• adam25

    Zdravím. Vedel by mi niekto povedať čo je toto za typ Favoritu?

    0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      F12 „Tuňák“

      0 0
    • pierogross  

      Fuj, to je ale strašlivé kopyto. Kolem toho choď zdaleka, ať něco nechytneš. :(

      0 0
      • adam25  

        tie úpravy tam pravdepodobne porobil prvý majiteľ a odvtedy čo je ten bicykel u nás doma má najazdené asi 100 000 km. Nie je na tom až tak zle ako vyzerá.

        0 0
        • pierogross  

          V tom případě beru zpět a tiše čumim :)

          0 0
        • jecnak  

          Asi 10 000 nebo asi 100 000. Obavam se ze ta prvni hodnota je jeste uveritelna, ta druha tezko, zvlast, kdyz je to merene okometrickou metodou. Tohle kolo kvalitou materialu asi jako dnesni stroje za 5000,– je pri serioznim pouzivani akorat tak pro zlost. Na co se velice dobre hodi, to je treba opirani u hospody a pak jizda z ni domu.

          0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            Ja bych to nevidel tak zle, je to favo ram, ale to osazeni bylo prakticky komplet vymeneny za nejakou slusnou stredni tridu (co tak vyvestim z ty momentky), takze to klidne mohlo jezdit dlouho a dobre, viz nesmrtelny 7sp sytice shimano ktery chodej jako hodinky. Ze na to pak nekdo potom dobastlil packy na riditka, sest vrstev bile omotavky a chcipleho sviste na sedlo je dalsi era v zivote toho kola.

            0 0
            • adam25  

              Ten gélový poťah je tam preto lebo pod ním je dosť tvrdé MTB sedlo Olpran. Omotávka je klasická gélová FSA. Páky vymením za nejaké lacné dualy na budúci rok. Nemyslím si že by som do takých 6 stoviek v súčasnej dobe dostal nejaký o moc lepší bicykel. Originálny tam zostal iba rám, vidlica, barany a predstavec.

              0 0
          • adam25  

            tých 100k je úplne reálnych, ten bicykel prešiel asi 40 km denne po väčšinu roka v čase od 1997–2012(dochádzanie do práce)

            0 0
            • jecnak  

              V tom pripade ty upravy ramu asi mely smysl, protoze vetsina Favoritu F12 praskne kolem zadnich patek, pripadne rupne vidlice v korunce. Jo a bacha na korozi. Ale jinak mas pravdu, krome vlastne uz neoriginalniho ramu tam skoro nic z Favorita neni.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.