Jen tak hypoteticky v rámci prokrastinace, dá se sehnat CX karbonový rám s podobnými parametry, jako mám Felta v profilu, pod 20.000,–?
Střed BB386, dají se sehnat ke klikám misky i do jiného domku? Dá se očekávat velká hmotnostní úspora? ;)
Jen tak hypoteticky v rámci prokrastinace, dá se sehnat CX karbonový rám s podobnými parametry, jako mám Felta v profilu, pod 20.000,–?
Střed BB386, dají se sehnat ke klikám misky i do jiného domku? Dá se očekávat velká hmotnostní úspora? ;)
Jen jsem ten nazev uvidel, uz jsem vedel kolik uhodilo…:D
Na střed se ptám kvůli použití těch pův. klik, jsou myslím širší,… ale říkáš, jsou to těžítka? :)
Jsou sirsi, coz ale nicemu nevadi, naopak ti to rozsiruje moznosti. Mel jsem je chvili v BB30 ramu s podlozkama a jsou to tezitka (fotka neni moje). Dal jsem rotor 3D+ a usetril skoro 150g.
Jinak zalezi kolik vazi tvuj puvodni ram a vidlice, ja to za tebe hledat nebudu. U CX byvaji rozdily ve vidlicich v hmotnosti brutalni. Treba muj caadx ma vidli s alu krkem co vazi asi 750g, coz je naprosto silene. Jen vymenou vidle bych mohl dostat dolu lehce 250g.
Tohle pisou 1.82kg v 59, takze v 57 o neco mene: https://www.planetx.co.uk/…oss-frameset
Novej alu trek crockett ma lehce pres 2kg v 56, takze prejit treba z treka na planetx by mi nedavalo moc smyslu.
Takze zjisti si hmotnosti tvych komponent, pak ma cenu neco vymyslet.
Sice nechce PlanetX XLS, ale stejně máte štěstí, že jdu právě kolem :-)
Rám je vel. 54
Pekne. Zvlast ta vidle, na to ze ma alu krk je pomerne lehka. To bych mozna u sebe, pri mem pouziti mel strach z odolnosti :) Ale na CX zavody pohoda.
Já XLS se svými 95 kily vozím třetí rok a drží.
Jinak jsem mlaďasovi na téhle rámové sadě postavil na letošek závodní krosku 1×11, naházel na to věci, co jsem měl doma, pořídil nové záplety a i s pedálama jsem na 7,62 :-)
Ale ty na tom jezdis klasicke CX zavody ne? Nebo to beres i normalne do lesa do bordelu? Ja mam 72kg, ale material nicim dost O:-)
Já právě závody vůbec nejezdím :-) a beru to buď místo HTčka, když nechci brát fulla a nebo to pak jezdím se silničními záplety po áčku.
Aha tak pardon, ja mel za to, ze cela rodinka jezdite CX zavody :)
Budu se muset někdy zastavit. Taková CX rodinka, to stojí za návštěvu.
Tak dík, kam mám poslat č. ú.? :)
Změnila se situace, Felta asi nebudu potřebovat. Prý FSA by si nikdo dobrovolně na kolo nedal.
8000,–
Zadna lace to teda neni :)
Dockej casu :)
Hledal jsem BB386 a krom Sramu Red jsem nic jinýho pod 600g nenašel, V ČR ty FSA stojí přes desítku.
Zajímavé, můj caadx 2019 má vidli full carbon. :o) Ale rámovka celkově taky nebude žádné pírko.
Zrovna jsem chtěl navrhnout ten PlanetX. Za 400 liber 1820 g rámová sada ve velikosti 58, je to moc, není to moc?
Kdybych měl zájem o PlanetX, tak nezakládám vlákno.
tak jiná čína Spyder Atol, ale co se koukám pro sebe na hliník, tak je to všechno drahý, nebo na ***** :(
Tak co teda treba , kdyz uz chces poradit, zadat hned na zacatku vsechny podminky, at ostatni neztraceji cas?
Ale pokud nechces planetx a jemu podobne ciny, tak do 20 mas s carbonem smulu. Taky jsem hledal.
Kolem 30k se daji poridit treba nove Norco Threshold C (mtb-news bikemarkt) nebo Colnago Super Prestige (ebay)
Tohle by se určo dalo najít v DDR levněji: https://www.axit.cz/…am_f1_x.html :)
Tak hledej a muzes se podelit o vysledek, ja nenasel :)
Představoval, jsem si to tak, že najdu co nejpodobnější rám v karbonu a jen to přeházím do 20.000,– a spadnu o 1 kg :DDD. Jenže za 16.000,– už je v Dekáči celý použitelný kolo :D
Muzes mi dat kontakt na tveho dealera? :D Staci do sz, takovej matros se jentak nevidi :)))
To je právě absťák :)
Hele, Felt je fakt pěkný kolo a čím víc obouchaný, tím líp vypadá :-) Na váhu se vy…
Mně se líbí moc, ale stává se z toho primárně silnička a chci být konkurenceschopný i na delších tripech.
Když z toho je pomalu silnice, tak nač řešit cx rám a rovnou nevzít silniční?
Protože v zimě jezdím CX gumy a blaťáky, teď jsem si uvědomil, že karbon bude mít asi těžko přípravu na blatníky:)))
Navážu na deekaye… hergot to musí bejt absťák:))
Jasná díra na trhu: 9 Kg CX/gravel s úchytama na blatníky do 40.000,–.
Zapomnel jsi dodat, ze musi byt „znackovy“.
Jinak to vyse zmineny planetx ma. Pisou teda 9.3kg, ale to beru jako v norme.
Ta druhá barevná verze je v poho, ale nemám zatím nějak mentálně na silniční Sram…
Ja taky ne. Stejne tak zatim na 1×11 na takovem kole. Ale to jen, ze dira na trhu uplne neni. Shimano tam nedavaji jen kvuli tomu, ze to proste nema uchyt na presmyk. Vsadim se, ze az bude rozsirene 1×11 GRX, tak udelaji i takovou verzi.
Když se to stočilo na gravely od PlanetX, co tenhle Viner?
Hmm, ten šedý, akorát mi trochu vadí soudečková hlava…
Víc bude vadit absence správné velikosti, koukám, že mají jen XL, což je 59.
a osobně bych koukal, že to je jet dlouhý na horní rámovce(CX bejvaj kratší) a i o 5mm delší zadní stavba oproti klasice CX… Oproti CX klasice to nebude tak „srandnovní“
Viner máme doma silnici a proti zpracování rámové sady nemůžu říct jediné špatné slovo.
A co ten Holdsworth? https://www.planetx.co.uk/…tique-force1
Tam jde dát i smyk, když mi jednoplacka nesedne…
Zkontroluj si geometrii, ten ram je dost kratkej a vysokej, tak aby ti to vyhovovalo. Ja bych musel s timhle ramem mit tak –30 stupnu predstavec :)
Má to dost dlouhou zadní stavbu, to kuře má přece jen něco do sebe :D
Kure je dobrej ram, akorat s 2× vpredu mas smulu a ja jsem mezi velikostma, jinak jsem mel cukani :)
Navíc to chce dvoje lehké záplety, což je další dvaciáš jen to fikne.
Ja nakonec misto druhych zapletu poridil jetou silnici :D Ani na silnicnich gumach nebyla ta CX ono, uz jen kvuli kratsimu posedu.
Felt je právě jezevčík, kratší TT nemá a má delší zadní stavbu.
Jo, ale na CX mam i pretsi predstavec. Proste v terenu kvuli manevrovani je na me silnicni posed moc dlouhy a na silnici ten terenni moc kratky, takze jsem zkousel najit kompromis, nenasel, tak mam zase dve kola …
Jo, proto jsem na léto měnil představec za delší… Jinak dvoje záplety jsou fajn, ale stoprocentně to silničku stejně nenahradí.
Tak je jasný, že SUV s papučama a spojlerama nikdy sporťák nebude.
Jak to, že ne? Vždyť Kardiaq RS je na Ringu nejrychlejší. (nejrychleší sedmimístné SUV) – skoro stejně rychlý, jak 10 let starý Transit.
Není potřeba
No tak jsem si je sám koupil a upřímně z nich nadšený moc nejsem.Nevim jestli to bude za jízdy držet a vzhled na kole taky nic moc.Snad budou fungovat.
Klasický blatníky našroubovaný v závitových dírách v rámu a ve vidlici ničím nenahradíš.
Zacni jezdit do prace denne + svihy s Karosem a za chvili nebude Motyll s Polkou stacit tobe a ne ty jim ;)
Kdybych si přečetl, že nechceš PlanetX, tak ti ho sem neposílám.
Napadá ne jenom Spyder Atol Disc. Na global-sport.cz je včetně vidlice. Ale cena je 5000 přes limit. Jedině pak hliníkový Ridley X-Ride se dá sehnat za 20
…sice píšou gravel, ale třeba zaujme
To je hnuj. Ten ram ma trubky zkoseny, jak damska Eska.
Viděl jsem, problém je, že vlastně nevím, co chci a rychle měním názory :)
Možná by stačily na Felta lehčí kliky a záplety, ale to je taky dvacka…
Tuhle nemoc mám také.Jsem spokojen tak dva měsíce a pak už chci změnu.Nechápu, že jsem s touhle povahou vydržel 17 let s jednou ženskou:-)
A že to s Tebou vydržela ona.
Ano, za to by měla dostat metál
Problem N+1 kolo? To mam taky. Jeste, ze se mi do garaze vejdou jen 3 :-D
Takový utopický dotaz: jediné silniční páky, které fungují s orlem, jsou bezdráty od Sramu?
A co 11s kazeta 10–50t, 12s hazka a silniční hydropáky? Nesmysl? :)
Buď hledej po bazaru a e-bay, nebo rozpočet zvětši 2× ;-) Těch 20 skoro nestačí ani na lepší hliníkové rámy ( crockett, crux, apod. ) Osobně bych šel do SuperX, nebo hrozně se mi líbí Dedacciai strada super cross DB. Jinak při pohledu na felta vidím ještě jednu hmotnostní rezervu, a to kola – DT R24 váží 1810g, do 20 seženeš buď nějaké high-end hliníky, nebo necháš zaplést karbon a jsi dole o 400g ;)
Mám teď cyklo-útlum, takže jsem na to plácání kolem baráku pořídil podobné kolo na hlíně… a popravdě, jak je mi teď všechno jedno, tak mi vůbec nevadí, že to váží 9,5kg. :D
Jediné co z tohoto vlákna vzešlo je tato jebka…
48mm Tyre Clearance (650b)
43mm Tyre Clearance (700c)
Uvažuju, co tam jde dát k jednopile za největší převodový rozsah…