• alex44

    Máte to někdo zváženo, kolik je rozdíl mezi lakovaným rámem (nejlépe komaxit) a rámem po odstranění laku? Pokud s tím máte zkušenost, napište prosím konkrétně o jaký rám se jednalo s jakým lakem a v jaké velikosti. Díky

    0 0
    • Zdenda CUBE  

      Podívej se na stránky CUBE, v sestavách uvádějí váhy a mají uvedený rozdíl vah u lakovaného, eloxovaného a rámu bez úpravy. Byl jsem překvapen, že to může být i 200g jen na rámu.

      0 0
    • hanness  

      Mate nekdo zvazeno???Kolik je rozdil mezi vystrikanym a nevystrikanym bikerem???Bezte do ****** s takovyma vlakny,bezte se uz lecit honici hmotnosti a buhvi i ceho!!!!

      0 0
      • swampy  

        naprosty souhlas, aby jste se z tech gramu nahodou nepotento

        0 0
      • alex44  

        nikdo tě nenutí reagovat

        0 0
      • JayDee  

        5g-0,5kg, zalezi na velikosti „ramu“ xD

        0 0
      • nox159  

        sem si vsiml, ze lidi co maji tezke kolo, jsou z gramareni ostatnich značne nervozni :D

        0 0
      • roud  

        Až se svezeš na pořádnym a lehkym kole budeš mluvit jinak tohle tvoje gesto je jen výkřik do tmy…

        0 0
        • hanness  

          Roude,roude a jini-Bike forum si myslim,je uplne o necem jinem,nez kolik ***** vazi lak na biku.Apropo hovno o mne neco vis,tak si zeskrab lak a utikej si ho zvazit:-))),mel jsem HT 9,2.ted mam fulla 13,7 a NEMENIL bych,diky bohu:-).

          0 0
          • roud  

            vidiš já mám HT 9,2 a fulla 9,5 a taky bych neměnil váha neni vše mnohem víc je požitek z jízdy ale ten taky závisí pravě na tom kole a jednou z vlastností kola je i váha která dost ovlivňuje to jak se na něm jede… Jinak nevidim důvod proč reaguješ do vlákna který ti nic neříká…

            0 0
            • TJK  

              V klidu, nema cenu reagovat na kaspary co misto aby ignorovali thread kterej jim nevoni a v klidu sli jinam, maj hrozne silnou potrebu vyblejt tady ze sebe naky radoby moudra, blaboly a jeste urazet…

              0 0
              • roud  

                já jsem v klidu příští pátek si jedu pro novej rám takže mám super náladu :O)

                0 0
                • TJK  

                  Parada… to gratuluju… snad budes tentokrat stastnesi… co ta barvicka? podarila se ta zelena?

                  0 0
                  • roud  

                    barvička bude velké překvapení nemám vůbec ponětí tak mi příští tejden držte pěsti…

                    0 0
                    • TJK  

                      Tak hlavne aby se ti barevne libil:-) no a pak teda jeste aby ti ladil ke zbytku… abys nemusel kupovat vsecko znova v jin barve :-D

                      0 0
            • rb  

              No hlavně,že ses pochvalil že…

              0 0
              • roud  

                Proboha lidi co vás furt žere ? ??

                0 0
                • Vilém  

                  Ze by ta sebechvala, co smrdi az sem?

                  0 0
                  • nox159  

                    nevidim v tom co napsal nic spatneho, spis tady vidim hodne zavistivych přispevku ;-)

                    0 0
                    • DaSnail  

                      špatného napsal napr to, že má 9,5kg fulla. a pritom má ten jeho ingot 9,58kg!!!

                      keby to napísal na bicy tak mu rituálne odrežú testes… ;o)

                      jo, a ja fakt nezávidím… 8o)

                      0 0
                    • rb  

                      Pravda,jezdím na dost postarším modelu s nijak extra výbavou,ale roudovi bude závidět možná tak chrt.Já jako turista extra lehké a škaredé kolo nepotřebuju.

                      0 0
                    • roud  

                      Taky na tom nevidím nic špatného jinak for RB – je vidět že jsi na tom nikdy neseděl protože scalpel je velice pohodlný kolo který i slušně jede a je jedno zda na něm sedí závodník nebo turista a vzhled je samozřejmě individuální věc za mě je naprosto překrásnej :O)Da Snail .omlouvám se má 9,58 ;o]

                      0 0
                      • kubad  

                        Kecaš :-) nemá

                        0 0
                        • roud  

                          Jen počkej o víkendu zase mít bude :O) jinak dneska jsem proved velké převážení dílů :O)

                          0 0
          • mr.antik  

            no a co jako…

            0 0
      • Biker jak Pes  

        Nj… ty horka jsou hnus, co ?

        0 0
      • slavekRM  

        Hannessi, trocha slušného vyjádřování by ti rozhodně neuškodila. Je třeba si uvědomit, že na B-F chodí spousty lidí, kteří mají různé názory, různé cíle a na kole jezdí z různých důvodů a stejně tak je to i s vylepšováním (odlehčením) kol. Pro někoho je to nutnost, když má závodní ambice, pro někoho radost z dobrého pocitu jízdy na lehkém kole, pro někoho frajeřina, pro jiného koníček atd. To je třeba respektovat a ne hned odsuzovatnevhodným vyjadřováním.

        Jinak k tématu:

        Rock machine Wildfire ročník 2002 (tehdy ještě HT) ve velikosti 18 – bez barvy 1760, s barvou 1990g.

        0 0
      • jIrI___  

        Tečka, souhlas.

        0 0
      • Rychlej turista  

        Tak proč sem lezeš, nervózo? Mohlo by to s tebou taky šlehnout, tak bacha na to.

        0 0
      • Mirek1  

        Vzpomínám si na reklamu ToiToi z letáčku na maratonu: O kilo lehčí – v cíli dřív! :-)

        0 0
      • *J1  

        Souhlasím tomu nazvu vlakna jsem se fakt upřimně zasmal =D

        0 0
    • TJK  

      Jinak k veci… kamosuv spyder po odlakovani vazil temer o 200g mene (byl to praskovy lak) ve velikosti M, ja ted odlakovaval Treka ve velikosti 19,5" ale v realu je to vetsi, ten byl lakovanej klasicky plnic + barva + nalepky… a to dalo dohromady zhruba 90g laku.

      0 0
    • kejmi  

      LOOOOL mě tečou slzy… huste téma jako prase

      0 0
      • Sgt.Marek  

        Taky mi to příde supr thread , uvažuju o koupi rámu RB a teďka mi začlo vrtat zda ho nevzít v úpravě brutal finish(leštěný al, překrytý pouze lakem) třeba to bude lehčí než v barvě :-D

        0 0
        • TJK  

          Pocitej ze novy RB budou jesto o cca max 200g tezsi nez udavaji na webu, varej to ted vystuzenejsi pro vetsi tuhost celyho ramu a vahu moc neresi, takze XL CRX vyjde v laku mozna i na 2100g

          0 0
        • lutte1  

          Nebude v RB pri volbe brutal finish povrchovky do ramu privari hlinikovej jekl.Tim srovnaji vahu ramu aby vazil jako s barvou.Nechteji totiz aby byli zakaznici co chteji barvu znevyhodneni.No a za ten hlinikovej jekl je prave ten priplatek. :)))

          0 0
          • TJK  

            Tomu se rika osobni pristup k zakaznikovi :-)

            0 0
          • StuntJ  

            LOL

            0 0
          • Sgt.Marek  

            a safra :-D

            0 0
          • zichis  

            co ty víš, třeba se s nátěrem počítá k dosažení požadované pevnosti, a bez něj jsou potřeba výztuhy. Si vem třeba takovej list papíru – čistej list je měkkej ale nalakovanej pevnej. HA!

            0 0
            • Pedro404  

              Přesně, nenalakovanej rám můžeš akorát tak složit na třikrát a strčit do kapsy. Pokud ti ho teda neodfoukne vítr.

              0 0
    • couffy  

      nevím proč tady řešíš dejme tomu 200g.zkusil sis někdy zvážit bláto co jsi z biku umyl,myslím ,že je to mnohem víc

      0 0
      • TJK  

        Protoze pro nekoho muze bejt vaha celyho kola / jeho odlehcovani a upravovani proste zaliba, nebo konicek, jako se upravujou auta… proste se to nekomu libi, dela mu to dobre nebo ja nevim co a tak tu vahu resi, nevim proc maj lidi porad potrebu se do ostatnich kvuli tomu navazet.

        0 0
        • couffy  

          Jestli jsem se do někoho navezl tak se omlouvám ,nebyl to úmysl,chápu někdo tím žije a chce to

          0 0
      • Rychlej turista  

        Pokud bude mít bláto kilo, tak s lakem to bude 1,2 kg.

        0 0
      • mr.antik  

        200gramů dolů mi přijde dost i na sjezďáka. Chápu, že to někdo nechápe, ale já bych bral kolo v eloxu hned. Za ušetřenou hmotnost můžeš vzít třeba odolnější pláště, teleskopickou sedlovku nebo ušetřit na XTR klikách apod., přitom je to skoro zadarmo.

        0 0
    • Pison  

      Až skončím s gramařením na sobě, začnu s gramařením na biku…

      0 0
    • hanness  

      Proste nekteri Opava… :-))

      0 0
    • MlokCZ  

      Stereo 2009 v bílo/čer­no/červené (lak) 3367g v 18tce s tlumičem.

      Stereo 2010 v anodizaci (2009 a 2010 jsou ty rámy totožné) 3330g s tlumičem (samozřejmě také 18tka).

      Rozdíl ale není jen těch 37g. Pro 2010 je tam jiný tlumič s Boost valve a high volume komorou, který bude možná mírně těžší.

      I když, ten nový tlumič mám teď sundaný a s montžáními vložkami má 321g.

      A ten 2009 má dle toho testu 323g včetně montážní vložek a šroubů. Netuším kolik váží ty dva šrouby, to ale moc nebude, tedy ten 2010 po přičtení šroubů bude těžší jen o pár gramů.

      V tom druhém testu bohužel není váha tlumiče, proto jsem to musel takhle dopočítávat.

      Z celého tedy odhaduju, že v tomto případě je rozdíl lak x anodizace hodně malý a určitě se vleze do 100g.

      0 0
      • Stanley_vy  

        Měl jsi nějaký určitý důvod pro anodizaci nebo se Ti prostě jen líbil?

        0 0
        • MlokCZ  

          Na design moc nejsem, takže jsem vždy bral černou anodizaci, což je takové nenápadné a není tím co zkazit.

          Anodizaci mám radši kvůli odolnosti a každý gram, který je dolu zdarma (tím myslím, že nestojí žádnou investici navíc) je vždy dobrý.

          Nakonec ale stejně nemám kvůli problém s dostupností černou anodizaci, ale tu bílo/černo/červenou barvu. Mohl jsem ještě čekat na anodizaci (tu jsem původně objednal), ale to bych třeba čekal ještě teď a taky se třeba nedočkal vůbec.

          A nakonec i když na design moc nejsem, tak se mi to i v té barvě docela líbí, takže pohoda. A ani s tím rozdílným předním a zadním kolem (Red Zone XLR přední + SXko zadní) to není tak špatné (myslím designově, funčně je to tak idáelní).

          0 0
          • Stanley_vy  

            Takže jestli se tenpetu, napsal jsi ty laky naopak. :) právě proto jsem si myslel, že jsi přecházel od laku k anodizaci.

            Já jse zvolil anodizaci, protože se mi prostě líbila (tuším že byl tehdy skladem v mojí velikosti i červenobílý Reaction) a vůbec nelituju. odřeniny veškeré žádné, když pominu škrábanec od řetězu u převodníků, akorát se mi trošku na dvou místech ogumovala spodní rámovka ve střešním nosiči. A při přenášení přes stromy se mi zase podařilo škrtnout brzdovou pákou o rám, vypadalo to velice nepěkně, ale po troše přeleštění je škrábanec nerozeznatelný. Oproti Authorovi sto a jedna. :)

            0 0
            • MlokCZ  

              Ty čísla nejsou ani jedno z mojich kol, oboje je to převáženo z testů časopisů, tedy napsal jsem to jak tu ty údaje mám.

              Svoje Sterea takhle srovnávat nemohu, to mám černou anodizaci 2008 a bílo/černo/červená 2010. 2008 je rám odlišný od 2009/10, takže bych nemohl srovnávat váhu laku x anodizace (2009/10 je o skoro 400g těžší, především asi za tu pevnou X-12 osu, rozdílů je tam ale výrazně více).

              A navíc jsem svoje rámy samotné ani nevážil, nikdy jsem je neměl komplet odstrojené.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.