Karbonový rám z Číny, ano či ne?

55 nepřečtených
  • Kubasss

    Zdravím všechny, napadla mě koupě karbonové sestavy z Činy, ale mám trochu strach z kvality a pevnosti rámu. Máte někdo nějaké zkušenosti? Poraďte jestli koupit nebo zbytečně vyhozené peníze. Děkuji za rady.

    0 0
    • Bubaaak  

      Myslíš Author?

      Jo na tom i lidi závodí

      0 0
      • Kubasss  

        Ahoj, ne, zaujala mě ramova sestava Cipollini nebo Bianchi. Jedna se o silniční rámy.

        0 0
        • Vilém  

          :))

          0 0
        • Bubaaak  

          Cipollini jsem myslel že si Carbony dělá u sebe v Italii, to nebude čína. Bianchi nevím, ale myslim že to má stejně.

          Z těhle značek bych bral ale Colnago, ten design je porno

          0 0
          • Ricci  

            Cinanom to ale nebrani ich napodobnit…

            0 0
          • mr.ricardo  

            Cipo by mela byt Italie, Bianchi jen vyssi rady ale je tezky to zjistovat. Treba Fondriest ma primo v katalogu psano, ktery ram je italsky a ktery uz je Taiwan.

            Ale stejne tu resime zase picoviny, kdyz pise, ze chce ram z Ciny, tak asi nemysli origo Cipo nebo Bianchi … je to k placi.

            0 0
            • Bubaaak  

              Neber to tak, neřekl jakou čínu a v číně se vyrábí i originální český škodovky, japonsky a americky procesory…

              Rámy pro Supa, Authora, Btwin, takže pokub bianchi vyrábí v číně, pak se jedná o čínský rám stejně, jako rám z ali za 100€, jen jeden má trošku lepší technologie, konstrukci a výstupní kontrolu…

              Bohužel tazatel se zeptal „chci japonský auto“, ale jestli chce Lexus LFA, nebo Toyotu Pixis Joy už nevíme, parametry splňují oba příklady… proto jsem mu napsal o Authorovi a někdo podemnou o SUPovi, ten je na půl cesty :)

              0 0
              • tromboonen  

                Ja myslim, ze kdyz se nekdo zepta: „napadla mě koupě karbonové sestavy z Činy“ a pak doplni, ze to ma byt „zaujala mě ramova sestava Cipollini nebo Bianchi.“…

                tak je celkem jasny, ze jde o ty nejhorsi fejky, ne o original Bianchi nebo Cipo ram vyrabeny v Cine pro Bianchi nebo Cipo…

                0 0
            • mr.nikdo  

              Bianchi jsem ted videl Taiwan :)

              0 0
    • petyn  

      :)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • tromboonen  

      Musíš výslovně žádat, aby byl rám ze skutečné fabriky, ale z noční směny, pak je to cajk, říká 12 z deseti šetřílků :)

      0 0
    • snas89  

      Nechme stranou kvalitu, o kolik je to levnější apod.

      Ale když se na tom vytřískáš, protože ti třeba rupne něco na rámu.

      Tak jak myslíš, že budeš vymáhat škodu na nějakým číňanovi, a jak myslíš, že ji budeš vymáhat na obchodu tady v čechách?

      0 0
      • oddie  

        Zhruba stejně – nijak :P

        0 0
        • snas89  

          to snad přece ne:)

          0 0
          • Barak  

            A co myslíš? Že si nakráčíš do obchodu se zlomenym rámem v ruce, rozbitou držkou a zkasíruješ od nich prachy za bolestné, rozbitou helmu, roztrahaný dres…? :-)

            Věřil bych, že dostaneš nový rám zadarmo nebo za nějakou dobrou cenu, pokud by byl již po záruce. Ale, kdo by chtěl jezdit dál rám od značky, které mu praskla za jízdy…

            0 0
            • Ricci  

              preda ho a kupi si inu znacku

              0 0
            • snas89  

              Jo, je fakt, že pak bych na otm asi taky jezdit nechtěl.

              Nemyslím, že bych zkasíroval prachy za ten dres, helmu apod…:)

              Ale co vím, tak třeba spešl v rámci záruky (na rám doživotní) měnil rámy s prasklinou bez problémů.

              0 0
          • oddie  

            Ne, ve skutečnosti je to u nás ještě horší, protože zatímco u Číňana víš, že nemá smysl mu ani psát a rovnou se na to vy…, u nás to zkoušíš, nervuješ se, vyhrožuješ soudy, marníš čas, prachy a energii s právníky a znalci, a nakonec tě prodejce stejně vyfakuje, takže v součtu jsou ztráty ještě mnohem větší :P

            0 0
          • scret  

            naivita svetem vladne… Bohuzel si myslim, ze nejaky vymahani bude v realu scifi…

            0 0
            • tromboonen  

              Tak kdyby ram velke znacky prasknul v dusledku jasne vyrobni chyby nebo chyby materialu, tak verim, ze treba v Emerice by z toho byl docela cirkus, resp. ze by obchod (a pres nej znacka) velmi rychle platili a starali se… u nas, no asi by se do toho musel clovek trochu obout a obratit se na tu znacku v zahranici, protoze u nas na to dovozci vetsinou serou, ze…

              Ale resime picoviny, borec si chce koupit fejk z Ali, tak at si jej koupi, stejne jej pak sejme srna, jak vime, a to muze reklamovat leda tak u mysliveckyho svazu :)

              0 0
              • ˘Ö˘ Krab  

                Živou srnu u mysliveckého svazu (ať už tím myslíš cokoliv) reklamovat nemůže, leda, že by ji na něj myslivec hodil už zastřelenou. :-D

                0 0
                • tromboonen  

                  Myslivci jsou cim dal tim agresivnejsi, chtej s Chovancem delat domobranu, ale zla EU jim omezuje zbrane… tak holt musi cyklisty likvidovat hazenim srn – a zkousel jsi nekdy hazet zivou srnou? Se to furt mele a nedrzi to trajektorii…

                  0 0
              • snas89  

                +1

                Jo, přesně tka jsem to myslel:)

                0 0
    • Haceksks  

      tak ono je obrovsky rozdil neco na koleni nekde okopirovat, vyrobit a diky tomu za smesny peniz prodat ja bych teda na to ani nahodou nesednul pri predstave ze pojedu nekde 80 vemu nejaky vymol a ram se podemnou rozlomi. Ono je velky rozdil kdyz si treba bianchi necha dle zadani vyrobit ram ve vietnamu ten pak ale jde stejne do italie kde projde celkem narocnyma testama kvality, pak lakovanim a az pak jde k zakaznikovi.

      0 0
    • zdenek007  

      S tímhle ani žádné zkušennosti mít nechci. Na to se mám moc rád, mám zodpovědnost k rodině,…Pokud se ti ty rámy líbí, tak si kup originál. V tomhle případě Čínu fakt ne!!!

      0 0
    • kyl  

      Silniční rám teda nemám ale je to čína a komponenty taky.Jezdím na tom po asfaltu a polní,lesní cesty.Nedělám na tom žádné kraviny a drží mi to 6-tý rok.Komponenty jsem bral od Této firmy

      0 0
    • milan.v  

      Pro všechny majitele a zájemce rámu z Číny… :-D

      https://twitter.com/…214847660033?s=08.

      0 0
      • Vilém  

        Zajimave, ze kdyz to lamou tak na vidlici neni zadny napis, v poslednim zaberu je na vidlici X z obou stran.

        0 0
        • Lišák  

          Hnidopichu. Koho to zajmá?

          ;-)

          0 0
        • Smazaný účet  

          Kde vidíš X z obou stran? X je na levé straně a po prasknutí je vidla protočená.

          0 0
          • Vilém  

            Tady.

            0 0
            • Smazaný účet  

              To je levá strana vidle s kotoučem…

              0 0
              • Vilém  

                Moc nechapu jakou roli tam hraje kotouc a leva strana. Na stejnem miste je to X i z druhe strany, druhy print screen se mi opravdu delat nechce.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Na pravé straně X není, vidla rupne, otočí se o 180° a X jde vidět…

                  0 0
                • plzakj  

                  Jako, ze by se tu fejkovaly praskly cinsky ramy jo? Hm. To je zajimava uvaha.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Nic takoveho netvrdim, jen mi to prijde divne. Kazdopadne neverim tomu, ze ta vidle takto pruzila a nasledne praskla.

                    EDIT: Uz chapu nac p@x narazi, to otoceni me zmatlo.

                    0 0
      • maros.77  

        Takže rám v pohodě, když praskl sloupek vidlice?

        0 0
    • BLACK1E  

      Máte někdo nějaké info o karbon rámech „značky“ SPcycle, konkrétně SP-M003. Osobní zkušenosti, odkaz na výrobce atd. S hongFu a Tideace mám ty nejlepší zkušenosti a SPcycle teď můžu sehnat za zajímavou cenu.

      0 0
      • Karlos14  

        kup rám z bike-discount.de. Ja takhle kupoval carbon mtb ram CUBE za 8000,– a nemuzu si stezovat. Proc to riskovat z Ciny, kdyz muzes mit do tydne doma karbon ram z Nemecka?

        0 0
        • enregistree  

          Presne to jsem chtel napsat.

          0 0
        • BLACK1E  

          Na BD mají momentálně jen jeden hardtail za 9000,– a bohužel nemám ani 140cm ani 2 metry, abych ho využil. Za takovou cenu bych ho ve správné velikosti samozřejmě bral.

          0 0
          • Karlos14  

            teď jsem tam nekoukal no. Chce to sledovat, občas se tam objeví i běžné velikosti za dobré ceny. Já ho bral v zimě ve velikosti 21 a na mých 185cm akorát

            0 0
            • BLACK1E  

              Jenže s mým M mám celkem smůlu. Ty se tam za takové ceny téměř nedají najít. Navíc s čínama mám dlouhodobě dobré zkušenosti, tak mě jen zajímalo jestli tu konkrétně tohle už někdo nemá.

              0 0
    • černápole  

      https://www.aliexpress.com/wholesale?…

      je řeč o tomhe?

      0 0
    • Dvd  

      Na tyhle věci bych byl opatrný. Tvrzení že stejný výrobek se dělá pro klienta přes den a v noci se jede série na černý trh nemusí platit úplně pro všechno. Číňani přemýšlej trošku jinak, logikou „když se něco daří sousedovi tak to začnu dělat taky protože to má úspěch, čert vem že to neumím, stačí aby to na fotkách v eshopu vypadalo jako originál“. Pochybuji že když někdo kopíruje rám italské značky, že si pořídí originál který rozřeže aby zjistil skladbu a počet vrstev kompozitu. Prostě jenom napodobí tvar, pevnost udělá takovou jakou si myslí že by to mělo mít, ale moc to nepřehání, protože musí napodobit i váhu.

      Třeba jenom výrobců LED diod je v jednom regionu asi 10.000, od profi vyroben až po bastlíře v garáži. Při takové konkurenci kývnou na každou zakázku za jakoukoliv cenu, a tu se pak snaží někde nahnat.

      Pracoval jsem u české firmy která si v Číně nechala vyrábět spoustu výrobků. V montovně (2–3000 lidí) jsme měli trvalé jednoho českého pracovníka který celý den chodil po výrobě a koukal dělníkům přes rameno jestli dodržují technologii výroby a čistotu provedení. Po krizi jsme ty kontroly přestali dělat (drahý pobyt, vyrizování pobytu atd) v tu chvíli klesla kvalita. Nekvalitní provedení, začištění výlisku se provádělo ne odstřihnutim, ale jenom utržením, takže otřepy, někdy 3× silnější nástřik barvy. I když se mělo vše spojovat vruty, tak si dost často pomáhali sekundovým lepidlem které naleptalo okolí.

      Na třetině výrobků chyběl drobný díl a další část neměla potisk. Měli jsme s tim dost problémů. A řešení není. Mladým už se nechce dělat, ale ty starší kvalitní se usídlili v montovnach renomovaných firem. Čínský dělník už není tak levný jak se všeobecně myslí, mají podobné platy jako v Čechách. Dohánějí to produktivitou.

      V Asii dostane kvalitu ten klient který si za ní zaplatí a taky si ji sám pohlídá. Pokud chcete někde stáhnout cenu, tak to dopadne jako s levným salámem, vypadá jako salám, ale jist se to nedá.

      0 0
      • Dvd  

        Doplnění: delší čas jsme měli problém je že nám praskaly velké plastové díly, až když jsme to opakovaně urgovali tak se přiznali že „asi omylem“ použili recyklovaný plast. Před pár lety byla aféra kdy čínská firma záměrně přidávala nějaký sajrajt do dětské výživy.

        Kdo viděl jak se laminují karbonové díly ví jaká je to piplačka. Máte jistotu že ty manici v plechové boudě po kolena v bordelu dodržuji stejný postup jako Bianchi, že použiji to správné vlákno, zaliji to správnou pryskyřicí a pak to správně vypečou v autoklávu? Zajímá je to vůbec?

        0 0
        • Smazaný účet  

          Karbon je pro ně zlatý důl, tam není jistota absolutně v ničem, zvenčí se nic nepozná.

          0 0
          • BLACK1E  

            Vy mě vždycky tak nahlodáte, že se pak bojim si sednout na kolo :D

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.