Jsem v koncich:( novy kola? kotouce?

84 nepřečtených
  • scret

    Ahoj,potreboval bych mozna trochu poradit:) chci si udelat radost,urcite s novejma kolama,ale nevim jestli uz rovnou neprejit na kotouce… Cenove bych se rad vesel plusminus do 20tis.

    Neberte to tak ze jedine kotouce a vecka patrej do muzea,mam ted vecka XT a cerveny Koolstopy gumicky a brzdej lip nez kdejakej kotouc a tak z tohodle vzniklo trochu to dilema… Urcite chci minimalne zachovat hmotnost celyho bajku,ne-li jeste samozrejme odlehcit:)

    Varianty:-koupit CMax ST na vecka… relativne levna
    varianta,bajk se odlehci,ale zustanou vecka…
    -koupit CMax SL na vecka...... odlehceni je jeste
    jeste vetsi,nicmene cena uz relativne docela
    vysoka vzhledem ze budou vecka…
    -nebo CMax ST disc a Avid Ultimate,vaha zustava
    relativne zachovana,cena kousek pres dvacet
    -CMax ST disc a Magura Marta,cena jeste vetsi
    -Crosstrail disc a Ultimate nebo Marty,vaha vetsi
    nez stavajici ale cenove zajimava…do 20tis.
    bych se vesel uplne v poho…

    A ted babo rad:(( fakt nevim… Diky vsem za kazdou radu…rad bych slysel nazory treba od kubad apod. Upozornuju ze nejsem zadnej zavodnik,spis si chci udelat radost a vylepsit milacka,protoze nejen jizdou ziv je clovek,ale musi se i pokochat pohledem na kolecko…:)

    0 0
    • scret  

      mozna jsem zapomnel dodat ze vazim 72–75kg a taky bych rad slysel nazor,hlavne od nekoho kdo to jezdi,jestli se ta R7 nebude prat s kotoucema,kdyz jenom 160mm…

      0 0
    • Rolei  

      No jo máš to těžký…to je asi pro to KHS, že… tak pěknýmu kolu bych dopřál ty CMax SL, na druhou stranu teď jsem přešel z Véček (SD7) na kotouče (oro puro) a nedá se to srovnávat mám pocit daleko větší kontroly nad kolem. Takže moje rada nerada je:Našetři ještě a kup SL a Marty :-) Se mi zdají ty CMax ST docela těžký to bude odlehčení s nima dost miniaturní ne?

      0 0
      • Rolei  

        Na začátku jsem to myslel tak že máš těžký rozhodování…

        0 0
      • scret  

        jj,uplne ideal bych chtel SLka a Marty SL:)) ale to je fura penez!:( cenove jsem nekde tak na 30tis.mozna i vic:((kdyz bych vzal „obycejny“ Marty tak cenu trochu snizim ale presto bude dost vysoka…

        0 0
    • smith22  

      To že tí to brzdí líp jak kdejakej kotouč bych se stebou hádal.Taky sem přecházel z véček na kotouče a ten brzdnej účinek se nedá srovnat.Ale o tom se tu napsalo až dost.Jen sem ti chtěl říct můj názor a to je že pokud chceš mít kolo lehký a pokud seš spokojenej s těma brzdama co máš tak bych do kotoučů nešel.Ono se to nezdá ale i ty lepší kotoučovky budou vždy těžší jak véčka.Kolikrát když valím zkopce 60 km/h tak si pak na konci vychutnávám to extrémní zpomalení a zarývání pláště do silnice ale zas do kopce mě kolikrát sere těžší vaha kola.Sem přemýšlel že bych v předu nechal kotouč a vzadu véčka ale nevim proč ty paka konstruktérský tam nedali do zadu navářky na véčka.Takže pokud chceš mít lehký kolo tak tam hoď nějaký kvalitní véčka a máš pokoj.A ještě jedna věc – s kotoučovkama je to daleko větší komfort a kontrola nad kolem jak už tu psal kolega nademnou.

      0 0
      • prodi  

        Ty cejtíš do kopce vyšší váhu kola díky kotoučům? Sorry, píšeš nesmysly

        0 0
        • smith22  

          Sem neřek že to přímo cítím i když to asi z té věty jde tak chápat ale čím lehčí kolo tím líp.S tím musíte souhlasit přece.

          0 0
      • scret  

        no kdyz beru v potaz 160mm kotouce,tak opravdu moje XT s cervenejma koolstopama brzdi velice slusne! par kotoucovek jsem zkousel a brzdna sila bych rekl stejna,jen tolik nebolej v dlouhejch sjezdech tolik prsty..

        0 0
    • kubad  

      Každá s těch možností je dobrá. Pokud ti V-čka vyhovují nezatracoval bych je, dal SL-s keramikou váha poletí dolu a brzdit to bude parádně. Vzhledově to bude lahůdka.

      A nejvíc se mě líbí ty řeči to lepší konrole kola s kotoučovkama na silnici :-)

      Aktuálně mám Marty, Ultimaty a V-čka mrázky nebo XTR s keramikou a při běžném používání rozdíly nevidím. Cítit rozdíl je až při delších technických sjezdech kdy se menší ovládací síla u kotoučovek projeví. Ale zase se kotoučovka dřív hřeje než V-čka v dlouhých klesáních. Mluvím o variantě 160/160 při větších kotoučích se výhody samozřejmě ve prospěch kotoučovek zvětšují :-) Takže těžký výběr

      0 0
      • smith22  

        Jééééééé to sem věděl, že se toho zas někdo chytne.:-)) A proč né?Já nejezdím jen v lese,jezdím všude kde se dá.A co se týče té kontroly kola tak to bylo myšleno tak, že se mě daleko líp odhaduje třeba zpomalení nebo zastavení před nějakou překážkou než u véček a lepší dávkování brzdné síly než u véček.To je vše

        0 0
        • kubad  

          Ale jo máš pravdu, ale ten rozdíl za suche není zase tak velký :-)

          0 0
      • Rolei  

        Nevím jestli si myslel mě, ale já nic o kontrole kola na silnici nepsal a hlavně jsem si nekupoval kotouče kvůli max brzdnému účinku. Nemám s kotoučema najeto moc, ale ještě jsem se nedostal do situace kdy bych litoval že nemám véčka…

        0 0
        • kubad  

          ne nebylo to na tebe,

          0 0
          • Rolei  

            Škoda, zrovna jsem měl takovou chuť se pohádat :-)) Jinak k věci, já osobně bych volil CMax SL (hmotnost) a oro (cena), konečně tam i směřuju, jen nemám peníze na nákup obojího tak jsem zal za vděk tím že mám crossridy a můžu upgradovat postupně…

            0 0
    • prodi  

      hlas pro ST a Avid :)

      0 0
    • cabbage  

      a můsí to být nutně pár zapletených kol od mavicu? jejich šílený ceny za náhradní dráty a ráfky by mě odradily…

      0 0
      • LUKAS  

        a kolikrat uzs ten nahradni drat potreboval??? ja mam Crossmaxy XL asi dva roky a zatim jsem nepotreboval ani jeden…a az budu jeden potrebovat, tak se z toho taky financne nezhroutim…lidi premyslejte, nez neco napisete :-(

        0 0
        • cabbage  

          v mém okolí jezdí 4 lidi na cmax xl(z toho jedna holka) – celkem to byly 2 prasklý ráfky, jeden vytržený nipl a 2–3dráty. + pár stížností na ložiska…

          0 0
          • LUKAS  

            tak to jo..pak už mě napadá jen jedno a to…naučit se jezdit na kole?? :-)

            0 0
            • kubad  

              No asi neumím jezdit, ale za 4-sezony 1 drát, jeden ráfek a 3 sady ložisek, cca 15t.km

              0 0
            • kubad  

              Ale stane se a není to problém jen Crossmaxů, zničit jde vše

              0 0
        • Gorgov  

          a proto priste nejdriv premyslej nez neco napises ;)

          0 0
      • scret  

        tak vzhledem ze se mi jeste nikdy nepodarilo rupnout ani jeden drat,tak i kdyby rupnul jeden rocne,tak me to asi nezrujnuje…

        od Mavicu pravda asi jenom kvuli designu…a jak kazdej tady vi,design jede:))

        0 0
    • Wirgie  

      taky uvazuju o mensim tuningu :o) a mam stejne dilema jako scret. vecka nebo kotouce? jinak myslite ze by slusely takovy xtr kola na mem rychlikovi? www.cykloexpert.cz/preview?… www.kupkolo.cz/…s/WHM975.jpg

      0 0
      • kubad  

        Slušely, ale pak máš to dilema celkem jednoduché, jsou jen na kotouče

        0 0
    • McBlacky  

      já bych si zaplet American classic + dt 4,2 + DT revolution 2–1,5–2 a zbyde ti na brzdy cca 10000 to už se dá koupit solidní pár váha kol bez upínáku cca 1450gr

      0 0
      • Gorgov  

        ale pokud jde nejen o váhu, ale i o životnost, AC neni uplně ideální, už sem měnil ložiska vepředu i vzadu.)

        0 0
      • scret  

        na AC jsem zatim slysel jen samy negativa,takze ta nizka vaha je nepodstatna:(

        0 0
      • MlokCZ  

        Možná bych zaplet něco trošku jiného klidně s o trošku vyšší váhou, ale rozhodně souhlasím s touhle cestou. Do zapletených Maviců bych osobně nešel a to do žádných.

        0 0
        • scret  

          muzes napsat proc? a pokud neco clovek zaplete,tak to bude nejspis lehci nez od Mavicu… ja nevim ja mam tak nejak pro ty CMaxy apod. proste nejakou slabost no:)

          0 0
          • MlokCZ  

            24 drátový kola od Mavicu jsou málo tuhý. U těch dražších to je sice lepší než u levných těžkých Crossridů, ale ne zase o tolik. Obecně bych dnes už pod 32 drátů prostě na bike nešel. Ceny náhdraních dílů jsou vysoké (i když oproti dražším poskládaným např. DT kolům už to není moc velký rozdíl), nemám rád Mavic ořechy kvůli nutnosti častého mazání Mavic olejem (už jsem to tu psal, že stále čekám na Mavic olej z Kastaru, už snad 3 měsíce a pořád ho nemaj a musím kvůli tomu mazat často olejem na šicí stroje, naštěstí teď na tom kole s Crossridy téměř nejezdím). Prostě nevidím jediný důvod, proč si zapletený Mavici koupit.

            Osobně bych postavil určitě DT kola, teď jen otázka jaké. Náby bych volil mezi 240s nebo 340-ky podle toho jak moc chceš gramařit. Klidně bych vzal ty 340-ky. Dráty bych dal DT super compy 2.0/1.7/1.8 (podle mě ideální kompromis mezi váhou a tuhostí a výdrží) a ráfky 4.1d nebo 4.2d.

            S 340 + superc. + jeden z těch ráfků jsi někde na ceně kolem 10tis. Podle mě takový ideální kompromis váha/cena/výdrž a zbyde ti k tomu na vynikající kotoučovky (do kterých já osobně bych šel určitě).

            0 0
            • MlokCZ  

              Případně s 240s si někde kolem 14tis. a pořád na dobrý hydry zbyde a v tomhle případě je i velmi pěkná váha těch kol.

              0 0
              • scret  

                jakej je prosim te rozdil ve 4,1d a 4,2d??

                co myslis,jak by se chovaly DT Revolutiony? nejsou uz moc prehnany na kotouce?

                0 0
                • Darius  

                  4.1d ma 425g, 4.2d 400g, lisi se i profilem viz web DT 4.2d je o neco malo sirsi osobne jsem sel do Supercompu v pripade kol na kotouce, jak doporucuje Mlok vyse

                  pokud vsechno pujde jak ma, dodam foto bileho ramu a cerncyh DT kol do konce tydne

                  0 0
                  • scret  

                    no,uz aby to tu bylo:)

                    jinak ted co tam mam ty 717ky a spol,tak je to taky cely cerny…teda kdyz je to umyty:))

                    aha,tak to urcite 4.2d… 4.1d je uz moc tezkej…:)

                    0 0
                • kubad  

                  4,1 je stará verze která se ještě prodává, ale už asi nevyrábí. 4,2d je nový model nástupce 4,1d

                  0 0
            • Peslezedirou  

              Mno právě, že ty komplety s 24 drátama od Mavicu jsou tužší a líp jedou než klasika. A to jsem fanda klasiky. (Crossride nepočítám, imitace opravdových kompletů od mavicu :o))

              0 0
              • scret  

                prave ze jsem slysel ze jsou tuzsi a pocitove lehci,crossridy neberu,tam nevidim duvod kupovat je,kdyz se daj zaplict lepsi…

                0 0
                • Peslezedirou  

                  Teď přesně nevím jak to myslíš. Slyšel si že klasika je tužší a pocitově lehčí?

                  Mrkni do profilu, mám kola DT 340, Mavic XC 717, dráty 2,00–1,8–2,00 druhou sezonu a zatím vše v pohodě. Rozhodl jsem se pro ně kvůli snažší servisovatelnosti. Ale musím říct, že když jsem zkoušel komplety od mavicu XL atd., tak prostě pocitově líp jedou, lepší záběr, tuhost, líp vedou atd.. Pro toho kdo jezdí výkonostně tak asi komplety. Na bajku co mám v profilu jezdím pro mlíko a na nákupy tak mi to stačí :o)

                  0 0
                  • scret  

                    sory blbe jsem se vyjadril,souhlasim s tebou,slysel jsem ze zapleteny kola Mavic jsou tuzsi atd.

                    Jinak nejsem vubec vykonnostni jezdec,srdcem mozna jo,bohuzel nohama ne,ty doby jsou uz pryc,ted moc neni cas na trenovani…ted jsem uz bohuzel takovej weekend warrior:)) ale radost si udelat chci:)

                    0 0
                  • cabbage  

                    co sem čet tak klasika je tužší do boku, zapletený naopak při záběru..

                    0 0
              • MlokCZ  

                Já na to mám úplně jiný názor. Crossride až taková imitace není oproti zbytku kol od Mavicu. Je o hodně těžší, to bez diskuze. Ale při přímém porovnání s vyššími modely kol od Mavicu mi nepřišel v boční tuhosti až takový rozdíl (testoval jsem těsně po sobě Crossridy x Crossmaxy SL a podruhé x Crossmaxy XL, Crossmaxy byly vždy o něco lepší, ale ne o moc). Vedení stopy i na Crossmaxes nebylo úplně ideální. Mě prostě nikdo o tom, že kola s 24 dráty mohou být extra tuhá nepřesvědčí.

                Na to jak kola jedou na to nejsem ten pravý abych to hodnotil. O to mi nikdy nešlo a ani jsem nikdy nepoznal nějaké menší rozdíly mezi HT rámy jak moc jsou tuhé nebo třeba mezi klikami. Asi to je tím, že jezdím dost pomalu a k tomu lehčí převody. Boční tuhost se ale pozná snadno jednak v reálu v rozbitých úsecích a pak také snadno dle testu pomocí magnetu a senzoru cyklocomputeru (jen musí být nastavený stejně daleko od ráfku/středu, aby se to dalo porovnávat).

                0 0
                • scret  

                  clovece to mi snad ani nerikej:) ja prave cekam vetsi tuhost origos zapletenejch Mavicu oproti klasice…

                  koukam jsem otevrel peknou Pandorinu skrinku:))

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    No úplně nejlepší budeš mít, když si nějaký Crossmaxi vyzkoušíš a rozhodneš se podle sebe.

                    0 0
                    • scret  

                      no to je problem,v mym okoli je nikdo nema:(

                      ale pomalu se zuzuje kruk,asi nejspis to budou budto veckovy CMax ST kvuli designu anebo zapleteny diskovy kola na Mavic 717 a DT (240 nebo 340)

                      0 0
                  • MlokCZ  

                    Jinak mi ale ani není jasný jediný důvod ani teoreticky, proč by 24 drátů mělo mít větší boční tuhost než 32 drátů a jak by to tak asi bylo možné.

                    0 0
                • Peslezedirou  

                  Já jsem zase přesný opak, na všem nejdu nějakou chybku a furt točím komponenty :o) Třeba nedávno jsem změnil tlumič(výklopný čepy DT alá 5th)a říkám kamarádovi, že teď zadní stavba v náklonu plave, sednul na kolo a ničeho si nevšiml a to má srovnání s předchozím stavem.

                  Ke crossridům : dál budu tvrdit, že je to imitace a to z toho důvodů, že technicky nemůžou tyhle kola v tuhosti konkurovat vyšším modelům od mavicu a to z toho důvodu, že větší tuhost u vyšších modelů je proto, že na nich jsou použity dráty které jednak nemají ohyb (jediná věc co mají CR společného s ostatníma kolama) nipl má závit v ráfku díky tomu se může drát hodně předepnou (tím se dosáhne dobré tuhosti i přes snížený počet drátu) bez toho aby drát praskl v případě CR při agresivnějším ježdění aby se drát nevytrhl i s kusem ráfku (což se stalo celkem dost lidem). V ráfku u CR jen jednoduchý kalíšek, ráfek je v podstatě uplně klasický a nedovoluje nějak víc dráty předepnout, sice jsou o něco víc předepnuté než u klasiky, ale i to je málo. Spolu s tím, že je použitý dvakrát křížený výplet tak se drát ani v jednom křížení neopírá o druhý tak je výplet u CR strašně měkký. Plus ještě malá rozteč přírub díky přírubě na kotouč. Na rovině CR celkem jedou ale v rozbitém terénu plavou a při agresivnějším projetí nějaké točky na asfaltu výplet plave. Měl jsem strach s nima jezdit abych je nezrakvil tak jsem je prodal.

                  Nebudu tě přesvědšovat o tom, že komplety od Mavicu můžou mít větší tuhost než klasiky, ale co jsem napsal o CR tak za tím si stojím, imitace opravdových kompletů :o)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Z větší části se vlastně shodnem. To co píšeš o CR, tam souhlasím zcela (a to jak o provedení, tak o chování v reálu, to už jsem tu taky mnohokrát psal, že jsou měkký jak bláto). Větší předepnutí výpletu na ostatních Mavich kolech mimo Crossridů, tady také ještě souhlasím zcela. V podstatě na jediném na čem se ne úplně shodnem je o kolik jsou pak ty Crossridy měkčí než ostatní Mavici.

                    0 0
    • kubad  

      Když jsme u kol na KHS co třeba tyhle: Syncross www.syncros.com/…et_fl_sm.jpg nebo DT swiss: www.dtswiss.com/index.asp?…

      0 0
      • Darius  

        nechci byt hnidopich ale:

        • Syncros uvadi u rafku DS23 hmotnost 440g (skutecnou nevim), coz mi neprijde jako nijak zazracne odlehceni… navic naby mi nejak pripominaji AC
        • RR kola od DT swiss jsou na silnicku

        to scret: zrovna take stavim na bilem ramu (snad uz brzy v galerii) a uvazoval jsem i o bilych rafcich, nakonec jsem vsak dosel k zaveru, ze bily ram poradne vynikne na cernych kolech, takze nakonec zvitezily cerne rafky DT XR4.2d (400g), cerny vyplet z DT supercompu a naby 340ky (pokud bys chtel hodne gramarit, muzes dat 240s), Mavicy jsem nechtel z duvodu vyssi ceny (C-maxu, Crosstrail je imho tezky → nebrat) a bezproblemove servisovatelnosti DTcek jinak dilema kotouce/Vcka si budes muset vyresit sam, podle toho co a jak jezdis

        0 0
        • kubad  

          Ty kola syncros budou váhově kolem 1600g což není tak hrozné. A náboje opravdu s American Clasic nemají nic společného.

          0 0
          • Darius  

            ok, cervenam se, mas pravdu, ty naboje jsem hodnotil jen dle obru celeho setu, az ted jsem na ne kouknul primo s sekci hubs na webu Syncrosu (jeste pred mesicem jsem je tam nenasel) celkovou vahu setu jsem nikde nevidel, ale 1600–1650 muze byt realnych, i tak bych ale radsi 400g rafky a tezsi zadni nabu nez obracene

            to scret: btw k bilemu ramu se krasne hodi bily predstavec FL www.syncros.com/…m_fl_wht.jpg

            0 0
            • scret  

              hehe,to hodi,ale jakou ma vahu?:) to FSAcko ma 160g…

              0 0
              • Darius  

                ja bych skoro veril webovych 137g pro 110mm

                do ted jsem mel 90mm BBB Litestem cca 140–145g a v ruce je pocitove 90mm Syncros FL lehci (otazka je, zda prani neni otcem myslenky :))

                0 0
                • scret  

                  no ja nevim udajne to my FSAcko ma mit 120g,lehky je v ruce fakt dost,ale nevim nevim,si rikam ze realny vahy predstavcu jsou fakt vetsinou jinde…

                  no z fotky ten syncros vypada tezce,ale kdo vi…

                  0 0
                  • Darius  

                    az me prekvapilo, jak ma tenky steny, treba celo mi taky prijde na obrazku tlustsi (opticky)

                    porovnavane kombinace:

                    • predstavec BBB litestem 90mm(145g) + riditka ROOX FPS racing 585mm (145g)
                    • Syncros FL 90mm (137g pro 110mm) + Controltech MT Sup 28a, rovna 600mm (161g)

                    pocitove v ruce je to maximalne stejne, mozna 2. varianta nepatrne lehci

                    vahu BBB a Rooxe beru z weightweenies Syncros a Controltech je z webu vyrobce

                    bohuzel nemam malou digi vahu abych to prevazil, zase takovy gramar nejsem

                    me je i celkem jedno kolik ten predstavec vazi, hlavne ze je bilej ;)

                    0 0
      • scret  

        o tech bilejch Syncrosech jsem taky uvazoval,ale nejak mi ty rafky prijdou tezky…

        0 0
    • scret  

      tak jak koukam debata se tu pekne rozebehla:) jen tak dal!:) diky…

      0 0
      • kubad  

        chybí tu názory budoucího majitele :-)

        0 0
        • scret  

          jj,zrovna jsem provetraval Harose a jsem sedrenej jak pes,v tom vedru dneska mi to fakt nejelo,jsem musel slapat snad i z kopce:(((

          0 0
        • scret  

          ohledne tech CMaxu SL,vaha je hezka,ale jestli by se spis k belousovi nehodily cerny kola (tzn. STcka)?

          0 0
          • kubad  

            nevím, ale mě se ke světlému kolu líbí stříbrné, nebo bílé

            0 0
    • Ja uz fakt nevim  

      Nemam zkusenosti, ale osobne bych sel do Syncrosu nebo DT. Cerny nebo bily, oboje budou super a k tomu samozrejme kotouce:) Mavic mi prijde az zbytecne drahej.

      0 0
    • RUR  

      Na tu tvoji princeznu by to chtělo nějakou klasiku- Já bych tam dal DT swiss:-) a Marty. Mavici se na ten trochu staromilskej rám imho moc nehodí.

      0 0
      • scret  

        hmm,DT jako zaplist nebo koupit rovnou uz kola? tak jako tak to je docela draha zalezitost…

        0 0
        • RUR  

          Nenašel by se na e-bay kit? Objevovávalo se to tam. Kola na 240 a Magury.

          0 0
    • Peslezedirou  

      A co třeba zapléct na nábách DT 240s a mavic XC717 ceramic kola na V?

      0 0
      • scret  

        o tom jsem taky premejslel,ale kdyz to vemu jentak odhadem,tak to vychazi jak CMaxy ST a ty jsou sic tezsi ale hezci…aspon myslim…

        0 0
        • Peslezedirou  

          Hezčí je dost relativní :o)) Mně by se třeba tenhle set kol na tvoje KHS líbil. Záleží na tobě, ale taky přemýšlej o servisovatelnosti kol. Sice se komplety od Mavici (pokud to nejsou CR) jen tak nepose*ou, ale když se to pose*ou tak to celkem slušně zacvakáš. O pár lidech vím co kupovali nový ráfek. I když cena XC 717 ceramic není o tolik mín než ráfku Cmax. Ale třeba drát na dovolený seženeš i v zapadákově.

          BTW Nedávno jsem něco reklamoval u bottica a mile mě překvapil přístup téhle firmy.

          0 0
          • scret  

            jj,to mi rika kazdej kterej nechce Mavic,ze klasiku sezenu vsude apod. jenze,zatim behem nekolika let mi neprasknul ani jeden drat,rafek jsem zatim nezrusil,mozna nahoda,mozna jsem proste sikovnej:))) precijenom s moji vahou (71–75kg) to moc nezatezuju… takze to jestli mi rupne jeden drat za rok,tak to financne fakt unesu… pokud jde o rafek,tak stoji do 3tis.! 717ka keramika stoji 2,5tis. takze zas takovej rozdil to neni…

            jinak kdyz pocitam DT 240ky – cca 9tis.,rafky keramiky cca 5tis.,draty cca 1tis. Tj. dohromady cca 15tis.:((( to je vic,nez za kolik muzu mit CMaxy STcka…

            0 0
    • scret  

      tak jak to tak vypada,zatim delam uzsi vyber a rekl jsem si ze pokud kotouce,tak asi nejspis rucne zapleteny kola,protoze designove jsou uz dost podobny,ale jsou lehci…a pokud vecka,tak nejspis nejaky CMaxy,bud ST nebo SL…kvuli designu a snad i ta tuhost bude lepsi…

      0 0
    • scret  

      achjo,to je hrozny,ted v tom mam jeste vetsi gulas,respektive,na jednu stranu bych rad honil vahu,na druhou design a na treti cenu:( klidne bych vzal SLka a Marty SL a vubec se nerozmejslel,kdyby to bylo do 20tis.:)))))

      0 0
    • scret  

      tak uz to vypadalo na CMAX ST a vecka…nejlevnejsi varianta,designova nadhera,kerami­ka,vahove zas o kousek niz…

      ale ty kotouce me porad lakaj,kruci:(

      0 0
    • Archer  

      Kdybych si nahodou mel cestu do Prahy – zajdi se podivat do „69“, videl jsem tam vchera nekolik zapletenych kol na DT.

      Tady jsou na webu: www.cyklo69.cz/…ategorie-46/?…

      0 0
      • scret  

        cca pred tydnem jsem tam byl…ale jelikoz mam v koloshopu nejakou tu slevicku,tak zbozi beru vetsinou od nich… ale dik za tip…

        0 0
        • Archer  

          Myslil jsem – pomackat, pootocit, overit tuhost :) Cena na kola na nabach 340 je trochu prehnana, fakt.

          0 0
          • scret  

            no nevim,s tou tuhosti,nevim jak v ruce to poznat,spis az za jizdy,hlavne jsem nemel jeste moznost otestovat CMaxy,takze spis by to bylo srovnani s mymi nynejsimi vyplety a to si myslim bude hodne podobne…

            0 0
    • Rolei  

      To by taky nemuselo být špatný zůstaneš li u V brzd:

      www.cyklobazar.cz/kontakt.php?…

      0 0
      • scret  

        :)) ted jsem na to koukal,bohuzel uz jsou na biku namontovany CMax ST… navic se musim utesovat ze ty cervenocerny SLRka by mi neladily ke kolu:)) kazdopadne diky za tip…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.