• cukerko

    Nazdar

    nevyznam sa v tych plastoch, chcel by som kupit nieco nove miesto Nevegalu, dost jazdim po cestach ale obcas aj poriadny teren, no viac tie cesty. Poradite niekto gumy rychlejsie ako Kenda Nevegal, no zaroven aby ma nezradzali v terene a takisto castymi defektami?

    vdaka

    0 0
    • brochmil  

      Já jezdim „Maxxis Crossmark 26*2,1" Kevlar“.Nevim jestli jsou rychlejší než ty tvoje ale jsem s nima v celku spokojenej

      0 0
    • Quik  

      Schwalbe Racing Ralph

      0 0
    • killme  

      Rubena Charybdis v Racing Pro verzi

      0 0
      • vojco  

        docela se mi zamlouvá ten vzorek, máš s ním skušenosti?

        0 0
    • Trainman  

      Pokud preferuješ pohodlí – navrhuju Maxxis Ranchero 2.0, pokud o něco menší valivej odpor tak kombinaci Nobby Nic /Racing Ralph.

      0 0
      • Prtko.cz  

        Taky jezdím Ranchero 2,1 a spokojenost a a cena přijatelná oproti Schwa…

        0 0
    • siafu  

      možná by byla zajímavá i Kenda Karma – je to spíš alternativa k Schwalbe Racing Ralph, většinu roku mám na kole Karmu vpředu, Furious Freda vzadu a je to OK. Teď co nevidět Karma poputuje i na zadní kolo, když je pořád takové mokro :(

      0 0
      • v POHODÌ klokan  

        No, nevím. Jedou celkem pěkně, docela i zabíraj, ale defektů je hodně. Stačí jemný trny a je dírka. Ale jinak nejsou špatný, v drátu jsou i levný.

        0 0
    • Hornet  

      Jazdi niekto Maxxis high roller alebo advantage? (2,1)

      0 0
    • Zerocool  

      kenda karma, wtb nanoraptor

      0 0
      • Mr.Duck  

        Karmu vozim, asi 1000km bez defektu, ale teď poslední dobou se mi dost často stává, že projedu trnim a najdu tam monstrózní trn(1cm+), což by se dalo pochopit že píchne, ale na druhou stranu se SS vzadu se mi to eště snad nestalo. SS taky vypadá, že výrazně dýl vydrží, o trochu líp jede, ale na předku sem s nim značně míň jistej než s karmou v terénu. V tom si zas na karmu nemůžu stěžovat, a musim říct že mě mile překvapila, akorát 2× sem s ní sklouznul že sem šel na hubu, ale to bylo jednou když sem poprvý v životě zkoušel wólo(sjelo by asi cokoliv, jel sem to uuplně blbě:)), a podruhý sem krapet minul dopad a skočil šejdrem, takže to by asi taky nezachránil plášť. Jó, a na mokrejch kořenech to je standartně zlý žejo.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Hutchinson Python nebo Bontrager Jones XR

      Nebral bych Schwalbe Racing Ralph, jak tu někdo radí výše. Ty bych rozhodně nepovažoval za odolný a už vůbec ne za pláště s dobrýma jízdníma vlastnostma. Viz thread o náhradě za Bontrager Jones XR

      0 0
      • Smazaný účet  

        z jiných threadů mi zajímavě vyznívají i Geax Saguaro

        0 0
        • Schoscha  

          Z vlastní zkušensti můžu Python i Saguaro doporučit.Python mi přijde rychlejší.

          0 0
      • vojco  

        sice Racing Ralph neznám, ale podle toho threadu je fakt foukáš ma moc velkej tlak. Sám mám karmy a jednou jsem je skusil na 3bary a nedalo se na tom jet, v lese jsem se skoro rosekal. Teď mám cca 1,8 – 2 bary a paráda, odpor nevzrostl nějak závratně a jsou pěkně pohodlné :)

        0 0
        • Smazaný účet  

          jj. to sem přehnal, ale většinou foukám víc než obvyklí BFkaři, protože mám dušovou klasiku a takhle aspoň nedefektím a celkem to frčí.

          já už byl i na těch 2,5 baru a ten plášť nemá záběr. sice je to lehký a má to nízkej odpor, ale když to srovnám s bontragerama a hutchinsonama, tak jsou RR horší při stejných tlacích.

          smysl má možná dopředu, když vzadu bude něco pořádnýho, ale nebudu jej dávat už nikam. necítím se s ním dobře v ostřejší jízdě terénem.

          0 0
          • vojco  

            jasně, jde hlavně o to aby jsi se moh na plášť spolehnout a byl jsi si jistej v každé situaci :)

            A každej preferuje jiné vlastnosti

            0 0
            • Smazaný účet  

              to je jak reklama na vložky! :)

              hlavně spolehlivost. já preferuju efektivitu záběru a dobrý vedení stopy, aby pláště neustřelovaly.

              nižší hmotnost a odpor nevyrovná to, co nemám natrénovaný.

              0 0
              • nox159  

                by ses divil zmena 800g plaste za 300g te posune o dost dal takze s tim tvojim tvrzenim nesouhlasim. co nemas natrenovene castecne dozenes i lepsim bikem… jinak jak uz je stroj na maximu tak uz ti nepomuze nic nez trenink ale lepsi stroj te vzdycky posune dal tak jako lepsi plaste ;-)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  300g? to už je kondom na ježdění po čerstvě střiženým anglickým trávníku, kterej probodnu i zlým pohledem.

                  na druhou stranu zas můžu říct, že těžší pláště mají větší setrvačnost.

                  0 0
                  • Hornet  

                    :-) len ta zotrvacnost ti hodne zhorsi ovladanie oproti tym lahkym plastom, nox ma pravdu :-) nemusis davat zrovna 300 gramove, ale ked mas 800+ a das 400–450g tak to sakra citit. Nehovorim teraz o FR/AM :-) tam to zase taku ulohu nehra.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      ja tak nějak žiju v tom, že se tu bavíme o XC pláštích. hmotnost nejpoužívanějších kvalitních dušových bývá, řekněme, 550–600g? čísla pod 400g jsou už zbytečná investice. to přece nic nevydrží. a nad 600g už nemluvíme o xc, ale o AM/FR.

                      Pochybuju, že někdo opravdu pozná rozdíl do 200g.

                      0 0
                      • nox159  

                        nemuzes tvrdit ze napr 400g plast nic nevydrzi, je to individualni podle toho jak jezdi,jakou mas techniku, kolik vazis…

                        jinak co je podle tebe kvalitni dusovy plast? protoze pro me je plast nad rekneme 500g tezky ;-)

                        jinak se chci zeptat: jezdil si uz nejaky lehky plast? a jak dlouho ti vydrzel?

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          ty jsi tu uváděl rozdíly mezi 300–800, to už samozřejmě musí být znát, jenže uvádíš absolutní extrémy. nad 600 bych nešel a k 800 je to na xc naprostá zvrhlost.

                          pokud se bavíme o rozdílech mezi v rozmezí 400–600, což mi přijde jako interval kevlarových dušových(a tubeless ready) jonesů, pythonů, RRů, NNů, saguarů , karem, crossmarků apod., tak já bych na kole rozdíl mezi nejtěžším a nejlehčím pláštěm v tomto intervalu nepoznal.

                          porovnávat bych mohl samozřejmě záběr, odpor, vedení stopy a kdovíco, ale hmotnost asi ne.

                          lehký plášť je pro mě už RR EVO 2.1 (nejsem profík, tak co bych honil gramy zbytečně) a leze dolů tak rychle, jako nic co jsem jezdil předtím. a v jiných vláknech jsou tu spousty příspěvků o jejich defektovosti. o FF, který považuju za hmotnostní extrém nemluvě.

                          0 0
                          • nox159  

                            najeto na RR pres 10 000 km a „bez“ defektu (byly za celou dobu 3 a to jeste k tomu 2 z vlastni blbosti :D )a to mam teprve druhou sadu plastu ;-)

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              původně jsi reagoval na to, jestli (ne)poznám rozdíl v hmotnosti a teď odbočujeme k defektovosti.

                              RRy jsou pro mě špatně ovladatelný pláště a nevhodný na můj styl jízdy a běžný trasy co jezdím (řekněme klasika XC, maratony), což jsem bohužel před nákupem nevěděl. boční výstupky vzorku se začaly lehce natrhávat už po cca 400–500km. tenhle plášť je pro mě nevhodným příkladem.

                              když se vrátíme zpět na začátek naší diskuze o hmotnosti, tak já říkám, že nemám šanci na svým výkonu pocítit rozdíl do 200g na kolo (tj 400g celkem).

                              i kdybych byl se svým kolem naprosto srostlej a měl bych maximální předpoklady poznat změnu v chování, tak bych si toho nevšiml. ty jo?

                              0 0
                              • JakeF  

                                Kdybys vyměnil pláště za o 200gramů lehčí se stejnejma vlastnostma (směs, vzorek, šířka), tak si myslim, že rozdíl poznáš. Přecijen ta hmotnost je poměrně daleko od osy otáčení a má na jízdní vlastnosti výraznější vliv, než samotný snížení váhy kola o 400g.

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  To už je strašně subjektivní. Stačí se jinak vyspat, nebo bude jinej tlak, fáze měsíce – cokoliv :) a už se při jízdě budu cítit jinak.

                                  Teď už se můžem bavit jedině v rovině tvrzení proti tvrzení. Já si teď někam pro pláště lehčí o 200g nepůjdu, abych to na sobě testoval.

                                  Poznat to může leda člověk, kterej je na svým výkonnostním maximu a během několika dní bude jezdit stejnou trasu při stejných podmínkách a jeho výkonnost je neměnná.

                                  To už jsme ale u modelové (čti: nereálné) situace, která normálně nenastane a podmínky jsou vždycky jiný. Navíc, jak už jsem zmínil výše, nejsem profík a tím je moje výkonnost mnohem labilnější. Nemám šanci rozeznat rozdíl.

                                  0 0
                                  • JakeF  

                                    Samozřejmě je tady spousta faktorů, který výkonnost ovlivňujou. Ale myslim si, že pláště a ráfky jsou místo, kde má snížení váhy nejlepší účinek. Když to vezmu čistě fyzikálně, tak ale spíš v členitý trati, kde se často zrychluje, při udržování rychlosti maj těžší zase lepší setrvačnost, takže se ten rozdíl neprojeví tolik. Samozřejmě to pak chce najít vhodnej kompromis v odolnosti a váze pláště, protože k čemu mi je, že na závodě mi lehčí pláště udělaj 2 minuty, když pak ztratim 5 minut výměnou duše, že… S timhle ale osobně moc problémy nemám, na posledních pláštích jsem měl jedinej defekt po víc, než 4 tisících km, teď na lehčích RaceKingách zatim žádnej. Ale ani jedno nebyly žádný ultra-lehký, ty budu zkoušet až na jaře na závody. Nicméně určitě bych nepodceňoval význam váhy plášťů.

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      nepodceňuju. ale jako hobíkovi je mi šumák jestli jedu na 400 nebo 600. radši v tomto ohledu preferuju životnost pláště, což je v této kategorii při 200g+ určitě znát.

                                      0 0
                                      • PKQ  

                                        ale placebo efekt lehčích plášťů taky jedeee :)

                                        0 0
                                      • tonik666  

                                        Přečtěte si tohle

                                        Píše se tam, že hmotnost pláštů se projevuje na hmotnosti kola asi 4,6 krát více než hmostnost statických komponentů, z hlediska energie na rozpohybování.

                                        Tudíž 2×200g na pláštích ~ 2kg na statických částech.

                                        Z toho plyne že

                                        1. rozdíl 2×200g je dost na to aby sis všiml
                                        2. pořídit lehčí pláště/duše je efektivní a levný způsob jak kolo

                                        odlehčit.

                                        0 0
                                        • Marccoo  

                                          vlastní zkušenost?Jinak pravdu máš určitě,ale moc praktické to není!:)

                                          0 0
                                        • Smazaný účet  

                                          tenhle efekt ale musí být částečně oslaben vyšší setrvačností kol. navíc je to jen relativní hodnota v naší diskuzi nepodstatná, bavíme se o výměně pláště ceteris paribus – takže o změně zbytku komponent neuvažujeme. fakt s myslím, že bych změnu nepostřehl.

                                          navíc tenhle článek a výpočty počítají s efektem snížení hmotnosti všech rotačních částí, nejen plášťů.

                                          ještě jednou zopakuju: ušetřený gramy (ať už absolutní nebo relativní) pro mě mají nižší užitek než vyšší životnost pláště. nejsem profík ani nevydělávám extra love na to, abych častěji měnil pláště.

                                          0 0
                                        • DaSnail  

                                          a ty si to čítal celé?

                                          píše sa tam aj toto

                                          0 0
                                        • MlokCZ  

                                          Už jsem to tu psal asi 5× (tak už prosím nikdo znovu zase nevytahujte ten nesmysl s tím skoro 5ti násobkem), v tom článku je stále chyba, je to v diskuzi pod článkem uvedeno správně.

                                          Skutečný rozdíl pro rotažení hmotnost na obvodu je pouze 2×.

                                          A ten rozdíl 2× platí pouze pro situace kdy se zrychluje/zpo­maluje. Ve chvíli kdy se nezrychluje/nez­pomaluje je to fuk, že je to rotační část.

                                          Tedy je pravda, že hmotnost na obvodu kola je důležitější než jinde, ale nesmí se to přehánět s tou důležitostí.

                                          0 0
                                    • jIrI___  

                                      Hoši moc to řešíte :)

                                      0 0
                              • Hornet  

                                Nie kazdy pociti rozdiel, niekto viac, niekto menej. Trebars som poznal rozdiel cca 120–130g na jednom, na obidvoch 250g. Spominanych 200g na jednom je uz celkom dost. Ten rozdiel uvedeny hore 300–800 je extrem, a plaste na xc o take vysokej vahe vozi malo kto(dusove).

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Na druhou stranu musím uznat, že jsou lidi, co v kostech cítí přicházející změnu počasí a někteří i slyší trávu růst. Pravděpodobně nejsem dostatečně citlivý člověk, abych vnímal takovou změnu.

                                  Ještě k těm 800 – neřekl bych „málo kdo“, ale spíš nikdo :)

                                  0 0
                                  • Hornet  

                                    Mozno by sme niekoho nasli kto take jazdi :-D

                                    Nechcel som tym prispevkom povedat, ze nie si dostatocne citlivy :-)

                                    0 0
                              • nox159  

                                neodbocuju, vlakno se rozvetvuje a ja reaguju na prizpevek vyse ne na zakladajici tak to prece ma byt ne ? kdybych reagoval na hlavni prizpevek tak ta carecka vede k nemu ;-)

                                jinak jezstli ti u RR po 500km zacali trhat ty bocni vystupky tak si mel asi nejaky smejd, jde taky o to jde to koupis ;-) mi se ty vystupky zacali lehce „drolit“ ale az po 5000km :)

                                0 0
                                • roud  

                                  dej si tachomtr na kalibraci po 5000km musíš mít RR sjetejnakopr…

                                  0 0
                                  • nox159  

                                    je sjety :D je to uz slick, klidne dodam fotku ale porad se na nem da jezdit i tady v beskydech ;-)

                                    0 0
                • jIrI___  

                  Rozdíl –200 g na jednom plášti (měnil jsem oba, takže celkem 400 g rotační hmoty dolů) jsem vůbec nepostřehl.

                  0 0
      • ememem  

        python je minimlane rovnaka ak nie este vacsia slupka jak RR a nema oproti nemu ani jedinu lepsiu jazdnu vlastnost skor naopak.

        0 0
        • MlokCZ  

          Tohle vidím zcela stejně (na Pythonech jsem kdysi najezdil cca 5tis. km), i když co se týká odolnosti, tak Python vidím o chlup lépe (ale opravdu jen o chlup) než obyč verzi RR (obyč verzi bych ale u RR stejně nejezdil). Všechny ostatní vlastosti vidím lepší u RR.

          Navíc ještě nutno přičíst, že 2,0 Pythony jsou hrozně hubený, takže jsem je ještě musel foukat na příliš velké tlaky (kvůli prorážení).

          A dle měření je na tom Python znatelně hůře co se týče valivého odporu (měřený byl pouze UST a vycházel pouze jako RR dušový, což je dost bída, když UST RR je o 5W lepší).

          0 0
          • Pijer  

            Našel jsem na BF odkaz na tabulku s valivými odpory, ale nejsou v ní pláště Geax. Nevíš o nějaké aktuálnější, kde by Saguaro a Barro byly?

            0 0
            • MlokCZ  

              Bohužel tyhle jsem nikde neviděl, taky by mi docela zajímaly. Jediný Geax změřený o kterém vím je:

              Geax Gato High Performance 127tpi 2,10 28,4W

              0 0
              • Pijer  

                jj, ten tam jako jediný byl a na to, že je určený především do marastu, tak to s ním ohledně odporu není zas až tak strašné. Takže u těch dvou výše zmíněných by to mohla být zajínavě příjemná hodnota :-)

                0 0
          • scret  

            neprijde mi ze jsou Pythony 2,0 hrozne hubeny… srovnaval bych to nekde NN 2,1 az s NN 2,25 v dus.verzich… ale nemam zmereny…

            tenka guma je napr. Schwalbe Black Shark 1,9, Rubena Acris 1,9, Race King 2,0 UST atd. :)

            0 0
            • MlokCZ  

              Pythony 2,0 co jsem jezdil měly 48–50mm (měřeny 4 kusy). To je slušná šířka na teoretickou hodnotu 2,0, ovšem jako absolutní číslo je to šíleně hubený.

              Dušové RR 2,1 většinou mívají 50–51mm, což je pořád nepatrně více (je to tedy bída na 2,1 teoretickou šířku, ale pořád nepatrně více než ty Pythony, i když stále hrozně hubený).

              Já jsem se šířkou spokojený až s UST 2,25 u Schwalbe, kde jsem neměl žádný kus pod 55mm (a většinou je to 56mm).

              Ale máš pravdu, že ty další jsou ještě mnohem užší (měl jsem tu jen Rubeny Acris a ty měly snad jen 46mm nebo kolik, už si to přesně nepamatuju).

              0 0
              • scret  

                jj, porad rikam ze neni umeni jezdit na sirokych gumach, ale na uzkych:)

                pocitam ze 2,25 UST je u schwalbe cca 2,4 dusova, a bude to to hodne podobne 2,4 MK, coz je podle me idealni sirka na takovy normalnejsi jezdeni na AM biku…

                jinak ohledne nasi davne debaty o Thoru, lehce zajety mel odtrh nekde kolem + – 10kg, coz neni nijak velka slava, ale me to bohate staci… ted bohuzel pujde vidle na reklamaci, zacala dost kopat:(

                0 0
    • Luongo  

      Kenda Karma 2,2 nebo Kenda Komodo 2,1 to je rychlejsi a lepe drzi

      0 0
      • Mr.Duck  

        Komodo sem měl v 1.95 v drátě, a přišly mě že celkem vydržej, ale karma(kevlar) drží výrazně líp, i když možná je to subjektivní pocit.

        0 0
    • marapara  

      Kenda Karma 2.0 kevlar.

      0 0
    • scret  

      pro priste by nebylo spatny napsat na jaky kolo, jakej rozmer atd. Takhle tezko radit…

      0 0
      • cukerko  

        aale tezko radit, bike je bike, ja som napisal co jazdim… akurat este to ze mam HT

        0 0
        • scret  

          taky jsemjezdil nevegaly a vim, ze na kolo na blbnuti mi vyhovovaly, ale na XC ani AM bika bych si je nikdy nedal!

          a ikdyz napises kde jezdis, tak je plno zpusobu jak to muzes jezdit, takze opet nicmoc udaj…

          ok, mas HT, jake? XC, AM, DH?:)

          pokud mas XC HT, tak je dobrych gum na vyber docela dost…

          ale dal bych treba kombinaci Conti Mountain King x Race King, oboji 2,2…

          0 0
          • cukerko  

            :)

            mam XC, jazdim agresivne XC az AM ale ziaden extrem, viacej ale po cestach (co je dolezite). no ale nechcem nic extra rychle aby ma nezradzali v terene alebo na mokre

            0 0
            • scret  

              idealni kombinace NN/RR nejspis 2,1 nebo MK/RK 2,2…

              0 0
              • vikicek  

                Co třeba NN vepředu(dobrej grip), a Crossmark vzadu?(rychlej a podle referencí snad odolnější a lepivější než RR)

                0 0
                • scret  

                  nevim, Crossmark jsem jel jenom jednou a jeste chvili, takze nemuzu soudit…

                  Vetsinou rad zachovavam znacku na obou kolech, takze co treba NN a dozadu Smart Sama? takhle jsem to poradil kamosovi a je max. spokojeny…

                  0 0
                  • Pijer  

                    Jezdil jsem NN/SS, potom přešel na NN/RR a ke SS už bych se nevrátil. Teď jsem vyzkoušel NN/Crossmark a ten už mi na kolo asi taky znovu nepůjde. S největší pravděpodobností to teď bude Barro 2.3/RoR 2.25 a potom zkusím Barro/Saguaro

                    0 0
                    • rf  

                      Jezdil jsem NN/RR a ty byly sakra rychlý, jenže pak přišel defekt na RR a byly na odpis. Pak jsem jezdil NN (ty původní v kevlaru)/SS(nové, drát) tak 1 000 km a nemůžu doporučit. Ten SS v náročnějších stoupáních nepodrží, ve sjezdech nedrží stopu. Teď mám vzadu Maxxis Ranchero a ten je naprosto v pohodě.

                      0 0
                      • ememem  

                        ranchero s tym strednym behunom neni podla mna ziadna slava – ked neni nafukany nejde a ked je a ide tak na tom behuni plave.

                        0 0
                        • rf  

                          Používám ho jen přes zimu, proti SS je ale výrazně lepší. Na léto mám připravené Crossmarky UST – jsem na ně zvědav!

                          0 0
                          • ememem  

                            +/- to iste co RR

                            0 0
                            • rf  

                              Jen doufám, že budou odolnější!

                              Jasně je to UST – měl jsem RR je dušové… :-)))

                              0 0
                          • Pijer  

                            RR, když nehodnotím odolnost, mi nějak víc vyhovovaly,přišlo mi, že v terénu líp drží než Crossmarky. No a ty zase podle mně o chlup líp jedou po hodně tvrdým podkladu. No a nedováží se větší šířka než 2,1 :-(

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Crossmarky jsou na tom s valivým odporem naopak o malinko hůře než RR (o 2,5W hůře). Tohle je pro dušové verze.

                              Pro UST není měření pro Crossmarky, ale vzhledem k tomu, že RR má bez duší oproti dušové variantě jedno z největších zlepšení mezi změřenými bezdušovými plášti vůbec, tak pro UST ten rozdíl může být i spíše ještě větší.

                              0 0
                              • Pijer  

                                O tomhle srovnání vím, ale píšu, jak mi to přišlo :-)

                                Rozdíl také může být v tom, že RR byl 2,25 a Crossmark 2,1 a tak jsem ho možná o něco víc nafoukal, abych ho necvak.

                                0 0
    • Buřt  

      Jezdim rocketrony 400km a už jsem je potřetí proseknul. Takže gramy dobrý, výdrž 0 bodů.

      Jezdíte někdo Maxx Swampthing 2,10 na XC? Dal bych si je na zimu do blátíčka, co vy na to?

      0 0
    • cukerko  

      ta kenda karma sa mi zamlouva, vidim to najrealnejsie… pinchproof teda nevyzera byt, ale to asi ziadna rychla pneu…

      0 0
      • Hornet  

        Ber ju, dobra guma :-'

        0 0
        • kili  

          Ale najderavejšia.

          0 0
          • Hornet  

            Ak myslis defektenie, tak je hodne individualne. Vsimni si tu roznost nazorov na rovnake gumy :-)

            Ked zoberies do uvahy jazdne vlastnosti Karmy, je zla alebo ee?

            0 0
            • Mr.Duck  

              Jízdní vlastnosti mi přijdou překvapivě dobrý. NA asfaltu to odsejpá, akorát vcelku lehce zagumuje i na přední při brždění, ale jinak sedí. No a v terénu mě zatim nezklamaly, a že bych to šetřil si nemyslim. Jediný kde to opravdu nedrží sou mokrý kořeny.

              0 0
              • cukerko  

                A co ta Rubena Charybdis v Racing Pro verzii vs Karma, mate niekto subjektivny nazor? tieto 2 su zatial u mna najvyssie na rebricku

                0 0
              • stan222  

                Ještě bych doplnil že jsou velmi pohodlne na to jak dobře jedou.

                0 0
                • Hornet  

                  JJ, bol som s nimi spokojny.

                  0 0
                • Mr.Duck  

                  Pravda pravda, to bylo první co mě zaujalo když sem je nasadil, moc příjemně překvalily.

                  0 0
                  • ememem  

                    sice som ich v zivote nemal ale to jak „jedou“ – a tvrdia to viaceri – je v uplnom rozpore s meraniami kde viac krat vysli z hladiska val. odporu ako dost zufale. otazka je kde je chyba – v meraniach alebo v uplne klamlivom pocite. bych si tipol ze v tom druhom…

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      V tomhle konkrétním případě je problémů více. První a podle mě hlavní je v tom, že ty Karmy co byly změřeny v testu jsou 2,2 a ty tady téměř nikdo nejezdí a ten model co tu většina jezdí změřen nikdy nebyl a mohou to být dost odlišné pláště.

                      A pak samozřejmě ten klamavý pocit tu bývá často také.

                      0 0
                    • Mr.Duck  

                      No je dost možný, že je to jenom pocit. Každopádně naměřený hodnoty sou mi k ničemu když mi to pocitově přijde rychlejší, přece jenom na kole si watty neměřim, ale pocit že se mi jede líp poznám. A je pravda že je to 2.0, 2.2 sem nezkoušel.

                      0 0
                    • Hornet  

                      Mlok ti pise ako to je, neviem preco az tak pochybujes, ked si ich nejazdil. Tie 2,2 co merali v teste su o dost tazsie, maju vyrazne masivnejsi dezen, takze valivy odpor musi byt vyssi.

                      0 0
            • kili  

              V danej kategórii sú jazdné vlastnosti karmy určite vynikajúce, ale počet defektov je hrozivý.Porovnávam s Continental Twister a Hutchinson Pyton Air Light.Všetky menované pneu som jazdil ako top modely týchto značiek, rovnakým štýlom v tom istom teréne.

              0 0
              • pepek  

                To je jen o náhodě. Já jsem rovnakým štýlom v tom istom teréne jezdil rovnaké gumy. Jeden rok jsem měl 7 defektů za půl roku a jindy jeden za celý rok.

                0 0
                • Hornet  

                  Presne tak, niekdy 4 za tyzden, niekedy pol roka nic.

                  0 0
                  • Mr.Duck  

                    No,já na nich měl ±1000 km bez defektu, a teď najednou pořád něco. Ale nutno říct, že když prjedu hustšim trním, tak to většinou dopadne zle, ale to už sem tu asi psal.

                    0 0
    • mates555  

      teď jsem vyštrachal 2 starší high rollery 26×1,9 v drátu…váha je celkem férových 650g…v historii se psalo o DH verzi jako o plášti do bláta atd…mám celkem chuť ho obout na kolo do současnýho počasí(měkký podklad,bláto,les…) ,ale nevím jak na tom tahle verze s jízdníma vlastnostma…nečekám žádnýho rychlíka na asfalt…ale karma už je celkem nahovno a na blátě to neni žádnej zázrak…

      najde se tu někdo,kdo tyhle pláště jezdil a mohl by poreferovat???

      0 0
      • nox159  

        neni nic lehciho nez obout a vyzkouset ne?

        nazor si pak udelas lehce sam ;-)

        0 0
        • mates555  

          ještě jsem ho nezaplatil…vzal jsem si ho dom z obchodu jen na zvážení…:-) aby to nebyli vyhozený prachy…:-)

          0 0
          • nox159  

            aha tak to ja myslel, ze kdyz si psal ,ze jsi ho vystrachal tak sem si rikal ze si ho nasel nekde doma ve sklepe nebo tak neco…

            0 0
      • jIrI___  

        Kdysi jsem je vozil a už si vzpomínám jen na to, že to byly největší lepidla, které jsem kdy na kole měl. Po asfaltu a tvrdém terénu vůbec nejely.

        0 0
    • dua  

      Ahoj, koukám jaké pláště zkusit za crossmarky, něco s podobnýma vlastnostma a hlavně nízkou hmotností. zalíbili se mi tyhle Jen ten vzorek se mě nepozdává.

      0 0
      • nox159  

        mlada ho jezdi na prednim a drzi podle me lip jak RR a nez RK ale na zadnim se asi brzo sjede.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.