značku.

        0 0
        • Josef Panek  

          Typ kola bys měl zjistit sám a nikoli na fóru. Zkus pojezdit bika, krose, cx a žiletku. Nakonec třeba zjistíš, že přes to pole jet do práce nemusíš, že po tý silnici těch 15 km místo 6 bude lepších;-)

          Každý kolo nabídne něco jinýho a ty evidentně nevíš co…

          0 0
          • Smazaný účet  

            Vím na co jsou určité typy kol. Ale sám jsem jezdil jen na horském kole. Což se na silnici moc nehodí. Dobrá volba by pro mě bylo CX, ale radši si nechám poradim od lidí co se v tom vyznají. Jasný nejlepší by bylo zajít do obchodu a zeptat se, ale prodavač se může chtít zbavit nějakého ležáka a vnutí ho mě jakožto amatérovi. Značek kol je neskutečně moc, a nechci si kupovat nic předraženého a zbytečného. Před pěti lety jsem jezdil na horákovi za 10k. Ted bych chtěl něco o malinko lepšího a praktičtějšího.

            0 0
            • Josef Panek  

              To asi jo, ale co ti dá svezení na cx nebo žiletce asi nevíš. Půjč si, svez se a pak bych utrácel…

              0 0
              • Smazaný účet  

                Jasný. Projíždka mi dá hodně ale nedá mi spolehlivost kola. Někomu stačí kola Kellys, Author atd. Někdo zase preferuje Scott nebo Merida. Nechci zbytečně utrácet za značku.

                0 0
              • Smazaný účet  

                Jasný. Projíždka mi dá hodně ale nedá mi spolehlivost kola. Někomu stačí kola Kellys, Author atd. Někdo zase preferuje Scott nebo Merida. Nechci zbytečně utrácet za značku.

                0 0
                • Singlespeed  

                  Značka, to je dnes už jen nápis na rámu, takže buď klidný. Komponenty jsou u všech značek ty samé. Třeba kliky Shimano Deore u Kellysu jsou stejně kvalitní jako kliky Shimano Deore osazené na Scott nebo Meridu, rámy jsou všechny z Číny, často z té samé továrny, někdy dokonce úplně ty samé. Takže se dal koupit Kellys s naprosto stejným rámem jako Corratec jen tam Číňané nalakovali jiné nápisy.

                  0 0
                  • Drobeczek007  

                    U Kellyse možná, ale např. Canyon (Grand Canyon Al), Specialized (Stumpjumper HT), Ghost (SE 5000) jsem zkoušel a pokaždý jiný pocit z jízdy.

                    0 0
                • Josef Panek  

                  Pokud tedy dobře chápu, nákup novýho kola bude po trase: výběr značky → výběr typu kola (bike, kros, cx, silnice) → výběr konkrétního modelu?

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Asi tak nějak, nebo spíš první by byl typ. Nějaká značka může mít lepší silnice ale horší třeba CX a tak.

                    0 0
    • Hynas  

      Klidně něco takového, ale postavit si sám:

      http://www.cyklobazar.cz/…pigoni-29er/

      Rám se samostatně dá sehnat ve velikost XL (23´´) za 3000,–-, k tomu pevnou vidli Force 29, nějaké záplety z cyklobazaru za 3000,–- a zbytek je na tobě, jestli budeš preferovat mechanické kotoučovky nebo hydrauliky; jaké sedlo si sedne, šířku řidítek, pláště atd.

      Když dobře nakoupíš, tak ti nebude ani líto, že si za sborku někdo vezme tisícovku.

      Navíc na všechno budeš mít záruku a v případě prasknutí se bude dát vyreklamovat.

      0 0
      • Hynas  

        Nakonec to může vypadat třeba takto (mobidyk promine…):

        http://www.bike-forum.cz/…l-14528.html

        Nasadit odpovídající pláště tvé hmotnosti a uvažovanému povrchu a je to.

        0 0
        • Jakobo  

          Souhlas. A celoobvodove blatniky! To je na kole do prace skoro nejdulezitejsi. Prijet relativne suchy a cisty je prijemnejsi nez byt zasmykany od bahna nebo mit mokre zada za deste.

          0 0
    • oberleutnant Weiss  

      Na kombinaci silnice/uježděná hlína bych doporučil cyklokrosku. Sám jsem na ní najel za poslední dva roky víc než na všech ostatních kolech dohromady. Silnice, rozbité silnice a sem tam nějaká ta polňačka…

      0 0
      • Smazaný účet  

        Ty jsou ale trošku dražší ne?

        0 0
        • blaf  

          hlinikova bazarova cx by mohla jit sehnat za podobnou cenu jako silnice, jen si asi pockas, protoze zrovna zacala cx sezona a obecne jich je na bazaru daleko min nez silnic

          ale je fakt, ze na bazaru vidam spis karbonovy kousky

          0 0
        • oberleutnant Weiss  

          Sleduj průběžně například cyklobazar a určitě časem na něco slušného narazíš…

          0 0
          • Smazaný účet  

            Bazarovku nechci, když už tak něco novýho.

            0 0
            • oberleutnant Weiss  

              Nová cyklokroska do 20.000 asi opravdu bude trošku problém. Ze současné nabídky mě napadá Maxbike Wendel. Možná by se ještě někde nechal sehnat GT GTR CX 2.0…

              0 0
    • ˘Ö˘ Krab  

      Jako letošní novopečený cyklodojížděč do práce jsem už od března použil následující kola: karbonovou silničku, hliníkového trekinga s pevnou vidlicí a blatníky na V-brzdách, MTB 650B.

      Když to shrnu, tak kvůli brzdění za každého počasí určitě disky, pokud CX tak za mě jedině na diskách, ale nebude za 30, pošilhával jsem po ní také.

      Kvůli jízdě po tankodromech potmě (tomu se na podzim a v zimě pravděpodobně nikdo nevyhne) jednoznačně 2"+ pláště a vzduchová vidlice na MTB.

      Svezení je nejlepší na silničce, o tom žádná.

      Takže mi z toho vylezl … karbonový treking s blatníky na diskách a se vzduchovou vidlicí, osazený ideálně něčím jako XT nebo ultegrou, pláště podle povrchu doladit v rozmezí od silničních 28 mm po tenké bikové.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Tak nakonec asi vyhraje tohle http://www.sterba-kola.cz/…t-90–29–2014

      0 0
      • worlusho  

        Tak kdyby to bylo jen na ježdění do práce, tak mě by stačilo tohle RB, najseš ho v sekci výprodej dílu RB, je to předváděčka za 10k.

        0 0
        • Vilém  

          Skoda te vydrene vidle, ale jinak proc ne.

          0 0
        • Smazaný účet  

          TNT stojí 20k.

          0 0
          • worlusho  

            No vidíš a za 30k by jsi měl jedničku i dvojku. ;)

            0 0
            • Smazaný účet  

              Stačí mi jedno kolo. Ale pořádný.

              0 0
              • worlusho  

                Vždyť jo, já nemám nic proti tvému výběru. Tamto bylo jenom řečnické konstatování. ;)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Jj, tak na co dvě kola. Jedno mi do práce stačí a na zimu kolo nepotřebuju a v paneláku mít dvě kola je dost nepraktické.

                  0 0
                  • worlusho  

                    To jsem si kdysi také myslel, že jedno kolo mi stačí. ;) Samo, že skladovací praktičnost je u kol docela opruz.

                    0 0
          • Jakobo  

            Nechci ti kazit radost, ale ten Kellys bude na tvych 200+ maly. Na delku ma sice 640 mm, ale 530 mm na vysku je malo. Ja mam 195 cm, ram 23" a sedlovka je vysunuta 22 cm, myslim, ze je to tak akorat, viz moje kolo vyse. Ty bys ji mel vysunutou hodne nad 30 cm. Pokud mas hmotnost umernou vysce, tak ten ram do roka rupne. Raadeji bych jeste pohledal neco 22", spis 23".

            0 0
            • Jakobo  

              Jen tak namatkou: Trek X-caliber 7 jezdit na tom pujde a jen koupis lepsi vidlici. Ve 23" to bude pro tebe rovnocenne kolo, mozna uz moc velke, musel bys zkusit, ale myslim by mohlo byt OK.

              Stejne bych asi oslovil stavitele nebo mrknul na bike-discount.de, neco s konickou hlavou kolem 20cky.

              0 0
            • Smazaný účet  

              Na tomhle jsem jel dneska. Koupil jsem to před 14 dny za 1500. Favorit speciál. Dal jsem nový gumy, ráfky a pětikolečko. Zlobí mě ale dost brzdy, chtělo by to nový. Plus nový kliky.

              0 0
              • Vilém  

                Nedivim se, ze brzdy zlobi, kdyz tam mas jen zadni.

                Jinak skoda penez, co do tohoto vrazils.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Tak prodam bych ho mohl za dvojku. To jo ale i s tou přední by to nebyl moc velkej zázrak. Tak dal jsem to toho asi 1500, takže vyšlo na tři no. Pak někomu snad udělá radost :)

                  0 0
                • oberleutnant Weiss  

                  Zase na to dojíždění do práce 6 km tam a 6 zpět to musí bohatě stačit…

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Nestačí bohužel. Silnice se na to moc nehodí. Jak je přechod z cyklostezky na cyklostezku tak to dost skáče a časem by odešli gumy nebo rámy. Nějakej trek bude lepší. A hlavně se na něj nemůžu spolehnout tak jako na nové kolo. Tady bych musel ještě dát nový brzdy, kliky a to už by se nevyplatilo.

                    0 0
                  • Kalic  

                    to jo, na druhou stranu za ty prachy by mohl mít něco co je úplně jinde

                    0 0
            • Smazaný účet  

              Fakt? Aha tak to je naprd. Já myslel že mi bude stačit. No nic. Design mě stejně neoslovil.

              0 0
    • Smazaný účet  

      Tak silnička nebude asi moc doprej nápad. Po 60 Km jsem u Favorita píchnul kolo na kamenech. I když je fakt že jsem jí vzal malinko do terénu ale stejně. Cyklokroska asi taky nebude ideální, takže to vypadá na treka nebo MTB s nějakejma hladšíma pláštěma.

      0 0
      • corben  

        Nebo jenom objemnejsi plaste na favo… Daval jsem asi pred rokem/dvema nejaky sirsi (myslim, ze tyhle 37–622 http://www.hobby-bike.cz/…-776172.html) na esku a favorita. Vesly se jeste do blatniku (i kdyz na jednom kole to chtelo trochu ladeni) a vyrazne to i zvysilo pohodli…

        0 0
        • Smazaný účet  

          Já bych je tam asi nenarval. 28 tam dam tak akorát. A pohodlí mimo silnici nic moc, na kamenech to pořádně hází.

          0 0
    • Smazaný účet  

      Tak jsem nakonec koupil tu silničku od Kovaříka.

      0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        No vidis. A dojmy?

        Poradne foukej, at necvaknes dusi a nebouchnes rafek na kamenech. Poradne je aspon na 8 baru/120 psu.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Tak lepší než Favorit je to určitě musím ještě otestovat. Trošku cvaká na nějakejch převodech přehazovačka, tak to necham trošku poštěloval v servisu. A kameny zatim vynechám. Budu to brát jen po silnici.

          0 0
      • oberleutnant Weiss  

        Herdek, to jsou zvraty. Ale nakonec slušná volba…;-)

        0 0
        • Smazaný účet  

          Tak určitě, teď poputuje do servisu na prohlídku a případné seřízení možná novej lak, a bude jako nové.

          0 0
          • Vilém  

            Novej lak? Na toho Kovarika? Doufam, ze na to prdnes nejakej jednobarevnej komax a totalne to tim zprasis.

            0 0
          • oberleutnant Weiss  

            Novej lak? To snad ne – tím to kolo totálně zabiješ…

            0 0
            • Smazaný účet  

              Proč zabiješ, moje kolo, moje úpravy. A to že dám novej lak neznamená že bude ošklivé.

              0 0
              • Vilém  

                Osklive jiste ne, ale stane se bezcennym.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Kolo stálo 8000KČ. Nejsem si jist zda by po aplikaci nového laku to bylo horší :)

                  0 0
                  • Vilém  

                    Delej jak myslis, z meho pohledu je to prasarna a skoda peknyho kola.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Výsledek jsi neviděl, takže vynášíš předčasné soudy. A škoda je akorát dobrého člověka.

                      0 0
                      • Vilém  

                        Tady nejde o vysledek, ten klidne muze byt pekny, ale proste „hodnota“ toho kola, jako Kovarika, jde do kytek. Proste z toho bude radovej ocelak.

                        0 0
                        • Smazaný účet  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                          0 0
                        • Smazaný účet  

                          Hodnota kola je v jeho rámu ne v jeho barvě. Nebo si myslíš že za ním lidi jen proto že dává hezký lak? Podle mě teda kvůli tomu že je to dobrý konstruktér rámů. A řadovej ocelák z toho nikdy nebude a už vůbec ne když dam svoje barvy. Protože jedno kolo se stejným barevným schématem už je.

                          0 0
                          • Vilém  

                            Vidime to kazdej jinak, nema smysl to dal resit.

                            Z meho pohledu se z toho stane tuctove kolo, jak jsem psal vyse.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Já tě chápu. Je to jako kdybych přemaloval obraz od Picasa podle svého.

                              0 0
                            • pavelc  

                              Oba máte svou pravdu. Já, jako předchozí majitel, jsem o komaxitu taky uvažoval. Ale jak říká Vilém, zachovat originál je asi nejlepší cesta jak zachovat hodnotu i punc.

                              0 0
                            • Smazaný účet  

                              Spíš to ošetřím a nějak zamaskuju škrábance.

                              0 0
                  • McBlacky  

                    přesně, vůbec bych to neřešil. Ocelovej jetej Kovařík má cenu jen pro hrstku lidí v čr a tím to končí. Nic extra a jinej lak tomu neublíží. Osobně mě moc pohledově horších designů ani nenapadá – barevný schema bez nápadu a nápisy odporný

                    0 0
              • oberleutnant Weiss  

                Tvoje kolo, to jo, a nikdo ti ho nebere. Jen jsme se nad těmi plány do budoucna trošku pozastavili, toť vše. Kola Kovařík prostě nejsou číňani chrlení z anonymní fabriky anonymními žlutými mužíky a posléze olepení zaručeně značkovými samolepkami Piralleno, Spelizaiced či Congalo. Přestříkanej Kovařík je sice pořád čistokrevnej pes, ale už s vypíchnutým okem, natrženým uchem a přeraženou křivě srostlou packou…

                0 0
                • McBlacky  

                  kdyby platilo co píšeš, tak by se neprodalo celý kolo na takovým rámu za 8 tisíc ;-)

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  To sice ano, ale projevilo se to na zájmu. Všichni píšete jak je to úžasné kolo a pán mi ho prodal za takovou směšnou cenu a to jsem byl snad i první kdo se na něj byl podívat.

                  0 0
    • maajkee  

      Já jezdím skoro každej 6 km do práce na kole ze zbytků za pár korun. 20 tisíc na kolo na dojíždění 6km je luxus nadměrnej, každopádně asi už to tu někdo psal, ale vzal bych nějakýho crosse s pevnou vidlicí.

      Základ na kole do práce jsou blatníky :) Já se třeba cestou z práce stavuju třeba na nákupu, na poště, na úřadech atd. takže kolo za 20 bych nike nedělal.

      Být tebou nechám si postavit nebo koupím nějaký pěkný, funkční kolo za 18 tisíc a za dvojku koupím nějakou plečku na dojíždění do práce.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.