• Hyksos

    Zajímal by mě váš názor na které kolo si dát plášť s lepší přilnavostí. Přu se s kamarádem, při čemž on tvrdí, že na předním, aby při brždění nedošlo ke smyku předního kola. Já zastávám ten názor, že na zadním, aby při průjednu těžšího terénu (bláta louží atd.) nedocházelo k hrabání a následnému uvíznutí v blátě kopci atd. Co myslíte??

    Anketa: Na kterém kole mám plášť s větším záběrem?

    26x
    79%
    0x
    0%
    0 0
    • Vilém  

      Kdyz ti ustreli predek, tak jsi v prdeli, kdyz zadek, tak se to da jeste srovnat.

      0 0
      • Hyksos  

        co se týče brždění tak ano

        0 0
        • Vilém  

          Nejenom brzdeni, predni kolo ti muze ustrelit aniz bys brzdil, plati to vseobecne. Podklouznuti zadnoho kola vyresis vhodnym zatizenim pri jizde, proste spravne pracovat s tezistem, pripadne posedem. Kolikrat jsem se divil co se da i se skoro slickem na zadnim kole projet a vyjet.

          0 0
    • kubad  

      Jednoduse se zamysli co se stane kdyz ti podklouzne predni a co kdyz zadni. Takze potrebujes co nejlepsi grip ve predu :-)

      0 0
    • v POHODÌ klokan  

      Když ti ustřelí v zatáčce zadní, tak se trochu smýkneš a jedeš dál. Když ti ustřelí přední, tak ležíš na zemi ani nevíš jak. Přední musí držet jako přibité.

      0 0
      • bruco  

        Ale po takom zazitku uz nazalozi podobnu temu. Bude nasledovat tema „Aky dobry plast na predok“. :-D

        0 0
    • cekanka  

      Když ti ve výjezdu proklouzne zadní, tak se zasekneš na místě a maximálně si po případném pádu na bok zanadáváš. Když ti podklouzne přední, tak si koleduješ o rozbitou hubu i kolo.

      0 0
    • rš2  

      Lepší vzorek určitě dopředu, předek ti drží stopu! Nějaké hrabání v terénu je blbost!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.