• Jenda84

    Zdravim vsechny cyklo nadsense, potrebovat bych pomoct s identifikace meho noveho kola.

    • Ricci  

      Nevypada nove…

    • Delkim  

      Specialized Roubaix Retro 2017

      • Petr L2  

        Alespoň si na konec mohl dát smajlíka

      • Jenda84  

        Myslel jsem si to, ale nebyl si jisty ;)

        • Vilém  

          Mozna by nekomu napovedely ty Columbus nalepky na vidlici a ramu. Ale tezko rict, jestli tam byly puvodne.

          • standoslav  

            Určitě je to lakované a nálepky dolepeny. Chtělo by to nafotit zblízka, mufny, číslo rámu atd a pak snad …

    • Jenda84  

      Dik za odpovedi. Pridavam par fotek, snad pomuzou. Cislo by melo byt 1631ZG, tim poslednim znakem si nejsem jisty, muze to byt klidne C.

      • scalar  

        Levá miska tam nevypadá moc dobře :-)

        • Jenda84  

          Ta miska tam ma nejakou podlozku, jinak drzi na pevno a ani neni vychylena, jak se z fotky zda a ve stredu nekrupe ani neskripe. Ale v servisu se na to radsi zeptam.

      • Vilém  

        Pekne udelanej ram, Favo to nebude.

        Dat na to nejaky rozumnejsi kola, tak proc ne.

        • standoslav  

          Je to nějaký Ital asi, ale asi 620mm, je Ti to vůbec ? Kolik měříš ?

          • Jenda84  

            Mam 176 cm a nemam problem.

            • Vilém  

              To, ze nemas problem, neznamena, ze ti sedi:)

              • Jenda84  

                Tak jasne, ja to kolo kupoval s tim, ze je na me velky, ale za tu cenu jsem neodolal. A oproti f12 na ktery jsem jezdil predtim je to nepopsatelny rozdil.

                • Vilém  

                  Cos za to dal, jen tak pro zajimavost.

                  • Jenda84  

                    Ram plus vidlice za 500, komponenty co na tom kole jsou dalsi 500. Pak uz jen Lanka, bovden a omotavka riditek. Takze komplet me to kolo stalo okolo 1500 kc

            • standoslav  

              Za tu cenu je to ok, ale ten ram je pro chlapa 195<, pošli ho dal, na těch štaflích by se Ti lide smali i na retrojízdách, k běžnému ježdění taky vysoké. Na Tebe max. 580mm, a i to je dneska podle trendů moc, spíše 56, 54.

        • Jenda84  

          Favorit jsem vyloucil, uz kvuli vidlici a mufny jsou taky uplne jiny. Jinak rafky jsou italsky.

          • Vilém  

            Jo, nejaky Ital by to byt mohl. Koukni jeste na stredove slozeni, kdyz to bude ITA, ne BSA, tak je to temer jisty.

            Pak uz jen dohledat mezi tema mrakama italkych vyrobcu:)

            Rafky od pohledu vypadaji na jednostenny, klasicky dvojstenny by to posunuly o kousek dale.

            • Jenda84  

              Kde presne by to melo byt?

              • Vilém  

                Mohlo by to byt napsano na miskach stredu. ITA je 36 mm X 24 tpi, BSA 1.37 in x 24 TPI.

                Nebo zmerit vnejsi prumer misky. U ITA je to cca do tech 36mm, u BSA cca 35mm.

                • Jenda84  

                  Mrknu na to zitra, ale stred se mi rozdelavat nechce, tak to radsi pomerim. Kazdopadne diky vsem zucastnenym ;)

      • scalar  

        Zkus ještě změřit průměr sedlovky.

        • Jenda84  

          Sedlovka je 26.2

          Nejak mi nechtej dolu kliky, tak jsem to zatim nemeril.

      • Avail  

        míval jsem velmi podobnýho Šírera cca z roku 91, mufny stejny, materiál taky. Fajn retro

    • mr.antik  

      takhle vypadaly snad vsecky silničky, třeba i muj Šírer, jen větsinou dělal vnitřní vedení a plnej mustek zadní brzdy… to by mohlo být vodítko. A ta vidle taky vypadá neobvykle

    • mrozu  

      Válí se mi tu něco podobného a je na tom napsáno Hercules ;)

      • Jenda84  

        To by mohlo byt, kdyby byl videt mustek zadni brzdy, byl bych si jistejsi.

        • couffy  

          Až na to vedení bovdenu zadní brzdy.Tady je vnitřkem a ty máš venkem. :)

          • Jenda84  

            To jo, ale vedeni bovdenu vnitrkem jsem videl i na favoritu f12 ;)

            Me spis zaujalo to skoseni zadnich trubek a tvar vidlice.

          • mrozu  

            No stejny kolo to neni urcite, myslel jsem bud starsi nebo horsi model stejnyho vyrobce, hadam podle te barvy a nekterych detailu ramu…

      • Jakobo  

        Hercules je nemecka znacka, kdysi jsem mel nejaky nizsi model z CrMo trubek Mannesmann a postavil z nej singl, viz profil.

        Lidi, pochopte, ze v te dobe byly stovky, mozna tisice mensich i vetsich vyrobcu ramu takze to, ze to neni Favorit a je to z Columbus oceli fakt nic neznamena. To kolo mohlo byt zrovna tak vyrobene tady v CR panem Domkarem, od ktereho mam taky jeden ram z Gary a ktereho jsem do te doby vubec neznal. Nicmene asi spis ne, nepouzival duty mustek brzdy a ty dlouhe salamky taky nejsou tak caste. Podle toho by se dal ram mozna identifikovat. Chce to poradne prohlednout cely ram, jestli nekde neni nejaka znacka. Hodne by pomohlo i co je napsane na zadni patce.

      • slavekRM  

        Tohle kolo je skoro určitě stará dobrá RETA Hercules.

    • jirka146  

      dobrý den,

      kamarádka zdědila toto kolo, jen ze zvědavosti co je to za rám a za kolik se to má pokusit prodat?

      omlouvám se za tragické fotky.

      • scalar  

        Podle fotek se pravděpodobně jedná o černé jízdní kolo.

        • jirka146  

          super, tak to jsem to odhadl dobře :)

          • Vilém  

            A co cekas, zes vyhrabal nejakou perlu?

            Vypada to na stary Favo, zadna rarita.

            • jirka146  

              však píšu, jen ze zvědavosti… že je zadní stavba dlouhá vidím taky.

              scalar mně už odpověděl docela jasně :)

              otázka zněla za kolik se to má pokusit prodat, případně hodit do šrotu.

              • Vilém  

                Koukni treba na aukro, do historie, za kolik se takoveto stroje prodavaji. Kolikrat se clovek divi, kolik za to jsou ochotni, ruzni magori, dat.

    • majkycz  

      Dobrý den pánové,

      našel jsem v hromadě harampádí favorita, který mi na první pohled padl do oka. Slovo dalo slovo a já si jej mohl vzít. Otřel jsem z něj nánosu prachu, odstranil samolepky, vyčistil řetěz s kazetou no prostě co bylo v mých silách jsem udělal, protože se mi tohle kolo fakt moc líbí.

      Chtěl bych se tedy zeptat, zda-li by někdo nerozlišil, o jaký model se jedná. Přehazovačku a páky řazení má Sachs, prý by měl být odlehčený rám a náboje jsou nějaké značky tuším na „R“, avšak na název si nemohu vzpomenout.

      Jediným nedostatkem je, že chybí hák se závitem držící přehazovačku … dá se sehnat v nějakém běžném obchodě nebo bude potřeba velká dávka štěstí?

      Děkuji a přeji hezký víkend :)

      • standoslav  

        Tuším, že je to F 12, tedy normální trubky , jen to má proti nejlevnějšími kované koncovky na rychloupinaky. Hák sezenes lehce.

    • Dejv94  

      Dostal se mi do ruky starší rám, zpracování vypadá dobře, na středovém složení je nápis GERBER, dokonce jsou na středu očka na lanka, asi se tam montuje ještě nějáký plastový vodítko? Hlávko je Campagnolo, lanko k brzdě je vnitřkem horní trubky. Co to je za rám? Hmotnost celku na fotce je cca 2,8kg. Má nějáku cenu, z jakých by mohl být trubek? Jaký je cca rok výroby? Co by to mohlo být za vidlicu? Má smysl si na tom postavit nějákýho singla?

      • Vilém  

        Ze by to byl Gerber?

        • Dejv94  

          Nerikej, moc dat se dohledat neda (furt jen Gerber gears… A spojeni s Bearem Grilsem).

          Snad jen neco malo ze to delalo Compagnolo pro svycarskej obchod? Ale na fotkach to ma jiny „G“ na stredu. A navic nesedi vidlice, sice psali, ze se k tomu delala chromova vidle, ale tvar neodpovida (mozna jina verze?).

          • Vilém  

            Nevim, dal jsem „gerber vintage road bike“ a vypadlo toho pomerne dost.

      • Dejv94  

        Dalsi ram, videl bych ta asi na nejakej Favorit?

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse