• Merak

    Zdravím,

    jsem cyklistický začátečník, s minimem znalostí, který zatím jezdil jen na kolech okolo 5000 kč a proto bych si rád nechal poradit s výběrem kola, na kterém bude radost jezdit.

    Určitě buď horské, nebo cyklocrosové. Kvůli jejich všestranosti.

    Mám 180 cm a 90kg. Cyklistiku bych rád pojal jako doplňkový kondiční sport.

    Budu převážně jezdit po lepším/horším asfaltu a polních/lesních cestách a spíše ve sportovním tempu.

    Rád bych ale na kole vydržel i občasný celodenní výlet.

    Ideální by bylo, kdybych se finančně vešel někam kolem +/- 25tisíc. Kč.

    Díky za jakékoliv konkrétní typy :-)

    Zatím mě zaujalo např.:

    merida cyklo cross 300

    http://www.merida-bike.cz/…-cross-300-0

    specialized divergence a1

    https://www.kursport.cz/…erno-seda-52

    0 0
    • KoudakT  

      Nevím, jak jsou na tom cyklokrosky, ale jenom porovnáním sad určitě Merida. Spešl je na úplně základním Clarisu. Ale CX nejezdím, budou tady mnohem znalejší.

      0 0
    • IndyCZ  

      Než bych začal řešit jednotlivé modely bych si nejdřív ujasnil, jestli chci teda CX nebo MTB :-)

      0 0
      • Merak  

        Jo to je problém :D. Ani s jednim nemám zkušenost. Napsal jsem nějakou specifikaci, na co bych kolo tak chtěl a chci si zkusit nechat poradit a nechci to omezovat tím, jestli CX nebo MTB, protože mi to je asi jedno. Rád bych koupil něco s co nejlepším poměrem cena/výkon, v moji cenový kategorii kolem 25tis.

        0 0
        • IndyCZ  

          On je to dost podstatný rozdíl, projdi přes vyhledávání nějaká starší témata. Co se týče poměru cena/výkon, určitě tě lépe vyjde MTB, kor když si ho necháš u někoho postavit.

          0 0
          •  

            nejsem si jistej jestli nějakej stavitel by postavil ht 29 se Silverem a rámem s pevnejma osama za 20 tis. Kč

            https://jizdni-kola.heureka.cz/…specifikace/#…

            či za 25 s Goldem

            0 0
            • IndyCZ