Na úvod nového dílu přidávám jednu pecku. Nejmenovaný místní člen měl pocit, že je jeho ocelový rám v porovnání s karbonem příliš těžký. Tak jsem si ho vzal do parády, vzpomněl na staré trendy a za těžký prachy mu ten problém vyřešil!
Na úvod nového dílu přidávám jednu pecku. Nejmenovaný místní člen měl pocit, že je jeho ocelový rám v porovnání s karbonem příliš těžký. Tak jsem si ho vzal do parády, vzpomněl na staré trendy a za těžký prachy mu ten problém vyřešil!
Stif Squatch na 2024 geo beze změn, ale nově ma udh patku a barvy https://eu.stifmtb.com/…stif-squatch
Výborný..
Ještě sedlo a dostanes ocel klidně i pod 14 kg :))
Ahoj, budu prodávat silnici SB v profilu. Kdyby měl někdo zájem. Karbon kola bych si asi nechal pro ženu, abych jí nějak omluvil pořízení nového kola;)
Geo zde
Rám je z trubek Dedacciai Zero
A paňmáma zůstává věrná Novákovi? :) Co bude místo toho? Doufám, že nesběhneš k bakelitu, jako jeden nejmenovaný místní člen. :)
Paňmáma je spoko s Novákem. Já potřebuji trošku pohodlnější posed, pantátovskej. Kvůli jinému sportu jsem si trošku vyrobil problémy s krkem. Možná je to dočasný, ale důvod udělat si radost to byl! U značky zůstávám.
Tak jsem to konečně nafotil v aktuálním setupu.
Jinak když jsme u té inzerce, můj tchán stále prodává gravel SingleBe z kraje výroby, že žádná topovka, ale zase za to chce 13 kolíků.
Obrázkové
Nebudeš vědět max plášť kterej tam vleze? Mě se to líbí, škoda že to má berany.
Hele malej. Jsou tam nějaký 34 a už se vyřezával jeden můstek na zadní stavbě. Na 38 by se musel prolisovat zadní stavba. Ale jinak je to v pěkným stavu a na dnešní poměry relativně za pár korun.
Ono by to na mě stejně asi bylo krátké, já bych to chtěl provozovat s rovnýma řidítkama..
13cm představce se pořád ještě vyrábí :D
Jako je to řešení, možná bych doma našel i 14cm:-)
Třeba by si ani před 100 mm jít nemusel…oni ty rovný jsou širší (třeba 76 cm?) To ti taky udělá dost (ze ti ten reach třeba stačí)…proti úzkým beranum kdy máš ruce natažený rovne
No teď ladím jedno kolo, který si člověk vyzkoušel se 67cm řídítky, na druhym kole bude stejná délka posedu a 78cm řídítka. Jsem docela zvědavej, kolik tohle roztažení nad řídîtky udělá.
46 berany s treba 7 cm reachem navic k pakam versus 76 cm kde zase je ale pár stupňů k jezdci …toť otázka :))
Oprava?
Dodělání navarků
Není těch děr trochu moc??
Takto to muselo být, aby šly lahve tak jak bylo zamýšleno
To bude tedy slušná cisterna:-).
Mam par apgrejdů na tuhle sezónu…
Britango dostalo nové kola, které mi zapletl Míra…je to DT350,Sapim Ray a karbon rafky EiE
Txabardo slo do laku, protože fialová mi nedělala dobře :))
Moc pěknej lak! Nechával si rám pískovat?
Dik…já to dávám segre, ona dela ve firme co lakuje díly pro Škodovku.
Tady jsem si nemohl vůbec vybrat, protože ty barvy jsou pěkný od Race Blue po Velvet Red …takže nakonec uz segru nebavilo jak to furt menim a vybrala mi sama.Vůbec jsem netušil co :))
RAL nevím…je to Škoda Emerald Green
co je to za ral?
Ještě fotka Txabarda venku :))
Zadní brzdu budu mít v týdnu..zatím zůstane bez teleskopky, protože ho mám na popracovní hodku/dvě singlespeedingu v lese za barákem a tam se jede vestoje (nahoru/dolu) takže stejně mám sedlo furt dole
conti gp5000 allseasons jsou naprosto geniální pláště. přijdou mi citelně lepší jak strady biancy nejen gripem na mokru (kde jsou mezi námi tedy strady dost mizerný), ale i pohodlím (které už maj díky open tubular strady dost dobrý)
chtěl jsem dát oříznutou fotku a než jsem to stihl spravit v editaci, tak mi tu zbyly dvě. tímto se omlouvám
Náhodou jsem na YT narazil na pěknou stavbu
Když už mě čeká po letech zas nějaký závod, tak jsem to naladil trochu na XC :)
taky letos planuju zajet neco XC!
Supr…tak přeju ať forma vydrží :)
Taky mám takový plán! Akorát žena a děti mě včera konečně po třech týdnech pustily na kolo a forma nic moc teda. S takovou intenzitou tréninku si musím vybrat nějaký závod po pěkné trase, ať se aspoň mám čím kochat, když ne závodit:)
Jo, mě rýmička už taky tři týdny blokuje. Jinak Melevil Cup slaví 25 let, tak jsem se hecnul. A rovnou kilo, když už se potáhnu přes celou vlast, tak ať taky něco vidím. :) Zároveň absolvováním závodu zdvojnásobím svůj roční nájezd, jestli to takhle půjde dál :).
Co si dal za vidlici? Je to Sid? Vypadá to výborně!
Reba, pyčo! :D Bohužel jen 110mm, takže mě ještě čeká nákup shaftu.
Dovolim si trochu brblat jo :)
Tyhle naladění na xc tím ze se dá další predstavec, lehčí vidle a vyhodí teleskop jsou úplný prd proti tomu, když tam das tužší zaplety (karbon rafky) se slusnou váhou
V podstatě si klidně můžu nechat vše laděný na trail a jen ty kola samotný sfouknou všechno ostatní ladění :)
Já potřeboval pohnout s posedem. Proto se ladil kokpit. Lehký kola je hezká věc noc. Ale ty zlaťáky na ně na stromech nerostou :)
Mě přijde největší prinos asi hlavne u 29 kol, ze ten rafek drzi tvar, nepovoluje se vyplet, je to kolo tužší a možná odolnější
U 27.5 kol mi karbon nejak nechyběl…mělo to slusnou tuhost i akceleraci
Na ty devetadvace je to aspoň u me znát fest
Vlastně mi ty karbon vyplety chovanim připomínají moje 27.5 kola :))
Člověk by řek, jak už to celkem leží a ono to má trapných XC 66.6 st. Tak holt ještě přitvrdíme! :D
Přitvrdit, přitvrdit…
:D
Měří ti to dobře? Vypadá to tak na 64:-)
Taky bych tipoval tak nejak
Na obrazovce jsem nameril cca tak jak pises.
Aplikace se špatně ovládá, ale fakt to spíš vypadá na těch cca 64.
Jo..to vidím že kdyz spustim olovnici z vrsku vidle (kde budou cca gripy) tak to ma na te fotce jak u Britanga (kde mi to ukazuje 64…64.5) někde v pneumatice
Ta fotografie může být zavádějící…
Změřit analogovým úhloměrem na obrazovce. Nemám teď po ruce:)
Je hotovo, nová sezóna s „novým“ kolem! Vyměněn tlumič za delší (200×51 místo 190×45) + komplet nová geometrie díky nové hlavové trubce by Novak frames. Ještě jsem Easyriderovi pomohl od jeho vidlice:-). Tímto mu za obojí moc děkuji.
To je uzasny co jde udelat.Kdyz vezmu ze to zaclo jako pevnak od Genesis…:)
Moc pěkný, barva taky výborná
Jsem rád,že jsem ti to vše mohl dopřát :) Ocel je zkrátka na tohle bastlení skvělá :)
To mě trochu mrzí že jsem tě nepoposil o přidělaní navarku na vedení venkem u Txabarda, když jseš takhle vstricnej :))) Je to vedený rámem a stojí to za houby
Ty gumové pruchodky jsem zahodil a dal to na prasaka bez …pro me tyhle vynálezy nejsou
Teď už ale jezdí a tak vem to čert…třeba ta voda aspoň dobře vyschne
Už asi vím, kde skončila moje hlavová trubka :))
Klobouček…
Povedená Transformace. To se mi na ocelových rámech líbí.
jako jo .. tohle jo :D
Ja furt premyslel jestli nehodim z okna svoji Moxie, nebo ji neupravim … protoze me sralo jako to slo blbe do manualu a na zadni. Pak jsem z nudy posunul predstavec o 4mm vyse (o podlozku) a je to uplne jiny kolo. Jen ten komin pod predstavcem, to by mistni modni policie nerozdejchala :D
Kokpit dovede změnit strašně moc…taky jsem přes zimu laboroval, jak s rise, tak o a délkou predstavce (40 vs 50) ale narozdíl od tebe je u meho kola tak kratkej zadek ze je tam lepší naopak kokpit nizsi (kterej me trochu drží na predku, nedovoli mi to prehnat s vahou dozadu) i tak to jde na zadní geniálně
)
Jo, ja dlouho laboroval s tim, ze Moxie pustim do sveta a poridim si neco hravejsiho. Furt to mam v hlave, ale ted uz ne tak moc. Zase to krasne vede stopu, kdyz se to clovek neboji pustit :D
To je až neuvěřitelná úprava. Klobouk dolů Jardovi za práci a taky zadavateli za ten nápad…
Doufám že nebude otravovat nějaký hipster s úpravou své favoritky na full-gravel.
Jaký je teď hlavový úhel dle reálného měření?
Ač to z fotky nevypadá, je tam dle měření necelých 65°(64,7). Ale je tam asi o 4mm vyšší spodní miska než byla původní, přední pneu je 2,4 oproti zadní 2,3..
Nordest Bardino 3 je ode dneška zlevněný na 499 eur. Popravdě ale nevim, kolik stálo předtím:)
sice to neni ocel ale tenky trubky a kvalitni matros jo… tak snad neurazi :)
V minulym vlákně jsem myslim sliboval, že sem postnu Růžováka, až bude poskládanej. Zatim teda samý pozitiva.
Formuly Cury4 jsou kotvy jako kráva, Duroluxek vymazlenej od Novase taky pecka. A z tý pružiny jsem asi nejveselejší – super citlivý, žádný propadání do zdvihu a když to zamkneš, tak je to fakt zamčený, takže se i do kopce dá šlápnout :D
Váha 18,2. Geo ultimátní, stačí se toho jenom udržet :D
Ten je booožžíí :) Ta představa jak se řítí dolu růžová smouha az větve litaj vzduchem
Přesně takhle se mi líbilo i tohle bfe pár let zpatky
Tohle něco vydrží, máš to parádní!
To jsi sem neměl dávat. Teď mi to Honza vrátí a já to budu muset znova rozřezat… :)
Neboj, mě to moje baví, dnes ráno do práce v dešti, sněhu a úsměv od ucha k uchu. Tohle už by bylo na moje schopnosti stejně moc velké enduro. A hlavně to mám o 3kg lehčí:).
jojo Cury jsou dobry.. ale co teprve Dominiony! :-)
Tak tohle se mi moc líbí! https://www.vitalmtb.com/…c-steel-bike
Ritchey chystá návrat legendy…P29er
Kompatibilní berany/rovný a vidle 100/pevná
To máš odsud? https://theradavist.com/…es-and-more/
Zajímala by mě geometrie a jak mají kompatibilitu s berany promyšlenou, aby na tom člověk pak nebyl moc nataženej.
Jo…a kdyby tu čistotu ocel vlákna nehlidal Jarda jak pes :) tak bych si přidal i titanove xcecko od Neuhaus Metalworks, který se mi líbí o dost víc
No to je pecka!
No ty vole! To je krasa.
po dlouhé době rám, kterej je krásně jednoduchej, ať už jde o rovný trubky (tu sedlovou už nějak skousnu :-)) nebo hezký jednoduchý patky. vedení venkem alespoň brzdy je jedině plus
To sis splet nicky ne, to je Biker jak pes :) Krásnej rám…
To chci! Přesně něco takového potřebuju jako druhé kolo…
vždycky jsem chtěl leesona. jak 660, tak 609, oba jsou naprosto úžasný. a ali c teď jeden postavil. no není krásnej? i ty světlý boky plášťů se mi na něm líbí. jinak jestli mi paměť neklame, tak klasický byly z reynoldse 525. závodní byly z vyšších trubek se slabší stěnou trubek
a ještě přidám jedno stařičký video, na kterém jsem před lety dost ujížděl. jeden z těch kluků je mrleeson660, kdyby někdo chtěl víc videí
Další bastleníčko. Facelift po 7 letech těžké služby :)
Pro ne rovnou UDH? Jasně, aby jsi měl za pár let zase co dělat :-)
Přesně tak. Počkám, jak si ten nový standard povede :)
Za mě je to na výrobu nejjednodušší standard, navíc patka je univerzální a seženeš ji úplně všude. Dobré je i to, že Ti patka přesně definuje pozici vůči prvnímu pastorku. A toto snad ani nejde udělat křivě :-) a s jednoduchým přípravkem je možné to jednoduše srovnat.
Jen mě štve, že jsem si to neudělal na fullu a na silničkách. Na fullu to možná časem upravím, ale na silničkách se mi do toho nechce, je tam už lepený spoj a do toho s plamenem nemůžu.
Hele já jsem tak mimo, že jsem ještě ani neviděl výkres :) Navíc můj dodavatel to ještě nenabízí, tak si počkám :) Ale dobrý vědět, doma mám ještě dva rámy, kam bych to mohl nalepit.
Mrkni na to, na pravé straně rámu jen uděláš kroužek o definovaných rozměrech. Do toho vešroubuješ patku, která má závit na pevnou osu a kompletní osazení náboje – takže ten kroužek odsazuješ kousek ven. Levá straně je pak jen patka s dírou na pevnou osu.
Na fotce jsou nerezové patky – zadní a přední. Na pravé zadní straně je to jen jakýsi „prstýnek“ do kterého našroubuješ zbytek.
Už jsem koukal na Paragon. Mají i excentrický, to by se mi líbilo. Tak třeba to někdy někdy koupím :)