Karbonová zadní stavba ANO či Ne?

47 nepřečtených
  • smith22

    Zdar chlapi..... a žensky taky samozřejmě :-).....Potřeboval bych slyšet objektivní názor a to s nezaujatostí na značku Pells.Konkrétně by se to mělo týkat tohoto rámu(v linku).Nešel bych asi přímo do celýho kola, jen bych vzal tento rám a začal přilepovat komponenty :-).Když sem uvažoval o rámu tak sem si dělal zálusk na tyto značky(Specia­lized,TREK,GT)­.Osobně bych do Pellse jako kola před tím nikdy nešel(tím ale nechci říct že jsou špatný,jen sem jim nějak nevěnoval pozornost).Ale to bylo před tím než sem ten rám viděl včera na živo v prodejně  a docela mě brnknul do oka.našel sem si pár recenzí a všude ho hodně chválili.Akorát někdo zmiňoval že u Pellsu je hoší lak ale to nebylo zrovna u tohoto modelu tak nevim.Našel sem podobný vlakno tady ale tam sem se toho moc nedozvěděl tak mě prosim nehažte linky toho vlakna.Rád bych slyšel názory nejlépe těch co ten rám jezdí nebo alespoň reference od kámošů co ho jezdili.Jak je to z tuhostí té zadní stavby a jestli to pružení zadní stavby a tím pádem mírné změny geometrie nemá vliv třeba na škrtání kotoučovek na té zadní stavbě?Jestli někomu už praskla ta zadní stavba nebo jakékoliv jiné problémy.Všem moc děkuju za názory a odpovědi.

    http://cykl.cz/…ace-d-195972

     
    0 0
    • Gorgov  

      zadarmo bych ho nechtel, leda tak pro dalsi prodej, mozna sem narocnej:) Radsi slusne trek – rada 8000 nebo spesla kdyz budes uvazovat ty levnejsi pevny ramy.

      0 0
    • pižmoň  

      No kamos jezdi ram pells X2 ten je o tridu vis nez ten co chces ty,ale ma taky zadni karbec stavbu.Ma uz ho 3roky a zatim si nestezoval,chvalil tu zadni stavbu ze oproti klasicke hline je to o dost pohodlnejsi,a prasknuti te zadni stavby bych se nebal,co se laku tyce ten je vyslovene nahovno a lehce se poskodi,stacilo mi kdyz sem ten ram jen v provedeni 07 mel v obchode v rukach a na sedlove stubce sem videl velky kapanec barvy jak stekala dolu:DDZatim u to neprdlo a z kopce jezdi hodne rychle.A proc chces karbon. zadni stavbu?

      0 0
      • smith22  

        sem řikal, tak nějak sem šel v prodejně kolem něj a padl mě do oka.Je to zas něco novýho a vypadá to zajimavě.Ale jen kvůli vzhledu bych do toho samozřejmě nešel.Až když sem se v pár recenzích dočetl, že to má i slušný jízdní vlastnosti a zlepší se tím i komfort jízdy tak sem o něm začal uvažovat a sonduju kde se dá.A taky protože Pells není zrovna drahej.Ale ten lak jak si řikal tak to mě začíná trochu odrazovat.No nic budu muset ještě chvíli pátrat jak je to stím lakem.

        0 0
        • pižmoň  

          Na to jaky pells je tak jsou jeho nektere modely dost predrazene vhledem k jine a lepsi znacce,alepon mne to tak pripada

          0 0
        • karliner  

          já tedy nikdy v žádném českém časopise nečetl recenzi na kolo, v níž by kolo bylo zkritizované a k nákupu nedoporučené, tudíž názor „expertů“ z tiskovin, které jsou přímo závislé na příjmu z inzerce výrobců jimi „testovaných“ kol bych jako určující při výběru nového kola rozhodně nebral…

          0 0
          • jIrI___  

            To víš, v dnešní době se už špatná kola stojící za kritiku v odborných časopisech netestují :-))

            0 0
      • jIrI___  

        Nemůžeš ale srovnávat zadní karbonovou stavbu X2 (Medium Tail) s „klasickou“ karbonovou stavbou na Razzeru. Jinak já osobně problémy s lakem nemám, ale jak tak pomalu zjišťuju, tak jsem asi vyjímka :-)

        0 0
        • pižmoň  

          Nebo asi litas nad povrchem:DX2 a razzer podle me se lisi jen materilem predniho trojuhelniku.

          0 0
          • jIrI___  

            Tak to si myslíš špatně ;-) Zásadní rozdíl je právě v té zadní stavbě – X2 vs. Razzer

            0 0
            • pižmoň  

              jj

              0 0
            • smith22  

              A ten rozdíl je jen vzhled a váha tím že je na té X2 tenčí ta stavba nebo je tam i zásadní rozdíl v jízdních vlastnostech a  chování těchto dvou staveb?Karbon je ale obojí né?

              0 0
              • roud  

                Je tenčí proto že by měla víc pracovat jak to je v realu toť otázka doporučuju od někoho půjčit a projet se jinak bych to nekupoval…

                0 0
              • jIrI___  

                Každá ta stavba by se měla chovat jinak. U X2 je pružnější a tím pádem i pohodlnější. Osobně jsem ale na X2 nejel a nějaké rozdíly u Razeru s carbonovou stavbou a hliníkovou stavbou jsem nepozoroval (já mám carbonovou sedlovku na „carbonovém“ Razzeru byla obyčejná hliníková). Jinak jak už psali někteří výše – mrknul bych se i u konkurence, hlavně kvůli váze.

                0 0
        • roud  

          To bys taky nesměl jen smrdět na BF, ale měl bys na tom kole taky jezdit schválně kolik si toho najel dneska ?

          0 0
          • jIrI___  

            V takové zimě  nejezdím :-D. A navíc zažínají zápočty ;-). Jinak myslím, že kdybych měl nějaké problémy s lakem, tak za ty 2,5 roku co Pellse mám bych na to přišel. Ale jak už mi někdo říkal – možná to dělá ta bílá barva, nejsou na ní tolik vidět různé škrábance.

            0 0
            • roud  

              Mno nebudu do toho dál rejpat jen jezdit se dá celou zimu… :O)

              0 0
              • jIrI___  

                Tak samozřejmě, že se dá jezdit celou zimu. Ale přece to nebudu praktikovat, když mě to nebaví, nikdo mě do toho nenutí a není to pro mě nutnost ;-). Ale pryč od toho, je to off top. :-)

                0 0
    • smith22  

      A nevíte ještě někdo jinou alternativu rámu s karbonovou zadní stavbou?Tuším že sem to viděl ještě na nějakým kole  Apache ale ten rám se mě zas nelíbil.Nevíte?

      0 0
      • Vilém  

        Co od ni jako cekas? vetsi pohodli?

        0 0
        • pižmoň  

          Giant xtc alliance.Ale nechapu tve mysleni,si kup rovnou bud celokarbonovy ram,anebo kdyz na nej nemas tak si kup klinikovy ne?" ":http://www.giant-bicycles.com/…/3165/34479/

          0 0
        • smith22  

          Já vím že to nebude až nějakej superzázrak že by mě narostlo pohodlí o 90% ale prostě a jednoduše chtěl bych vyměnit rám a ten od Pellsu se mě docela líbil a ta stavba vzadu taky vypadá zajimavě,neobvykle a  jak už zde poněkolikáte opakuju četl sem recenze že si ho všichni chválili.Ale na druhou stranu že mají Pellsaci špatný lak.Tak se vás jen ptám jestli nevíte nějakou jinou alternativu Karb. zad. stavby.?????????

          0 0
          • roud  

            Kup si za ty prachy radši kvalitní hlínu :O)

            0 0
            • mr.antik  

              …s kvalitní karbonovou sedlovkou. Nebo taky větší průměr pláště. Nebo rovnou full..

              0 0
      • Bully  

        Aby karbonova zadni stavba trochu „fungovala“ a aby nebyla jenom tezitkem navic, asi bys musel sahnout docela hluboko do kapsy. To uz je mozna rovnou lepsi resit nakup celokarbonove­ho ramu.

        Vubec spousta lidi porad povazuje karbon za nejaky zaklinadlo a mysli si, ze za pet penez sezenou soucastku/ram/.. co bude mit lepsi vlastnosti a bude lehci nez hlinik. Ze je casto opak pravdou si nepripusti.

        0 0
    • robsol  

      Osobně tento rám jezdím. Pokud mohu přispět se svým názorem tak jsem maximálně spokojen. Super geometrie a ta zadní stavba opravdu funguje. Nečekej od toho komfort fulla, ale je to opravdu znát. Porovnal jsem to na stejných sjezdech i s kolem bez zadního karbonu.

      Problém s lakem zde opravdu ale je. Projevuje se to vlásečnicovou prasklinkou v oblasti spojení karbonu a hliníku. Je to dáno normální rozdílnou tvrdostí materiálu. Není to ale nic kvůli čemu by jsi nemohl spát. Není to skoro ani vidět.

      Docela mě zarážejí názory na Pells na tomto fóru. Nechápu tedy proč tato značka je tak úspěšná i když jejich věci jsou relativně dražší. Bude to zřejmě tím, že každý inklinuje k nějaké konkrétní značce kterou si oblíbil, ale takové názory mají dále k objektivitě.

      Závěr je tedy ten, že já osobně vůbec nelituji, že jsem tento rám koupil.

         
      0 0
      • jonti  

        Zle skusenosti sa siria o dost viac nez dobre, takze ak ma vyrobca par dobrych a par zlych vyrobkov, tak bude mat casto horsie meno, kto vyraba priemer ale nikde neurobi chybu.

        Niektore vyrobky su urcite velmi dobre, ale treba vyberat, a ak sa mi nechce prilis vyberat a zistovat co o ktorom vyrobku, tak vela ludi radsej zoberie Scott, Specialized alebo Meridu a tu viac menej istotu ma.

        0 0
      • Bully  

        „Super geometrie“ obecne je blbost. „Mne vyhovujici geometrie“ uz zni normalne.

        0 0
        • robsol  

          ano vzhledem k tomu, že popisuji subjektivní pocit měl jsem na mysli „mě vyhovující geometrii“

          0 0
          • Bully  

            Ne, ja nechtel prudit a chytat za slovicka :o) Je fakt, ze spousta lidi ma normalni konfekcni postavu a nejaky odchylky se daji doladit predstavcem, ruznou sedlovkou atd. atd., ale casto i v testech ctu o „vyhovujici“ a „nevyhovujici“ geometrii. Kdyby se uvadelo radsi delsi/bezna/kratsi geometrie, ev. ze je kolo zive nebo ze spis pohodlne drzi smer a nezataci apod., asi by to bylo lepsi. Kazdy si potom muze vybrat podle sebe (a samozrejme podle tabulky geometrie kola v ruznych velikostech).

            0 0
    • jonti  

      Jazdil ho jeden chlapik, co bol predo mnou druhy na stupavskom maratone, celkom si ho chvalil, a jazdil dobre, takze urcite to ziadne smetie nebude. Ale tiez neverim, ze to bude nejaky zazrak, vahovo to zazrak nie je a verim,ze nejaka merida s karbonovou zadnou stavbou FLX alebo komplet karbon bude zrejme aj tlmit narazy lepsie, a urcite menej vazit. Aspon podla katalogu. To tlmenie je ale len moj odhad.

      Ak by som ale na neho mal dobru cenu, kludne by som tomu ramu pells sancu dal.

      0 0
      • kubad  

        no když máš formu tak vyhraješ i na vratech od stodoly :-)

        kamoš jezdil letos za Pells team a že by mluvil pochvalně o rámu to se říct nedá, nejdřív vozil ten s carbonem vzadu a pak Al, ale s geometrii a chováním kola byl dost nespokojený.

        Ale vyhrávat dokázal i tak:-)

        0 0
        • áronek  

          Vidím, že se to trochu rozebíral Pells takže opráším starší téma a zeptám se na Váš názor a Zkušenosti s tím to rámem (kolem), jak to tlumí vybrace, tuhost, životnost, atd:

          http://pcshop.pells.cz/…_d26124.html

          http://pcshop.pells.cz/…_d22704.html

          0 0
          • Vilém  

            To bys dal 30tKc za ram od Pellsu? Ja tedy ne, tem lharum bych neveril.

            0 0
            • áronek  

              Uvažuju o celým tom kole a tam by byla cena naopak docela dobrá (a mám tam, dejme tomu slevu) jenže nenacházím žádný informace z praxe.

              Každopádně o něm opravdu uvažuju ale pokud o něm nic nezjistím tak půjdu do nějaké osvědčené značky

              0 0
              • ememem  

                tak to radsej rovno chod.

                0 0
              • mr.antik  

                no záleží jak velkou slevu tam máš, ale za ty prachy bude třeba Cube Reaction a určitě jiné…

                A nebo titan :-)

                http://www.bike-discount.de/…ite-hpt.html

                0 0
                • ememem  

                  na titan bych sa dnes uz tiez vykaslal, ako do vitriny a na otrcanie pred bufetom je to pekne, relane je to uz pase.

                  0 0
                • áronek  

                  z té internetové ceny ještě hodně :-)

                  S titanem a pravda ani karbonem zkušenosti nemám :-)ale karbon bude asi trvanlivější a už i dost rozšířenej a zkušenosti výrobců budou už velký, ještě mám v hledáčku Scale 35 a tam asi není co řešit ale bude pro mě dražší

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    ten design pellsu je strašnej ale pokud by jsi to měl třeba za 30 tak bych o tom přemýšlel. Ale stejně bych vzal daleko raději třeba maajkeeho cannona.

                    0 0
    • lalajda  

      Zadní karbonovou stavbu do terénu bych nebral, na silničním kole možná.

      Už jsme viděl hodně borců co chodili na závodech s kolem na rameni a zlomenou zadní stavbou.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.