• JakubCh

    Po zhruba 3000 km se odporoučel zadní 2.0 Mountain King v drátu. dneska už vím, že to nebyla nejlepší volba, tenhle plášť v této šířce a na mé ježdění.

    Původně jsem tehdy chtěl Karmu, ale pak jsem se nechal v krámu ukecat na MK. Jezdím často asfalt – jinak se tday prostě nedá, pokud nechci motat kolečko v lesoparku :D, asfalt mě nemine. Takže Mk ee. Pak jezdím klasické „polňačky“, šotolina…bláto moc nemusím, do nějaého velkého skoro nevjíždím, ale dnes jsem jel Odru a trošku ho tam bylo, ale asi je „bláto“ a „bláto“ a velkému blátu se prostě raději vyhnu, úseky, kde bych se boil po ráfky jsem raději kolo přetáhnul, on zadek už je fakt lehce galuskový :D To je zhruba nástřel toho, čím jezdím.

    Na tohle ježdění je tu doporučovaná Karma, ale je tu i X-King. Ten by asi měl lépe podržet právě v terénu, pokud chápu, ale hůř pojede po asfaltové cestě. A právě to mě zajímá nevíce – o kolik horší bude X-King na asfaltu a o kolik bude zase lepší, než Karma, v terénu. osobně se spíše kloním ke Karmě. Který plášť na popsané ježdění spíše zvolit?

    0 0
    • celevra  

      Tady máš v testu X-King

      0 0
    • Luma  

      Vzal bych Karmu,X-King bude pomalejší na asfaltu.

      0 0
    • Kolonožka David  

      přikláněl bych se ke karmě na popsané ježdění

      0 0
    • JakubCh  

      Jak vidím, Karma vede :) Jo, taky se mi více líbí a jsem spíše pro ni. Říkal jsem si, že letošek dotočím na MK, ale teď mě to chytlo a začal jsem hodně jezdit – a on je zadní plášť v pekle…a ještě měsíc určitě bych chtěl jezdit. Dneska bylo luxusní počasí od 12h, aspoň v lokalitě Ostrava-Studénka… :)

      0 0
        • Kolonožka David  

          Spíš model 60 tpi. Hmotnostem moc nevěř, v reálu má v karma 2.0 60 tpi v drátu cca 600–610g

          0 0
          • Luma  

            Já měl 550 a 560g 2.0 v drátu 60Tpi.Jinak bral bych raději tu karmu,pokuď nejezdíš vlké a mokré kameny a kořeny tak bude rychlejší a déle vydrží.

            0 0
            • JakubCh  

              To nehrozí, kamenů se bojím i za sucha…prostě může se samo stá, že se do takové situace občas dostane – dneska oár úseků třeba..ale kolik jich bylo, tak tři snad..jinak ideální pro Karmu myslím…

              0 0
        • Ossis  

          Mám 60TPI v kevlaru a orientačně to kolem toho půlkila bylo (+/-20g). Zatím jsem s ní spokojen a neplánuju změnu.

          0 0
    • mr.ricardo  

      Bydlim uprostred Prahy, takze nez se dostanu do lesa, tak to mam 15 kilaku po asfaltu. Donedavna jsem jezdil Maxxis Wormdrive 1,9, ale za cca 1500km jsem si na ne nezvyknul, na asfaltu mi to prislo pomaly a v lese to bylo kazdou chvili o hubu, hlavne po desti. Prezul jsem na X-Kingy 2,2 RS bezdusovy a jsem maximalne nadsenej. Zatim na nich mam jen cca 500km, ale na asfaltu mi prijdou rychlejsi nez ty maxxisy a v lese, at uz na bahne, na pisku nebo korenech, drzi jak pribity a jeste jsou pohodlnejsi. Jediny, co bych pripadne zkusil, by byl RaceKing dozadu, jinak spokojenost.

      0 0
      • marapara  

        Wormy právě nejsou vůbec rychlé pláště. Jsou sice tiché, ale jedou na slick podprůměrně. To Karma i XK se vzorkem jede o poznání líp.

        0 0
    • maajkee  

      Určitě X-king, o nějakých kendách ani neuvažuj :)

      0 0
    • AleZ80  

      Karmy jsem nejezdil. Mám X-Kingy RS ( 2.4/2.2 ) a jsem velmi spokojenej – drží fakt pěkně a neřekl bych, že to jsou na asfaltu nějaký brzdy ( ale moc asfalt nejezdim ).

      0 0
      • xshreck  

        nooooo tak za náklaďákem jsem jel teď 80 a furt by to hjelo, kdyby mi neodbočil :D jinak po asfaltu není problém stíhat někomu na silničce i v 40km/h :)

        0 0
        • JayDee  

          boze, kydon :D (s tim nakladakem…)

          0 0
          • xshreck  

            co kydoň? :D

            0 0
          • jIrI___  

            To nevíš, že jezdit osmdesátkou na MTB za kamionem v háku je na B-F naprosto běžné? :-D

            0 0
            • Chiron  

              Pokud si dobře pamatuju tak olkyč to jezdil za kamionem do mírného kopce… Jinak já to moc nechápu, jo 80 už sem na mtb jel, ale z prudšího táhlého kopce. Jinak sem letos jel z mírnějšího kopce, takže to už tolik nejelo, tak sem musel šlapat, při 70 mi přišlo, že mi nestačí převody a už na tom spíš skáču než abych to víc roztočil. A kamion tam žádný nejel, navíc bych asi měl fest strach jet 80kou za kamionem… A ne, běžně po asfaltu nehoním rychlostní rekordy, ale byl to nutný přesun po cestě, tak sem zkoušel jak to jede.

              0 0
            • xshreck  

              Je :) ono taky bych resil trocha posed a aerodynamiku nez jen valivy odpor plaste :) btw jak podemnou psal … Z kopce 80 jen tak nepojedes. Ten odpor vzduchu je sileny a slapes uz na max a nic… Za tim kamionem jedes proste jakoby navolno. Jestli dokazes utocit hodne velkou kadenci tak by slo mozna aj to kilo. Nejradsi bych to zkusil s nejakym kamosem za autem s otevrenym kufrem :)

              0 0
    • TSw  

      Na tohle ježdění bych zvážil ještě RaR, to je taková univerzálka na všechno možný (sám je jezdím často taky) – do bahna to není, ale jinak se s tím dá skoro všude.

      0 0
    • JakubCh  

      Kua lidi :) mě by fakt zajímal názor někoho, kde jezdil i Karmy 2.0 drát a teď X-Kinga 2.2 drát a mohl by říct z vlastní zkušenosti, o kolik horší to je na asfaltu..pokud by velký rozdíl nebyl, vezmu X-Kinga, určitě to pojede lépe, než MK teď…ale já se obávám, že rozdíl ve prospěch Karmy bude velký.

      A když uvážím, čím jezdím, tak mokro je to málokdy, i když, te´d na podzim, to je taky fakt…

      0 0
      • AleZ80  

        X-K v drátu tu asi moc lidí jezdit nebude, protože nemá black chili – měkčí směs díky který právě tak dobře drží.

        0 0
      • PatrikL  

        ja som za karmu. X-king lacná indická verzia je hnus :)

        0 0
      • creek  

        Karma má rozhodně delší životnost, je tvrdší a o chlup rychlejší.X-king lépe drží a je dražší.Dopředu X-king (pokud nejezdíš ostré kameny), dozadu Karmu.

        0 0
      • marapara  

        Já jezdím kevlarové. Karma o něco líp pojede a XKing bude líp držet. Tak si vyber :)

        0 0
    • marapara  

      Jezdím Karmu 2.0 kevlar 60 tpi na HT a na fullu mám vzadu X-Kinga 2.2 RS. Karma je plášť vyloženě do sucha. Na suchu jede a drží dobře, na asfaltu letí a docela i dost vydrží. Středový vzorek je z tvrdšího materiálu, takže není problém dát nájezd na asfaltu třeba 7–8 tisíc km. Horší je to na vlhku, vhlké kořeny, kameny, tam Karma fakt plave. X-King RS jede i na asfaltu hodně dobře, možná bych řekl i srovnatelně s Karmou. Vydrží o něco míň, ale drží o poznání líp na vlhku.

      0 0
      • JakubCh  

        Hm…jestli bude rozdíl malý, jdu do těch X-Kingů, než si pak zbytečně rozbýt rypák. Šlo mi hlavně o to, jestli tam bude opravdu velký rozdíl, pokud to zase není tak tragické, tak X-King. Kupkolo má drát za pěknou cenu :)

        0 0
      • Jenda  

        u ty karmy desne zalezi na nafoukani, pokud neni prefucena tak i dratena na vlku nedrzela nijak tragicky. Rozhodne dozadu je to dobra volba – vydrzi, balon, jede a drzi celkem solidne. A hlavne stoji asi 300 :-) Dopredu pak neco dle libosti soudruha co pripadne liop drzi ale neni to nutny.

        0 0
      • satch  

        Na karmě 2.0 kevlar mám asi přes 5 tisíc a ještě něco snese. Teda sedm tisíc je na mtb plášť celkem dost. Akorát karma 2.0 v drátu je o něco větší balón.

        0 0
    • Chiron  

      Jezdím vzadu XK2,2 RS a klidně můžu říct, že oproti předešlému RK2,2 bez blackchili sem si rychlostně na asfaltu určitě nepohoršil, možná naopak… Na asfaltu je relativně tichý a podle mě jede dobře, ale s Karmou srovnání nemám. Výdrž bude mít taky solidní, i když beskydské šutry mu dávají občas zabrat a nejsem si jistý co vydrží boční figury. A v terénu je to oproti RK rozdíl jako kráva, hlavně jde poznat záběr ve výjezdech, na hlíně se krásně zakusuje a stoupá. To samé v kamenitých výjezdech. A s bahnem si taky poradí líp jak RK.

      Na předku mi už nějakou dobu přesluhuje MK, a furt nevím jestli místo něho dát RoR, XK a nebo MKII… Karmu možná někdy zkusím, ale zatím sem spokojený s tím XK.

      0 0
      • marapara  

        Tak s Black Chilli je už předpoklad, že pláště pojedou líp, líp budou i držet. Ale cena je samozřejmě někde jinde oproti obyč kevlaru nebo drátu.

        0 0
    • Hadra  

      Ahoj.Mel jsem Karmu kevlar a byla fakt rychla na pevnych cestach a polnackach atd. ale protoze jsem mel za rok s ni strasne moc defektu tak jsem zkusil X-Kinga Racesport 2,2 a jeste jsem s nim nepichl,na zadku vydrzel 3000 km a jeste by aji dal vic…Na sotoline drzi o hodne lepe a v terenu je to take o hodne lepsi nez u Karmy.Zkouseli jsme rychlost na asfaltu z kopce bez slapani se stejne lehkym kamosem co ma Race Kingy a byl o malinko rychlejsi,ale zadna hruza…Strasne mi pocitove v terenu libi ze ma proti Karme takovej brutalnejsi vzorek a min se bojim to pustit.To jsou me pocity a zkusenosti,ale kazdej to vidi jinak.Tak Ti preji at vyberes dobre.

      0 0
    • JakubCh  

      Blbé je, že všichni tady používají kevlar X-King, ne drát…kevlar je mimo můj cenový dosah. Váhám no. Pravda je, že s mokrem se moc nepotkám a když, jedu opatrně a dusím to na brzdách…

      0 0
      • AleZ80  

        Našetři na X-Kingy RS a třeba si to začneš v terénu víc užívat ;-)

        0 0
        • JakubCh  

          No, já mám blok z loňska, nerad bych zase měsíc nemohl sám pomalu ani přejít byt :(. Nevím, prostě mám strach, i když by to v pohodě zvládly i stávající pláště, tak nějaký těžší terén mě fakt neláká…každý jsme jiný no :)

          0 0
        • JakubCh  

          No, já mám blok z loňska, nerad bych zase měsíc nemohl sám pomalu ani přejít byt :(. Nevím, prostě mám strach, i když by to v pohodě zvládly i stávající pláště, tak nějaký těžší terén mě fakt neláká…každý jsme jiný no :)

          0 0
      • JakubCh  

        No, protože refefrence na dát X-King asi nebudou a někdo ho tu přímo nazval šuntem, asi vetzmu Karmu…když se nebude líbit, holt příště bude X-King…ale když opravdu poctivě zvážím, čím jezdím, Karma by měla bát v pohodě. Ještě v Team Sportu ukecat zase slevičku, jako minule u bundy – z 1000 na 800 :

        0 0
    • Ricci  

      Vzadu Race King 2,2,vpredu X-King 2,2 v drate, drzi fakt super vpredu

      0 0
      • JakubCh  

        I ten drát? :)

        0 0
        • Ricci  

          obidva mam v drate, povodne bol vpredu tiez RK dratovy,ale nedrzal nic moc,je to teraz dost podstatny rozdiel,jazdim v sotoline,piesku a obcas nejake to blato

          0 0
      • Pajas04  

        Vozím stejnou kombinaci(obojí v drátu), X-king drží opravdu znateně lépe než RaceKing. Příště dávám Xkinga i dozadu :o).

        0 0
    • tomeee  

      Řešil jsem nedávno to samý a vybral jsem Karmu. Na asfaltu rychlá a na suchu drží slušně. U mě nakonec rozhodla cena, X-king bych bral asi jen black chilli a to už je drahý. Navíc koukám, že jsi z Havířova, takže jestli ti jde o cenu tak bych neváhal – http://www.velotrade.cz/…-kenda-karma

      0 0
    • obda  

      Jak to popisuješ, tak dozadu určitě Karmu. Nějaký rok jsem ji vozil, a není vůbec špatná. Kde hodně ztrácí jsou mokré kořeny apod., trochu horší chování má na sypkém podkladě, ale nic hrozného. Jinak skvělá výdrž, rychlost, chování na suchu. Ale ten Mountain King není špatný dopředu, ovšem v šířce 2,2. I v drátu drží líp v terénu, navíc vpředu se tak nesjíždí a nevadí vyšší valivý odpor. Takže za mne pro tvé ježdění MK dopředu a Karmu dozadu, klidně obojí v drátu pokud na lepší pláště nemáš peníze.

      0 0
      • JakubCh  

        Hm…v přešdu je ten MK 2.0 ještě v pohodě, že bych prostě hodil karmu na zadní kolo, 200– papírů a měl klid? To je nevypadá věru zle :) A možná škoda ten Mk jen tak vyhodit…a bude vystaráno. Dnes už vím, že Mk v šíři 2.0 je tak trošku nesmysl, ale když už ho mám…přední je opravdu ok. Jet by to mělo lépe a je fakt, že v terénu ty MK držely dobře…

        0 0
    • bikerGT  

      Na tohle ježdění je ideální WCS Z-max shield

      0 0
    • oldaka  

      Poslu ti sem Fredericka, jezdil oba dva plaste

      0 0
    • frederick  

      Jsem tu:D

      Jezdil jsem oba dva pláště, takže tedy poradím:)

      Karma…měl jsem drátovou verzi a dneska už vím, ze bych bral jen kevlar…má lepší jízdní vlastností než drát. DO terenu podle mě guma pouze do sucha. Na bláte s tím nešlo jezdit vůbec. Další věc je, kolik vážíš, protoze to nemá skoro žádnej boční běhoun a mých 92 kg to proste neudrželo…jak se rovina trochu naklonila absolutne v pr…tak stejne v zatackach. Vozi to ale 65kg kámarád v kevlaru a jde to…nicmene v porovnání v X-kingem nic moc.

      Jinak na přesun po asfaltu supr…to jede, to je pravda.

      X-king: Výborná guma. Vozim tedy vezdi racesport s chilli comount smesi…coz ani drátova ani kevlarova verze nemaji, nicmene minimalne to vydrzi dýl(kevlar/drat), protoze ta chilli smes je mekka jak p… a plást vydrzi tak 1000km a jde do hajzlu. V terenu supr. Ani Rocket ron, ani racing ralph od schwalbe pro me osobne nejsou tak dobry…Tam kde X-king má držet, tak drží a s blátem i taky poradi velmi obstojne. zatacky super..naklanena rovina taky super. jsem spokojenej jak želva:)

      CO se týka porovnáni s Karmou na asfaltu, tak si myslim, ze dost nastejno…nepocitíl jsem rozdil…

      nicmene karma a X-king jsou uplne rozdilny pláste a podle me bych radsi rovnal karmu s racekingem…ten pojede na asfaltu super rychle, na prachu a suchym povrchu je tez skvelej, ale v bahnu nevim…nejel jsem a podle me to nebude zrovna zázrak…

      snad vyberes dobre:)

      0 0
      • Chiron  

        K té výdrži XK. Já mám teda XK RS, najeto směšných 1300km, ale na plášti sotva zmizela ta drážka na středu. Ještě je trochu patrná a to nebyla nijak hluboká. Odhaduju, pokud bych ho měl jezdit tak do poloviny vzorku, tak by ještě 2000 s přehledem dát mohl.

        Na asfalt a suchý terén bych spíše uvažoval o Racing Ralphu, Race Kingu a pod. Dneska sem se díval na schwalbe 2012, trochu mě zaujal z těch levných plášťů Rapid rob, vzorek je jako má letošní RaR, ale horší směs a nějaká ochrana navíc. Ale těžko říct jak pojede.

        0 0
        • oldaka  

          A vazis to co kolega? (92kg) Potvrzuji, ze jeho plast po 1000km spinkal.

          0 0
          • AleZ80  

            Jo, bude to o váze. Vážím cca 67kg, na X-Kingách mám najeto cca 1500km a přední má tak 80–85% vzorku a zadní tak 60–70%.

            0 0
            • elfik  

              105 kg, Xking RS 2,2 na zadku, 2500 km, sjeto na cca 50 %

              0 0
              • frederick  

                verze RS? a 2500 50% to proste neni mozny!

                0 0
                • marapara  

                  Myslím že je :)

                  0 0
                • vasek80  

                  Na předku verze RS na 50% musí dát 5000 km

                  0 0
                • whom  

                  Xking RS 2.2 kevlar na obou kolech, 5.500 km (mám přes 90 kg). Poslední závod EBM maraton v Německu, šílený bláto, to měly něco přes 3.000 a v pohodě. Zadek je dneska po smrti, má prostřední figury tak půl milimetru. V zatáčce to ještě drží(boční figury jsou v pohodě), na stoupání v současným blátě to fakt není. Předek, (do 1500 vzadu, pak jsem říznul bok, podloženo a je vepředu) je ještě jakž takž. Ale už je to spíš do sucha. Nicméně, pořád mají ty figury ostrý hrany, což jsem zatím u jiných plášťů nezažil. Ale ty boky jsou trochu tragický, říznou se i ostrým pohledem. Pocitově, víc tomu sedělo řídký bláto. Ten okenářskej kit, co se občas udělá po delších deštích, nebo obecně na jílu a olepí celý kolo, tomu moc nesvědčí.

                  0 0
                  • maajkee  

                    5500 km? Nevěřím :)

                    Já mám zadní po necelých 2000km už celkem dost jetej, řekl bych tak ještě 1000km fakt max.

                    0 0
                    • Ricci  

                      mozno na tom lieta :-)

                      0 0
                    • whom  

                      Doma to o víkendu sfotím. Píšu, že ten zadní nestojí už za nic. I když jezdím často asfalt do práce (full je zatím mý jediný kolo), tak terén mám radši. Poměr bude ale tak 50–50. Foukáno předek 30, zadek 35 psů.

                      0 0
                    • marapara  

                      Já mám vzadu tak 5000 km na X-King 2.2 RS

                      0 0
                      • Luma  

                        A na tom ještě jezdíš:-)Já už bych ho dávno vyhodil.

                        0 0
                        • marapara  

                          Ještě ho pak plánuju „dojezdit“ na jaře na HTčku vzadu :). Dokáď z něho nepoleze hadra :)

                          0 0
                          • Luma  

                            Kdybys náhodou byl někdy v okolí FM,tak se stav pár plášťů v lepším stavu tady mám na vyhození :-)

                            0 0
                            • marapara  

                              :D

                              Na HTčko a asfaltky do práce, z práce asfaltky, šotolinky je to dobrý :)

                              0 0
                              • scret  

                                presne, taky na zimaku dojizdim stary plaste dokud to jde… Je nesmysl vyhazovat plaste v pulce vzorku…

                                0 0
                                • Luma  

                                  Já je nevyhazuji,jenom je nejezdím.Nechavám je jako náhradní pro kámoše nebo kdybych náhodou někde zničil plášť,tak jako náhradu než koupím nový a zimáka nemám.

                                  0 0
                                  • scret  

                                    a nehromadej se ti doma? vzhledem k poctu kol u nas doma, bych se z toho mnozstvi asi zblaznil…

                                    Navic ty sjety plaste zvysujou techniku jizdy:)

                                    0 0
                                    • Luma  

                                      To s tou technikou a sjetými plášti máš pravdu :-) Jinak mám je v garáži,tak mi nějak nepřekáži,vlastně to není garáž,ale dílna na kola :-)Bydlím na baráku.

                                      0 0
                                      • xshreck  

                                        tak to budu mít supa techniku s pláštěm sjetým na uplný slick :D

                                        0 0
                                        • scret  

                                          no kdyz si pak das novy, tak urcite:)

                                          kamos vzdycky remca kdyz ma pulku vzorku, ze mu to nedrzi, to ja jsem jeste v pohode…:)

                                          0 0
                      • maajkee  

                        Aha, tak to už se nedivím, když někdo jezdí i plášť po smrti, tak to pak joooo :)

                        0 0
                        • marapara  

                          No vidíš a před měsícem jsem s ním řádil ještě v Súlovkách na Lúčenské Fatře a šlo to :). Ještě néni taká tragédie, ale dá sa na tem jezdit. V blatě nejezdím, takže na tvrdším povrchu to drží :)

                          0 0
                      • whom  

                        No, vidím, že mě kolega předběhl. U mě to vypadá podobně, přední líp. Ostatně to píšu. Aspoň to nemusím fotit.

                        0 0
                      • xshreck  

                        kurňa proč mě tam je vidět ještě furt ta čárka na figurách vepředu? :D

                        0 0
          • Chiron  

            Vážím 86kg, takže zas tak velký rozdíl tam není. Jezdím s tím všude, jak po asfaltu, tak po volných šutrech atd. Takže si myslím, že dostává zabrat slušně. Vozím ho zatím jen vzadu na HT.

            0 0
            • frederick  

              taky mam HT:) kolik foukas?

              0 0
              • Chiron  

                Asi tak 35psi, ale těžko říct jestli ta pumpička měří správně. Navíc vzadu mi duše trochu propouští, takže po nějaké době ten tlak klesne :)

                0 0
                • frederick  

                  aha…tak tim bych zacal…mam to na bezdusi a jezdim 28psi…to je to pak sjizdí:)

                  0 0
        • marapara  

          Tohle můžu potvrdit také. Vozím XK 2.2" RS s black chilli a po 1000 km mi sotva zmizela drážka na figurách. Teď mám na něm téměř 4000 km najeto vzadu a stále je tam tak polovina vzorku. Myslím, že nebude problém do konce roku s ním dojezdit. Plášť mám vzadu na fullu 140/140, takže tomu občas dávám pokouřit a drží se zatím velmi dobře. Je fakt že vážím necelých 75 kg.

          0 0
          • xshreck  

            Ja mam vlastne ikse od chribske 50, to jsem mel najeto kolem 3000… Ted mam o 5 vic. Takze budou mit naletano kolem 4000urcite ty moje ikse a furt maji vzorek jak krava, min. 60%. A 80kg. Asfalty,tereny…

            0 0
        • Pa.T2  

          Během 3 měsíců jsem vystřídal RaR/RoR 2,25" (říznul jsem RaR), X-King RS 2,2", RaceKing Pro-Tection 2,2" (chtěl jsem něco rychlejšího a odolnějšího než RaR).

          Na asfalt bych určitě nedoporučoval RaR – mizí fakt dost rychle. Do terénu bych si troufl říct, že to byla nejlepší kombinace ze všech uvedených. Možná kvůli té výraznější šířce. RoR na předku se při brzdění uměl opravdu brutálně zakousnout do terénu.

          X-King RS 2,2" mi moc nesedl. Na asfalt určitě lepší než RaR (jak píše kolega, u mě po 1.000km opravdu minimální opotřebení). Navíc tam byl o dost tižší, ohledně rychlosti asi nastejno. V terénu na mě působil skoro jako RaR, lepší ale určitě nebyl.

          Ohledně RaceKing – teď vozím Pro-Tection 2,2". Jsou podstatně užší než X-Kingy, na asfaltu to fakt letí. V zatáčkách nejlepší ze všech uvedených. Mám na nich najeto minimálně, ale zatím jsem s nimi v terénu vyjel a sjel všechno, co s předchozími kombinacemi (i při vlhčím terénu). RoR na předku působil o dost bezpečněji.

          0 0
          • vasek80  

            Teď mi přinesl pošťák 2,0 protection RaceKinga. Kupkodivu to není až taková užovka jak jsem se bál, ale uvidím až ho nazuju. Ale X-King 2,2 mi širší jak RK 2,0 nepřijde. Každopádně jsem u toho protoction zvědavej na váhu, zdá se v ruce těžkej proti 2,2 supersonicu.

            0 0
            • Pa.T2  

              No ona třeba šířka boků pláště bude stejná. Kurňa, nevím jak to popsat. Prostě když si vemu X-Kinga a RaceKinga: U X-Kinga je vzorek na běhounu širší než boky pláště. Kdežto u RaceKinga to je naopak – bok pláště vykukuje a šířka přes vzorek je menší než šířka boku pláště. Můžu to vlastně porovnat i takto: když se na plášť na předním kole dívám při jízdě – X-King přesně lícuje s dolní rámovou trubkou, RaceKing je schovanej. Napsal jsem to tak neodborně, protože je nemám změřené:) Pak dej vědět ohledně té 2.0":)

              0 0
              • vasek80  

                Jo to mě štvalo na RK 2,2 že boky jsou širší. Stačí se propadnout někam mezi kameny a hned jsou boky odřené, viz ta fotka co jsem dal. To u XK opravdu krejou boky krajní figury a boky chrání. Jsem zvědavej jaké to bude u té 2,0

                0 0
            • AleZ80  

              To budeš dávat na fulla nebo na závoďáka ?

              0 0
            • vasek80  

              Váha trochu zklamala, zvláště když na kupkole udávají 484 g, ale snad budou o to více protection. Jinak šířka proti 2,2 je tak o 6–8mm na vzorku méně. Jsem zvědavej jak budou vyčuhovat boky pod vzorkem, al bude to na 17mm ráfku, tak snad moc ne.

              0 0
          • op  

            chci se zeptat na tu versi Protection u Conti. Jezdim ted kombinaci X-King RS vpredu a Racing Ralph Pacestar vzadu, vyhovuje mi to jizdnima vlastnostma perfektne, nemenil bych, ale mam problemy s defekty (riznuti, nejcasteji bok, ale byl i klacek zapichlej ve vzorku) – uz jsem se mimochodem kvuli tomu vratil k dusim – tmel to nikdy nezalepi a pak tam v tom slizu lepit zaplatu na plast a rvat dusi – nic moc. Za posledni 2 vyjizdky rizly oba plaste (kazdou vyjizdku jeden), celkova skoda 1450 Kc :( – lepim to (delam si zaplaty ze stareho plaste, ale uz to neni ono, nejde to bezdusove, a hlavne obcas vubec nedojedu). Uvazuju o verzi Protection u X-Kinga a Snakeskin u Racing Ralpha. Mate nekdo zkusenosti o kolik hur to pojede a jestli to opravdu vic vydrzi? Dik.

            0 0
            • elfik  

              Jezdil jsem MKII Protection na předk a xkinga RS vzadu, obojí bez duší. Zadek byl hodně pořezanej od šutrů, ale nic úplně skrz. Na předku vůbec nic, takže to asi alespoň trochu funguje. Teď jsem dal dozadu Xkinga 2,4 Protection, ale zatím jsem na tom skoro nic nenajel. Takže na hodnocení je brzy. Ale nepřipadá mi, že by byl nějak pomalejší.

              0 0
            • vasek80  

              U Conti má stejně TOP black chilli směs, takže pojede stejně, pouze bude o něco těžší. Já nedávno proříznul supersonica a tak jsem šel do protection a už po hmatu je cítit že boky jsou snad 2× silnějí a pořádně „prošitý“ z toho mám pocit, že to něco vydrží, zatímco supersonic je papír.

              0 0
              • obda  

                Ten prostredek mas docela dost sjety. U protection jsou urcite pevnejsi boky, ale se stredem netusim.

                0 0
              • Chiron  

                Nezáleží jen na směsi. Další ochranná vrstva u Protectionu trochu na valivém odporu přidává. Třeba u takového MKII je to i změřeno. Verze RS 2,2 má 25,8W a Protection 28,9W. Sice to není žádná tragédie, ale ten rozdíl tam je.

                0 0
            • AleZ80  

              Pro tebe by asi bylo nejlepší přejít na UST.

              0 0
              • op  

                zkusim to postupne: snakeskin → double defense → UST .. ale pak nevim, proc jsem si za tezky prachy kupoval lehky kola..

                0 0
                • Pa.T2  

                  Jj, známej jezdí komplet UST na Racing Ralphech a prej je to fakt znatelnej rozdíl. Poctivej kus gumy. Hmotnost vyšší, ale odolnost úplně jinde. Na druhou stranu říkal, že ten plášť je daleko jistější v terénu. Já kvůli tomu taky kupoval UST záplety (vlastně celkově kvůli bezduším) a až sjedu ten RaceKing, zkusím taky nějakej ten UST plášť.

                  0 0
        • frederick  

          foukam malý tlaky a jsem tezkej…proste to jde do hajzlu po 1000 a předni je mrtvej po 3000

          0 0
      • vasek80  

        Mám 80kg a na zadku RaceKing 2,2 supersonic vydržel do poloviny vzorku 3000km a na předku mám teď 1500 X-Kinga racesport a teprve mizí tupky po chloupkách. Na předku X-king dle mě musí do poloviny vydržet 5000km. Spíš se bojím, že se utrhají a nebo uřežou figury než že se sjede.

        0 0
    • frederick  

      Zajímalo by mě Pánové, jak na tom jezdíte…už jsem kupoval druhej X-king a po 1000km je to proste nepoužitelny…pak už jen dojizdim, ale ten plášť už dávno není takovej, jakej má být…a ty drážky mi mízí tak po 700km…takže nechápu, jak nekdo najede 3000 a drážky tam jěště má:D

      0 0
      • oldaka  

        Ja vim, cim to je … jezdis moc pomalu … ostatni jezdi rychleji a jak jedou rychleji tak diky odporu a proudicimu vzduchu se plast zúží a je z nej jen takova uzovka, ktera se dotyka povrchu jen malou plochou takze neni co sjizdet :-D :-D

        0 0
        • Ricci  

          jj, letia tesne nad zemou :-)))

          0 0
        • jIrI___  

          Toto je všeobecná záhada :). Mně se pláště oproti ostatním taky sjíždí brutálně rychle a stále jsem nenašel nic rozumného, čím by to mohlo být způsobené.

          0 0
          • AleZ80  

            Nesmíš před ženskejma házet frajerský smyky :)

            0 0
            • jIrI___  

              Ty samozřejmě hážu, ale předním kolem – vypadá to ještě víc frajersky :-D

              0 0
      • Ricci  

        urcite zalezi aj na tom,kde na tom jazdia,ale 1000km je naozaj malo,to aby som kazdych cca 5 tyzdnov menil plast…

        Preto mam vzadu RK a ten tych cca 3000 ako tak vydrzi aj pod mojimi cca 110 kileckami… vozim drat,tak mozno aj preto

        X-King by som dozadu nedaval na sucho,zbytocne a podla mna sa aj rychlo zoderie

        0 0
      • bukajcze  

        Po 1000km byl vzadu tak 60% vzorek. Ale pak šel na reklamaci kvůli rozplétání u patky. Ve předu najeto 1250 a cca 80–85%. Foukám trošku víc a jezdím tak 60% asfalt a 40% zbytek.

        0 0
      • xshreck  

        jaké vozíš tlaky? Největší co jsem měl je asi 2,4B … jinak kolem 1,7 – 2,2.

        První fotka je přední kolo, mám ho od března. teď to hokolo má najeto 8500km, v březnu kolem 2700 + 2000km na silničních. Takže 4 má určo. Druhý má cca teda 3000km vzadu a teď 1000km na předním kole co jsem jezdil do práce na zimákovi.

        0 0
        • frederick  

          Tak první foto to u me vypadá po 700km druhe je spatne odfocene, tak moc nevidim…Foukam predek 26 a zadek 28psi…foukal jsem 32 36, ale to bylo moc tvrdy, tak sem postupne snizoval a tohle mi sedi

          ale je zahada, ze se to tak ojizdi

          0 0
    • Concorde  

      100.

      0 0
    • KarY.1  

      Ja taky prispeji troskou do vinku. Karmu jsem mel na 26 (vepredu i vzadu) a na asfaltu celkem usla, samocisteni v pohode v terenu super,ale pri nejakej sotoline, nebo pisku pri natoceni do zacatky neprijemne plave a clovek si musi na tohle dat sakra pozor. Tedka mam na 29 nasazen vepredu X-king 2.2 a musim rict ze super, plast me podrzel hlavne v bahne na zavodech a i pri obycejnym jezdeni pri mokru nebo blate. Urcite jsou lepsi plaste,ale za tu cenu se mi jevi tento plast jako dobra (nechci schvalne psat nejlepsi) volba. Jeste X-king jsem nazul tedka i dozadu na to podzimni pocasi, zatim nemam cas.

      0 0
      • marapara  

        V podstatě by se s tím dalo souhlasit, tak nějak to vidím také. Karma je na sucho dobrý plášť, jede, dlouho vydrží i celkem drží, ale jak přijdou vlhčí pasáže, kořeny, kameny, je to v háji. Klouže, plave atd. Navíc se šotolinou si taky moc dobře nerozumí. X-King je v tomto ohledu lepší, hlavně na vlhčím povrchu. Otázka ještě je, jakou jezdíš verzi? Obyč. XK taky není žádný zázrak, je to taková univerzální směs, ale třeba verze Race Sport s black chilli je mnohem lepší a lépe drží.

        0 0
        • KarY.1  

          Tak jelikoz mam 29 tak jsem v tomto smeru jeste trochu omezen co se tyka prave tohoto plaste. Takze mam klasickej kevlar co je dostani za 555kc na kupkole. Zatim jinou nozmost nemam,ale cekam az udelaj i jine verze tohoto modelu

          0 0
    • Jarque  

      Taky vozím karmu a spokojenost, až na to plavání při zatáčení… Uvažuji tedy o jiném plášti na přední kolo. Nemá někdo zkušenost s kendou SLANT SIX?

      0 0
    • RUSH  

      Zkus se mrknout na Maxxis CrossMark drát. Možná by Ti mohl vyhovovat.

      0 0
    • Carlos.f  

      Jezdim Karmu 2,2 DTC kevlar vpředu i vzadu. Neřekl bych, že by ve vlhku klouzal více než jiné pláště. Oproti Nobby Nicku bych řekl, že je i dokonce lepží, pokud se nemůže vzorek NN ničeho zachytit. Výdrž vzadu asi tak 2500km.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.