• PetaF

    Zdravím. Budu si pořizovat kolo od jednoho stavitele. V návrhu mám kola Remerx Hurry. Na netu píší, že mají nosnost do 100kg. Jelikož já vážím 110kg, tak ve mě začaly panovat obavy, jestli to se mnou vydrží. :-) Časem se pod 100kg dostanu, nicméně nebude to hned. :-) Nebudu jezdit žádný extrémní terén. Spíše výlety do přírody a později, až bude lepší fyzička, i někam na kopec. :-)

    Máte někdo zkušenosti s těmito koly? Jsou dostatečně odolné? Doporučili byste jiné?

    Díky za názory. :-)

    0 0
    • puka  

      Slyšel jsem, že ráfky od remerxu jsou dobré (na treku mi po divočině drží dodnes), ale zapletená kola prd vydrží. Někdo tu ukazoval ruplý náboj.

      0 0
    • scalar  

      Ta nosnost 100 kg bude platná pro verzi s 24 Alu dráty:

      http://www.remerx.cz/hurry-al-3_1

      0 0
    • orm  

      <citace>Časem se pod 100kg dostanu, nicméně nebude to hned. :-)</citace>

      Hmm, to si rikam poslednich 10 let :-).

      0 0
    • vladacr  

      Mám je, zatím najeto 400 km, drží dobře. Počáteční váha 106 kg, nyní 96 kg. Teda moje, ne kol. Obé bez snídaně a oblečení :-). Jenom, jestli máš ve specifikaci i pláště Rapid Rob od Schwalbe, radím nebrat. U zadního už jsem sjel/zbrzdil prostřední řadu niplů, nebo jak se tomu říká. A to smykem brzdím opravdu jen výjimečně.

      0 0
    • Evilcleaner  

      No ten limit se urcite nevztahuje k rafku, ktery je velmi odolny a tuhy, ale k dratum a nabe. Draty jsou v mych ocich hrana toho co bych na 29 pouzil (1,7mm kulate draty), protoze ten vyplet uz bude mekky. Pod nekoho kdo ma pres sto kilo bych takove draty nezapletl vubec. Dalsi otazkou je kvalita remerx dratu a hlavne zpusob jakym jspu ty kola zapleteny. Vsechny kola od remerxu, ktere se mi dostaly do ruky byly obvykle zoufale nerovnomerne napnuty, coz dost zasadnim zpusobem ovlivnuje zivotnost kol. No a potom tam mas ty jejich lehke naby. V minulosti byly velke problemy s kvalitou lozisek, ted se tu obcas vyskytne praskla priruba dratu…

      Zaverem, rafky od rmx pouzivam bezne a to bez vaznejsich vyhrad, za dane penize se jedna o slusne az velmi dobre vyrobky. Zapletena kola nepouzivam vubec protoze si nedovolim delat ze zakazniku nedobrovolne testovaci jezdce remerxu aby se zjistilo „jestli uz to konecne vyslo“

      0 0
    • blaza84  

      Sháním odolnější mtb kola na pevné all mountain kolo, objednal jsem Remerx Hurry. S tím váhovým limitem jsi mě vyděsil. Na stránkáh to mají dost zmatečně, někde to je uvedeno, někde ne. Teď jsem to teprve důkladněji prozkoumal. Prvně jsem koukal na popis, kde je uvedeno, že Hurry jsou pro 4X a freeride, to mi stačilo. Váhový limit bývá totiž obvykle pro jezdce i s kolem !! No objednal jsem naštěstí verzi s 32 dráty. Tak snad to hned nerozštípu …

      0 0
      • Pan.Fazole  

        Já je mám, zvládli saalbach, Špičák, Lipno, Sušici, Davos, atd. Zadní už je teda zralý na výměnu, ale na to jak dostávaly tak bych řek že dobrý. Mám 90kg s batohrm

        0 0
        • diessel  

          . Kola Hurry mají velikou nosnost max. je do 140 kg

          Tohle mi odepsali přímo z Remerx-u.

          Mám objednaný Al verzi. 24 drátu. Tak uvidíme..

          0 0
          • palo7  

            Ty AL 24 drátu mají nosnost 140kg?

            0 0
          • kubad  

            Muhehe

            0 0
          • Vilém  

            Tak hodne stesti s tou Al verzi.

            0 0
            • diessel  

              Díky za přání.. koukám chytrolínú je tu plně fórum.

              Ano dle komunikace s prodejcem mají nosnost 140kg.

              A i servisak mi je doporučuje. Montoval je borcoj na Carbona (Felt) a týpek vážil určitě o 20 kg víc jak já.. tak uvidíme..

              0 0
              • Vilém  

                Ono si tu na foru staci pohledat neco o jejich kolech s hlinikovym vypletem. Neni problem aby se rozlozily i pod ditetem.

                Rafky jako takovy, jsou v pohode, nekolik kusu jich jezdim. Ale pouze v pripade zapleteni klasickym nerez vypletem, na nejakejch normalnich nabach.

                0 0
              • maajkee  

                Zřejmě zkušený servisák :)

                0 0
              • scota  

                Podle jich www stránek mají 100 kg v obou případech. Jediná kola na 140 Kg jsou Rocky disk.

                0 0
                • Vilém  

                  Ten vyssi vahovej limit maji u kol zapletenych neztencovanyma nerez dratama. To, ze standard maji zapleten dratama 2–1,7–2 uz mi prijde vcelku na hrane.

                  0 0
              •  

                nejde přece jen o hmotnost!! ale taky kudy s tím kolem jezdí že? To předpokládám snad uznáte!že něco jinýho je terén a něco jinýho asfaltka nebo polní cesta

                0 0
      • blaza84  

        Tak kola Remerx Hurry už jezdím (32 drátů).

        Pojezdil jsem s nimi nějaké dirty a vyjížďku cca 70 km.

        Vlastnosti kol se mi zdají dobré, ráfky drží, jsou tuhé, působí na mě zatím velmi dobře.

        ALE!!

        Tělo ořechu je vyrobeno z másla. Po vyjížďce jsem sundával kazetu (potřeboval jsem vyjmout distanční kroužek, který tam s mou kazetou nepatří). Ořech je vymačkaný po těch dvou jízdách tak, že je v podstatě na vyhození.

        Mimochodem, jaké kazety tedy používat? (Jaký výrobce, jaká řada?) Já jsem kazety zatím nikdy důkladně nezkoumal, ale myslel jsem, že „centrální unašeč“ mám. Jde teď konkrétně o kazetu Deore 9s, kde, kromě nejmenších pastroků, jsou pastorky spojeny. Ovšem ne natolik, aby se mezi nimi přenášela a rozkládala síla působící na jednotlivá místa na ořechu, ale spíše jen tak, aby kazeta držela při sundání pohromadě.

        Už rozumím tomu jejich doporučení o používání kazet s centrálním unašečem. Myslel jsem, že jde o doporučení (s kterým souhlasím), ale ne o nutnost. S daným, nebo podobnými, typy kazet jsem toho i na nábojích nižších řad najezdil hodně, a nějaké mírné omačkání (v podstatě pouze vizuální záležitost bez vlivu na funkci) možná bylo po delší době používání znát, ale ořech nebyl zničený po jedné vyjížďce.

        Ořech možná půjde zachráni tak, že obrousím přečnívající vymačkaný materiál a při použití kazety se skutečně „centrálním unašečem“ zbyde na ořechu stále dost materiálu, aby se unašeč měl na ořechu o co opřít.

        Případně, je možné tělo ořechu vyměnit za nějaký odolnější typ? Nevím, jestli jsou ořechy zaměnitelné, ale tuším, že spíš asi ne.

        0 0
        • Vilém  

          Orech bude na vyhozeni az se to promacka skrz. To bude peknou chvili trvat.

          Deore s unasecem neni. Minimalne SLX, ta ma jen nejvetsi pastorky, XT jich ma na unasecich vic, unasece jsou dva, nejmensi pastorky jsou volne.

          0 0
          • blaza84  

            Ok, díky za tipy na kazety. S tou životností ořechu je to pravda (pokud se kazeta nezačne pootáčet a při záběru dostávat rázy), ale byla celkem fuška ji vůbec dostat dolů. Zařezala se do ořechu vymačkala z něj materál tak, že bylo problém ji stáhnout. Jak bude vypadat po pár stech (ne-li tisících Km) si neumím představit.

            0 0
          • blaza84  

            Každopádně jsem z toho ořechu v šoku, divím se, že je něco takového vůbec na trhu, protože toto jsem neviděl ani u levných jízdních kol s pořizovací cenou 10 tis Kč. A tam kazeta s centrálním unašečem určitě nebyla.

            0 0
            • ˘Ö˘ Krab  

              Ale byl tam ocelový ořech.

              0 0
            • Vilém  

              Levna kola za 10tKc maji orech ocelovy.

              Tento „problem“ nastava u vsech duralovych orechu, nehlede na cenu naboju. Mozna ma remerx orech trochu mekci, nez konkurence, ale moc se mi to nezda.

              0 0
              • Al Stra  

                k hope a chris king se taky dá dokoupit ocelový ořech-)

                0 0
            • Atilla  

              Stačí rozklepat injekční jehly a dát je mezi pastorky a ořech.

              0 0
              • gerrard  

                Tak nejake orechy s originalni upravou proti zakousavani kazety uz jsou.

                0 0
                • Kubiczech  

                  A třeba konkrétně u Remerxu jsou dost na pytel. Ocelová planžeta, která má zakusování bránit, se mi rozlomila jako první a celá odpadla. (:

                  0 0
            • blaza84  

              Áha, ocel vs dural, tak to bude ono. Gramohoničství v praxi :)

              0 0
              • ˘Ö˘ Krab  

                To si úplně nevybereš. Zase záplety s ocelovým ořechem, aby nevážily tunu, mají jiná slabá místa, někde se šetřit musí.

                0 0
            • blaza84  

              Vyguglil jsem si, jak vypadá XT kazeta, a už chápu rozdíl. Ok, moje chyba, že jsem si nezjistil, co dávám na kolo (dural ořech), a co na to patří namontovat. Tak vznikla nějaká škoda a pro příště už to vědět budu, no :)

              0 0
              • blaza84  

                Stav ořechu po cca 100Km. Byl problém kazetu dostat dolů. Vzal jsem to pak zvrchu pilníkem. Kazeta XT už je na cestě. Centrální unašeč to pobere :)

                0 0
                • Vilém  

                  Kdyz koukam na ty dvojity zaseky, tak si rikam, kdovi jak ta kazeta byla dotazena.

                  Pekne vorvany draty, po 100 km.

                  0 0
                  • blaza84  

                    Kazeta byla dotažená dobře. Měl jsem na konci ořechu předtím nasazenej kroužek (nevím, kdy a kam se dává, ale viděl jsem to u jiného kola, tak jsem ho tam taky dal). Po první vyjížďce jsem viděl, že tam nepatří, tak jsem ho dal pryč. Kazetu byla tím pádem posunutá. Říkáš si, proč jsem na tom pak ještě jel – protože bylo hezky a jet jsem prostě chtěl. Dráty jsou vorvaný, protože jsem špatně seřídil doraz hazky a na prvním kilometru mi spad řetěz za kazetu.

                    Nějak se mi ty servisní kiksy sešly naráz, ale jinak jsem pečlivej ;)

                    0 0
                • blaza84  

                  Ale i s XT kazetou … co ty nejmenší pastorky? Na nové kazetě, kterou jsem koupil, je jich na unašeči 6, a 3 jsou volně. I malé pastorky se zakusují, a to dost, jak je na fotkách vidět. Jak se to tedy na duralovém ořechu „správně“ řeší? Tímto tempem přece bude ořech hrozně rychle po smrti.

                  0 0
                  • gerrard  

                    Poradne se to utahuje. Podivej se jaky je utahovaci moment na kazete.

                    0 0
                    • blaza84  

                      40Nm … tak to není úplně málo. Ale prd mám cit, kolik to je. Mám klíč s pákou cca 20cm … takže to chce zabrat 20 kg. To je s mým klíčem tak kolik? Pevně, ale s citem, a nebo na krev? :)

                      0 0
                  • Roxteedy  

                    na nejmenších pastorcích není taková páka. Takže se mačkají méně. Jsem zvědavej, až svoje XTčko sundám. Pak poreferuju

                    0 0
        • Roxteedy  

          Když jsem je pořídil, dal jsem tam DEORE kazetu. Ta unašeče nemá. Najel jsem na tom cca 1000km a byly na ní viditelné zářezy. Od oka do půl mm. Sundat šla naprosto zlehka, přesto jsem ji vyměnil za XT s unašeči. Odmítám laborovat s jehlama, atd.

          REMERX důrazně upozorňuje na použití kazet s unašeči.

          Na druhou stranu, když jsem vybíral, deklarovali, že na jedné drážce je nalisovaný tvrdokov, který by měl tohle eliminovat. Bohužel já na svým ořechu nic takovýho nemám. Tak uvidím. XT kazetu jsem ještě dole neměl.

          0 0
    •  

      ..ojetá ložiska ti nikdo jako reklamaci neuzná-to je jako z botama-běžné opotřebení provozem! Já takto drtím pedály…po roce prostě musím vyměnit (na bahňáku) pedály (cena do 1000 Kč) mě prostě po cca 3 až 4 tisících končí (vydřené konusy) a to je mažu a seřizuju…Prostě klasika…pitting na konusech (vydrolený materiál-únava materiálu)

      na druhou stranu mám pedály Sh -XT od roku 1994 , který mají najeto cca 60 tisíc km ..a v pohodě..O campách Record-nábách – nemluvě (200 tis. km-silnice)…

      s tvojí hmotností bych na "točivých " součástkách nešetřil..

      0 0
    • bikloozer  

      Hurry jsou dobré ráfky, sám je mám na jednom kole a můžu doporučit. Jen co není dobré je dávat hliníkový niple. V mém případě šlo o červený elox. Ráfek nemá vložky na niple, jen vyvrtaný otvor v ráfku. Výplet sice drží, ale niple se občas „zakousnou“ do ráfku a povolit je v prípadě parády „červeného eloxu“ je problém. Moje blbost. Jinak ráfky jsou super, nosnosti se neboj. Zvol výplet 2mm nerez a nějaký slušný náboje a budeš spokojenej. Náboje Remerx nedoporučuji, to je kapitola sama o sobě.

      0 0
      • Vilém  

        To neni vlastnost rafku, ale niplu.

        0 0
        • bikloozer  

          Jasně, ale hliníkovej nipl je měkej. Víc se zakousne a při povolení hrozí, že ho „žvejkneš“. Do Hurry nedoporučuji hliníkovej nipl.

          0 0
          • Vilém  

            Mysleno to bylo jinak. Duralovy nipl srusta predevsim s dratem, ne s rafkem. I tomu srustani s dratem se da castecne predejit, nebo zamezit, ale mosaz je mosaz, co se spolehlivosti tyce.

            0 0
            • Strakááč  

              Mosaz je top je tvrdá kujná, že nepraskne.. krásně odolává vsem vlivům a nedokáže úplně srůst a říká se že patří do mastných kovů tzn kov vhodnej na kluzny ložiska :) hliník má smysl jen tam, kde nedostane vyplet rany aby se musel castejs rovnat :) a ocel to je to samý.. mosaz mám ted a kazdou chvili rovnam :)

              0 0
    • pekl024  

      Ahoj,

      váš názor na kombinaci ráfků Remerx Hurry a nábojů SHIMANO XT HB-M756, XT FH-M756.

      Vážím cca 105 kg , ročně najedu cca 2500km, žádné velké skoky a podobné kraviny se mě netýkají :-)

      PS: nevíte kdo z okolí Plzně by zapletl ? Nebo rovnou dodal ?

      0 0
      • Hnoj  

        Se 105kg si určitě neber náboje XT, protože určitě nevydrží. Za stejný prachy jsou k mání lepší náboje, třeba Force 4v1, což je novatec. Pokud to máš na XCčko, měl by to hurry vydržet.

        0 0
        • petrun  

          Pod ty Force 4in1 se můžu podepsat. Mám je už na dvou kolech a drží jako skála. Navíc mají ocelový ořech který se nevymačká od samostatných pastorků.

          0 0
      • Pán z Dubu  

        Náboje jsou konstrukčně shodné s Tvými předchozími M475 – jestlis je nezbořil, tak ty XT Tě uvezou. Alespoň dozadu něco festovnějšího by bylo jistější.

        Pneu 2,25“ šíře by bylo lépe na větší vnitřní šířce ráfku – co Remerx Wer 622×23.

        0 0
      • Strakááč  

        já Doporučuju náby force 4v1 jak předek, tak zadek.. jsou levný… zadní je čtyřpraporková.. a dělají k nim různý adaptéry na podle typu os. Jen si vybereš, co potřebuješ. Při přechodu na jinej rám, nebo vidlu si snadno vyměníš jen adaptér za jinej a náby ti zůstanou aniž bys to přeplejtal..

        remerx hurry klidně i na tvoje kila.. hlavní věc je spíš výplet samotnej… případně pokud máš pevňáka učíš se.. někdy trochu kravneš tak dej dozadu remerx jumbo extreme :)

        chtělo by ho nechat vypléct někde, kde maj tenziometr, používají ho.. a umí to s ním…

        Pak si na tom zablbni.. a třeba za dva měsíce, podle toho jak často jezdíš.. prostě až si to trochu sedne, si nech výplety zase tenziometrem dotáhnout a vycentrovat… a případně pak někdy znova..

        Tohle správný napnutí drátů ti udělá kola takový, že by se neměli hned zničit pod tvou váhou :) nech si to zapléct nejlíp na sapim nebo DT drátech a mosaz niplích taky třeba sapim polyax neláme drát u konce závitu díky spešl hlavičce niplu.. taky docela dost zásadní věc.. tam může drát snadno prasknout :)

        0 0
        • pekl024  

          To není špatný s nábama, časem stejně budu nejspíš měnit přední vidlici na vzduch, tak by mohla být i 15 osa bez problémů.

          Kraviny na kole nedělám, mám na to moc rozbité kolena a rameno -:). Jsem výletník a kolo je asi poslední věc která mi dovoluje sportovní aktivitu /mimo plavání které nesnáším/.

          0 0
      • pekl024  

        Náboje Force, Remerx a Novatec jsou shodné nebo se mi to jen zdá?

        0 0
        •  

          Jojo jsou stejny :)

          0 0
          • orm  

            Novatec a force ano, ale jsi si jisty s tema remerx?

            0 0
            • Hnoj  

              Remerx NE, kdyby byly stejný, tak by remerx fungoval :-D

              0 0
              •  

                Sry jsem spatne koukal Force a Novatec by meli byt stejny to ano Remerx je jinej :D Boze dneska jsem nejakej blbej a slepej :D

                0 0
                • Hnoj  

                  Asi ti navlhla cibulka :-D

                  0 0
                  •  

                    Sry jsem uz od 8mi rano po uradech a jsem strasne nevyspalej a uz ani poradne nevidim co ctu :D

                    0 0
              • Strakááč  

                tak tak :D

                0 0
        • Roxteedy  

          REMERX si je vylozene vyrabi sam. Takze pokud se podoba Novatecu, jde o „inspiraci“ :)

          FORCE nic nevyrabi, jen branduje. Takze to muze byt OEM Novatec, nebo treba i OEM Remerx :)

          0 0
    • petrun  

      Remerx už nikdy víc. Na kolo už mi nesmí ani kdyby ho dávali zadarmo! Zatím mi všechny popraskaly u niplů. A přitom skoro každý pár zaplétal jiný servis. Tím se tahle možnost prakticky vylučuje. Šel bych do DT Swiss 533d. Jsou levné, drží a šíře je 22/28mm což stačí bohatě na pláště do 2,25".

      0 0
      • Roxteedy  

        Remerx ROCKY DISC. Komplet zapleteny zadni kolo vc naboje remerx. Mam na nem cca 5k km. Maximalni spokojenost.

        Mam 150kg a drzi. Zatim ani jeden drat.

        0 0
        • petrun  

          Tak to jsi kouzelník …

          0 0
          • Roxteedy  

            proč myslíš? Nikterak to nešetřim, údržba nula. Co si myslíš, že se má ******? Náboj? Dráty? Ráfek snad ne, ty dělat uměji.

            Mám celé kolo od nich z fabriky. Ráfek, výplet, nába. Bez jakýhokoliv zásahu třetí strany.

            0 0
        • peo  

          Náboje Remerx jsou šmejd. A to nejen dle mých zkušeností.

          0 0
        • Strakááč  

          150kg ? hm…

          0 0
    •  

      Kdyz uz jsme u toho Remerxu :))) https://mtbs.cz/…vka-technika#…

      0 0
      • Hnoj  

        Značka „rychle zemři.“

        0 0
      • Roxteedy  

        Tyve, to bych oddelal za 100km :)

        Co myslite, mam se z hecu prihlasit? :)

        0 0
        • Vilém  

          Jo a Rocky Dissc ti drzi bez problemu:)

          Pokud neudelali nejaky totalni fail, tak to musi vydrzet mnohem vice nez duralovy rafek.

          0 0
          • Roxteedy  

            Myslis, ze to bude odolnejsi, nez rocky? Proc by to delali? Predpoklada se, ze na tehlech odlehcenej kolech bude jezdit clovek 60kg s posteli. Tak proc by zbytecne naddimenzovali odolnost a tim zvysovali hmotnost?

            0 0
            • Vilém  

              Pohledej si neco o karbonovych rafcich a jejich vydrzi. Delaji to treba proto,ze nekdo chce odolny a pritom lehky kola,na ktery muze obou poradne sirokou gumu.Ano,myslim ze to vydrzi vic nez rocky.

              0 0
              • Roxteedy  

                Jo, jasně, souhlasim. Dobře udělanej karbon bude odolnější.

                Ale ty redukovaný dráty + tam bude jistě jejich odlehčenej náboj. Nevim, na svojí váhu bych se toho bál.

                0 0
        • petrun  

          To každopádně ;-)

          0 0
    • budíček  

      Zdravím, zrovna řeším výměnu ořechu náboje na zapleteném kole Remerx Hurry 2018, vyměnil jsem si pár emailů s obchodním oddělením Remerxu, zaslal jsem jim i foto ořechu, podrobný popis, no, co si budem povídat, to je jako komunikovat s choromyslným, nejsou schopni mi odpovědet, jestli se dá u nich ořech objednat, tak se ptám zde, měnil někdo z vás ořech na náboji Remerx? zdali pasuje i od jiného výrobce? děkuji.

      0 0
      • bikloozer  

        To je Remerx v čele s panem Remešem. Choromyslný je to správný slovo. :-) Taky jsem s nimi komunikoval.

        Známej tam poslal celý kolo kvůli ořechu a vyměnili mu ho, ale stěžoval si, že to bylo drahý.

        0 0
        • Hnoj  

          +1

          0 0
        • scalar  

          Známka punku, ne? Stejně jako e-shop, co nezasílá potvrzení objednávky, dvoutýdenní srpnová celozávodní dovolená, po které se ještě další dva týdny nedodává apod. :-)

          0 0
    • heyjoe84  

      Čau, nába Remerx 142×12 s adaptérem pro rychloupínák. Ježděno dvě sezony, z toho jedna bídná, a druhá celkem poctivá – vyjíždky i bikepark, a ježděno jezdcem s vahou limitně blížící se 90 kg). Ložiska se zdají OK. Co si o tom myslíte? Chyba náboje, nebo běžná amortizace?

      0 0
    • odwar  

      Může mi prosím někdo poradit jaký ořech koupit aby pasoval na náboje Remerx light. Je to na desítku kazetu a rychloupínák. Totálně se vysypalo ložisko a je to i trochu vydřené tak bych rád vyměnil celý ořech. Bohužel je jich mraky tak bych nerad objednal špatný. Díky.

      0 0
      • Vilém  

        Mraky? Orech musis samozrejme koupit ten stejny od Remerxu,

        0 0
        • odwar  

          Ořech Remerx jsem zatím nikde v eshopech nenašel. Na stránkách Remerxu mají jen informaci „Náhradní díly pro Al náboje Remerx jsou rovněž k dispozici. Přesnější informace si vyžádejte na našem obchodním úseku.“

          Tak jsem trochu doufal, že tam bude pasovat třeba něco jako ten Novatec a třeba to bude i kvalitnější.

          0 0
          • pabe  

            https://m.aliexpress.com/…9183651.html?…

            Ale asi bych vzal přímo od remerxu, teď jsem od nic bral osu do zadního náboje, napsal jsem a za dva dny byla doma.

            0 0
            • odwar  

              Za dva dny doma je super. Mně odpověděli po 14 dnech. :) Dal jsem nová ložiska a chodí to dobře. Až se to zase vysype nechám přeplést na jiný náboj od remerx už nic.

              0 0
      • Cavendish  

        Podle mě obyčejná Novatec 10s. Oměř si průměr osy a podle toho si vyber. Je tam pár variant A1/A2/B1/B2 a to se dělí právě podle průměrů osy. A počtu západek

        0 0
        • Vilém  

          Ze by remerx pouze lepil sve nalepky na Novatec naboje? To se mi nezda.

          0 0
          • Cavendish  

            Mě taky ne. Ale ten ořech je mu až moc podobnej :(

            0 0
            • Vilém  

              Podobny jsou skoro vsechny orechy. Osobne bych nechtel delat pokusneho kralika, zda to tam sedne nebo ne.

              0 0
              • Cavendish  

                Z Remeše děláš králíka tak i tak :)

                0 0
                • Vilém  

                  Tj. Osobne bych to prepletl na nejaky jiny naboj, pokud je to mozne a nejsou to napriklad kola s Al vypletem.

                  0 0
    • Cavendish  

      Borci, máte někde změřené ERD ráfky Remerx Hurry 29" . Plus, nevíte kolík váží ve verzi 32 děr? Díky

      0 0
        • Vilém  

          Remerx casto s ERD keca. Neni nad to omerit si ho sam.

          0 0
        • Cavendish  

          Hledat umí ;) ale ptám se proto, že ERD z webu jim absolutně nesedí a váha se taky většinou mimo mísu. Někdy i o 50g

          0 0
          • Vilém  

            Pokud si to dobre pamatuju, tak vaha byla neco lehce pres 540g. Bohuzel jsem si to nevyfotil.

            0 0
            • Cavendish  

              To je celkem bída. Cekal jsem něco kolem 510g. To rovnou můžu vzít od DT 533d která je o milimetr širší :( Sice má 580g, ale co už.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Tak zkus Remerx RX2027. Mají 506g po roce a půl provozu proti nim nemůžu říct křivého slova.

                0 0
                • Cavendish  

                  A to je reálná váha? Nebo katalog :)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Podle katalogu. Reálnou ti teď nezjistím, musel bych je rozplést. Kupoval jsem hotová kola s náboji Novatec na axit.cz.

                    Teď mám v plánu druhý pár se stejnými ráfky, ale s rohatkovými straightpull náboji.

                    0 0
                • Tomas_82  

                  Já u Rx2027 navážil 525g, Na xc bych vzal raději Javax sd235, mají 470g zváženo u více kusů.

                  0 0
          • scalar  

            To často nesedí přesně u všech výrobců a srovnávat katalogovou hmotnost s hmotností, kterou někdo navážil na nepřesné váze z Aliexpresu taky nepomůže. Přesné varianta je jenom vážit na stejné váze a pak porovnat.

            0 0
      • Hnoj  

        Pokud si pamatuji správně, tak je to 600.5mm.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.