• Bekulda

    Zdravim,potřeboval bych poradit.

    Mam kolo scott aspect 45 a je na ní vidlice XCR ,jednak ted je seklá,je tam vakl , a příde mi že to je způsobený mou váhou která je lechce přes 120 kg ..

    Můžete mi poradit nějakou lepší vidlici která vydrží aspon cca tři roky?

    Už jsem koukal a vyhlídl jsem si tuto

    http://www.kupkolo.cz/…ck_4868.html

    Cena vidlice by měla být do 4500 kč.

    Předem děkuji za názory,rády atd..

    0 0
    • mandel  

      Ta je fajn, sice dost těžká ale vydrží, i když myslim že jestli vážíš 120 kg a budeš s tím jezdit na 130 mm tak ti brzo praskne rám.

      0 0
    • jachymk  

      já osobně si myslim že s váhou 120 kg a tvím kolem spíš oceníš vzduchovou vidli se zdvihem 100mm asi epicon tuning test já mám obyč epicona a jsem spokojenej ale tuning test by měl být lepší, no obyč epicon není reba ale stačí

      0 0
    • Kubas.1  

      Tora je dobrá vidle, ale na tvou váhu to bude chtít výměnu pružiny, což už vychází cenově líp ten Epicon…samozřejmě nejlepší by bylo vzít upravenýho z tuning-test.cz

      0 0
    • Vilém  

      K te vaze by to chtelo spis vzduchovou verzi, z duvodu popisovaneho vyse.

      K tomu epiconu, co tu pada, myslite ze pri teto vaze jezdce ma smysl brat vidlici tunenou na max citlivost?

      0 0
    • Georrge  

      sice to nebude rada, a ani nevím jestli je to pravda, ale třeba mě někdo opraví protože to sám chci vědět :)

      Měl jsem XCM, 2,6kg vážící *****, na ní 180mm kotouč a při prudčím zatáčení šlo cítit že se kroutí, protože kotouč začal škrtat. Pak jsem koupil axona, na kterém je o kilo míň materiálu, má sice o 2mm širší nohy, ale i tak jsem se trochu obával že se takhle lehká (a relativně levná) vidle bude kroutit ještě víc. A ono ne :) kotouč je vystředěn cca. stejně, kola taky stejný, ale ještě se mi kotouč při nájezdu do zatáčky ani jednou nerozškrtal. Takže ten axon by měl být pevnější jak ta levná XCM, která je ze sračkového materiálu. Nu a co jsem tím chtěl říct? Vzhledem k tomu že XCR není o moc lepší vidle, tak bych řekl, že jakákoli kvalitní vidle za 4500kč bude o poznání pevnější než ten XCR, což by se mělo pozitivně projevit na životnosti. Nebo se pletu?

      0 0
    • Evilcleaner  

      při té váze bys měl nejlépe uvažovat i o pevné ose. Epicon T-T Q15. problém je s cenou, stojí sám o sobě 6000, plus budeš potřebovat nový náboj a přelpetení. pokud do toho nechceš dát takové peníze tak ber jednoznačně Epicona T-T obyč.

      0 0
      • Bekulda  

        děkuju všem za nározy a rady ..

        Na epicon jsem taky koukal ale příd mi takovej neodolnej(dle foto),jinak na pevnou osu nemam .. původně sem chtěl uplně něco jinýho ale kvůly mí váze potřebuju jezdit aby šla dolu a né sedět u PS3 a atd..

        Co se týká modelu kola tak mam tuším model 2008 zdvich 100mm

        Od vidlice potřebuju aby vydržela cesty v terénu,asfaltu,a popřípadě seskočit obrubník popřípadě menší skok (:,jezdim hlavně v praze Džbán,Hvězda,La­dronka,někdy kousek za prahu ..

        Ještě jsem koukal řešíte tu váhu ta je mi v celku jedno hlavně to musí vydržet toco jsem psal + když vletim do nějaký tý díry v silnici posledně sem myslel že to nedopadne dobře ..

        0 0
        • Evilcleaner  

          ten epicon bude jen o trochu méně tuhý než tora. tora asi bude asi netužší z vidlic s klasickým RU, ted tu byl někde dokonce link na výprodej staré verze 318 (nejvyšší model) za velmi příjemných 3,5k. jinak u výrže bych se nebál ani u epiconu.

          0 0
    • krtex  

      Nemáš email v profilu,

      jinak bych Ti nabídl Marzocchi 100mm zdvih 20mm osa

      včetně předního kola s nábou NOVATEC 2 v 1 (20mm + redukce na 9mm + RU)

      za cenu menší než Tora :)

      Tak dej vědět jestli bys do toho šel, vidla má 2,7kg, a cca 500km odježděno XC i když je DJ.

      KTX@

      0 0
      • 120petr  

        Nechci skodit, ale DJ 3 neni zrovna XC vidle, jak uz nazev napovida. A i pri jeho vaze by to myslim asi na xc stejne idealni nebylo :-)

        0 0
        • krtex  

          není to XC vidle, to píši i já,

          ale rozdíl je především v robustnosti provedení a tím pádem ve váze..

          Větě „A i pri jeho vaze by to myslim asi na xc stejne idealni nebylo :-)“ nějak nerozumím, můžeš to nějak rozvést?

          Vidlice má pero a jako každá Marzocchi možnost dofouknutí na požadovanou tvrdost vzduchem.

          Já jsem ji jezdil XC a nebýt její váhy zůstal bych u ní (vyměnil jsem za Recona který je sice lehčí ale je to hodně znát na tuhosti).

          KTX@

          0 0
          • 120petr  

            Myslel jsem to tak, ze i kdyz vazi Bekulda kolem 120kg, furt to nebude zehlicka. A o to snad v XC jde.. Ja mam DJ2 2004 (Italie), chodi paradne, ale na XC bych ji stejne nevozil. Novejsi MZ udajne moc dobre nechodej.

            0 0
            • Bekulda  

              Koupim asi ROCK SHOX TORA 302 se vzduchem a olejem místo pružiny ..

              0 0
            • krtex  

              cit:

              „furt to nebude zehlicka“

              „Novejsi MZ udajne moc dobre nechodej“

              .. aha tak díky za „věcné“ a konkrétní vysvětlení.

              Ale abych tě vyvedl z omylu, „žehlení“ jak jej zmiňuješ závisí na 3 věcech:

              Pasivní odpor – neměřil jsem – nebylo třeba, po oštření stíráků směsí silikonové vazelíny a silikonového oleje je „skoro samozajížděcí“ (pro rejpaly můžu změřit :)

              Progresivita pozitivního pružení – lze do jisté míry regulovat hladinou oleje, příp. vozit pouze pero (jedno nebo 2)

              Zpětný útlum – regulovatelný štelovátkem v dostatečném rozsahu, příp. hustotou oleje.

              Takže v „žehlení“ problém nevidím, hlavní výhody jsem spatřoval v přechodu na 20mm osu, nevýhodu ve váze to je celé..

              Je to jedno, včera si jeden mladý klučina jezdící v parku vidlu zamluvil za búra, i s celým kolem tak to aspoň nemusím sundávat :)

              KTX@

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.