• tele

    Ahojte, mam problem s hustenim cestnych dusi s galuskovym ventilom a pumpou LONGUS.

    Pumpu zahaknem do ventilu a ono to vobec nejde fukat. Neviem co mam robit.

    Dakujem za odpovede.

    0 0
    • JakeF  

      Občas se vyplatí odšroubovat čepičku ventilku.

      0 0
    • kubad  

      Normalne to reklamuj vadna duse.

      :-)

      0 0
    • lodyh  

      nicméně nick sis zvolil dobře:)

      0 0
      • JakeF  

        To bezpochyb :).

        0 0
        • pepek  

          Ta šíře jeho problémů je ofšem podivná: od kadence a vytrvalosti počas trningu, palčivé otázky: compakty x klasika, přes nekvalitu Sramu na TdF až po nemožnost praktického nafoukání duše. . . ?

          0 0
      • Palec  

        Přečetl jsem si tvůj příspěvek, odskroloval zpět nahoru na jeho nick a poprskal jsem si monitor, fakt dík :D

        0 0
    • tele  

      Cierny klobucik odsrobujem aj maticku.

      Takze dusa? Ta dusa bola spolu s bicyklom.

      0 0
      • kubad  

        Jj dusa obrat se na prodejce.

        0 0
        • Zlatka  

          Duše nebrat !!!

          0 0
        • tele  

          Dakujem velmi pekne.

          Myslel som, ze to je v pumpe.

          A co im mam konkretne povedat?

          0 0
          • pepek  

            Řekni, že jsi tele

            0 0
          • kubad  

            Spatny ventilek

            0 0
            • tele  

              O.K.

              Este raz velmi pekne dakujem.

              Este by som mal jednu otazku trocha mimo. Predavaci mi hovorili, ze sedlo sa da posuvat predo zadne. Mne sa podarilo len odmontovat sedlo a nastavovat sklon. To co som myslel,ze sa da nejako posuvat je tam prilepene alebo to tak aspon vyzera. Da sa naozaj sedlo posuvat dopredu, dozadu?

              0 0
              • DaSnail  

                asi máš pivotal

                0 0
              • xavier  

                Dá.

                0 0
              • Nikovlas  

                Sedlo má dole lyžinky, které se upínají do zámku sedlovky. V tom místě by se to na lyžinkách mělo dát předozadně posouvat, když povolíš nějakej šroub v tom zámku na sedlovce. Leda by to byl jiný systém, který neznám.

                0 0
                • kubad  

                  Jj ma spesl system ten se jeste musi povolit zevnitr sedlovky :-)

                  0 0
                  • Nikovlas  

                    To jako opravdu, nebo si děláš srandu? Nějak mi nedochází smysl, proč by to tak bylo řešené… Nemáte někdo 400mm dlouhý imbus? :-D

                    0 0
                    • nox159  

                      mam – 4ku 5ku i 6ku :)

                      jak bych jinak nastavoval polohu sedla… to da rozum

                      0 0
                      • Nikovlas  

                        Chápu to správně, že je tam normálně 6ka imbus, který je zajištěn pojistkou na 5ku imbus, která je zajištěna pojistkou na dva 4ky imbusy? To vypadá, že se to za jízdy jen tak nepovolí – patrně jedno z nejspolehli­vějších řešení.

                        0 0
                  • tele  

                    To by som musel byt teraz pri bicykli, co nie je teraz mozne a neviem si to ani predstavit. Nevadi.

                    Mam ist este na garancnu prehliadku, tak tam sa ich to opytam a budu mi mozno moct nastavit aj ukazat, dufam.

                    Este raz velmi pekne dakujem za to, ze je to v dusi. Na to by som neprisiel. Dobru noc.

                    0 0
              • kubad  

                Vetsinou to jde ale bez typu sedla a sedlovky se neda poradit.

                0 0
          • Nikovlas  

            Dojdi tam s duší a pumpou a prostě řekni, že ti to nejde nafoukat – buď bude vědět, co děláš špatně, nebo ti tu duši vymění. Předpokládám, že s tebou nebude chtít kvůli duši *******, když sis u něj koupil kolo…

            0 0
          • couffy  

            …že pumpa ten vzduch moc stlačí a neprojde ventilkem

            0 0
    • pepek  

      Pokus jsi koupil duši bez vzduchu, tak reklamuj. Musí tam být, je to součást výrobku.

      0 0
      • Martin  

        možná to byla nějaká lite edice, jenom duše bez vzduchu…

        0 0
        • hribik A1  

          ja by som radšej predával iba vzduch bez duše

          0 0
          • Martin  

            chceš konkurovat firmám jako je Linde technoplyn?

            0 0
            • hribik A1  

              tak zarobiť by sa na tom mohlo.. napumpujem napríklad tatranský vzduch do duše a budem ho predávať v ostrave v zime v čase smogu (len ten vzduch, tzn. vypustím ho zákazníkovi do xichtu). v budúcnosti bude viac než polovica jeho ceny tvorená spotrebnou daňou, z ktorej sa následne bude platiť daň z dane, tzn. DPC (daň z pridanej ceny)

              0 0
              • Smazaný účet  

                DPC dan…joooo:DDD

                0 0
                • Martin  

                  daň dpc je dobrá :-)

                  a to pouštění z duše do ksichtu taky :-) – napadl mě ještě mírný votuning – nepouštět vzduch z duše ale z jiného otvoru :-)

                  0 0
                  • hribik A1  

                    na to by sa ale nedal urobiť taký dobrý marketing a reKLAMa* a teda by to nemuselo mať obchodný úspech

                    *slovotvorný základ je klam, klamať (čes. lhát) a predpona re- znamená, že ide o opakovaný dej

                    0 0
                    • Martin  

                      dneska se pomocí reklamy dá prodat jakákoliv sračka tak proč ne prdy z tater? :-) (myslím hory, ne nákladní auta)

                      0 0
                      • hribik A1  

                        ale tak to by bol zaujímavý nápad.. načo chodiť pre luft až do tatier a mať s tým dopravné náklady, keď sa dá napustiť pri výfuku tatrovky, ktorá určite bude v mieste. šak tatra ako tatra. v každom prípade ale tú sračku by som dneska nepredával, tá by asi nešla moc na odbyt

                        0 0
          • Blade  

            No byl tu jeden, co si vzduch do jedné duše účtoval na 30 kaček :)

            0 0
    • toram  

      No to si snad děláte prdel:D:D:D:D:D:D:D chudák..

      0 0
    • Pa.T2  

      Já měl pár dní zpět ten stejnej problém při defektu na vyjížďce. Slunko pařilo jak sviňa, nikde žádnej stín. Nachystal jsem si teda pumpičku, z které tekla voda místama, kde by měla nasávat vzduch. Mám pocit, že to tam nateklo z bidonu. Nešlo to prostě napumpovat, jako kdyby ten vzduch byl nestlačitelnej (asi za to mohla ta voda). Chytl jsem rapla a hodil s ní jak s krikeťákem – možná ještě líp. Pak jsem si uvědomil, že stála 500,– a že jsem 30 km od domova, tak jsem pro ní došel. Možná jsem ten ventilek zasunul moc, ale už 3× jsem s ní letos pumpoval a pokaždé bez problému. No pak se to povedlo trošku nahustit, tak jsem vyjel. Chytl mě protivítr jak prase, takže si dovedete představit, jak jsem se asi cítil..://:D

      0 0
    • Petr.T.M  

      Nejsi sám komu to napoprvé nešlo. Mě před dvěma měsíci taky ne. Po odšroubování krytky se musí povyšroubovat takový ten malý tentononc navrchu, taková ta matička (jak se tomu vlastně správně říká??). Mě dělalo problém pochopit, ře musím upravit pumpičku – předtím jsem s ní foukával motoventilky, tak jsem musel rozdělat koncovku pumpičky, otočit tu gumičku co byla uvnitř užším otvorem směrem ven, smontovat a pak to na ten galuskový ventilek už šlo. Ale napřed se mi povedlo vypustit všecek vzduch z duše.

      0 0
      • Richi  

        To je ale správný postup. Starý vzduch musí nejprve pryč, aby měl ten čerstvý místo.

        0 0
        • Ricci  

          tak tak,novy vzduch je rychlejsi

          0 0
          • Petr.T.M  

            Klíďo bych tam i ten starý nechal, jenže von né a že prý vyfučí ven. Tož co jsem s ním měl dělat. No připadal jsem si úplně méněcenný tragéd, ale nakonec se to zdařilo.

            0 0
    • tele  

      Ahojte, tak, je to mojou nesikovnostou.

      Vsetko teoreticky ovladam ale mne to proste nejde.

      Boli by ste niekto, prosim vas, ochotny aby ste mi vysvetlili, ze v com by som mohol robit chybu? Pripadne ake boli vase zaciatky? A cim sa to zlepsilo, ze vam to uz ide?

      Dakujem za odpovede

      0 0
      • couffy  

        Tak polopatě,odšrou­buješ černou čepičku,která je na ventilku,když ji tam nemáš neřeš,pod ní je zlatá matička,která je na závitu,který vede z ventilku,tu povolíš až na doraz,zmačkneš tuto matičku a upustíš trchu vzduchu,nasadíš pumpu na galuskový ventilek a pumpuješ,po dosažení požadovaného tlaku sundáš pumpu,zatočíš matičku,nasadíš čepičku.HOTOVO.

        0 0
      • nox159  

        hlavni je umyt si pred tim ruce ;-)

        0 0
      • Blade  

        Není ti souzeno, holt si tu pannu nenafoukneš.

        0 0
      • pepek  

        Máš pumpu naštelovanou na Presta ventil, nebo na Schrader ventil?

        0 0
      • JSt  

        zacatky? odsrouboval jsem ventilek, promackl, nasadil pumpu a napumpoval. od te doby se nic nezlepsilo ani nezhorsilo. jde to furt stejne lehce :-)).

        0 0
        • bochov  

          Tak si vem vrtak 8mm převrtej si rafek a dej si tam duši s autoventilkem a budeš mit klid ja jsem to tak na biku udělal.

          0 0
          • pepek  

            Člověku, co ještě neumí ovládat pumpičku bych vrtačku neradil.

            0 0
            • RendyD  

              Je vůbec s podivem, že pochopil princip šlapání, brzdění, zatáčení…

              0 0
              • couffy  

                nevím co pochopil,ale jeho záběr témet je obdivuhodný, viz výše JakeF

                0 0
                • RendyD  

                  Jj, je to taková Onuce ve slovenském provedení…:-)

                  0 0
                  • couffy  

                    na Onuce zdaleka nemá,ten řešil problémy podrobně a konkrétně,ale tohle

                    0 0
                    • RendyD  

                      Tak, musíme počkat, nějaké vývojové stádium ještě může přijít…

                      0 0
        • RendyD  

          Bohužel u mě stejný posun…

          0 0
      • M_ishak  

        Kruci, máš toho plný internet . Hledej.

        0 0
      • Chodec80  

        Muj zacatek byl ten, ze jsem mel pumpicku nastavenou na autoventilek a ze se musi v pumpe otocit gumovy valecek a jeste prehodit plastovy stred jsem netusil. Trocha hrani to spravila :-)

        0 0
        • bochov  

          ja jsem na tom byl tak samo nicmene jsem gal. ventilek pouzival ctyri roky potom jsem to v ramci unifikace predelal na auto krome silnice.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.