• PeRo

    Zdravím borci, chtěl bych požádat o radu… Sháním kolesa na dlouhý triatlon, která by mi pomohli snížit celkový čas :)a ušetřit nějaké síly. Má představa je něco do 15tis. Nevím jestli má cenu brát něco staršího a nebo jít do fuglovky.

    Díky moc za rady

    0 0
    • jecnak  

      Projdi si http://www.bike-forum.cz/…iky-atd.html#… a srovnej se svym rozpoctem a pak se rozhodni. Jsou tam i dalsi linky, kde jsou i nejaka mereni s bocnim vetrem, ktery vyuzijes pri vysokych rafcich.

      Obecne se ale hodne podcenuje ostatni vybaveni (treba prilba) a kvalitne nastaveny efektivni posed, coz neni totez jako na normalni kolo namontovat hrazdu a vyrazit.

      0 0
    • Payia  

      Ukaz co mas za kolo – posez dela mnohem vic nez kola. Special s kolama za 5.000kc pojede porad lip nez normalni silnice s hrazdou a kolama za 50.000kc – takze pokud mas obyc kolo, dal bych prvne prachy do casovkarskeho ramu.

      0 0
      • výletník  

        Silničního Scota CR1 s hrazdou. A dlouhý triatlon pod 10:30 včetně žaludeční nevolnosti. :)

        0 0
      • Smazaný účet  

        nemáš pravdu

        na krátkou časovku ano, ale na DTT, kde nejde jen o aerodynamiku a optimalizaci přenosu síly, ale i o pohodlí jezdce, se stejně nedává tak „dravej“ posed a rám až takovou roli nehraje.

        oproti tomu kola (vysoké rávky vs klasika) udělají za málo peněz hodně muziky, tedy kola za cca 20kKč ti dokážou přidat tak 2 km/h…hrazda taky něco…a to ať máš jakoukoliv silničku

        je to furt ekonomičtější metoda, než začít stavět na novém rámu hustokrutopřísnej speciál, kterej použiješ 2× do roka

        0 0
        • Payia  

          To ty ale nemuzes posoudit, protoze jezdis po rovine 32km/h – kdybys jel 40+ tak tam uz ten special poznas trochu vic a pokud valis 50 tak uz to bez nej nejde. Samozrejme ten posez neni tak agresivni jak na klasickou casovku, ale porad je uplne jinej nez na normalni silnici viz obrazek.

          0 0
          • jecnak  

            Nehci rejpat, ale bylo by zajimave si poslechnout tvou zavodni historii a zkusenosti. At vime kdo nam radi.

            0 0
            • Payia  

              To bohuzel nejde, ale kdyz nesouhlasis s tim co rikam a mas pro to vysvetleni na urovni, klidne ho prezenetuj.

              0 0
              • jecnak  

                Ja jen, ze tve znalosti jsou od tuhosti ramu az po aerodynamiku dost rozsahle, tak by me zajimalo, jestli cerpas z vlastni zkusenosti a nebo to mas jen nactene na forech a v chytrych knizkach.

                A jinak se shoduju s nazorem serzi. Nejezdim sice triatlony, ale ultradlouhy streky a zavody a vim jak „prijemny“ je mit neco na co nemam jen ve vidine lepsiho vysledku. Obvykle to pak dopada presne opacne.

                0 0
                • Payia  

                  Tak samozrejme od vseho neco. Na casovkarskym kole jsem najel tak 20.000km, ale zavodne jenom casovky – nejdelsi 100km, ale to byly druzstva. Kazdopadne ten rozdil je tak velky, ze si moc neumim predstavit, ze bych jel 90km po rovine na vysledek na normalnim kole. Porid si special a pak to muzem probrat ;)

                  0 0
                  • jecnak  

                    No trochu jsme se dostali mimo, kdyz tu resime jak poradit kola do 15ti a k tomu neco levnyho, aby mu to pomohlo :-) Kazdopadne dik za informaci, mel jsem te predtim spis za takovyho kecalka.

                    O specialu uz jsem i uvazoval, ale musel bych trochu slevit z ostreho posedu, protoze prece jen 400km a vic se na tom jet tak skrcenej neda a nakonec ten prinos v rychlostech ve kterych se na ultramaratonech jezdi (nemluve o prositosti jezdce a vlivu na pilotaz) neni az tak velkej. Bude muset stacit hrazda.

                    0 0
                    • Payia  

                      No 400km zavod jsem nikdy nejel, ale kdybych fakt musel, tak bych asi stejne vzal special s tim, ze kazdych 100km na 10min slezu, v klidu se najim, napiju a trochu protahnu a pak pojedu dal. Ve vysledku by to bylo porad rychlejsi nez jet na normalnim kole celych 400km v kuse – samozrejme pokud by to byla rovina. Si ten special sezen a vyzkousej to – vysledek takovyho testu by konecne bylo hodnotny tema.

                      0 0
                      • jonti  

                        Právě, že to většinou rovina na ultra vůbec není.

                        0 0
                        • jecnak  

                          Ale je, je ji tam hodne, ale dost casto uz neni v silach jezdce se na TT masinu natahnout. Kdyby mi ruplo v kouli, tak si asi nejakou civilnejsi postavim. Na to co bych pripadne jel by se i hodila. Ale ve finale stejne rozhodujou jiny veci nez par usetrenych minut na kole.

                          0 0
                          • Payia  

                            Tak na 400km bys to asi prezil a special by se vyplatil, ale byt to 2000km, nebo 3500 ala RAAM nebo 7500km ala ta evropska silenost, to uz pak asi resis jen aby to vydrzel zadek a nohy v tretrach – ale fakt nemam chut udelat vlastni zkusenost ;)

                            0 0
                            • McBlacky  

                              mě docela překvapilo jaký má Sváťa ultra turistický posed na svém kole na Ultra. Aero zdá se řeší až na posledním místě

                              0 0
                              • Payia  

                                To je pravda, ale treba Jure Robic zrejme ten posez ladil podle trati – videl jsem ho na fotce i v ciste casovkarskym posezu. Rek bych, ze na tom skutecnym ultra uz jde hlavne o to, aby clovek nemel zadek sedrenej do krve moc brzo. Tezko rict, to by nam mohla vysvetlit Hanka.

                                0 0
                                • McBlacky  

                                  nejsem si jist, ale na RAS můžeš měnit myslím kolo v průběhu a tak jezdci měli speciál a klasiku, které střídali.

                                  0 0
                                  • jecnak  

                                    Special tam nemel myslim nikdo. Spis proste dve a vic kol, ktery byly spis nahradou, rychlou vymenou kvuli svetlum apod. Ono totiz ucelene roviny, kde bylo mozne pouzit efektivne TT special tam moc nebylo. Trasa vedla mistama neuveritelnyma uzouckyma silnicema, prudky kratky stojky, zvlneny teren a pak chvili rovina a nebo dlouhy sjezd ale zas okoreneny obcas tockama. Proste jak kdyby trasu planovat Teepeex :-). Navic vse v provozu. Ze jsem nemel nastavce jsem litoval asi na 300km trati, jinak mi prisly zbytecny. TT special bych pouzil tak na 150km. Otazka je co by na to rekly zada a ruce, ktery byly takhle v pohode a hlavne jaky by byl jeho prinos, kdyz se jelo s hodne malym vykonem nez aby byly jasne patrne jeho vyhody.

                                    Kolo bylo mozne v prubehu menit dle libosti, jen muselo pred zavodem projit technickou prejimkou, kde se kontrolovaly reflexni nalepky a mozna i neco technickeho.

                                    0 0
                          • Smazaný účet  

                            oprav mě, jestli se pletu, ale myslím, že čím je to delší, tím míň agresivní posed udržíš = takže na ultra bys to musel mít ještě pohodlnější, než na DTT…a tam je to zase pohodlnější, než na klasickou časovku (kde potom nemusíš nikam běžet)

                            takže v tvém případě asi poladěná silnice s dobrejma kolama a hrazdou bude ideál…ale to už máš, ne :-)

                            0 0
          • Smazaný účet  

            pro triatlonistu-hobíka je koupě takovýho kola vyhození peněz

            samozřejmě pokud neví co s nima, je to jiná situace :-)

            0 0
            • Payia  

              Ono se to zda, blby je, ze ti ho nikdo nepujci na vyzkouseni. Kdybys ten rozdil zazil na vlastni kuzi, tak bys taky hodne zvazoval jestli investovat. Czechmana jsi jel prumerem 32 na geometricky nevhodnym kole, na specialu bys mel prumer 36+ pri stejnym vykonu a to je pak slusnej rozdil v case ;)

              0 0
              • Greyhound  

                Tak ten special udela asi fakt hodne – kamarad se ted na Havaji bavil s nejakou ceskou triatlonistkou (neznam) a ta pry tvrdila, ze kdyz si koupila casovkarskej special tak ji to na polovicnim zrychlilo o zhruba 20–25min.

                0 0
                • výletník  

                  Jestli nemyslela 20–25 tepů

                  0 0
                • Ruprt2  

                  Ono o to hlavně vůbec nejde.

                  Borec má 15 klacků, které by rád vrazil do kol, ale mistr radí ať si schrastí speciál za x-násobek rozpočtu, nebo chodí radši pěšky.

                  Protože jinak je ostuda zaplatit startovné.

                  0 0
                  • Greyhound  

                    Právě že nejsem žádnej mistr, sám do toho nevidím a nereaguju na tazatale, ale to co psal Payia – sice jsem to slyšel z druhé ruky, ale když jsem z důvěryhodného zdroje slyšel něco co řekla ženská co startuje v Koně tak bych čekal, že si úplně nevymejšlí a ví o čem mluví, byť samozřejmě mohla nastat chyba v přenosu informace.

                    0 0
                  • Payia  

                    Spis neumis cist, nepsal jsem at si koupi cely kolo, ale jen ram, coz do 20k sezenes. Dost opruz reagovat na podobny prispevky, priste se vic snaz, mistre.

                    0 0
                    • Bjerndi  

                      ma cenu abych vubec zkousel jezdit IM kdyz planuju do silnicniho kola investovat cca 20k ?

                      0 0
                      • Payia  

                        Tj otazka pristupu, ja bych jel IM leda s odpovidajicim vybavenim a v situaci kdy bych mel formu aspon na top 50. Pokud by neco z toho nebylo, tak bych si ho dal jen tak mimo zavody – proste vylet. Nechapu lidi, ktery prijdou na zavod s tim, ze si chteji zkusit jestli IM ujedou – proc na zavodech? Kdyz chci zkusit jestli to dam, tak radsi nekde solo kde se nikomu nepletu. Presto je takovych spousta – proste jinej pristup.

                        0 0
                        • Honza.S3  

                          To je divný přístup, TOP 50 na IM dají tak 3 lidi z CR.IM vyletne to nemuzes myslet vazne, pak se budes dva mesice vzpamatovavat?

                          0 0
                          • Payia  

                            Jsem teda nemyslel zrovna Havaj :D ale princip je stejnej.

                            0 0
                            • Honza.S3  

                              To ja taky nemyslel, to plati pro kterykoliv dalsi Ironman pořádaný v rámci serie IM. Ale prece nebudes rok a vice trenovat, abys pak u rybnika s vlastnim obcerstvenim jel ironmana? Protoze, kdyz bude trenovat min jak 10 hodin tydne, tak to neujedes vubec.

                              0 0
                            • Smazaný účet  

                              podle tvého názoru by tedy na každém závodě mělo být jen těch 50 nejlepších??

                              0 0
                              • Payia  

                                To jsem nerek, jen nechapu ty co jdou pro 300. misto – to uz prece neni zavodeni – pro nekoho vylet a pokec s kamosema, pro nekoho jen boj s vlastni nemohoucnosti – respektuju i tenhle pristup, akorat uz podle me nepatri na zavody. Na Havaji to mam pocit uz oddelili, napred jedou zavodnici a pak turisti – jestli jsem to teda spravne pochopil?

                                Tour by taky chtelo jet 10000 lidi, ale pustej tam jen 200. Proste na zavod nepatri kazdej kdo prijde, u vetsiny disciplin to tak je.

                                0 0
                                • blaf  

                                  uz se to resilo xkrat, zavodej i lidi vzadu, a boli je to mozna vic nez spici

                                  0 0
                        • jonti  

                          Znám víc lidí, co dělají jiný sport na výkonnostní úrovni a ten IM si jen tak chtěli zkusit, v podstatě bez tréninku. Jsou to lidé, co běhají maratony a ultra, nebo cyklisti.

                          Jim na dokončení bez problémů stačí.

                          Znám človeka, co na kole moc nejezdí, moc neplave a první IM dal pod 12 hodin, silniční kolo za 8000 na bazaru si koupil týden před závodem.

                          0 0
                      • Bjerndi  

                        bez poražených by nebylo ani vítězů :-P

                        0 0
                    • Ruprt2  

                      A až odjede závod, tak má zase všechno přeskládat na starý rám zpět?

                      Nebo jak si to představuješ komiku?

                      0 0
                    • Ruprt2  

                      A ten seznam časovkářských rámů do 15K bych taky prosil.

                      0 0
                    • McBlacky  

                      myslím, že i dost stačilo nastavit jinak posed. Tedy sedlo dopředu, řidítka dolů a kratší představec.

                      samotné aero rámu v celkovým součtu neudělá tolik, jako geometrie rámu a z toho vyplývající nastavení posedu. A pak samozřejmě další věci jako disk zvadu, 80ka vpředu, helma.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        znám pár lidí, co to řeší druhou (dopředu ohnutou) sedlovkou s druhým sedlem – normálně mají silničku, na TT nahodí tuhle sedlovku + hrazdu + jiný kola a dá se :-) a je to za málo…

                        0 0
                      • Payia  

                        Ono to prave nejde, normalni silnicni ram ma moc vysoko hlavu, takze i kdyz na to das kratky predstavec a komplet hrazdu, tak mas predek stejne o 5cm vys nez je potreba a sedlo moc vzadu. To se proste zbastlit neda, jen trochu vylepsit, ale moc to nefunguje.

                        0 0
                        • McBlacky  

                          to píšu, že geometrie je to nejdůležitější.

                          ale dá se pomoci i klasice, lepší, než nedělat nic. Délka hlavovky se poslední dobou fakt zle navyšuje – viz spešl. Daň za snahu rozšířit silničky mezi masy.

                          0 0
                  • Fran-tic  

                    jenom tam btw, letos jsem si poprvé zkoušel dlouhý triatlon (Czechman Pardubice). Pravda, první zkušenost, jel jsem tam s tím, že to chci dokončit. Silniční část jsem jel na 11kg silničce, bez hrazdy, kola FR5ky, řazení Campa Xenon (takové to plastové). Boty na běhání jsem zapomněl doma, běžel jsem v teniskách. Plaval jsem v 19 stupňové vodě bez neoprénu…výsledný čas 5:40.

                    Tím nechci nijak frajeřit, ale jen ukázat, že i když se na všechno vy*erete (komplet výbava), i tak to jde. A je kravina řešit, jestli mám kolo za 20 nebo 80 litrů, pokud nedýcháte první desítce na záda. Jde o pouze požitek z jízdy. A mi velmi stoupl, když jsem na tomhle kole dával borce s kapkovou přilbou nebo takhle nadupanými koly :)

                    0 0
                    • výletník  

                      Bavíme se o dlouhém triatlonu, to je všechno 2× :)

                      0 0
                      • Fran-tic  

                        vidíš a jí si říkal, že halfironman už patří pod dlouhé triatlony :) můj názor to ale nemění.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          střední…prej :-)

                          pro mě už je to „dlouhej“, celýho IM už jsem nedal tři roky a už to moc nevidím – neni čas (a morál) na ty potřebný objemy :-)

                          0 0
                      • Smazaný účet  

                        jo, ale tam pak taky víc řešíš pohodlí, abys na maraton byl vůbec schopnej pohybu

                        na půlce se kousneš :-)

                        0 0
                    • Smazaný účet  

                      to myslíš toho Poláka, co? toho jsem dal taky a moc mě to pobavilo…btw nechápu, jak je to na tý mojí plečce možný, když on měl přesně to správný vybavení (kapku, časovkářskej speciál…)

                      0 0
                      • Fran-tic  

                        ten byl no:) nejspíš se mu jen nechtělo šlapat. Já si pořád říkal, že se musím na kole krotit, ať to zaběhnu a ono ne a ne. Potom jsem se hodně kousal, abych to doběhl. Ale myslím, že za 5 až 10 let klidně IM padne. I když na ten už bych si vzal boty opravdu na běhání :)

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          šlapat myslím chtěl – když jsem ho předjel, tak za to vzal a předjel mě zpátky, jenže mu to vydrželo asi kilák a zase zvadnul…

                          0 0
                        • Smazaný účet  

                          BTW dal jsem ti to o pět a půl minuty :-) ale příště už mě asi dáš…

                          0 0
                          • Fran-tic  

                            vím no, to je určitě tím, že jsem se dlouho převlíkal :D ne…v běhu jsem byl ko. Respekt! Doufám, že za 20 let na to budu tak, jako ty :)

                            0 0
                • Payia  

                  Jo tomu bych i veril, z fleku bych taky tipnul tak 15–20 minut.

                  0 0
    • Smazaný účet  

      mám Mavic Cosmic SL (a jezdí je docela hodně triatlonistů)

      • nejsou drahý
      • na rovinkách tě citelně zrychlí
      • jsou to držáky
      • jsou těžší (nevhodný do kopců)
      0 0
      • jecnak  

        Nejen triatlonistu ;-) Celkove muzu rict, ze jejich nejvyssi verze s karbon kapotazi a duralovou brzdnou plochou je supr a ani v kopcich se neztrati. Tam je ale cenovka daleko za predstavama tazatele. Myslim ale ze rozdil mezi nima a tema nejlevnejsima s karbonovou kapotazi nebude nijak velky a kdyz tak prakticky jen ve hmotnosti.

        0 0
        • výletník  

          A jak jsou na tom ty celohliníkové cca za 10tis, Cosmic Elite ?

          0 0
          • jecnak  

            Nejezdil jsem, ale muzes si podle tech testu co jsem postoval muzes porovnat s necim podobnym. Plus podle vysky rafku muzes pocitat nejake plusove body pri bocni vetru.

            0 0
          • Payia  

            Kolega je ma a nestezuje si, sice maj skoro 1800g, ale da se na nich jet – akorat je koupil za necelych 7000kc. Kdyz chces investovat 15k, prihodil byl 2 litry a sel do Mavic Cosmic Carbone SL – pripadne nejaka cina, ale to by zas bylo tema na dlouho ;)

            0 0
    • Greyhound  

      Téma přesně na čas – včera jsem si zaplatil IM a zvažuju jak poladit techniku :-) Když už vysoký kola tak bych chtěl Zippy, protože dle všeho jsou až na cenu nejlepší (ještě dražsí typu Lightweightu vylučuju). Nicméně triatlon hodlám jet jen jednou (pokud teda tentokrát dokončím…) takže hlavní požadavek je, abych je mohl pak používat jako sváteční a závodní kola na silniční maratony. Řeším proto jestli bych měl jít do 404ek nebo 303ek, případně do kombinace 303/404. Máte někdo zkušenosti co je pak na běžný ježdění nejuniverzálnější, já na vyšších ráfcích nikdy nejel tak nevím co od toho čekat ve větru atd.

      0 0
      • výletník  

        Kam pojedeš na IM ? Dilema jestli 303, nebo 404 bych rád řešil taky :) takovej Ješíšek ale u nás nechodí.

        0 0
        • Greyhound  

          Nechci to tady zasírat OT, ale přihlášenej jsem do Zurichu, už skoro nic volnýho teď nebylo. Jestli tam nakonec skutečně pojedu samozřejmě závisí na tom jestli mi koleno vydrží trénink, nebude se nic zásadního dít v práci atd. ale vždycky je dobrý mít nějakej motivační cíl, jinak jsem línej něco dělat :-)

          0 0
      • McBlacky  

        hele Dan Hájek od nás prodává skoro novou SL4ku na Redu s fungl novejma 303kama. Možná byste se domluvili jen na kolech. Za pokus nic nedáš. Kolo má na cyklobazaru za celý chce 86

        0 0
        • Greyhound  

          Díky, ale tak daleko v realizaci přeběžného investičního záměru ještě nejsem – pořád jsem ještě ve fázi vnitřní racionalizace výdaje a volby 303/404 :-)

          Ten inzerát tam nevidím, ale jsou tam jedny nový za 32K, to se mi zdá celkem slušný. Pokud to teda není nějaká taková čínská vychytávka … „http://www.a­libaba.com/pro­duct-gs/665426554/­ZIPP404_50mm_Fi­recrest_Tubular_700c­.html“

          0 0
          • McBlacky  

            já bych vzal 303, ale pro mě těžká teorie, silnici mám jen jako prostředek na hodně občasný výlet :)

            0 0
          • jecnak  

            Stejne jako ty Pinarella :-D

            0 0
      • jonti  

        Na IM bych spíš zvažoval 808, pokud to má být rovina. A hlavně bych vyladil posed, bidony a všechno ostatní.

        A pokud to má být opravdu jen jeden závod, tak bych si to zkusil od někoho půjčit, klidně i za komerční cenu.

        0 0
        • Greyhound  

          Rovina to nebude. Co píšeš dává samozřejmě smysl, ale žádný velký ambice (krom toho zaříznout tam aspoň na kole kamarády;-) co do času nemám, spíš je to tak, že po vyšších kolech pokukuju už delší dobu a ten IM je dobrá záminka si je konečně koupit – proto řeším hlavně tu následnou univerzálnost.

          0 0
        • Smazaný účet  

          se na tom zabije :-) s tím kolem musí bejt trochu sžitej…

          0 0
          • jecnak  

            Presne tak. Je potreba na tom posedu neco najet, jinak je to k prdu.

            0 0
            • jonti  

              Ale kdyz si pujci jen kola, tak by si na ne mohl za par dni zvyknout.

              0 0
              • Smazaný účet  

                jo kola jenom…to asi jo, ale stejně to chce je projet, kór jestli třeba nikdy dřív nejezdil s vysokejma ráfkama…aby si zvykl co to dělá ve větru

                0 0
                • jonti  

                  Treba 808 byly docela v pohode, jen me ten bocak trochu rozhazoval, ale nic tragicke, bych si na toho Venge DI2 zvyknul za pul dne :)

                  0 0
                  • jecnak  

                    To jsem si dlouho myslel taky. Jezdim mesic v pohode a pak v Alpach v jendom sjezdu nekde byla proluka mezi barakama a v 80ti jsem byl najednou o metr vic u cary nez pred tim. Za staleho vetru naprosto bez problemu, ale obcas kdyz to necekas dokaze nahly poryv hodne prekvapit.

                    0 0
          • JSt  

            rovne jet dokazes na vsem a behem par tocek si na kolo zvyknes. problem bych videl v tom, ze na casovkovym kole jinak slapes – zapojujes jine svaly a jinak. takhle napoprve bych si i celkem vsadil na kreciky u nezvyklence. ;-)

            0 0
      • Smazaný účet  

        ty hodně vysoký jsou v bočním větru peklo

        ve Španělsku na soustředku to takhle borce s těmahle kolama sfouklo ze silnice, naštěstí do příkopu, nikomu se nic nestalo

        takže na univerzální použití bych spíš viděl nějaký…polovysoký :-) I ty Cosmiky jsou na vítr citlivý, ale dají se udržet…

        možná by byla ideál kombinace dozadu 404, dopředu 303…když už

        0 0
        • Smazaný účet  

          ale vlastně – jestli budeš kupovat jen kola, tak asi si necháš i ty stávající, tak když dojde na kopce/větrno, můžeš vzít ty…a na dovádění po rovině si pak můžeš vzít něco vysokýho :-)

          0 0
          • mr.antik  

            to by se mohly dělat nějaký plastový/karbonový přiklapávací aero kryty na ráfky, stálo by to pár korun…

            0 0
      • Honza.S3  

        Vezmi 404, na Havaji fouká hodně a většina lidí vozí 404.

        0 0
    • Advid  

      Mám Planety X a slouží výborně. Viděl jsem je u nás na závodech i u jiných lidí. Cena senzační – http://planet-x-bikes.co.uk/c/q/wheels

      Foto: http://tri-dave.blogspot.cz/…an-2011.html – poslední fotka

      0 0
      • Smazaný účet  

        nojo, ale ty jsi chrt! :-)

        0 0
        • Advid  

          Záleží s kým srovnáváš. :) Ale ta kola jsou za cenu i pro nechrty. :)

          0 0
      • výletník  

        Ta Kuota to je silnice, nebo TT ?

        0 0
        • Advid  

          TT. Mám tam berany a kompakty, protože jezdím hodně v kopcích. Kdyby to chtěl někdo řešit (nemyslím teď zrovna výletníka), může se připojit k diskuzi v našich bajcích. :)

          0 0
    • lukasmaster  

      Zeptám se, nějak mě napadlo zkusit si Czechmana, zkuseností s pulmaratonem uz par mam a na kole taky neco najedu, ale podle komentu tady to na klasicky silnicce ani nema cenu. Bude stacit nasadit hrazdu, vic investovat rozhodne nechci a delat si bordel v baraku. Nebo jak takovy zavody jezdej hobici, prece tam kazdej nema casovkarskej special?

      0 0
      • Smazaný účet  

        do začátku hrazda stačí…ale zkus si s ní párkrát vyjet – měl by sis sedlo trochu sklopit špičkou dolu a posunout dopředu…

        0 0
    • kuba M.  

      A co na www.triatlonbazar.cz tam toho je na dlouhý triatlon spoustu, jak na kolo tak na plavání a běh.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.