horák do zhruba 25 tisic a taky aby to vydrzelo nejaky ten sjezd

27 nepřečtených
  • urgon

    0 0
    • Pedro404  

      No, a jakej to teda je?

      0 0
    • michal_t  

      Dokonaly to neni, do limitu se vejdes a za ty prachy se par musek proste odpousti! Nutno uznat, ze je to imho hezky. http://www.kubicasport.eu/…e-Q-SL-2010/

      0 0
    • unknown  

      Cau

      Trochu ses moh zminit o tve konkretni predstave (oblibena znacka, komponenty, a tak). Pokud ti jde o dobrou cenu a vybaveni, Author ted nabizi sve modely 2010 se slevou a jeden takovy je tam pro tebe jak usity:) Mrkni se, je dobre vybaveny, dam ti tu link. Je to ten model VISION, slevneny o 10 000,–

      http://www.author.cz/…3&pid=625909

      0 0
      • urgon  

        díky

        0 0
      • vsn  

        mam moduse a zatim spokojenej … rám snad neco vydrzi a zbytek se stejne časem vymění takže kolo snad neco zhubne

        0 0
    • dobytek  

      Problém výběru horáka do 25 tisíc jsem řešil na jaře. Ve Velu 1/10 je test čtyřech kol v této cenové hladině – výsledek je tady http://www.pells.cz/…de_/foto.asp?… Modus byl tedy favoritem, ale nakonec jsem koupil za 21 Pells Razzer X9. Je o minimálně o kilo lehčí a komponenty vyváženější. Modus je hlavně o karbonovém rámu a já nechtěl kupovat kolo a hned přemýšlet, které komponenty budu měnit a vylepšovat, i když bych možná byl spokojený i s Modusem. Mezi těmi koly nebudou velké rozdíly a připlácí se za jiné značky (Scott, Specialized, Trek, Gary Fisher…)

      0 0
      • Ruprt2  

        ve výprodejích jsou si všechny značky rovny :-)

        a než začít paušálně vykřikovat, že za některé značky si připlácíš, je třeba septat proč.

        Protože občas u těch značek dostaneš něco navíc. A když zjistíš co, tak jsi za to občas ochoten připlatit. Občas ovšem ne.

        0 0
        • dobytek  

          Rád se nechám poučit:-) Když jsem oběhal dostupné cykloprodejny, zjistil jsem, že každý prodavač potřebuje prodat to svoje, takže vyzdvihuje přednosti kol, co má na krámě a ostatní radí nebrat. Vzhledem k tomu, že hlavní rozdíl mezi jednotlivými koly je v rámu (zbytek jsou víceméně standardní komponenty specializovaných výrobců) a rámy vaří 90% „výrobců“ na Taiwanu a o zbytku si nejsem jist, zda jsou kvalitnější, díval jsem se především na komponenty a osazení kola + samozřejmě vyzkoušení velikosti rámu. Když pak člověk slyší prodejce Garyho Fishera: „To si pěkně pojezdíte, paní, ta vidle je super, to bude v terénu při jízdě pohodlíčko.“ Koukneš na to a má tam na kole za srovnatelné peníze olejovou Dart3 a já vzduchového Recona, o dalších komponentech nemluvě… Jisté nálepky na rámu však mají své kouzlo a za to se pár tisíc připlácí. Je zajímavé, že řada těchto „značkových výrobců“ většinou neuvádí hmotnost jejich kol. Že by se báli srovnávání?

          0 0
          • Ruprt2  

            hmm, tak když to bereš takto, tak bys mohl říct, že vlastně každé kolo, je stejné protože jsou to dvě kola a pár trubek, že mezi komponenty není rozdíl. všechny brzdí nebo řadí na stejném principu. Sedlovka? stačí násada od koštěte.

            Proč neuvádí hmotnost? No to asi nemyslíš vážně že? :-)

            Čoveče připomeň mi proč jsi se sem registroval?

            edit: kruci nechodil jsi na trojku na lesní čtvrt do devítky? Když jsem chodil do osmičky tak někdo takového jména tam slušně běhal střední tratě :-)

            Jinak jesli jsi se byl podívat na GF nebo Trek, tak k VIKovi nechoď.

            0 0
            • dobytek  

              Hlavní rozdíl mezi značkama je v rámu, ale vyznej se v nich. Hodně lidí ti řekne, že i dvě různé věhlasné značky vaří rámy ve stejné fabrice na Taiwanu. Většinou mnoho prodejců kola v cenách nad 20 tisíc nemá skladem, případně ne v požadované velikosti. A pokud má, většinou tě nenechá se projet kolem prodejny, aby sis to vyzkoušel a udělal nějaké srovnání. Seděl jsem třeba na 2 roky starém Amuletu 11.400 a ten duralový rám považuju z hlediska tuhosti a akcelerace za výborný (v rámci duralových rámů). Pells je zase proti němu stabilnější a samozřejmě nápis Amulet na rámu… bohužel. Když by tam napsali třeba Superior, řada lidí by to koupila, i kdyby to kolo stálo o 5 tisíc víc. Komponenty na kolech můžeš srovnat bez problémů, co je lepší i podle zkušeností zdejších přispěvovatelů. O Dart3 a Reconovi asi není třeba pochybovat, případně řazení X7 versus X0. edit: Na trojku jsem chodil, ale ne do devítky. S běháním jsem skončil ze zdravotních důvodů. Na mtb to sice na tituly mistra republiky nevypadá, ale o to víc mě to baví. U VIKa jsem byl několikrát, má to tam pěkný, ale pořád jsem tak nějak zvyklý porovnávat měřitelné a čaro značek u mne zatím tolik neúřaduje, anonymní Romane.

              0 0
              • Ruprt2  

                GF má odlišnou geometrii to poznáš okamžitě, když na to sedneš a šlápneš. pak máš rozdíly v rámech např. TREK a SUP jsou dlouhé nížké rámy. GT, Merida, Cube přesně opačně.

                Záleží co ti sedí a co máš kde jak dlouhého.

                Dart3 už je slušně fungující vidlice.

                Hmotnosti se neudávájí, kvůli tomu, že pro různé velikosti jsou různé. Někdy se liší i osazení v rámci regionu nebo času. Stejně tak řešit hmotnosti u kol do 30 až 40 tisíc je zpravidla mimo mísu.

                a vyšší modely už často hmotnost udávanou mají.

                Když si vezmeš hmotnosti, které se udávají, tak bývají často i kilo (někdy i víc) mimo.

                VIK to tam hezké má,ale já s ním mám zkušenosti jenom špatné.

                běžně prodává loňský a předloňský model za doporučenou cenu. Přístup k zákazníkům měří zpravidla podle peněženky. Servis fláká. Ale zase má asi nejlepší kola v okolí.

                Všichni mají zejm. kola do 15tisíc. Dražší jen na objednávku nebo vůbec ne. Internet to válcuje.

                0 0
                • dobytek  

                  Njn co chceš zkoušet, když není kde. Drahá kola na sklad nikdo nechce, protože mu v tom leží peníze a navíc už je to většinou speciálka a téměř unikát, kde už každý řeší, proč jsou tam takové kliky, vidlice, řazení a že by to chtěl trochu jinak a jinou velikost… I u toho provařeného Pellse jsem rám se stejnou geometrií (ale možná z jiného materiálu) a v mé velikosti našel víceméně náhodou v jednom servisu, kde ho měli rozebraného bez přehazky a na něj jsem jenom sedl pro představu, jaké to asi bude. Páčkové řazení X9 (nakonec tam bylo X0 – nezlobil jsem se) jsem viděl poprvé, až mi přišel celý bajk poštou z Liberce… Ale nakonec převažuje spokojenost. Váha kola v podstatě seděla a ocením ji hlavně když přenáším kolo přes nesjízdné úseky. Pokud má značka katalog pro Česko, potom nechápu, proč by hmotnost kola nemohla uvést i u nižších modelů. Třeba Scott ji uvádí, ale už tam není, jestli je s pedály a pro kterou velikost rámu.

                  0 0
              • vikicek  

                Pells je lepší značka než Amulet? :)

                0 0
          • Lišák  

            Jen bych si dovolil upozornit, že Tvůj Recon je též olejová vidlice. Dvou až tříolejová :-)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.