• jack

    TAK MĚ JENOM ZAJÍMALO JESTLI JSTE NĚKDY REKLAMOVALI RÁM GT A JESTLI TO BYLO V POHODĚ A NEBO SE CUKALI.CHCI SI GT KOUPIT A NEZNÁM NIKOHO KDO JE REKLAMOVAL.DÍK.

    0 0
    • gekon69  

      GT netreba reklamovat :) ja som mal GT avalanche expert a teraz mam PRO a bez problemu :)

      0 0
    • cekanka  

      marapara?

      0 0
    • mar_tin1  

      reklamoval chuck a dostal nový rám (idrive 5)

      0 0
      • jardas92  

        jaky si chces koupit,ja mam avalanche 3.0 disk a sem spokojeny.Je super,mel sem mongosa a prozitek z jizdy je uplne nekde jinde.

        0 0
    • Pablo  

      Napřed reklamuj klávesnici, máš zaseklý CapsLock.

      0 0
      • jack  

        no možná budu kupovat toho zaskara pro na xt,ale rám by měl být totožný s tím top modelem na xtr,akorát má jiný lak.

        0 0
      • marapara  

        :))) zaseklý capslock :)))

        Tak já mám jednu reklamaci GT za sebou, loni v létě mi praskl Zaskar u středu. Dával jsem i fotky do kola a komponenty. Reklamace vypadala tak, že jsem kolo odstrojil, rám přinesl kamarádovi do prodejny, kde jsem bika kupoval. Měl ho pár dní na prodejně, pak je do Brna pro nějaké zboží a přivezl mi rovnou nový rám. Reklamace u nich probíhá tak, že když k nim přijde kolo (rám) na reklamaci, vemou nový a v podstatě obratem jej pošlou bez nějakého handrkování. Byl to Zaskar Expert 2006, dostal jsem za něj model 2007, protože 2006 už v mé velikosti neměli. Takže u mě s reklamací GT bez problémů. A co říkal kamarád, který má tu prodejnu, kde prodává i kola GT. Měl asi 3 reklamace prasklých rámů GT (včetně mého) a vždycky dostal obratem nový. Akorát pokud je to straší model, šance dostat ten samý ročník by mohl být problém. Většinou to řeší novějším rámem, což může být někdy trochu problém, barva může být jiná.

        0 0
        • Luk02  

          S tou barvou je to normální, to dělá i Trek a GF, maj to i v záručních podmínkách. Myslím, že u GT s reklamacema fakt problém nebude.

          0 0
    • pedrod  

      Bez problemu. Vloni v lete – 2 roky jezdeny i-Drive 4 2.0. Mala prasklina za hlavou na horni trubce, ihned u meho servismana odstrojeno a zaslano do Brna (?). Asi za nacele 2 tydny zpet ram novy. Stejny rocnik, ale jiz nemeli na 2.0, takze 3.0. Jina barva a napisy, ale nejsem zas takovy fetisista, aby mi to vadilo, hlavne kdyz se jezdi. (Po dobu reklamace prisel vhod starsi HT avalanche, absolvoval jsem na nem treba i BA, ale tam to tak nevadilo, jezdilo se spis svihem po lepsich cestach.) Takze tak. Rozhodne to nenarusilo muj celkem kladny vztah k teto znacce :-)

      0 0
    • Daf  

      Pred dvema lety jsem Reklamoval Zaskara. Asi po trech tydnech uz jsem jezdil na novem.

      0 0
    • MaPa  

      Reklamace GT idrive 2003 – klasika trhlina ve sváru nad excentrem. Rám byl z druhý ruky z kamennýho obchodu, nakonec původní majitel ani nemusel se mnou. Rám bylo možný přinést odstrojený nebo s celým kolem. Za tři týdny přišel nový rám idrive 2004 v jiné barvě a s veškerou bižuterií. S celým průměhem maximální spokojenost.

      0 0
      • 100kg  

        Ono taky záleží na prodejci a jeho personálu. Někde prostě otravuješ, ale to už poznáš, když to kupuješ. Takže naprostá až překvapivá spokojenost – Praha, Skořepka. Idrive XC 2005, po dvou letech praskl svár u patky zadní stavby. Během týdne nová zadní stavba.

        Idrive5 několikanásobné prasknutí spojovací planžety , reklamováno písemně (Liberec). Pokud maj na skladě je to do týdne, jinak i oni sami maj snahu popohnat dodávku.

        Obecně: reklamace GT bez problému.

        0 0
    • jardas92  

      jo no zalezi na pristupu personalu,nekde udelaji prvni posledni a jinde zas udelaj ho*no.Znam typka co si koupil kolo za 10k steetovi kolo,a uz to mel tak 20× na oprave a porat mu nechce vratit prachy

      0 0
      • MaPa  

        Já znám taky týpka, kterej mi řikal, že mu známej řikal, že jeho kámoš steet si koupil kolo, nechával si ho servisovat a nikdo mu za to nechtěl dávat peníze, furt za ty opravy musel platit. Když už se vyjadřuju o něčem, co může poškodit jméno nějaké firmy, tak bych měl být alespoň natolik slušný a přečíst si po sobě co jsem napsal. Člověk se může ukliknout, ale ta druhá věta už s klikáním nemá nic společnýho. Hlavně že jsou v tom příspěvku silný slova, že…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.